· « Poprzedni temat
· Następny temat »
konto usunięte
Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...
Powstała ciekawa hipoteza, że rozmowy z czarnej skrzynki Tu-154 z
10 kwietnia były kompilacją rozmów z czarnej skrzynki lotu
technicznego Tu-154 z 9 kwietnia. takie loty techniczne są zawsze
ponoć wykonywane przed właściwym rejsem z VIP-ami.
Dowodem jest odpowiedź pilota Tu-154 do wieży o lotniska zapasowe:
Witebsk i
Mińsk. Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia
było nieczynne, więc taka odpowiedx mogła paść tylko 9
kwietnia. Poza tym ponoć w stenogramie z wieży pada informacja o
locie oblotowym (technicznym) PLF 1201, a lot z 10 kwietnia Tu-154
to był lot PLF 101.
Poza tym 9 kwietnia w rejsie technicznym brał udział generał
Błasik (stąd rozpoznano jego głos w kabinie pilotów). I jeszcze
jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by
wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się
odbył dnia poprzedniego .....
http://mmariola.salon24.pl/250588,plf121-i-plf122-to-l...
23.11.2010, 14:32
| Cytuj
Józef K.Sales/Szef
dz/ForensicScience
Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...
Jerzy N.:
Powstała ciekawa hipoteza, że rozmowy z czarnej skrzynki Tu-154 z 10 kwietnia były kompilacją rozmów z czarnej skrzynki lotu technicznego Tu-154 z 9 kwietnia. takie loty techniczne są zawsze ponoć wykonywane przed właściwym rejsem z VIP-ami.
Dowodem jest odpowiedź pilota Tu-154 do wieży o lotniska zapasowe: Witebsk i
Mińsk. Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia było nieczynne, więc taka odpowiedx mogła paść tylko 9 kwietnia. Poza tym ponoć w stenogramie z wieży pada informacja o locie oblotowym (technicznym) PLF 1201, a lot z 10 kwietnia Tu-154 to był lot PLF 101.
Poza tym 9 kwietnia w rejsie technicznym brał udział generał Błasik (stąd rozpoznano jego głos w kabinie pilotów). I jeszcze jedno: opóźnienie lotu z 10 kwietnia dokonano celowo, by wystartował o tej samej godzinie, co lot techniczny, który się odbył dnia poprzedniego .....
http://mmariola.salon24.pl/250588,plf121-i-plf122-to-l...
Z tym PFL1201 to ciekawa hipoteza? hm, hmm??
10.12.2010, 23:25
| Cytuj
Marcin MichalikCollect Consulting
SA
Temat: Rosjanie przekazali nam zapis rozmów z lotu Tu-154 z 9...
Jerzy N.:
Powstała ciekawa hipoteza...
A jeszcze ciekawsze są komentarze podpisane nickiem "Libra". Zadziwia mnie Wasza fascynacja teoriami osób, które nie mają ani wystarczającej wiedzy, ani doświadczenia do tego, by wypowiadać się na pewne tematy :)
Pani M zadaje na swym blogu dramatyczne pytanie "Co oznacza cyfra “0”. Czy lot oblotowy o nr PLF 1-2-0-1 oznacza, ze na pokladzie byl general Blasik a jeśli nie to co oznacza cyfra "0"!??", a Ty na tej podstawie udział Błasika w locie technicznym podajesz w swoim poście jako fakt! :))) Fantastyczna implikacja! :))
Tymczasem rzeczywistość jest prosta i szara: "Oznaczenie PLF 1-2-0-1 nie pasuje do żadnego standardowego oznaczenia lotu. Stąd zawiera błąd. Prawdopodobnie błędna jest cyfra 2 a nie 0." Ja dodam, że oblot odbył się 6 kwietnia 2010 r. samolotem TU154 M o oznaczeniu PLF 121 około godziny 11, błędna cyfra to "0" (czyli wasz Błasik :)))
Naprawdę gratuluję - rzetelności, wiarygodnych źródeł wiedzy i logicznego wnioskowania :)))
Fragmenty wypowiedzi wspomnianego "Libry":
"Dla potrzeb wykonani oblotu technicznego przed wykonaniem lotu z Prezydentem lub Premierem, czasami używa się innych znaków np PLF121 lub PLF122. Oblotu technicznego nie wykonuje się na trasie lotu przyszłego, jest to niemożliwe z powodów oczywistych gdyż każdy taki lot musiał by mieć zgodę dyplomatyczną, a tego się nie robi. Lot techniczny trwa tak długo jak wymagają tego procedury kontrolne, również z lądowanie i ponownym startem. Na oblot techniczny nie jest wymagany taki sam plan lotu jak na lot z pasażerem. Oblot mógł być wykonany 6 kwietnia, a po lądowaniu samolot został zaplombowany w hangarze do dnia wylotu".
To też niezłe (z twojego posta): "Lotnisko w Witebsku 9 kwietnia było czynne, a 10 kwietnia było nieczynne, więc taka odpowiedź mogła paść tylko 9 kwietnia."
Genialne! To faktycznie jedyne możliwe wytłumaczenie :)
Libra:
"Plan lotu na lot PLF101 został wysłany 9 kwiecień 2010 o godz. 11.47 z datą jego wykonania na dzień 10 kwiecień 2010. Start zaplanowano na godz. 05.00. Typ samolotu Tu-154/M. Status lotu HEAD. Lotnisk lądowania Smoleńsk. Lotniska zapasowe Mińsk i Witebsk. Zgoda dyplomatyczna Białorusi SAC248 z dnia 22 marca 2010 oraz zgoda dyplomatyczna Rosji 176CD/10/SAC972 z dnia 2 kwietnia 2010. W planie lotu jest pomyłka w punkcie przelotowym ale to nie ma znaczenia. Nie ma to znaczenie z tego powodu, że jak wszędzie siedzą ludzie aby prostowali błędy innych. Ten oczywisty błąd jednego człowieka został poprawiony przez innego człowieka w elektronicznie rozsyłanym planie lotu zawierającym prawidłowe nazwy punktów przelotowych."
Najwyraźniej w planie uwzględniono nieczynne lotnisko. Tylko o czym to świadczy?
Dodam jeszcze, że Tusk i J. Kaczyński 10 kwietnia wylądowali właśnie w Witebsku.
I tak z jednego błędu i góry niewiedzy powstała nowa, fantastyczna teoria :))) Jeszcze raz apeluję - słuchajcie ludzi, którzy są w swej dziedzinie fachowcami, a nie znudzonych gospodyń domowych w typie pani M. A najlepiej idźcie na spacer, będzie więcej pożytku.
Zainteresowanym faktami, a nie mitami polecam forum na http://lotnictwo.net.pl/
Ja do silników TU154 PLF? (wrakowisko Putina) jeszcze wrócę po zasięgnięciu opinii od specjalisty w aspekcie pożaru na Siewiernyj XUBS 10.04.2010 którego nie było!!!
http://www.faktysmolensk.gov.pl/dokumentacja-zdjeciowa/articles/silniki
Silniki
Wszystkie zamieszczone poniżej zdjęcia z miejsca wypadku zostały wykonane przez specjalistów KBWLLP.
Polscy specjaliści uczestniczą w badaniu podzespołów samolotu Tu-154M 101 na miejscu katastrofy. Na zdjęciu - widoczny brak opiłków na korku magnetycznym układu olejowego silnika numer 1.
' class="mime_icon" v:shapes="_x0000_i1031"> Pobierz oryginał
Wyrwany wirnik pierwszego stopnia sprężarki niskiego ciśnienia silnika numer 1 (lewego). Wygięcie łopatek w stronę przeciwną do kierunku obrotów świadczy o tym, że silnik pracował w chwili zderzenia z ziemią.
Pobierz oryginał
id="nadawca_imie" style="font-size: 16px; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, serif; width: 280px; height: 33px; line-height: 33px; padding: 0px 9px; background-color: rgb(254, 250, 250); border: 1px solid rgb(200, 0, 0); color: rgb(51, 51, 51); background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;" v:shapes="_x0000_i1034">
Ostatni stopień turbiny wysokiego ciśnienia silnika numer 2 (środkowego). Widoczny brak jakichkolwiek uszkodzeń i przebarwień świadczących o awarii, podobnie jak w pozostałych dwóch silnikach.
' class="mime_icon" v:shapes="_x0000_i1035"> Pobierz oryginał
Silnik numer 3 (prawy) od przodu. Za kierownicami wlotowymi widoczne łopatki wirnika pierwszego stopnia sprężarki niskiego ciśnienia. Ich wygięcie w stronę przeciwną do kierunku obrotów świadczy o tym, że silnik pracował w chwili zderzenia z ziemią.
Pobierz oryginał
Wróć
Konkluzje końcowe:
Bez udziału i szczerym zaangażowaniu Rodzin Ofiar Tragedii Narodowej tzw. Smoleńskiej NIE DA SIĘ WYJAWIĆ PRAWDY O KATYNIU ii ELITY POLSKIEGO NARODU. Doputy, dop€ki Rodziny będą milczeć kiedy i w jakich okolicznościach Ich Zaginienieni i Martwo Bliscy odlecieli z Okęcia i innych lotnisk w Polsce.
9 kwietnia 2010 roku miał z całą pewnością wykonany lot techniczno-pasażerski do Smoleńska.
Czy wiózł powietrze czy także nobliwych pasażerów jak: Anna Walentynowicz, Edward Duchnowski, Katarzyna Piskorska i inni staruszkowie powyżej 75 roku życia + wieńce katyńskie – co to tak doskonale się zachowały.
Ojciec śp. Justyny Moniuszko przed swoją śmiercią dał temu jednoznaczny wyraz.
Od Niego i Jego nieśmiertelnych słów należałoby zacząć śledztwo smoleńskie.
Justysia 9 kwietnia 2010 też była w Smoleńsku.
pl.wikipedia.org/wiki/Justyna_Moniuszko
·
·
Justyna Moniuszko (ur. 6 lipca 1985 w Białymstoku, zm. 10 kwietnia 2010 w Smoleńsku) – stewardesa, która zginęła w katastrofie polskiego samolotu Tu-154 w ...
Życiorys - Prace z dziedziny lotnictwa - Wyróżnienia - Odznaczenia
► 4:34► 4:34
www.youtube.com/watch?v=ruxhiwxtlUU
·
15 kwi 2010 - Przesłany przez: azureus111
Wspomnienie o Justynie Moniuszko - białostocczance, stewardessie, która zginęła w katastrofie rządowego ...
http://www.fakt.pl/Ojciec-sp-stewardessy-Jej-cialo-bylo-w-stanie-idealnym-,artykuly,94207,1.html
Ojciec śp. stewardessy: Jej ciało było w stanie idealnym!
Słowa kluczowe: Justyna Moniuszko, Zdzisław Moniuszko, katastrofa prezydenckiego samolotu, sekcja zwłok, stewardessa
ZOBACZ ZDJĘCIA
Zdzisław Moniuszko
' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1039"> ' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1040"> title="" class="" v:shapes="_x0000_i1041">' title="" class="" border=0 v:shapes="_x0000_i1042">
autor: MG, Nasz Dziennik 28.01.2011 14:03
Była piękna i pełna życia, lubiła skakać ze spadochronem. Marzyła też o zostaniu pilotem. Justyna Moniuszko zginęła w katastrofie smoleńskiej zaledwie w wieku 25 lat! Teraz jej ojciec, Zdzisław Moniuszko, zachodzi w głowę, dlaczego mówiono mu, że ktoś przeżył i dlaczego jego córka nie miała prawie żadnych widocznych obrażeń
Zdzisław Moniuszko jako były wojskowy snuje domysły na temat tego, co mogło się dziać na wieży kontroli lotów w Smoleńsku. Jego zdaniem kontrolerzy podawali złe dane załodze, a na lotnisku mogła znajdować się fałszywa radiolatarnia.
To jednak nie wszystko. Ojciec Justyny Moniuszko twierdzi, że do pułku lotnictwa dotarła wiadomość o trzech osobach, które przeżyły katastrofę. Zastanawia go także sekcja zwłok jego córki.
· Pogrzeb stewardessy Justyny Moniuszko
· Zrozpaczona rodzina żegna stewardessę
· Premier o stewardessie: Nasza córeczka!
· Rodzina stewardessy: Nic nie ma już sensu!
- Przecież zaraz po katastrofie do naszego pułku lotnictwa dociera wiadomość, że dwóch pilotów i jedna stewardesa przeżyli katastrofę. Nieco później podaje się zupełnie co innego, że jednak nie żyją. Kiedy do Moskwy przybywają żony pilotów, okazuje się, że nie wiadomo, gdzie są ciała ich mężów. Teraz okazuje się, że ciało generała Błasika znaleziono w centralnej części samolotu. Jak więc to wszystko jest możliwe?! Dla mnie nadal zagadkę stanowi również fakt, że ciało mojej córki po tak strasznej katastrofie było niemal w stanie idealnym. Miała jedynie małą ranę na głowie. Z tego, co wiem, w dokumentach sekcji zwłok napisano, że śmierć nastąpiła wskutek obrażeń ogólnych, dla mnie to stwierdzenie jest zupełnie niejasne - mówi Moniuszko w wywiadzie dla "Naszego Dziennika".
>>> Piękna stewardessa - Marzyła, by zostać pilotem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Badania_Wypadk%C3%B3w_Lotniczych_Lotnictwa_Pa%C5%84stwowego
http://www.komisja.smolensk.gov.pl/kbw/komunikaty/8875,dok.html
Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154 M Nr 101, który uległ katastrofie 10 kwietnia 2010 roku w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Smoleńsk „Północ”.
Strona główna / Komunikaty
Raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M Nr 101 pod Smoleńskiem
29 lipca br. Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku.
Komisja nie orzekała o winie oraz odpowiedzialności za wypadek lotniczy. Do zadań komisji należało: ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku samolotu TU – 154M oraz wydanie zaleceń, które mają zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.
Polskiej komisji, która badała przyczyny katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem przewodniczył Jerzy Miller, minister spraw wewnętrznych i administracji. W skład 34-osobowej komisji weszli eksperci badający wypadki wojskowe oraz cywilne. Do prac w komisji zaproszeni zostali również prawnicy specjalizujący się w międzynarodowym i polskim prawie lotniczym, osoby czynnie wykonujące zawód pilota w liniach pasażerskich, obsługa pasażerskich portów lotniczych oraz osoby zajmujące się tematyką bezpieczeństwa w transporcie lotniczym.
RAPORT KOŃCOWY
ZAŁĄCZNIKI DO RAPORTU
PREZENTACJA Z KONFERENCJI KOMISJI BADANIA WYPADKÓW LOTNICZYCH LOTNICTWA PAŃSTWOWEGO DOTYCZĄCEJ RAPORTU KOŃCOWEGO W SPRAWIE USTALENIA OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN KATASTROFY SAMOLOTU TU-154M NR 101 POD SMOLEŃSKIEM
Informacja dotycząca wykorzystanych materiałów
***
Final report of the Committee for Investigation of National Aviation Accidents into the causes and circumstances of the Tu-154M plane crash (tail number 101) in Smoleńsk
On 29 July 2011 the Committee for Investigation of National Aviation Accidents presented the final report into the causes and circumstances of the Tu-154M plane crash (tail number 101) in Smoleńsk.
It is not the Committee's responsibility to find anyone guilty or hold anyone responsible for the plane crash. The aim of the Committee was to determinate the circumstances and causes of the plane crash, draft recommendations and draw conclusions on how to avoid such accidents in the future.
The Committee for Investigation of National Aviation Accidents was chaired by Jerzy Miller, Minister of Interior and Administration. The Committee included 34 members - experts at both military and civil aviation accidents. Also lawyers specializing in international and Polish aviation law, active professional airline pilots, airport customer service employees, experts in air transport security had been invited to participate in the Committee.
FINAL REPORT
ANEXES TO THE FINAL REPORT
INFORMATION ON THE MATERIALS USED
***
Заключительный отчёт по вопросу об установлении обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ-154M,борт 101под Смоленском
Сегодня, 29июля с.г.Комиссия государственной авиации по расследованию авиакатастроф представила заключительный отчёт по вопросу об установлении обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ-154Mпод Смоленском 10апреля 2010года.
Комиссия не высказывает мнения о вине и ответственности за авиакатастрофу.В задачи комиссии входило установление обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ–154M,а также дача рекомендаций,которые должны предупредить подобные катастрофы в будущем.
Председателем польской комиссии,которая расследовала причины авиакатастрофы под Смоленском,был Ежи Миллер,министр внутренних дел и администрации.В состав насчитывающей 34члена комиссии вошли эксперты,расследующие военные и гражданские катастрофы.Кроме того,к работе в комиссии были привлечены юристы,специализирующиеся на международном и польском воздушном праве,лица,работающие в качестве пилотов на пассажирских линиях,обслуживающий персонал аэропортов,а также лица,занимающиеся тематикой безопасности на воздушном транспорте.
ОКОНЧАТЕЛЬНЬІЙ ОТЧЕТ
ПРИЛОЖЕНИЯ ОКОНЧАТЕЛЬНОГО ОТЧЕТА
Информация,касающаяся использованных материалов
Czy ktoś a szczególnie Pan Przewodniczący ZP Antoni Macierewicz i Pan Prezes Jarosław Kaczyński uszanuje słowa PRAWDY Zmarłego Ojca śp. Justyny Januszko - Zdzisława Januszko?
Czekamy Panowie! Patrioci naprawdę?/
na PRAWDĘ!
Sekta NWO & Zbigniew Brzeziński & Chabad Lubawicz w Polsce działa coraz aktywniej!