Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
670
BLOG

Lot callsing 1201 do Smoleńska 09.04.2010 cz.I

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 0

 Lot callsing 1201 do Smoleńska 09.04.2010 Wrakowisko TU154M (B?) PLF??? Putina

 

@clouds z salonu 24 jesteś wielka,

 

6.11.2010 20:19 Odsłon: 30560 (w tym z lubczasopism 1324) 390 Komentuj

intheclouds

954192Odsłon: 586729

Świat po mnie nie chodzi

 

@Mariolu z Salonu24 – Mariola Mikałajczak  jesteś wielka.

 

20.11.2010 15:04 Odsłon: 22387 (w tym z lubczasopism 2105) 59 Komentuj

MMariola

3586218Odsłon: 855736

MIKOLAJCZAK MARIOLA

 

* DZIĘKUJEMY WAM ZA TO *

 

Stewardesa Justyna Moniuszko leciała jakiem pilotowanym przez Generała Andrzeja Błasika – gdzie, kiedy dokąd?

 

·  Tu-154 był w Smoleńsku 9.04, a 7.04 Tusk poleciał Casą ...

clouds.salon24.pl/246980,tu-154-byl-w-smolensku-9-04-a-7-04-tusk-po...

 

·                                

·                                

6 lis 2010 - Ojciec Justyny Moniuszko twierdzi, że córka poleciała dzień wcześniej doSmoleńska, czyli w piątek 9. kwietnia. Co więcej, była na pokładzie ...

·  TU-154M 101 – 9 kwietnia 2010 – zagadka - Lubczasopisma

lubczasopismo.salon24.pl/.../284332,tu-154m-101-9-kwietnia-2010-zag...

 

·                                

5 mar 2011 - Liczba postów: 33 - ‎Liczba autorów: 17

12 kwietnia 2010 Zdzisław Moniuszko, ojciec stewardessy Justyny Moniuszko, ... Dzień przed katastrofą też była w Smoleńsku, tym samym ...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ruxhiwxtlUU

 

jacek0506

3 lata temu

 

MŁODA,PIĘKNA,WSPANIAŁA. TYLE MIAŁA PLANÓW,TYLE CHCIAŁA ZROBIĆ W ŻYCIU,A TO ŻYCIE ZOSTAŁO NAGLE PRZERWANE. SERCE KRWAWI! PAMIĘTAMY O TOBIE JUSTYNKO.

 

Justyna Moniuszko – stewardessa

 

Pokazują na filmie JAKA-40 a nie tupolewa T154 – świadomie?

 

http://clouds.salon24.pl/246980,tu-154-byl-w-smolensku-9-04-a-7-04-tusk-polecial-casa

 

 

6.11.2010 20:19 Odsłon: 30560 (w tym z lubczasopism 1324) 390 Komentuj

Tu-154 był w Smoleńsku 9.04, a 7.04 Tusk poleciał Casą

Ojciec Justyny Moniuszko twierdzi, że córka poleciała dzień wcześniej do Smoleńska, czyli w piątek 9. kwietnia. Co więcej, była na pokładzie tego samego samolotu - Tu-154 101.

"- Wpadła na święta. Tylko na chwilę, bo ciągle była w rozjazdach. Już musiała lecieć do Gdańska, do premiera Tuska. Opowiadała, że zaraz po świętach co chwila będzie w podróży do Katynia i Smoleńska. Dzień przed katastrofą też tam była, nawet leciała tym samym samolotem. To latanie to było całe jej życie. Szybko je straciła, za szybko - wspomina ostatnie spotkanie z córką pan Zdzisław". 

wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/justysia-szybuje-wysoko-w-chmurach,1,3355107,wiadomosc.html

Podobnie mówi dla "Lotniczej Polski":

"– Dzień przed katastrofą też była w Smoleńsku, tym samym samolotem – mówi Zdzisław Moniuszko. – A jeszcze wcześniej latała z premierem."

lotniczapolska.pl/Odeszla-Justyna-Moniuszko--stewardessa-z-Bialegostoku,12769

 

Jakim samolotem leciał Tusk 7. kwietnia?

Barbara Maciejczyk leciała 7. kwietnia do Smoleńska z premierem Tuskiem, ale nie Tu-154, ale Casą!  Informacja pochodzi od dziennikarza Radia Zet, Sławomira Krenczyka, który opisuje niewygodny lot Casą 7.kwietnia do Smoleńska i który nawet miał przyjemność rozmawiać z Barbarą Maciejczyk.

 "Stewardessa w Smoleńsku była już trzy dni wcześniej. Leciała z delegacją, której przewodniczył Donald Tusk.Wtedy udało jej sie szczęśliwie wrócić do domu. O przedostatnim locie Maciejczyk wspomina jeden z dziennikarzy, którzy w środę byli na uroczystościach w Katyniu. Tyle, że wtedy delegacja wraz z dziennikarzami na miejsce poleciała nie tupolewem, ale wojskowym samolotem CASA.

- Warunki mieliśmy spartańskie. Siedzieliśmy obok siebie na wąskich, niewygodnych ławach i rozmawialiśmy całą drogę. Uśmiechnięta,
ciepła, pełna życia dziewczyna opowiadała mi o swoim marzeniu z młodości, gdy chciała zostać pilotem. 

- Wspominała o tym, że niedawno dostała mundur i chętnie go zakłada, bo dzięki niemu już się tak nie wyróżnia na pułkowej stołówce. Mówiła, że nie chce latać w cywilnych liniach lotniczych - mówi Sławek Krenczyk, reporter Radia ZET".

www.fakt.pl/Barbara-Maciejczyk-3-stewardessa,artykuly,69180,1.html

 

Już chyba nie ma teraz wątpliwości, że Tu-154 nie poleciał do Smoleńska 7. kwietnia.

 

 

http://clouds.salon24.pl/246980,tu-154-byl-w-smolensku-9-04-a-7-04-tusk-polecial-casa,2

 

 

6.11.2010 20:19 Odsłon: 30559 (w tym z lubczasopism 1324) 390 Komentuj

Tu-154 był w Smoleńsku 9.04, a 7.04 Tusk poleciał Casą

ciąg dalszy ...

Ale powstaje kolejne pytanie: Dlaczego Tu-154 lądował na lotnisku Siewiernyj 9. kwietnia, dlaczego nie poinformowano oficjalnie o tym zdarzeniu?

-----

Notki na temat:

Tu-154 nie poleciał do Smoleńska 7 kwietnia!

clouds.salon24.pl/227496,tu-154-nie-polecial-do-smolenska-7-kwietnia

 

Tu-154 i Jak-40 - czas przelotu do Smoleńska

clouds.salon24.pl/235982,tu-154-i-jak-40-czas-przelotu-do-smolenska

 

Tusk 7. kwietnia przyleciał wcześniej i się spóźnił

clouds.salon24.pl/244230,tusk-7-04-przylecial-wczesniej-i-sie-spoznil

- ten ostatni wątek też się wyjaśnił. Jeżeli Tusk leciał do Smoleńska Casą, mógł się wtedy spóźnić. Planowany przelot Casy Warszawa - Smoleńsk to 2 godziny 35 minut!

Plan lotu na 7. kwietnia - clouds.web-album.org/photo/364929,program-10-04-2010-i-program-lotu-7-04-2010 (żeby ściągnąć zdjęcie w powiększeniu, należy w "opcjach" po prawej stronie kliknąć "Pobierz oryginalne zdjęcie".

----------

UPDATE nr 1- od 9 minuty:

"Wiadomo, że w Smoleńsku lądował między innymi Lech Wałęsa, ostatnio lądowali tam też Donald Tusk i Władimir Putin, z tymże polski premier lądował tam wówczas innym samolotem, wojskową Casą".

---------

UPDATE nr 2:

9 kwietnia były identyczne warunki pogodowe jak 10. kwietnia w Smoleńsku:www.wunderground.com/history/wmo/26781/2010/4/9/DailyHistory.html

 

---------

UPDATE nr 3: komentarze użytkownika szpak80:

"Przyjrzałem się pogodzie w Smoleńsku w kwietniu. Było 9 dni z mgłą o różnym natężeniu ale tylko 10.04 była mgła z widzialnością 500m i wiatrem 10.8 km/h, jeszcze 9 kwietnia jest wiatr 7,2 i widzialność 500m., a tak to kiedy występuje określenie "gęsta mgła" i widzialność 500m, wiatru albo nie ma ("cisza") albo jest rzędu 3km/h.
Przejrzałem też marzec mgła była 3 razy, w tym raz wieczorem(21)-wiatr 7,2, widzialność 500m. Zerknąłem na 2009 rok i okolice 10 kwietnia i też nie mogłem znależć "gęstej mgły" i wiatru ok. 10 km

Tu jest zestawienie tych 9 mglistych dni z kwietnia: http://imagebox.pl/out.php/i46963_kwmgl.jpg

http://www.wunderground.com/history/wmo/26781/2008/4/18/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA

18.04.2008

Znalazłem tylko 1 dzień kiedy w Smoleńsku było 500m widoczności i wiatr 10.8km/h tyle że o 7.00. a nie o 10 jak 10 kwietnia"

(18 kwietnia 2008 w Smoleńsku został otruty funkcjonariusz ruchu lotniczego, zmarł w szpitalu - http://www.gorodnews.ru/gorod/item.php?id=658)

 

 


MMariola

3586218Odsłon: 855736

MIKOLAJCZAK MARIOLA



59

 

 

 

20.11.2010 15:04 Odsłon: 22387 (w tym z lubczasopism 2105) 59 Komentuj

"…  on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa "

 

Pamietacie moja notke

z 17.10.2010

 

"…  on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa "

W moje poprzedniej notce zadalam pytanie

"Jaki zwiazek moze miec znikniecie b.ministra z tragedia Smolenska"

Szukajac wczoraj w necie oficialnych wypowiedzi pana Wrobla trafilam na komentarz

"Quzwa on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa
co go niedawno z powrotem przywlekli"

Jesli to prawda , to juz pierwszego dnia trafilam w "10"

W Smolensku rozwalili TU154 102

 

no to teraz przeczytajcie komentarz pod jedna z moich notek

 

Teza 1: Tu-154M nr 101 nie istniał. Teza 2: Tu-154M nr 102 nie istnieje.

Dowód na tezę 1:

Występują różne wersje samolotu Tu-154 za Wikipedią (http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154)
# Tu-154 – pierwsza wersja seryjna napędzana silnikami NK-8-2
# Tu-154A – wersja z silnikami NK-2U o większym ciągu i większym zapasie paliwa
# Tu-154B – wersja o zwiększonym udźwigu napędzana silnikami NK-8-2U
# Tu-154B2 – wersja Tu-154B wyposażona w lepszą awionikę
# Tu-154S – wersja transportowa Tu-154B o powiększonym udźwigu
# Tu-155 – eksperymentalny Tu-154 w którym paliwo dla środkowego silnika stanowił wodór lub metan.
# Tu-156 – eksperymentalny Tu-154 w którym paliwo dla wszystkich silników stanowił wodór lub metan.
# Tu-154M (Tu-164) – wersja z oszczędniejszymi silnikami D-30KU-154, o wydłużonym zasięgu.
# Tu-154M2 – dwusilnikowa wersja z nowymi silnikami PS-90A, w fazie projektu.

Interesuje nas wersja Tu-154B2. 
Najbardziej charakterystyczną cechy tego samolotu:
wypukła blacha znajdująca się pod oknami kokpitu - zahacza ona o sąsiadujące za sobą okna. Występuje ona z obu stron kokpitu.
Przykład:

MALEV Tu-154B2


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/MAL%C3%89V_TU-154B2.JPG

MALEV Tu-154B2


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/MAL%C3%89V_TU-154B2.JPG



Teraz przeanalizujmy zdjęcia Tu-154 101 przed i po remoncie w roku 2009.
- Zdjęcie Tu-154 nr 101 datowane 1 V 2009 - przed remontem w Rosji

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6831184


widoczne charakterystyczne wypukłe blachy pod oknami.
- Zdjęcie Tu-154 nr 101 z marca 2010 po remoncie w Rosji w fotoreportażu:


http://www.jetzone.pl/1/3/708/Fotoreporta%C5%BCe-101


widoczne charakterystyczne wypukłe blachy pod oknami.
CECHA CHARAKTERYSTYCZNA DLA MODELU Tu-154 B-2 POTWIERDZONA.
Na stronie


http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101


widnieje informacja że napęd Tupolewa Tu-154 nr 101 stanowiły trzy dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe Sołowiow D30KU.
Z tego też względu wersja Tu-154 to M, natomiast wypukłe blachy przypisują go do modelu B-2.

PEŁNA KLASYFIKACJA TU-154 NR 101 TO TU-154MB2 NR 101!
Teza Tu-154M nr 101 nie istniał - udowodniona.

Dowód na tezę 2:

Drugi samolot Tu-154 nr 102 BYŁ w wersji M. 
zdjęcie Tu-154M nr 102 z dnia 27 X 2009 przed remontem w Rosji

 

 

 

20.11.2010 15:04 Odsłon: 22386 (w tym z lubczasopism 2105) 59 Komentuj

"… on rozpoznal Prezydenckiego Tupolewa "

ciąg dalszy ...


http://www.planepictures.net/netshow.php?id=886949


jetphotos.net/viewphoto.php

jetphotos.net/viewphoto.php


Jak widać brak jest tuż pod oknami wypukłej blachy.

A TERAZ SENSACJA !
Zdjęcia Tu-154M nazwanego nr 102 po remoncie w Rosji i przylocie do Polski we wrześniu 2010 roku.
Znajdują się one na stronie

 

http://www.galeria.aviateam.pl/


żeby je obejrzeć należy w prawym górnym rogu strony nacisnąć SZUKAJ, następnie wpisać Tu-154 102 i potwierdzić. Pojawi się galeria zdjęć.
w górnym rzędzie znajduje się widok Tu-154 nazwanego nr 102 z prawej i lewej strony.
TUTAJ SENSACJA POJAWIŁY SIĘ WYPUKŁE BLACHY POD OKNAMI !
TU-154M nr 102 zmienił wersję z M na MB2 !!

TO NIE JEST Tu-154M nr 102 TYLKO PRZEMALOWANY Tu-154MB2 nr 101 !!
Teza 2 Tu-154M nr 102 nie istnieje - udowodniona.

 

154 Dzieki

 

www.przeklej.pl/plik/oporny-jpg-0023nf0di5a5

 

 

 

Fragment:

 

http://www.faktysmolensk.gov.pl/przebieg-zdarzen

 

faktysmolensk.gov.pl

 


http://www.faktysmolensk.gov.pl/sklad

 

Skład zespołu

W skład Zespołu do spraw wyjaśniania opinii publicznej treści informacji i materiałów dotyczących przyczyn i okoliczności katastrofy pod Smoleńskiem wchodzą: Maciej Lasek – przewodniczący, Wiesław Jedynak – wiceprzewodniczący oraz Agata Kaczyńska, Piotr Lipiec i Edward Łojek. Wszyscy są członkami Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych i uczestniczyli w pracach Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (Komisji Millera).

 

Maciej Lasek i inni…

 

 

Po nawiązaniu łączności z KL załoga otrzymała o godz. 6:24:25 kolejną informację o WA na lotnisku Smoleńsk Północny: „Papa Lima Foxtrot one two zero one на Корсаже туман, видимость четыреста метров” („PLF 1201, na Korsażu mgła, widzialność czterysta metrów”) oraz braku warunków do lądowania. Dowódca statku powietrznego poprosił jednak o zgodę na próbne podejście i ją otrzymał. W tym samym czasie dowódca samolotu Jak-40 (PLF 031), który około godziny wcześniej wylądował na lotnisku Smoleńsk Północny, przekazał drugiemu pilotowi Tu-154M swoją ocenę warunków atmosferycznych: „Widzialność 400 m podstawa poniżej 50 metrów, grubo” oraz poinformował o dwóch nieudanych podejściach do lądowania samolotu Ił-76, które miały miejsce po lądowaniu samolotu Jak-40.

Dowódca statku powietrznego o godz. 6:26:18 przekazał informację o niekorzystnych warunkach na lotnisku Smoleńsk Północny obecnemu w kabinie załogi Dyrektorowi Protokołu Dyplomatycznego: „Panie Dyrektorze – wyszła mgła w tej chwili i w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść. Spróbujemy podejść – zrobimy jedno zajście – ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie. Tak że proszę już myśleć nad decyzją, co będziemy robili”. Po stwierdzeniu Dyrektora „No to mamy problem” dowódca statku powietrznego dodatkowo wyjaśnił: „Możemy pół godziny powisieć i odchodzimy na zapasowe”. Przekazał również, że w grę wchodzą lotniska zapasowe Mińsk lub Witebsk. Dyrektor wyszedł z kabiny załogi w celu poinformowania Prezydenta o sytuacji.

 

http://www.faktysmolensk.gov.pl/kontakt

 

Kontakt

 

Formularz kontaktowy

 

 Jeśli mają Państwo pytania dotyczące wypadku samolotu Tu-154M pod Smoleńskiem, bądź chcą skontaktować się z Zespołem do spraw wyjaśniania opinii publicznej treści informacji i materiałów dotyczących przyczyn i okoliczności katastrofy pod Smoleńskiem, prosimy o skorzystanie z formularza obok.

Kontakt dla dziennikarzy: media @ faktysmolensk . gov . pl

Kontakt dla wnioskujących o udzielenie informacji publicznej: zespol @ kprm . gov . pl

(Uwaga: w przypadku kopiowania powyższych adresów e-mail, należy usunąć z nich spacje)

 

 cdn...

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka