Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
3556
BLOG

Lot callsing 1201 do Smoleńska 09.04.2010 ; TU154M ? cz.IV i .

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 4

 

http://www.goldenline.pl/grupy/Pozostale/katyn-70-lat-po-zbrodni/rosjanie-przekazali-nam-zapis-rozmow-z-lotu-tu-154-z-9-kwietnia-a-nie-z-10-kwietnia,2076440/

 

 

Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9 kwietnia, a nie z 10 kwietnia ???

·                                   « Poprzedni temat 

·                                   Następny temat »

konto usunięte

Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...

Powstała ciekawa hipoteza, że rozmowy z czarnej skrzynki Tu-154 z 
10 kwietnia były kompilacją rozmów z czarnej skrzynki lotu 
technicznego Tu-154 z 9 kwietnia. takie loty techniczne są zawsze 
ponoć wykonywane przed właściwym rejsem z VIP-ami. 
Dowodem jest odpowiedź pilota Tu-154 do wieży o lotniska zapasowe: 
Witebsk i
Mińsk. Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia 
było nieczynne, więc taka odpowiedx mogła paść tylko 9 
kwietnia. Poza tym ponoć w stenogramie z wieży pada informacja o 
locie oblotowym (technicznym) PLF 1201, a lot z 10 kwietnia Tu-154 
to był lot PLF 101.
Poza tym 9 kwietnia w rejsie technicznym brał udział generał 
Błasik (stąd rozpoznano jego głos w kabinie pilotów). I jeszcze 
jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by 
wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się 
odbył dnia poprzedniego .....

http://mmariola.salon24.pl/250588,plf121-i-plf122-to-l...

23.11.2010, 14:32

Link | Cytuj

Józef

Józef K.Sales/Szef
dz/ForensicScience

Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...

Jerzy N.:
Powstała ciekawa hipoteza, że rozmowy z czarnej skrzynki Tu-154 z 10 kwietnia były kompilacją rozmów z czarnej skrzynki lotu technicznego Tu-154 z 9 kwietnia. takie loty techniczne są zawsze ponoć wykonywane przed właściwym rejsem z VIP-ami. 
Dowodem jest odpowiedź pilota Tu-154 do wieży o lotniska zapasowe: Witebsk i
Mińsk. Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia było nieczynne, więc taka odpowiedx mogła paść tylko 9 kwietnia. Poza tym ponoć w stenogramie z wieży pada informacja o locie oblotowym (technicznym) PLF 1201, a lot z 10 kwietnia Tu-154 to był lot PLF 101.
Poza tym 9 kwietnia w rejsie technicznym brał udział generał Błasik (stąd rozpoznano jego głos w kabinie pilotów). I jeszcze jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się odbył dnia poprzedniego .....

http://mmariola.salon24.pl/250588,plf121-i-plf122-to-l...


Z tym PFL1201 to ciekawa hipoteza? hm, hmm??

10.12.2010, 23:25

Link | Cytuj

Marcin

Marcin MichalikCollect Consulting
SA

Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...

Jerzy N.:
Powstała ciekawa hipoteza...


A jeszcze ciekawsze są komentarze podpisane nickiem "Libra". Zadziwia mnie Wasza fascynacja teoriami osób, które nie mają ani wystarczającej wiedzy, ani doświadczenia do tego, by wypowiadać się na pewne tematy :)

Pani M zadaje na swym blogu dramatyczne pytanie "Co oznacza cyfra “0”. Czy lot oblotowy o nr PLF 1-2-0-1 oznacza, ze na pokladzie byl general Blasik a jeśli nie to co oznacza cyfra "0"!??", a Ty na tej podstawie udział Błasika w locie technicznym podajesz w swoim poście jako fakt! :))) Fantastyczna implikacja! :))

Tymczasem rzeczywistość jest prosta i szara: "Oznaczenie PLF 1-2-0-1 nie pasuje do żadnego standardowego oznaczenia lotu. Stąd zawiera błąd. Prawdopodobnie błędna jest cyfra 2 a nie 0." Ja dodam, że oblot odbył się 6 kwietnia 2010 r. samolotem TU154 M o oznaczeniu PLF 121 około godziny 11, błędna cyfra to "0" (czyli wasz Błasik :)))

Naprawdę gratuluję - rzetelności, wiarygodnych źródeł wiedzy i logicznego wnioskowania :)))

Fragmenty wypowiedzi wspomnianego "Libry":
"Dla potrzeb wykonani oblotu technicznego przed wykonaniem lotu z Prezydentem lub Premierem, czasami używa się innych znaków np PLF121 lub PLF122. Oblotu technicznego nie wykonuje się na trasie lotu przyszłego, jest to niemożliwe z powodów oczywistych gdyż każdy taki lot musiał by mieć zgodę dyplomatyczną, a tego się nie robi. Lot techniczny trwa tak długo jak wymagają tego procedury kontrolne, również z lądowanie i ponownym startem. Na oblot techniczny nie jest wymagany taki sam plan lotu jak na lot z pasażerem. Oblot mógł być wykonany 6 kwietnia, a po lądowaniu samolot został zaplombowany w hangarze do dnia wylotu".

To też niezłe (z twojego posta): "Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia było nieczynne, więc taka odpowiedź mogła paść tylko 9 kwietnia."

Genialne! To faktycznie jedyne możliwe wytłumaczenie :)

Libra:
"Plan lotu na lot PLF101 został wysłany 9 kwiecień 2010 o godz. 11.47 z datą jego wykonania na dzień 10 kwiecień 2010. Start zaplanowano na godz. 05.00. Typ samolotu Tu-154/M. Status lotu HEAD. Lotnisk lądowania Smoleńsk. Lotniska zapasowe Mińsk i Witebsk. Zgoda dyplomatyczna Białorusi SAC248 z dnia 22 marca 2010 oraz zgoda dyplomatyczna Rosji 176CD/10/SAC972 z dnia 2 kwietnia 2010. W planie lotu jest pomyłka w punkcie przelotowym ale to nie ma znaczenia. Nie ma to znaczenie z tego powodu, że jak wszędzie siedzą ludzie aby prostowali błędy innych. Ten oczywisty błąd jednego człowieka został poprawiony przez innego człowieka w elektronicznie rozsyłanym planie lotu zawierającym prawidłowe nazwy punktów przelotowych."

Najwyraźniej w planie uwzględniono nieczynne lotnisko. Tylko o czym to świadczy?

Dodam jeszcze, że Tusk i J. Kaczyński 10 kwietnia wylądowali właśnie w Witebsku.

I tak z jednego błędu i góry niewiedzy powstała nowa, fantastyczna teoria :))) Jeszcze raz apeluję - słuchajcie ludzi, którzy są w swej dziedzinie fachowcami, a nie znudzonych gospodyń domowych w typie pani M. A najlepiej idźcie na spacer, będzie więcej pożytku.

Zainteresowanym faktami, a nie mitami polecam forum na http://lotnictwo.net.pl/

 

Ja do silników TU154 PLF? (wrakowisko Putina) jeszcze wrócę po zasięgnięciu opinii od specjalisty w aspekcie pożaru na Siewiernyj XUBS 10.04.2010 którego nie było!!!

 

 

http://www.faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa/articles/silniki

 

Silniki

Wszystkie zamieszczone poniżej zdjęcia z miejsca wypadku zostały wykonane przez specjalistów KBWLLP.


 

Polscy specjaliści uczestniczą w badaniu podzespołów samolotu Tu-154M 101 na miejscu katastrofy. Na zdjęciu - widoczny brak opiłków na korku magnetycznym układu olejowego silnika numer 1.

' class="mime_icon" v:shapes="_x0000_i1031">  Pobierz oryginał


 

Wyrwany wirnik pierwszego stopnia sprężarki niskiego ciśnienia silnika numer 1 (lewego). Wygięcie łopatek w stronę przeciwną do kierunku obrotów świadczy o tym, że silnik pracował w chwili zderzenia z ziemią.

 Pobierz oryginał

id="nadawca_imie" style="font-size: 16px; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, serif; width: 280px; height: 33px; line-height: 33px; padding: 0px 9px; background-color: rgb(254, 250, 250); border: 1px solid rgb(200, 0, 0); color: rgb(51, 51, 51); background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;" v:shapes="_x0000_i1034">

Ostatni stopień turbiny wysokiego ciśnienia silnika numer 2 (środkowego). Widoczny brak jakichkolwiek uszkodzeń i przebarwień świadczących o awarii, podobnie jak w pozostałych dwóch silnikach.

' class="mime_icon" v:shapes="_x0000_i1035">  Pobierz oryginał


Silnik numer 3 (prawy) od przodu. Za kierownicami wlotowymi widoczne łopatki wirnika pierwszego stopnia sprężarki niskiego ciśnienia. Ich wygięcie w stronę przeciwną do kierunku obrotów świadczy o tym, że silnik pracował w chwili zderzenia z ziemią.

 Pobierz oryginał

Wróć

 

Konkluzje końcowe:

 

Bez udziału i szczerym zaangażowaniu Rodzin Ofiar Tragedii Narodowej tzw. Smoleńskiej NIE DA SIĘ WYJAWIĆ PRAWDY O KATYNIU ii ELITY POLSKIEGO NARODU. Doputy, dop€ki Rodziny będą milczeć kiedy i w jakich okolicznościach Ich Zaginienieni i Martwo Bliscy odlecieli z Okęcia i innych lotnisk w Polsce.

9 kwietnia 2010 roku miał z całą pewnością wykonany lot techniczno-pasażerski do Smoleńska.

Czy wiózł powietrze czy także nobliwych pasażerów jak:  Anna Walentynowicz, Edward Duchnowski, Katarzyna Piskorska i inni staruszkowie powyżej 75 roku życia + wieńce katyńskie – co to tak doskonale się zachowały.

 

Ojciec śp. Justyny Moniuszko przed swoją śmiercią dał temu jednoznaczny wyraz.

Od Niego i Jego nieśmiertelnych słów należałoby zacząć śledztwo smoleńskie.

Justysia 9 kwietnia 2010 też była w Smoleńsku.

 

 

·  Justyna Moniuszko – Wikipedia, wolna encyklopedia

pl.wikipedia.org/wiki/Justyna_Moniuszko

 

·                                

·                                

Justyna Moniuszko (ur. 6 lipca 1985 w Białymstoku, zm. 10 kwietnia 2010 w Smoleńsku) – stewardesa, która zginęła w katastrofie polskiego samolotu Tu-154 w ...

Życiorys - ‎Prace z dziedziny lotnictwa - ‎Wyróżnienia - ‎Odznaczenia

·  Justyna Moniuszko - stewardessa - YouTube

► 4:34► 4:34

www.youtube.com/watch?v=ruxhiwxtlUU

 

·                       

         

15 kwi 2010 - Przesłany przez: azureus111

Wspomnienie o Justynie Moniuszko - białostocczance, stewardessie, która zginęła w katastrofie rządowego ...

 

http://www.fakt.pl/Ojciec-sp-stewardessy-Jej-cialo-bylo-w-stanie-idealnym-,artykuly,94207,1.html

 

Ojciec śp. stewardessy: Jej ciało było w stanie idealnym!

Słowa kluczowe: Justyna Moniuszko, Zdzisław Moniuszko, katastrofa prezydenckiego samolotu, sekcja zwłok, stewardessa

ZOBACZ ZDJĘCIA

Zdzisław Moniuszko

 

' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1039"> ' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1040"> title="" class="" v:shapes="_x0000_i1041">' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1042">

 

autor: MG, Nasz Dziennik 28.01.2011 14:03

Była pięk­na i pełna życia, lu­bi­ła ska­kać ze spa­do­chro­nem. Ma­rzy­ła też o zo­sta­niu pi­lo­tem. Ju­sty­na Mo­niusz­ko zgi­nę­ła w ka­ta­stro­fie smo­leń­skiej za­le­d­wie w wieku 25 lat! Teraz jej oj­ciec, Zdzi­sław Mo­niusz­ko, za­cho­dzi w głowę, dla­cze­go mó­wio­no mu, że ktoś prze­żył i dla­cze­go jego córka nie miała pra­wie żad­nych wi­docz­nych ob­ra­żeń

Zdzi­sław Mo­niusz­ko jako były woj­sko­wy snuje do­my­sły na temat tego, co mogło się dziać na wieży kon­tro­li lotów w Smo­leń­sku. Jego zda­niem kon­tro­le­rzy po­da­wa­li złe dane za­ło­dze, a na lot­ni­sku mogła znaj­do­wać się fał­szy­wa ra­dio­la­tar­nia.

To jed­nak nie wszyst­ko. Oj­ciec Ju­sty­ny Mo­niusz­ko twier­dzi, że do pułku lot­nic­twa do­tar­ła wia­do­mość o trzech oso­bach, które prze­ży­ły ka­ta­stro­fę. Za­sta­na­wia go także sek­cja zwłok jego córki.

POLECANE ARTYKUŁY

·                                Pogrzeb stewardessy Justyny Moniuszko

·                                Zrozpaczona rodzina żegna stewardessę

·                                Premier o stewardessie: Nasza córeczka!

·                                Rodzina stewardessy: Nic nie ma już sensu!

- Prze­cież zaraz po ka­ta­stro­fie do na­sze­go pułku lot­nic­twa do­cie­ra wia­do­mość, że dwóch pi­lo­tów i jedna ste­war­de­sa prze­ży­li ka­ta­stro­fę. Nieco póź­niej po­da­je się zu­peł­nie co in­ne­go, że jed­nak nie żyją. Kiedy do Mo­skwy przy­by­wa­ją żony pi­lo­tów, oka­zu­je się, że nie wia­do­mo, gdzie są ciała ich mężów. Teraz oka­zu­je się, że ciało ge­ne­ra­ła Bła­si­ka zna­le­zio­no w cen­tral­nej czę­ści sa­mo­lo­tu. Jak więc to wszyst­ko jest moż­li­we?! Dla mnie nadal za­gad­kę sta­no­wi rów­nież fakt, że ciało mojej córki po tak strasz­nej ka­ta­stro­fie było nie­mal w sta­nie ide­al­nym. Miała je­dy­nie małą ranę na gło­wie. Z tego, co wiem, w do­ku­men­tach sek­cji zwłok na­pi­sa­no, że śmierć na­stą­pi­ła wsku­tek ob­ra­żeń ogól­nych, dla mnie to stwier­dze­nie jest zu­peł­nie nie­ja­sne - mówi Mo­niusz­ko w wy­wia­dzie dla "Na­sze­go Dzien­ni­ka".

>>> Pięk­na ste­war­des­sa - Ma­rzy­ła, by zo­stać pi­lo­tem

 

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Badania_Wypadk%C3%B3w_Lotniczych_Lotnictwa_Pa%C5%84stwowego

 

http://www.komisja.smolensk.gov.pl/kbw/komunikaty/8875,dok.html

 

·                           Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154 M

Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154 M Nr 101, który uległ katastrofie 10 kwietnia 2010 roku w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Smoleńsk „Północ”.

 

 

Strona główna / Komunikaty

Raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M Nr 101 pod Smoleńskiem

29 lipca br. Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku.

Komisja nie orzekała o winie oraz odpowiedzialności za wypadek lotniczy. Do zadań komisji należało: ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku samolotu TU – 154M oraz wydanie zaleceń, które mają zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.

Polskiej komisji, która badała przyczyny katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem przewodniczył Jerzy Miller, minister spraw wewnętrznych i administracji. W skład 34-osobowej komisji weszli eksperci badający wypadki wojskowe oraz cywilne. Do prac w komisji zaproszeni zostali również prawnicy specjalizujący się w międzynarodowym i polskim prawie lotniczym, osoby czynnie wykonujące zawód pilota w liniach pasażerskich, obsługa pasażerskich portów lotniczych oraz osoby zajmujące się tematyką bezpieczeństwa w transporcie lotniczym.

 

RAPORT KOŃCOWY

ZAŁĄCZNIKI DO RAPORTU

PREZENTACJA Z KONFERENCJI KOMISJI BADANIA WYPADKÓW LOTNICZYCH LOTNICTWA PAŃSTWOWEGO DOTYCZĄCEJ RAPORTU KOŃCOWEGO W SPRAWIE USTALENIA OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN KATASTROFY SAMOLOTU TU-154M NR 101 POD SMOLEŃSKIEM

Informacja dotycząca wykorzystanych materiałów

 

***

 

 

Final report of the Committee for Investigation of National Aviation Accidents into the causes and circumstances of the Tu-154M plane crash (tail number 101) in Smoleńsk

On 29 July 2011 the Committee for Investigation of National Aviation Accidents presented the final report into the causes and circumstances of the Tu-154M plane crash (tail number 101) in Smoleńsk.

It is not the Committee's responsibility to find anyone guilty or hold anyone responsible for the plane crash. The aim of the Committee was to determinate the circumstances and causes of the plane crash, draft recommendations and draw conclusions on how to avoid such accidents in the future.

The Committee for Investigation of National Aviation Accidents was chaired by Jerzy Miller, Minister of Interior and Administration. The Committee included 34 members - experts at both military and civil aviation accidents. Also lawyers specializing in international and Polish aviation law, active professional airline pilots, airport customer service employees, experts in air transport security had been invited to participate in the Committee.

 

FINAL REPORT

ANEXES TO THE FINAL REPORT

INFORMATION ON THE MATERIALS USED

 

***

 

Заключительный отчёт по вопросу об установлении обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ-154M,борт 101под Смоленском


Сегодня, 29июля с.г.Комиссия государственной авиации по расследованию авиакатастроф представила заключительный отчёт по вопросу об установлении обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ-154Mпод Смоленском 10апреля 2010года.

Комиссия не высказывает мнения о вине и ответственности за авиакатастрофу.В задачи комиссии входило установление обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ–154M,а также дача рекомендаций,которые должны предупредить подобные катастрофы в будущем.

Председателем польской комиссии,которая расследовала причины авиакатастрофы под Смоленском,был Ежи Миллер,министр внутренних дел и администрации.В состав насчитывающей 34члена комиссии вошли эксперты,расследующие военные и гражданские катастрофы.Кроме того,к работе в комиссии были привлечены юристы,специализирующиеся на международном и польском воздушном праве,лица,работающие в качестве пилотов на пассажирских линиях,обслуживающий персонал аэропортов,а также лица,занимающиеся тематикой безопасности на воздушном транспорте.

 

ОКОНЧАТЕЛЬНЬІЙ ОТЧЕТ

ПРИЛОЖЕНИЯ ОКОНЧАТЕЛЬНОГО ОТЧЕТА

Информация,касающаяся использованных материалов

 

Czy ktoś a szczególnie Pan Przewodniczący ZP Antoni Macierewicz i Pan Prezes Jarosław Kaczyński uszanuje słowa PRAWDY Zmarłego Ojca śp. Justyny Januszko - Zdzisława Januszko?

 

Czekamy Panowie! Patrioci naprawdę?/

na PRAWDĘ!

 

Sekta NWO & Zbigniew Brzeziński & Chabad Lubawicz w Polsce działa coraz aktywniej!

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka