Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1873
BLOG

Reuters 10.04.2010 i Pan od kartoników w drodze do Moskwy

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 0

 

Wyższa szkoła jazdy taksówką biznesową FLIGHT JET z najwyższej półki SP- CEZ  śp. Pilota Klasy Mistrzowskiej  Marka Szufy, czy kogoś innego - bardzo zaufanego?

+++++++++++

 

Pan od „kartoników” z firmy "CEZAR"  w drodze biznesowej (w locie 10.04.2010 06:54 UTC start z WAW Chopin Airport Warszawa)  do Moskwy i Verony – powrót WAW Chopin Airport ca 17:00 UTC tego samego dnia do Warszawy.

 

·  Cezar S.A. - Firmy - Biotechnologia.pl - łączymy wszystkie ...

biotechnologia.pl/firmy/opakowania/cezar-s-a,101

·                                

·                                

Nasze produkty Etykiety wysokoprzetworzone  Przeznaczone są naopakowania różnego rodzaju alkoholi, wódek, szampan.

·  Historia | O nas | Chesapeake Polska

www.chesapeake.pl/o_nas

·                                

·                                

Chesapeake Białystok (do końca 2012 r. funkcjonująca pod marką Cezar) powstał w 1989 roku. Początki działalności firmy związane były z tworzeniem najprostszych ... stopniu technologicznego zaawansowania (opakowania typu premium).

· Chesapeake Polska

www.chesapeake.pl/

·                                

·                                

Firma docenia pracowitość, ambicjonalność i profesjonalne podejście swoich pracowników. ... w Chesapeake Białystok zwyciężyły w kategorii Opakowanie

Kariera w Chesapeake - ‎Kontakt - ‎Historia - ‎Chesapeake bliżej Was

·  Była drukarnia Cezar. Jest Chesapeake Białystok - Strefa ...

www.podlaskie.strefabiznesu.pl/.../byla-drukarnia-cezar-jest-chesapeake-...

·                                

·                                

 Ocena: 50% - ‎80 głosów

19 gru 2012 - Dołączenie do grupy Chesapeake oznacza dla firmy przede wszystkim ... To jednostkowe opakowania z kategorii premium dla kosmetyków czy ...

Polityka smoleńska w Polsce – ciągnąć tzw. Śledztwo smoleńskie do „upadłego” i stwierdzić brak winy kogokolwiek. Vide grudzień na Wybrzeżu 1970 już przerabialiśmy

 

Wszystko byłoby do zniesienia, gdyby nie to, że w tym czasie odeszło w tragiczny sposób wielu ludzi tych znanych i nieznanych.

 

Czy środowisko polskich pilotów uwolni się z rąk „ośmiornicy” i upomni się o tragiczną śmierć swoich sióstr i braci pilotów i personelu latającego.

 

Czy zmyje grzech hańby w handlu i transporcie żywymi organami ludzkimi i bronią.

Za to oddaje się duszę i głowę diabłu. Czy po to w Rzeczypospolitej funkcjonują dawne lotniska wojskowe z których mogą startować i lądować nawet największe statki powietrzne typu AN-225 Miriam, czy AN-124 o IŁ-76 md nie wspominając

 

Może za przyczyną św. Jana Pawła II orędownika miłości i pokoju także w RODZINIE; tej RODZINIE LOTNICZEJ.

 

Wszystko zaczęło się od OKĘCIA Chopin Airport WAW i nie tylko.

 

 

 

http://www.thetruthseeker.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2012/10/TU-154-Polish-President-Plane-Crash.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=NXL9PQ0ddJ8


 

Kulisy Katastrofy 10.04.10 - Pajęczyna Dezinformacji oraz jej Defekty

 

 

 

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7572962&nseq=8

 

 

 |    <rdf:li xml:lang='x-default'>Image from video footage shows firefighters working to extinguish the flames near the wreckage of a Polish government Tupolev Tu-154 aircraft after it crashed near Smolensk airport in western Russia April 10, 2010. Polish President Lech Kaczynski was killed when the plane carrying 132 people crashed in thick fog on its approach to the Russian airport on Saturday, killing everyone on board, officials said. REUTERS/TVP via Reuters TV (RUSSIA - Tags: DISASTER TRANSPORT) POLAND OUT.NO COMMERCIAL OR EDITORIAL SALES IN POLAND</rdf:li>

 

IPTC [0x1C02:060] TimeCreated = [094923+0000]

 

EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x0009

    [ImageDescription                    ] = "Image from video footage shows firefighters working to extinguish the flames near the wreckage of a Polish government Tupolev Tu-154 aircraft after it crashed near Smolensk airport in western Russia April 10, 2010. Polish President Lech Kaczynski was killed when the plane carrying 132 people crashed in thick fog on its approach to the Russian airport on Saturday, killing everyone on board, officials said. REUTERS/TVP via Reuters TV (RUSSIA - Tags: DISASTER TRANSPORT) POLAND OUT. NO COMMERCIAL OR EDITORIAL SALES IN POLAND"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

    [XResolution                         ] = 300/1

    [YResolution                         ] = 300/1

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop 7.0"

   [DateTime                            ] = "2010:04:10 17:52:59"

    [Artist                              ] = "REUTERS TV"

 

 

http://albatros.salon24.pl/510031,reuters-10-04-2010-094923-0000-tu154m101-w-smolensku-fr,3

 

 

27.05.2013 01:48 Odsłon: 878 (w tym z lubczasopism 42) 0 Komentuj

Reuters 10.04.2010 [094923+0000] TU154M101 w Smoleńsku FR

ciąg dalszy ...

 

 

 a nastepnie wyjezdza pociagiem

Odpowiedz ·  

·        cugierkoteczka 

cugierkoteczka 1 miesiąc temu

piloci jaka 40 ladujacy wbrew procedurom

i zachecajacy protasiuka by probowal

za to odpowiadal gen Blasik ???

Odpowiedz ·  class="yt-uix-button-icon yt-uix-button-icon-watch-comment-vote-up" title="" v:shapes="_x0000_i1104"> 

·        philozophil 

philozophil 1 miesiąc temu

pisząc o burdelu miałeś na myśli mechanizmy powstawania i funkcjonowania III RP? III RP przesiąkniętej komuszymi sieciami grup interesów, komuszymi oligarchami, kontroli mediów, biznesu, polityki oraz życia społecznego przez WSI, itp. itd.. dla których polityka Lecha Kaczyńskiego mogła być niemałym zagrożeniem..

o taki burdel Ci chodzi?

Odpowiedz · ' class="yt-uix-button-icon yt-uix-button-icon-watch-comment-vote-up" title="" v:shapes="_x0000_i1108">  w odpowiedzi do: amrik68 (Pokaż komentarz)

·         alt=amrik68 data-thumb="//i2.ytimg.com/i/aD32sSMSIPkQg6Xa87PHMg/1.jpg" v:shapes="_x0000_i1111"> 

amrik68 1 miesiąc temu

Dobrze zebrane kalendarium katastrofy. Prawda jest chyba taka - gdyby to panstwo nie bylo jednym wielkim burdelem, to ci ludzie by zyli. Najwyzszy ranga przedstawiciel panstwa idzie do kosciola sie modlic, kiedy kazda sekunda moze sie liczyc. Wyobrazacie sobie jakby to wygladalo, jakby tam ladowal prezydent USA? A najbardziej zenujace jest to, ze kupa oszolomow i psychopatow zbija na tej wielkiej tragedii polityczny kapital.

 

*** Marker: APP13 (xFFED) ***

  OFFSET: 0x000015C5

  length          = 7186

  Identifier      = [Photoshop 3.0]

    8BIM: [0x0404] Name=[] Len=[0x03F5]

      IPTC [0x1C02:000] Record Version = [0x0002]

      IPTC [0x1C02:120]

 

Caption-Abstract = [Image from video footage shows firefighters working to extinguish the flames near the wreckage of a Polish government Tupolev Tu-154 aircraft after it crashed near Smolensk airport in western Russia April 10, 2010. Polish President Lech Kaczynski was killed when the plane carrying 132 people crashed in thick fog on its approach to the Russian airport on Saturday, killing everyone on board, officials said. REUTERS/TVP via Reuters TV (RUSSIA - Tags: DISASTER TRANSPORT) POLAND OUT. NO COMMERCIAL OR EDITORIAL SALES IN POLAND]

      IPTC [0x1C02:122] ? size=2

      IPTC [0x1C02:105] Headline = [Image from video footage shows firefighters working to extinguish the flames near the wreckage of a Polish government aircraft after it crashed near Smolensk airport in western Russia]

     IPTC [0x1C02:040] Special Instructions = [POLOUT]

      IPTC [0x1C02:080] By-line = [REUTERS TV]

      IPTC [0x1C02:110] Credit = [Reuters]

      IPTC [0x1C02:115] Source = [X00514]

      IPTC [0x1C02:005] Object Name = [POLAND-PRESIDENT/CRASH]

      IPTC [0x1C02:055] DateCreated = [20100410]

      IPTC [0x1C02:090] City = [SMOLENSK]

      IPTC [0x1C02:101] CountryName = [Russia]

      IPTC [0x1C02:103] OriginalTransmissionRef = [SIN501]

      IPTC [0x1C02:015] Category = [I]

      IPTC [0x1C02:020] SuppCategory = [DIS AIR TPT]

      IPTC [0x1C02:010] Urgency = [4]

      IPTC [0x1C02:025] Keywords = [:rel:d:bm:GF2E64A0QT601]

     IPTC [0x1C02:007] Edit Status = [ORIGINAL]

      IPTC [0x1C02:022] Fixture ID = [GM1E64A1DDC01]

      IPTC [0x1C02:060] TimeCreated = [094923+0000]

      IPTC [0x1C02:065] OriginatingProgram = [JPEGTOII2/MED]

      IPTC [0x1C02:070] ProgramVersion = [1.0.0.16]

      IPTC [0x1C02:100] CountryCode = [RUS]

      IPTC [0x1C02:130] ImageType = [3S]

      IPTC [0x1C02:135] LanguageID = [en]

 

http://albatros.salon24.pl/501012,10-04-2010-epwa-chopin-airport-warsaw-niebo-do-wynajecia-cz-i

 

16.04.2013 15:59 Odsłon: 1049 (w tym z lubczasopism 117) 6 Komentuj

10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia cz.I

 

  10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia

1. Temat Pan od kartoników w podróży biznesowej ? Czy może ładunek „200” ???

Wg. Hipotezy Inż. Krzysztofa Cierpisza

2. NWO Temat Kto pasie owce i barany ???

3. Po co WAM taki Prezydent „Kaczor” ! Polacy : Po co WAM pamięć i tożsamość !

4. Po co WAM Katyń 1940 – Tu i TERAZ Niebo do wynajęcia z widokiem na Raj

Hej kto Polak

 

Wstań Kościuszko! Ugodź serca,

Co litością mamić śmią.

Znałże litość ów morderca,

Który Pragę zalał krwią?

Niechaj krew tę krwią dziś spłaci,

Niech nią zrosi grunt, zły gość!

Laur męczeński naszych braci

Bujniej będzie po niej rość.

 

Tocz, Polaku, bój zacięty,

Ulec musi dumny car.

Pokaż jemu pierścień święty,

Nieulękłych Polek dar.

 

www.zamach.eu

 

http://img.planespotters.net/photo/345000/original/SP-CEZ-Private-Learjet-60_PlanespottersNet_345275.jpg

 

SP-CEZ Private Learjet 60 - Planespotters.net Just Aviationwww.planespotters.net - 1600 × 1081 - Więcej rozmiarów

JetPhotos.Net Photo » SP-CEZ (CN: 60-342) Private Bombardier ...jetphotos.net - 1280 × 872 - Więcej rozmiarów

http://images2.jetphotos.net/img/4/9/4/7/26196_1323626749.jpg

 

 

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/4/2/1667242.jpg

Aircraft

Taken at

More: Untitled
More: Learjet 60XR

 

More: Warsaw - Okecie / Frederic Chopin (WAW / EPWA)
More: Poland, March 7, 2010

 

Remark

Photographer

SP-CEZ (cn 60-342)

 

More: Pawel Guraj
Contact Pawel Guraj
Learn how to link to this photoLink to me!

 

 

 

 

http://www.helicopterbusinessindex.com/aircraft_details.asp?aircraft_id=126620&comp_id=169659

 

2008 60XR Learjet na sprzedaż przez kolekcji Jet - SP-CEZ w indeksie Helikopter firmy

Typ:

Odrzutowy


Zobacz Pokaz Slajdów

Marka:

Learjet

Model:

60XR

Serial #:

60-342

Reg No #:

SP-CEZ

Rok prefabrykatów / Dostawa:

2008/2008

Status:

Na sprzedaż

Pytając:

Złóż ofertę

Data Wystawione:

07.02.2012

AFTT:

1300

Powołaj się samolotu na ABI!

 

 

Informacje silnika

Program konserwacji silnika

Nieznany

Silnik Model:
PW305A 

Serial Number

Całkowity czas od Nowego godzin

Od godzin remontować

Od Hot godzin Inspekcji

Czas między godziną remontować

Liczba cykli od New

Liczba cykli od Remontu

Liczba cykli od Hot

Silnik 1 (L): 

 PCECA0544

 1300

 

 

 6000

 

 

 

Silnik 2 (R): 

 PCECA0543

 1300

 

 

 6000

 

 

 

Silnik 3 (L): 

 

 

 

 

 

 

 

 

Silnik 4 (R): 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avionics

·  ADF : Podwójny Collins ADF-462

·  Autopilot : Collins FGC-3000 IFCS

·  Avionics Package : Collins FGC-3000 IFCS / Pro Linia 4

·  Komunikacja Radia : Collins VHF-422C w/8.33 rozstaw kHz

·  Compass : Collins AHC-3000 AHRS

·  CVR : Universal CVR-120

·  DME : Podwójny Collins DME-442

·  FDR : L3 FA-2100

·  Flight Director : Collins FGC-3000 IFCS

·  Telefon lotu : Iridium ICS-200 2-kanałowy

·  FMS : Collins FMC-5000 w / Collins GPS-4000A

·  Hi Frequency : Podwójny Honeywell KHF-1050 w/JETCAL-5 SELCAL dekoder

·  Nawigacja Radia : Podwójny Collins VIR-432

·  Radar Altimeter : Collins ALT-4000

·  TAWS : Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear

·  TCAS : Collins TCAS-4000

·  Transponder : Collins TDR-94D wzmocniony nadzór modu S

·  Radar Pogoda : Collins TWR-850

 

 

 

Osob wyposażenie kokpitu

· 

Załoga Akcesoria:   Collins ME-5000 wykresy elektroniczne

· 

General:   Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear, Honeywell Mark EGPWS, Collins kursor centrala, Collins DCU-3001, Artex C406-2 ELT, Collins, Collins utrzymanie diagnostycznych komputer, Collins FSU-5010 Jednostka serwer plików

· 

General:   L3 GH-3100 elektroniczna standby instrumentem, Collins MDC-3110 konserwacja diagnostycznych komputer, Collins OCM-3100 i sterowania moduł Collins FSA-5000 serwer, lot, Artex C406-2 ELT

· 

Ogólne:   Collins DCU-3001data jednostkowe stężenie, Collins CPAS-3000 oprogramowanie naziemne (w fly-away zestawie), Collins SVO-85B napęd serwo, Collins MDT-3110 konserwacja Stoły diagnostyczne

· 

General:   Collins ADC-850D air dane komputer, kursor Collins centrala, Collins RTU-4220 szt.Pudełka radiowe, IFIS

 

 

Sprzęt

· 

Ogólne:   Podwójne 77 stóp sześciennych butelki tlenowe, Rosemount LS & Aerospace RS sondy statyczne Pitota

· 

Światła:   Pulsujące rozpoznawania, lądowanie, pakiet oświetlenia ogon, pakiet oświetlenia awaryjnego

 

 

Zewnętrzny - Data (MM / RR) 2008

· 

Kolory:   Matterhorn biały w / szary & Rochelle czerwone paski

 

 

Interior - Data (MM / RR) 2008

· 

Akcesoria:   Plated wykończenia pakietów, oświetlenie LED, 110-woltowe gniazdka amp

· 

Klimatyzacja:   Freon

· 

Szafki:   szafki na wysoki połysk fornir, stół rozkładany

· 

Rozrywka Wyposażenie:   Entertainment System w / indywidualne kontrole, Airshow 410, przód 15,1-calowy monitor video, system wideo kabina, odtwarzacz DVD

· 

Sprzęt Odświeżenie:   piekarnik Warming

· 

Miejsc:   siedzenia skórzane owsiane, 3-miejsce tapczan, opasane seat lav

 

 

Utrzymanie

· 

Inspekcja:   MNPS, RNP-5, MNPS NAT & B-RNAV. Płatowca jest zapisany na JET-POT-LJ60XR programu konserwacji. Jeden właściciel od nowa.

 

 

Opis Samoloty

·  8,33 kanałowy rozstaw

·  Program Maintenance płatowca

·  Cockpit Voice Recorder

·  Dwa systemy sterowania lotem

·  ELT (awaryjne Locator Transmitter)

·  Flight Data Recorder

·  Terrain Awareness Warning System i

·  Zderzenie System Traffic Unikanie (TCAS)

 

 

06:54 UTC 10.04.2010 Podróż biznesowa z EPWA Warszawa do UUWW Wnukowo Moskwa

Zamieszczone przez kevin  alt="Zobacz posta" v:shapes="_x0000_i1048">

jak w temacie

Skrzydla.org - nowa galeria internetowa!

może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny   (Jp i A.net brak fotek ' v:shapes="_x0000_i1050">  )


Witam. SP-CEZ 60-342 wylatane okolo 65 godzin. Rok produkcji 2008. Wiem do kogo nalezy,ale właściciel pewnie nie życzyłby sobie rozgłosu. Polski przedsiębiorca, nie z pierwszych stron gazet, a wręcz przeciwnie. Sam sie zdziwiłem że tej klasy biznesmen sprawił sobie takie cacko.
Pozdrawiam

 

· 10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do ...

albatros.salon24.pl/501012,10-04-2010-epwa-chopin-airport-warsaw-ni...

 

·                                

16 kwi 2013 - Liczba postów: 7 - ‎Liczba autorów: 3

PLF101[*] 18.06.2011 kpt. Marek Szufa [*] .... JDI50A, typ Learjet model 60, znakiSPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.

·  10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do ...

albatros.mobile.salon24.pl/501012,10-04-2010-epwa-chopin-airport-wa...

 

·                                

10 kwi 2010 - TAWS : Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear ....JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o ...... Marek Szufa [*].

 

v:shapes="_x0000_i1051">

10.04.2010 EPWA

https://lh5.googleusercontent.com/-LoXC0IR1mic/S8BQQLqYiwI/AAAAAAAACjg/xVgXQ1HoExg/s640/IMGP9298.jpg

' v:shapes="_x0000_i1052">

https://lh4.googleusercontent.com/-Jw24yh7wgig/S8BQQU4ukKI/AAAAAAAACjk/ScSs-qc5m_c/s640/IMGP9308-1.jpg

Podróż  EPWA do LIPX via UUWW

Untitled - Learjet 60
SP-CEZ

Data

10 kwi 2010, 01:56:07

Szerokość

1600

Wysokość

1071

Rozmiar pliku

90366

Aparat

PENTAX

Model

PENTAX K-m

ISO

200

Ekspozycja

1/250 s

Przesłona

6.7

Ogniskowa

260mm

Użyta lampa błyskowa

false

Tryb pomiaru

3

Program ekspozycji

3

Korekta ekspozycji

0.5

 

JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW. 

 http://albatros.salon24.pl/501012,10-04-2010-epwa-chopin-airport-warsaw-niebo-do-wynajecia-cz-i,4

 

http://www.poligrafika.pl/news/1197/

Cezar SA przejęty przez międzynarodowy koncern
12 kwiecień 2010, 14:47:22

16.04.2013 15:59 Odsłon: 1056 (w tym z lubczasopism 117) 6 Komentuj

10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia cz.I

ciąg dalszy ...

Międzynarodowa firma Chesapeake dostarczająca m.in. etykiety, kartony i specjalistyczne opakowania plastikowe poinformowała o przejęciu polskiej firmy Cezar SA – producenta etykiet i opakowań kartonowych - wraz z prowadzonymi przez nią działaniami na Białorusi. Przedsięwzięcie to ma na celu umocnienie firmy Chesapeake w rejonie Europy Centralnej. 

http://www.krs-online.com.pl/chesapeake-polska-sp-z-o-o-krs-280512.html

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O (KRS: 0000294077)

 

 

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O
ul. Szosa Baranowicka 78, Zaścianki
15-521 Zaścianki

 

 

 

 

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O

REGON:

052222964

NIP:

9661723504

KRS:

0000294077

 

Członkowie reprezentacji:

Nazwisko i imię:

Funkcja lub stanowisko:

Binkowska Ewa

Prokurent

Piper Bruce

Członek Zarządu

Klimaszewski Radosław

Prokurent

Sosna Andrzej

Wiceprezes Zarządu

Withfield Timothy

Prezes Zarządu

 

 

 

Sposób reprezentacj:

PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Nazwa organu reprezentacji:

ZARZĄD

Status OPP:

NIE

Data wpisu do rejestru przedsiebiorców:

2007-12-03

Poczta:

Zaścianki

Kod pocztowy:

15-521

Ulica:

Szosa Baranowicka 78

Miejscowość:

Zaścianki

Gmina:

SUPRAŚL

Powiat:

BIAŁOSTOCKI

Województwo:

podlaskie

Forma Prawna:

SPÓŁKA AKCYJNA

Rejestr:

POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW

Adres WWW

www.cezar.pl

Email

polska@chesapeakecorp.com

 

Data aktualizacji: 2013-04-01

 

 

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ

' v:shapes="_x0000_i1047">

 

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/3/0/8/1668803.jpg

http://www.airliners.net/photo/Learjet-60XR/1668803/&sid=b1db70562c0959c8ac57bd88fd844fc0

Samolot

Podjęte w

Więcej : Untitled Więcej : Learjet 60XR

 

Więcej : Moskwa - Domodiedowo (DME / UUWW) Więcej : Rosja, 07 marca 2010

 

Uwaga

Fotograf

SP-CEZ (cn 60-342 )

 

Więcej : Kirill Naumenko - Moscow City Spotters Kontakt Kirill Naumenko - Moscow City Spotters Link do mnie! 

 

 

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ

libra: Komentarze - Salon24 | Niezależne Forum Publicystów

www.salon24.pl/user/37592,libra

8 kwi 2013 – Plan lotu na lot do Smoleńska został złożony na YK40 o znakach ... W trakcie wymiany informacji pomiędzy centrami ruchu lotniczego w Moskwie i ....JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz.

 

http://www.salon24.pl/user/37592,libra

·                                30.04.2014 21:05

@KLAPACJUSZ z 29.04. 23:40

A na jakiej podstawie Pan twierdzi, że tak jest. A czytać Pan plan lotu potrafi? ? ?
Zgadzać się pan z niczym nie musi, sugeruję poczytać.

BRESLANDCzego brakuje mi w dokumentach KBWL oraz MAK

·                                29.04.2014 23:12

Drogi Autorze i pozostali niżej wymienieni:


Plan lotu został złożony na Warszawskim Briefingu. Dokument jest przechowywany przez 30 dni. Jeśli prokuratura wiedziała o tym to go zabezpieczyła i ma u siebie. Bruksela nie przechowuje żadnych planów lotu i nie udostępnia. Wrzuta z planem lotu pewnej stacji TV to zwykła kpina z widza. Nie było żadnych zmian a plan lotu został zarejestrowany w systemie rozpowszechniania planów loty i rozesłany do zainteresowanych służb, nawet w FR. Loty na podstawie tak napisanego planu lotu (AKSIL) odbywały się już wcześniej i żeby było śmieszniej to z tym samym błędem. Takich lotów było trzy. W locie premiera do FR 7 kwietnia było (ASKIL), zapewne, kto inny składał plan lotu. 
A plan lotu jest znany od dawna i wygląda jak poniżej:
ZCZC XMA4023 061929 FF EPWWZQZX
061929 EUCHZMFP 
(FPL-PLF102-IM -T154/M-SRWY/C
-EPWA0750
-N0400F270 BAMSO Z182 ASLUX Z460 TOXAR N869 RUDKA UM863 AKSIL/K0700S0810 B102 RALOT DCT -ZZZZ0115 UMII UMMS -EET/UMMV0023 UUWV0059 OPR/POLISH AIR FORCE STS/HEAD DEST/SMOLENSK XUBS DOF/100407 ORGN/EPWAZPZX PERM/BIALORUS
SAC972/020410/LITER A ROSJA 194 CD/07)


4. Informacji o tym czy lot miał status HEAD
JAROSŁAW KLIMENTOWSKI00:03
@HEAD
BRESLAND00:09
BRESLAND00:20
JAROSŁAW KLIMENTOWSKI01:07
KLAPACJUSZ01:52
CHESHIRE CAT07:59
GINI05:34
BRESLAND10:33
BRESLAND11:37

Lot do Smoleńska był lotem Państwowego Wojskowego statku powietrznego o statusie STS/HEAD, co wynika w sposób jednoznaczny z planu lotu i nie budziło to żadnych wątpliwości ani zastrzeżeń po stronie wszystkich służb ruchu lotniczego poczynając od Warszawy a kończąc na Smoleńsku.
Wszystko pozostałe, o czym piszecie jest bezsensownym bełkotem powtarzanym za innymi gadaczami bijącymi pianę. To, co piszecie o generale Janickim i jego zakresie obowiązków ma się nijak do wykonania samego przelotu, to dotyczy pobytu i zabezpieczenia Prezydenta już na ziemi.
Nie można określić, jakie podejście było realizowane przez załogę, ponieważ ono nigdy nie zostało określone. Pilot nie zadeklarował, co chce wykonać a kontroler nie powiedział, jakie podejście może być przeprowadzone. Zresztą wyboru nie było żadnego. Załoga nie zażądała podejścia monitorowanego PAR-em i tylko można się domyślać, dlaczego, a kontroler nic nie powiedział, bo miał rozkaz sprowadzić samolot do 50 metrów i też można się domyślać, dlaczego tylko do takiej wysokości. Załoga owszem może sobie zażyczyć rodzaju podejścia, ale w sposób jasno i dokładnie wypowiedziany. Kontroler nic nie egzekwował, bo też nie określił w sposób jasno i dokładnie wypowiedziany, jakie podejście z jego strony może być przeprowadzone. Tylko kontroler wiedział, jakim sprzętem i pomocami dysponuje i co można za ich pomocą uzyskać. Ale to nie zostało powiedziane. Można by powiedzieć, że jechali tak jak wczoraj, tą samą drogą, tylko, że we mgle. 
W Smoleńsku było możliwe do wykonania podejście na 1NDB monitorowane PAR-em lub podejście na 1NDB i po ustabilizowaniu kierunku i wysokości kontynuowanie przy wykorzystaniu samego PAR-a. Ale do tego potrzebne są JAJA.
Panie Klapacjusz – nie można sobie wybrać minimów wedle woli. Z grubsza to wiadomo, że jutro będzie słońce, a dla kontroli lotów to raczej nic nie ma charakteru informacyjnego i to tak dla wojskowych jak i cywilnych. 
„W praktyce radar 'precyzyjny' nie jest zbyt precyzyjny i zlicza się to podejście do NPA (Non-precision approach procedure).” – serdecznie proponuję poszperać i popytać wujka Gogle bo piszesz pan bzdury o jakich dawno nie słyszałem. Podejście na PAR to najbardziej precyzyjne i bezpieczne podejście do lądowania jakie znam. 
KBWLLP wtedy PKBWLLP nawet gdyby się zwracała o jakiekolwiek dokumenty do prokuratury to by ich nie otrzymała. ZL ma podobną sytuację. Na wszystkim łapę trzyma prokuratura wojskowa i nic nie udostępni.

Pozdrawiam Panów ! ! !

BRESLANDCzego brakuje mi w dokumentach KBWL oraz MAK

 

·                                22.03.2014 13:36

@FREE YOUR MIND 11:38

Nie znam polityki SkyVector odnośnie publikowania lotnisk nie będących w ICAO DOC 7910 Location Indicators. 

Dziękuję za podpowiedzi o wklejanu poprubuję.

FREE YOUR MIND"Ten sam lot"

·                                22.03.2014 11:00

@FREE YOUR MIND

http://skyvector.com/ 
Zajrzyjcie proszę pod ten link do strony gdzie można wprowadzić dane z planu lotu i zobaczyć jak wygląda trasa lotu, trzeba najechać myszą na tekst „Flight Plan” i wprowadzić nazwy punktów nawigacyjnych a wykreowana zostanie trasa planowanego lotu. Widoczny pośrodku czarny znak + ma swoje odniesienie do pozycji geograficznej pokazywanej w prawym górnym pasku. Oznaczenia w ikonach World Hi – to górna przestrzeń dróg lotniczych; World Lo – to dolna przestrzeń dróg lotniczych; World VFR – to mapa dla lotów VFR według przepisów z widocznością. 

Wkurza mnie istniejący sposób wklejania zdjęć, więc się nie nauczyłem, czekam na coś prostszego. Pozdrawiam.

FREE YOUR MIND"Ten sam lot"

·                                05.02.2014 19:59

@FREE YOUR MIND

2007 - DCMHS-C25B poruszał się pomiędzy lotniskami EDDM, EVRA, LJPZ, UMMS, LFMN, LFPB, UUWW, EGLF, ULLI, 

2008 rok podobnie lotniska – EFRO, EDDM, LFLP, LFMD, UUDD, EETN, LSZH, LOVI, EFHK, LIRP, EVRA, LSGG.

Pomiędzy marcem a kwietniem następuje zmiana operatora, którym do tej pory był - Headquarters Ottobrunn/Taufkirchen 
- htm Jet Service GmbH & Co. KG
Willy-Messerschmitt-Str. 1
85521 Ottobrunn/Taufkirchen
Phone +49 (0)89 321 99 14 0
Fax +49 (0)89 321 99 14 14
E-mail: sales@htmjets.com 
Internet: www.htmjets.com

Od 2008-04-09 loty DCMHS odbywają się pod operatorem 
- Main Base Ottobrunn (Munich)
HTM Helicopter Travel Munich GmbH
Willy-Messerschmitt-Straße 1
85521 Ottobrunn/Taufkirchen
+49 (0)89 60 73 33 50 
Fax: +49 (0)89 60 73 33 69 
E-mail: office-muenchen@helitravel.de 
Base Salzburg
HTM Helicopter Travel Munich GmbH
Branch Office Austria-Salzburg
Kröbenfeldstraße 12 G
Gebäude K2
5020 Salzburg
Austria
Base Emden
HTM Helicopter Travel Munich GmbH
Gorch-Fock-Straße 107
26725 Emden
Phone/Fax: +49 (0)49 21 58 68 26 
E-mail: office-emden@helitravel.de 
Base Borkum
HTM Helicopter Travel Munich GmbH
Goedeke-Michel-straße 11
26757 Borkum
Phone: +49 (0)172 82 97 519 
E-mail: office-borkum@helitravel.de 
Base Husum
HTM Helicopter Travel Munich GmbH
Flugplatz Husum
Am Flugplatz 1
25813 Husum
E-mail: office-husum@helitravel.de 
Managing Partner:
• Hans-Jürgen Ostler
Operating Manager:
• Bernd Brucherseifer
Procuration
• Irene Berchtold
• Helene Ostler
Registration office
District Court München, HRB B 117553
Tax-Identification number in accordance with § 27a
UStIdNr: DE 190454244
Licence-Number:
D-222 EG
http://www.helitravel.de/contact-impress/?lang=en

W 2008 rok wykonuje loty na rózne lotniska lotniska – LOVI, EFHK, LIRP, EVRA, LSGG, w tym w czerwcu przyleciał z UKBB do Warszawy i odleciał do UKBB. W październiku był w Gdańsku.

2009 rok powtarzają sie niektóre lotniska z lat poprzednich, lotów jednak jest mniej. We wrześniu był w Gdańsku. 

2010 w styczniu był w Gdańsku. W lutym był przelot nad Polską. 10 kwietnia wykonał lot pomiędzy EDDM a UUWW. Wykonuje potem kilka lotów w tym we wrześniu do Gdańska.

2011 pokazuje się dopiero w maju i jest to zaledwie kilka przelotów.

2012 jest przelot w lutym, marcu i ponownie w czerwcu.

2013 w styczniu jest w Krakowie, następnie przeloty marzec i sierpień, ostatni wrzesień.

2014 w styczniu 4, jest w Warszawie, i pod koniec miesiąca przelot pomiędzy ESSB a EDDM.

Wniosek - zaczyna być cienko na rynku taksówek powietrznych.

Pozdrawiam.

FREE YOUR MINDProblem faktycznej trasy PLF 101

·                                04.02.2014 19:51

@FREE YOUR MIND

1. Czy te zobrazowania radarowe z Polski (parę lat temu podesłał mi Pan je mailem), które odnosiły się do lotu PLF 101 do granicy z Białorusią mógłby Pan upublicznić? --- Nie.

2. Czy wyjaśnił Pan może jaką rolę pełnił DCMHS 10 Kwietnia (i jaki dokładnie był to typ samolotu)? --- DCMHS, typ C25B – oznaczenie fabryczne - C-525B.

3. Czy dysponuje Pan jakąś dokumentacją dot. TAWS-a zamontowanego na pokładzie Tu-154M 101 (inną niż ta zamieszczana w "raporcie MAK" i Zał. 4 do "raportu Millera"?--- Nie.

4. Czy wyjaśnił Pan może, dlaczego docelowym portem w planach lotów na 10-04, które Pan kiedyś w blogosferze umieszczał było witebskie UMII? --- to nie była stała praktyka, gdyż w zależności od nawigatora w planach lotów do Smoleńska umieszczano lotniska zapasowe: UMMS, UMOO, UMII, UUBP, UMBB. Przed 2010 rokiem wykonywane były loty w 28.07.2005, 17.09.2007, 10.04.2009 roku.

Chcę jeszcze sprawdzić jak dalece powtarzały się plany lotu i trasa dolotowa do Smoleńska, ale na to muszę mieć czas.

Pozdrawiam.

FREE YOUR MINDProblem faktycznej trasy PLF 101

·                                04.02.2014 07:39

@FREE YOUR MIND

Mój sprzeciw lub brak zgody nie jest w stosunku do Pana. 
To jest sprzeciw do twierdzeń zawartych w raporcie.
Bez urazy proszę bo to nie było moją intencją. Zresztą cały raport Millera nadaje się do kosza a KBWLLP też niewiele zdziała w tym stanie materii jaka pozostała.
Pozdrawiam

FREE YOUR MINDProblem faktycznej trasy PLF 101

 

 

Można się zastanawiać były wybuchy dwa czy trzy, w wydaniu HIPOTEZY Antoniego Macierewicza umiłowanego WODZA Pis-u a osobiście Prezesa Jarosława Kaczyńskiego i tak z miesiąca na miesiąc żarliwość modlących się w Katedrze św. Jana Chrzcielna w Warszawie każdego 10 m-ca: styczna , lutego marca, …, maja, sierpnia, września, …, grudnia każdego roku tak co najmniej od lat trzech, czterech: odsuwa PROBLEM TRAGEDII NARODOWEJ 9/10 kwietnia 2010 rok w wymiar historyczny.

 

http://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

 

Na tej stronie postaramy się, przynajmniej częściowo, udokumentować szokująco liczne przypadki niewytłumaczalnej śmierci osób publicznych, jakie miały miejsce w Trzeciej Rzeczypospolitej – zaskakujące samobójstwa, dziwne wypadki drogowe, choroby powalające z nóg zdrowych ludzi.

Prosimy o możliwe dokładne, choć zwięzłe, dokumentowanie tych przypadków – nazwisko, pełnione funkcje, w jaki sposób zmarła dana osoba, ewentualne linki, tytuły publikacji książkowych i gazetowych itd.

Wszelkie wpisy nie odnoszące się ściśle do tematu, będą niestety usuwane.

Zapraszam do wspólnego tworzenia tej strony.

Gajowy Marucha

 

Fragment:

 

Lech Kaczyński (18.06.1949 – 10.04.2010) – prezydent RP
Ryszard Kaczorowski (26.11.1919 – 10.04.2010) – prezydent RP na uchodźstwie
Franciszek Gągor (08.09.1951 – 10.04.2010) – generał, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
Tadeusz Buk (15.12.1960 – 10.04.2010) – generał dywizji, dowódca Wojsk Lądowych RP
Andrzej Błasik (11.10.1962 – 10.04.2010) – generał broni, dowódca Sił Powietrznych RP
Andrzej Karweta (11.06.1958 – 10.04.2010) – wiceadmirał, dowódca Marynarki Wojennej RP
Włodzimierz Potasiński (31.07.1956 – 10.04.2010) – generał, dowódca Wojsk Specjalnych RP
Bronisław Kwiatkowski (05.05.1950 – 10.04.2010) – generał broni, dowódca Operacyjnych Sił Zbrojnych RP
Kazimierz Gilarski (07.05.1955 – 10.04.2010) – generał brygady, dowódca Garnizonu Warszawa
Sławomir Skrzypek (10.05.1963 – 10.04.2010) – prezes Narodowego Banku Polskiego
Władysław Stasiak (15.031966 – 10.04.2010) – szef Kancelarii Prezydenta RP
Aleksander Szczygło (27.10.1963 – 10.04.2010) – szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Janusz Kurtyka (13.08.1960 – 10.04.2010) – prezes Instytutu Pamięci Narodowej

Mieczysław Cieślar (28.03.1950 – 18.04.2010) – wypadek, duchowny luterański, biskup Diecezji Warszawskiej, przewodniczący Kolegium Komisji Historycznej w sprawie inwigilacji luteran przez SB
Mirosław Wróbel (1958 – 08.05.2010) – samobójstwo, jeden z największych dilerów samochodowych w Polsce
Bogusław Kania (1968 – 31.05.2010) – katastrofa lotnicza, przedsiębiorca (firma Kanlux SA), zaangażowany katolik
Marek Dulinicz (10.05.1957 – 06.06.2010) – historyk, szef grupy archeologów mających badać miejsce katastrofy w Smoleńsku
Dariusz Ratajczak (28.11.1962 – przed 11.06.2010) – samobójstwo (?), historyk i publicysta
Eugeniusz Wróbel (1951 – 15.10.2010) – zamordowany, były wicewojewoda katowicki i były wiceminister transportu
Marek Rosiak (1948 – 19.10.2010) – zamordowany, pracownik biura poselskiego posła Janusza Wojciechowskiego
Witold Hatka (25.06.1939 – 13.11.2010) – wypadek, były poseł, polityk, przedsiębiorca
Paweł Żak (1966 – 13.12.2010) – samobójstwo, były komendant miejski policji w Kielcach
Piotr M. (1962 – 18.05.2011) – samobójstwo, były szef malborskiej policji, powiązany z mafią paliwową
Wiesław Podgórski (? – przed 30.06.2011) – samobójstwo, były doradca Andrzeja Leppera ds. kultury i dziedzictwa narodowego
Andrzej Lepper (13.06.1954 – 05.08.2011) – samobójstwo, przewodniczący partii Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej oraz Związku Zawodowego Samoobrona
Henryk Szumski (6.04.1941 – 30.01.2012) – zamordowany, generał broni WP, szef Sztabu Generalnego, członek Rady Bezpieczeństwa Narodowego
Leszek Tobiasz (1957 – 10.02.2012) – niewydolność układu krążenia, pułkownik WSI, główny świadek w tzw. aferze marszałkowej
Sławomir Petelicki (13.09.1946 – 16.06.2012) – samobójstwo, generał brygady WP, dyplomata PRL, dowódca jednostki GROM

1.  166 Bojkot TVN powiedział/a

2012-06-17 (niedziela) @ 11:55:54

Bardzo słuszny krok. Te morderstwa trzeba dokumentować, żeby je kiedyś osądzić, morderców i zleceniodawców pozbawić praw i majątków.
Smuga zbrodni staje się coraz szersza, a bycie Polakiem dbającym o prawdę o Polsce i demaskującym zdrajców jest śmiertelnie niebezpiecznym zajęciem.

2.      

Halina powiedział/a

2012-06-17 (niedziela) @ 11:57:22

“……….- Katastrofa lotnicza w Mirosławcu – katastrofa lotnicza wojskowego samolotu CASA
C-295 M numer 019, która wydarzyła się 23 stycznia 2008, o godzinie 19:07,
podczas podchodzenia do lądowania na lotnisku wojskowym 12. Bazy Lotniczej w Mirosławcu.
Zginelo 20 osob dowodztwa sil lotniczych RP.

– Prof. Stefan Grocholewski – ekspert od odczytywania nośników cyfrowych,
wykrył manipulacje w nagraniach cz. skrzynek z CASY.
“Zmarł” 31.03.2010r. – Pod koniec ubiegłego roku (grudzień 23.2009) czyli po ustaleniu
wizyt w Smoleńsku przez Tuska i Putina też zdarzyła się dziwna historia.

Grzegorz Michniewicz, dyrektor generalny Kancelarii Premiera Tuska zmarł nagle 23.12.2009 r.
– powiesił się na kablu od odkurzacza. –

– S M O L E N S K – 10.04.2012 ginie Prezydent Polski Lech Kaczynski i 95 osob towarzyszacych.
Komorowski miał podobno powiedzieć do Sikorskiego: “Lecha nie ma, ale został nam jeszcze ten
drugi”. Na co Sikorski: “Nie martw się, Bronek, mamy jeszcze jedną tutkę”.

– Mieczysław C., “zginął w wypadku samochodowym” dokładnie 18.04.2010 r,
miał być następcą Adama Pilcha, który zginął w Smoleńsku.
Podobno otrzymał telefon ze Smoleńska od A. Plicha.

– Krzysztof K.- operator Faktów, pracował z W. Baterem (tym, który pierwszego dnia podał
poprawną godzinę katastrofy Tu-154, co media odkryły po 10 dniach).
Zmarł w Moskwie na sepsę 2 czerwca 2010r.Śmierć całkiem przemilczana.

– Prof. Marek Dulinicz – szef grupy archeologicznej – zginął 6 czerwca 2010
w wypadku samochodowym w trakcie oczekiwania na wyjazd do Smoleńska.

– Dariusz Ratajczak – dr historii, autor tematów niebezpiecznych,
zbioru esejów historyczno-politycznych skazany za kłamstwo oświęcimskie.
11 czerwca 2010 znaleziono jego zwłoki w zaparkowanym samochodzie pod Centrum Handlowym
Karolinka w Opolu, w którym mogły przeleżeć wg śledczych kilka dni, sekcja zwłok wykazała,
że zmarł w wyniku zatrucia alkoholem.

– Eugeniusz Wróbel – wykładowca na Politechnice Śląskiej, specjalista od
komputerowych systemów sterowania samolotem, poddawał w wątpliwość,
że wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101. Pocięty piłą mechaniczną 16.10.2010 r
przez swego syna, który zdołał zabić i pociąć swego ojca, usunąć ślady krwi,
zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć wszystko.
Złego stanu swego “chorego psychicznie” syna przez ponad 20 lat nie zauważyła matka,
która jest psychiatrą.

– Dr Ryszard Kuciński – prawnik A. Leppera – “zmarł” w maju 2011 r.

– Wiesław Podgórski – był doradcą A. Leppera, gdy ten by ministrem rolnictwa,
znaleziony martwy w biurze Samoobrony pod koniec czerwca 2011r.
Jako przyczynę śmierci podano samobójstwo.

– Róża Żarska – adwokatka Leppera – “zmarła w lipcu 2011 r. w Moskwie.

– Andrzej Lepper – szef Samoobrony, poseł, wicemarszałek, wicepremier i minister rolnictwa
w rządzie Marcinkiewicza i J.Kaczyńskiego. Znaleziony martwy w biurze Samoobrony
5 sierpnia 2011r. Od 1-go dnia, zanim zrobiono sekcję zwłok przyjęto wersję samobójstwa
przez powieszenie bez udziału osób trzecich”

Ekspert od Smoleńska nie żyje. Znaleziony powieszony w łazience
Dariusz Szpineta, bo o nim mowa, był nie tylko ekspertem lotniczym,
ale także prezesem spółki Ad Astra Executive Charter SA. To właśnie jej zarząd wydał
lakoniczne oświadczenie informujące o śmierci Polaka w Indiach. Dziennikarze “GPC” dotarli
jednak do osób, które towarzyszyły mu w egzotycznym wyjeździe.
Polak miał być przed śmiercią w dobrym nastroju.

Co więc takiego wydarzyło się na przestrzeni kilku godzin, że Szpinetę znaleziono
powieszonego w hotelowej łazience? Czy popełnił samobójstwo? Autorzy tekstu subtelnie
zdają się powątpiewać i przypominają wypowiedzi eksperta ws. katastrofy smoleńskiej.
Szpineta parokrotnie miał prezentować stanowisko jakoby lot do Smoleńska był lotem wojskowym,
a nie cywilnym.
Dariusz Szpineta “odszedł” 2 grudnia 2011 r. w piątek…Miał 39 lat.
Był założycielem i prezesem spółki Ad Astra Executive Charter – certyfikowanym
i koncesjonowanym operatorem lotniczym w obszarze przewozów czarterowych i
szkoleń lotniczych oraz zarządzania i serwisu samolotów.

Planował wprowadzenie spółki na rynek NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Udało mu się to w październiku tego roku.
Zamierzał zrezygnować z pełnienia funkcji prezesa zarządu do końca roku,
przekazując zarządzanie Dyrektorowi Wykonawczemu,
aby oddać się swojej pasji: lotnictwu. Jego śmierć nastąpiła podczas urlopu w Indiach
– poinformowano w komunikacie.

 

 

Śmierć Jezusa w opinii Apostołów

Posted by Marucha w dniu 2014-04-22 (wtorek)

Odwieczny dylemat: co zabija, miecz, czy ręka, która ten miecz dzierży? Kto ponosi większą odpowiedzialność za śmierć człowieka, ten, kto zadaje śmierć bezpośrednio, czy może ten, kto ją zleca?

 

 

https://marucha.wordpress.com/2014/04/22/smierc-jezusa-w-opinii-apostolow/

 

 

https://i0.wp.com/www.pch24.pl/images/min_mid_big/mid_22443.jpg

 

Upłynęło niewiele czasu od krzyżowej śmierci Jezusa, a w Piotra jakby wstąpił nowy duch, duch odwagi. To już nie ten sam Piotr, który na dziedzińcu arcykapłana ratował swoją skórę zaprzaństwem: Nie znam tego człowieka (Łk 26,74).

W dzień Pięćdziesiątnicy, gdy zgromadził się tłum Żydów wokół domu Wieczernika, zwabionych niezwykłym szumem, który przeszedł nad Jerozolimą na podobieństwo gwałtownego wichru, z mową, o co chodzi, wystąpił nie kto inny, ale właśnie Piotr. Po raz pierwszy otwarcie, głośno i publicznie wobec zgromadzonych Żydów wyraził swe zdanie co do odpowiedzialności za śmierć Jezusa: tego Męża, który z woli, postanowienia i przewidzenia Bożego został wydany, przybiliście rękami bezbożnych do krzyża i zabiliście (Dz 2,23). I nieco dalej w tym samym wywodzie: Niech więc cały dom Izraela wie z niewzruszoną pewnością, że tego Jezusa, którego wyście ukrzyżowali, uczynił Bóg i Panem, i Mesjaszem (Dz 2,36).

Po raz drugi Piotr wystąpił z mową publiczną do Żydów w kontekście uzdrowienia żebraka chromego od urodzenia, który od lat zbierał datki przy Bramie Pięknej, prowadzącej na plac świątynny. Mowę miał pod wieczór w krużgankach Salomona, a więc tuż pod bokiem żydowskiej elity świątynnej. Długa i kompetentna mowa nie mogła zakończyć się inaczej, aniżeli aresztowaniem Piotra i towarzyszącego mu Jana.

Ale zanim trafili do więzienia, zgromadzeni Żydzi mogli usłyszeć jakże mocne i gorzkie słowa wyrzutu odnośnie sprawy Jezusa: Wy jednak wydaliście Go i zaparliście się Go przed Piłatem, gdy postanowił Go uwolnić. Zaparliście się świętego i sprawiedliwego, a wyprosiliście ułaskawienia dla zabójcy. Zabiliście dawcę życia, ale Bóg wskrzesił Go z martwych (Dz 3,13-14).

Następnego dnia z rana, kiedy zebrali się przedstawiciele żydowskiego establishmentu dla przesłuchania uwięzionych, właśnie oni, uczeni i starsi ludu, w tym wymienieni po imieniu arcykapłani Annasz, Kajfasz, Jan i Aleksander, mogli usłyszeć oskarżenie o spowodowanie śmierci Jezusa. Człowiek chromy od urodzenia został uzdrowiony mocą imienia Jezusa Chrystusa, którego wy ukrzyżowaliście, a którego Bóg wskrzesił z martwych (Dz 4, 10). Tym razem udało się jeszcze apostołom wyjść z więzienia bez szwanku. Pogrożono im jedynie, by już więcej nie przemawiali do ludu i nie nauczali w imię Jezusa. Na odchodnym Piotr zdążył jeszcze pożegnać się z szacownym zgromadzeniem słowami: My nie możemy nie mówić tego, co widzieliśmy i co słyszeliśmy (Dz 4,20).

Nie dało się już wyciszyć sprawy Jezusa. Rozpowiadała o niej cała Jerozolima. Wygłaszane mowy apostołów ściągały tłumy do krużganków Salomona, gdzie się oni gromadzili. Nauczaniu towarzyszyły uzdrowienia nagłe i tak liczne, iż chorych znoszono z daleka, nawet spoza Jerozolimy. Musieli na to zareagować arcykapłani. Straży świątynnej nakazali zrobić porządek ze zwolennikami Jezusa i zamknąć apostołów w więzieniu.

Jakież było zdumienie żydowskiej starszyzny zgromadzonej w Sanhedrynie dla przesłuchania apostołów, gdy się okazało, że nie ma po nich śladu w więzieniu pomimo starannie zamkniętych cel i stojących przed drzwiami strażników. Sprowadzono ich przed Sanhedryn wprost ze świątyni, gdzie apostołowie z odwagą nauczali lud. Zakazaliśmy wam surowo – zabrali głos arcykapłani – abyście nie nauczali w to imię, a oto napełniliście Jerozolimę waszą nauką i chcecie ściągnąć na nas krew tego człowieka (Dz 5,28). Czyżby nie doszło jeszcze do świadomości arcykapłanów, że to oni ponoszą odpowiedzialność za śmierć Jezusa? Skoro tak, zostali raz jeszcze pouczeni w tej sprawie przez Piotra: Bóg naszych ojców wskrzesił Jezusa, którego straciliście, przybiwszy do krzyża (Dz 5,30). Od grożącej im śmierci za słowa prawdy uchronił ich uczony faryzeusz, Gamaliel, który po dłuższym wywodzie w ich obronie zauważył, że jeśli głoszona przez nich nauka rzeczywiście od Boga pochodzi, nie potraficie ich zniszczyć i może się czasem okazać, że walczycie z Bogiem (Dz 5, 39). Skończyło się na uwolnieniu apostołów po uprzednim ich ubiczowaniu i powtórzeniu gróźb.

Te, jak niebawem miało się okazać, nie były czcze. Dotknęły jednego z pierwszych siedmiu diakonów, Szczepana. Również z jego ust wyszło to samo co u apostołów oskarżenie pod adresem arcykapłanów, uczonych i starszych, oskarżenie wypowiedziane w Sanhedrynie: Jak ojcowie wasi, tak i wy. Któregoż z proroków nie prześladowali wasi ojcowie? Pozabijali nawet tych, którzy przepowiadali przyjście Sprawiedliwego. A wyście zdradzili Go teraz i zamordowali (Dz 7,51-52). Przypłacił Szczepan tę swoją odwagę śmiercią przez ukamienowanie, gdy do powyższych konstatacji dodał i tę, iż ujrzał Jezusa w niebie stojącego po prawicy Boga.

Paweł Apostoł nie miał wątpliwości co do bezpośrednich sprawców śmierci Jezusa: Mieszkańcy Jerozolimy i ich przełożeni nie uznali Go i potępiając Go wypełnili głosy Proroków, odczytywane co szabat. Chociaż nie znaleźli w Nim żadnej winy zasługującej na śmierć, zażądali od Piłata, aby Go stracił (Dz 13, 27-28). A w liście do mieszkańców Tesalonik: Żydzi zabili Jezusa i proroków, i nas także prześladowali (1 Tes 2,15). Jako faktem oczywistym, Paweł tym problemem zbytnio się nie zajmował, natomiast jeśli do niego nawiązywał, czynił to na marginesie swojego przepowiadania Dobrej Nowiny, koncentrując się na zbawczym sensie tej śmierci: On to został wydany za nasze grzechy i wskrzeszony z martwych dla naszego usprawiedliwienia (Rz 4,25). I dalej: Bóg zaś okazuje nam swoją miłość właśnie przez to, że Chrystus umarł za nas, gdyśmy byli jeszcze grzesznikami (Rz 5,8).

*                       *                     *

A co na temat Jezusa ma do powiedzenia sam Poncjusz Piłat? Prowadząc przewód sądowy, szybko się mógł przekonać – chociaż Jezus mu w tym nie ułatwiał, bo gdyby się bronił przed oskarżeniami, łatwo mógł pozyskać sympatię namiestnika i własne uwolnienie – wiedział bowiem, że arcykapłani wydali Go przez zawiść (Mk 15,10). I sam od siebie dodał: Nie jestem winny krwi tego sprawiedliwego. To wasza rzecz (Mt 27,24).

Opinię obu ewangelistów, Mateusza i Marka, podziela i trzeci, Łukasz, kiedy wkłada w usta Piłata wyznanie: przywiedliście mi tego człowieka pod zarzutem – zwrócił się do arcykapłanów – że podburza lud. Otóż ja przesłuchałem go wobec was i nie znalazłem w nim żadnej winy w sprawach, o które go oskarżacie. Ani też Herod – bo odesłał go do nas; a oto nie popełnił on nic godnego śmierci (Łk 23,14-15). Jeżeli go uwolnisz, nie jesteś przyjacielem Cezara – wymogli Żydzi szantażem wyrok skazujący Jezusa na śmierć (J 19,12).

*                       *                     *

Odwieczny dylemat: co zabija, miecz, czy ręka, która ten miecz dzierży? Kto ponosi większą odpowiedzialność za śmierć człowieka, ten, kto zadaje śmierć bezpośrednio, czy może ten, kto ją zleca?

Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie w kontekście śmierci Jezusa, warto odwołać się do opisanego na kartach Starego Testamentu epizodu z życia króla Dawida. Oto król Dawid uwiódł młodą i piękną żonę jednego z oficerów swojego wojska, Uriasza Chetyty, po czym tak pokierował wypadkami, aby jej mąż poległ w walce pod murami obleganego miasta Ammonitów. Kto jest sprawcą śmierci Uriasza Chetyty, wojownicy broniący miasta Rabba, którzy śmiertelnie ugodzili Uriasza, czy król Dawid, który wprawdzie nie opuszczał Jerozolimy, ale zlecił ustawienie Uriasza pod murami miasta w miejscu najbardziej narażonym na ataki? Jeśli król Dawid miał w tej sprawie niezmącone sumienie, zakłócił mu je prorok Natan: Zabiłeś mieczem Chetytę Uriasza, a jego żonę wziąłeś sobie za małżonkę. Zamordowałeś go mieczem Ammonitów (II Sm 12,9).

Jan Gać
http://www.pch24.pl

Jak powszechnie wiadomo, Kościół już nie uważa, iż to Żydzi zamordowali Jezusa Chrystusa. Bowiem winni jesteśmy my wszyscy. Zbiorowo i solidarnie.
Admin

 

 

 

 

Thymós, siła gniewu

28.04.2013 14:27420

opublikowana w: Księga HańbySmoleńsk Raport S 24Wzgórza Smaga Wiatr

Dowody zdrady, czy misja ochrony Prezydenta RP?

http://lamelka222.salon24.pl/#

 

 

 

 

 

Wszystko byłoby do zniesienia, gdyby nie to, że w tym czasie odeszło w tragiczny sposob wielu ludzi tych znanych i nieznanych.

 

Czy środowisko polskich pilotów uwolni się z rąk ośmiornicy i upomni się o tragiczną śmierć swoich sióstr i braci pilotów i personelu latającego.

 

Czy zmyje grzech hańby w handlu organami ludzkimi i bronią.

Za to oddaje się duszę i głowę. Czy po to w Rzeczypospolitej funkcjonują dawne lotniska wojskowe z których mogą startować i lądować nawet największe statki powietrzne typu AN-225 Miriam, czy AN-124 o IŁ-76 md nie wspominając

 

Może za przyczyną św. Jana Pawła II orędownika miłości i pokoju także w RODZINIE; tej RODZINIE LOTNICZEJ.

 

Wszystko zaczęło się od OKĘCIA Chopin Airport WAW i nie tylko.

 

Jeden drobny a jakże wymowny przykład LOTU  Z AIRPORT WAW do Moskwy WNUKOWO FR a NSTĘPNIE DO Werony ITALIA i powrót do Warszawy WAW POLAND: pana od kartoników.

Podróż biznesowa czy inna właśnie 10 kwietnia 2010 roku w godzinach porannych.

 

 

 

Zmowa milczenia czy ma trwać wiecznie?!

Kosztem kolejnych ofiar SERYJNEGO SAMOBÓJCY!!!

 

27.05.2013 01:48 Odsłon: 871 (w tym z lubczasopism 42) 0 Komentuj

Reuters 10.04.2010 [094923+0000] TU154M101 w Smoleńsku FR

 

  Inscenizacja wg Reuters 10.04.2010 [Original Time 094923+0000] TU154M101 w  Smoleńsku

Caption-Abstract = [Image from video footage shows firefighters working to extinguish the flames near the wreckage of a Polish government Tupolev Tu-154 aircraft after it crashed near Smolensk airport in western Russia April 10, 2010. Polish President Lech Kaczynski was killed when the plane carrying 132 people crashed in thick fog on its approach to the Russian airport on Saturday, killing everyone on board, officials said. REUTERS/TVP via Reuters TV (RUSSIA - Tags: DISASTER TRANSPORT) POLAND OUT.NO COMMERCIAL OR EDITORIAL SALES IN POLAND]

 

v:shapes="_x0000_i1025">

 http://albatros.salon24.pl/510031,reuters-10-04-2010-094923-0000-tu154m101-w-smolensku-fr#

 

Thymós, siła gniewu

28.04.2013 14:27420

opublikowana w: Księga HańbySmoleńsk Raport S 24Wzgórza Smaga Wiatr

Dowody zdrady, czy misja ochrony Prezydenta RP?

http://lamelka222.salon24.pl/#

 

v:shapes="_x0000_i1026">

Moje dane wg Agencji Reuters TV:

IPTC [0x1C02:007] Edit Status = [ORIGINAL]

      IPTC [0x1C02:022] Fixture ID = [GM1E64A1DDC01]

      IPTC [0x1C02:060] TimeCreated = [094923+0000]

 

http://www.youtube.com/watch?v=NXL9PQ0ddJ8

Kulisy Katastrofy 10.04.10 - Pajęczyna Dezinformacji oraz jej Defekty

 

http://www.wykop.pl/wpis/1241127/pan-bog-i-sw-piotr-oglosili-przetarg-na-budowe-bra/

 


+19
Howkin 1 rok 2 mies. temu

Pan Bóg i Św. Piotr ogłosili przetarg na budowę bramy niebiańskiej. Pierwszy zgłosił się Arab. 
- Masz projekt? - pyta Bóg. 
- Mam - odpowiada Arab. 
- Masz kosztorys? 
- Mam. 
- To ile Ci wyszło? 
- 900 milionów. 
- A dlaczego aż tyle? 
- No cóż, 300 mln na materiały, 300 mln na robociznę, 300 mln zysku. 
- Dobra, dziękujemy, odezwiemy się jak podejmiemy decyzję - mówi św. Piotr. 
Następny wchodzi Niemiec. 
- Masz projekt? - pyta Bóg. 
- Mam - odpowiada Niemiec. 
- Masz kosztorys? 
- Mam. 
- To ile Ci wyszło? 
- 1,5 miliarda. 
- A dlaczego aż tyle? 
- No cóż, 500 mln na solidne niemieckie materiały, 500 mln na rzetelną niemiecką robociznę no i 500 mln zysku. 
- Dobra, dziękujemy, odezwiemy się jak podejmiemy decyzję - mówi św. Piotr. 
Następny wchodzi Polak. 
- Masz projekt? - pyta Bóg. 
- Nie - odpowiada Polak. 
- Masz kosztorys? 
- Nie. 
- A ile chcesz za robotę? 
- 3 miliardy 900 milionów. 
- Skąd Ty wziąłeś taką kwotę?! 
- No cóż, miliard dla Pana Boga, miliard dla Św. Piotra, miliard dla mnie, a za 900 mln arab zrobi bramę. 
#suchar #dowcip

+: GraveDigger, Aleks7 +17 innych



Zobacz więcej na: http://www.wykop.pl/wpis/1241127/pan-bog-i-sw-piotr-oglosili-przetarg-na-budowe-bra/

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka