Tragiczna pomyłka przez barwy i kształt statku powietrznego Boeing 777 Malaysia Airlines? Barwy Putina IŁ-96 300 – MH0017 Boeing 777 Malysia Airlines
Bitwa na niebie nad Ukrainą !.
Kto tam lata z misją wojskową. Czy też samoloty Izraeli Air Force ?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e6/F-15%2C_71st_Fighter_Squadron%2C_in_flight.JPG/1024px-F-15%2C_71st_Fighter_Squadron%2C_in_flight.JPG
pl.wikipedia.org/wiki/Siły_Powietrzne_Izraela
F-15, 71st Fighter Squadron, in flightDomena publiczna
U.S. Air Force photo/Staff Sgt. Samuel Rogers - [1], [2]
Capt. Matt Bruckner, an F-15 Eagle pilot assigned to the 71st Fighter Squadron, 1st Fighter Wing, at Langley Air Force Base, Va., flies a combat air patrol mission 7 October 2007 over Washington, D.C., in support of Operation Noble Eagle. The aircraft is a McDonnell Douglas F-15C-35-MC Eagle (s/n 83-0026).
·
·
Israeli Air Force) – siły powietrzne Izraela, część Izraelskich Sił Obronnych. Uchodzą za jedne z najlepszych sił powietrznych świata, a ich potencjał bojowy, ...
Historia - Struktura, szkolenie - Doktryna, sposób działania - Wyposażenie
en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Air_Force
·
·
Tłumaczenie strony
The Israeli Air Force (IAF;זְרוֹעַהַאֲוִוירוְהַחָלָל, Zroa HaAvir VeHahalal, "Air and Space Arm", commonly known asחֵילהַאֲוִויר, Kheil HaAvir, "Air Corps") ...
List of aircraft of the Israeli Air ... - Lockheed Martin F-35 ... - IAI Westwind
www.iaf.org.il/2381-en/IAF.aspx
·
·
Tłumaczenie strony
Accompanying Ground Forces. IAF Commander Missive. The Ordnance Corps. The "Ofek" Unit At War. A Night With "Iron Dome" Battery.A Home Away From ...
Walka na śmierć i życie o wpływy na Ukrainie między Syjonistami z Izreala a Sektą Chabad Lubowicz stojącymi za Putinen co odbywa się kosztem Narodu Ukraińskiego i innych niewinnych OFIAR uwikłanych LOSEM wydarzeń, zbiera tragiczne żniwo.
Są siły zainteresowane eskalacją wydarzeń wojennych na Ukrainie aż do destabilizacji całego kraju i podziału na kilka podmiotów państwowych.
.
A wszystko zaczęło się" niewinnie " z 100 OFIARAMI w „walce o WOLNOŚĆ” na kijowskim Majdanie.
Świat dopuszcza terroryzm państwowy jako metodą walki politycznej, a więc również zbrodnię.
Zestrzelenie MH0017 Malysia Airlines jest kontynuacją tej samej polityki jaką doświadczyła Rzeczypospolita Polska w dniach 7-13 kwietnia 2010 roku w zwarciu tych sił, które uzurpują sobie prawo rządzenia światem na warunkach TOTALNEJ INGWILACJI każdej istoty żywej poczynając od psa włącznie.
Wprowadzony niewinnie RFID na zwierzętach i na każdym zakupionym towarze w Polsce jest tego przykładem.
Tragedia niewinnych OFIAR -Malaysian Airlines Flight MH17
Trajektoria lotu MH17
MH17 crash: 'Everything rained down in bits and pieces' - CNN.
www.cnn.com640 × 360Wyszukiwanie obrazem
A memorial of flowers and stuffed toys has grown at the crash site of Malaysia Airlines Flight 17 on July 19 in eastern Ukraine.
http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/140719153221-03-mh17-0719-horizontal-gallery.jpg
Malaysia Airlines flight MH17 shot down: Bollywood reacts with ...
www.india.com651 × 386Wyszukiwanie obrazem
B-Town has taken the death of nearly 300 people in the Malaysia Airlines flight MH17 that was shot down over Ukraine with utter shock.
http://www.india.com/wp-content/uploads/2014/07/malaysia-airlines-mh17-crash-alia.jpg
http://www.thestar.com/content/dam/thestar/news/world/2014/07/20/mh17_black_boxes_found_and_will_be_handed_over_says_rebel_leader/mh17_bodies.jpg.size.xxlarge.original.jpg
TRAGEDIA PASAŻERÓW Malaysia Airlines MH17 i co dalej?
http://img3.allvoices.com/thumbs/image/609/480/103807052-malaysia-airlines.jpg
http://s2.djyimg.com/n3/eet-content/uploads/2014/07/17/450742910-1024x685.jpg
World War 3? Malaysia Airlines Flight MH 17 Conspiracy Theories Pop Up
www.theepochtimes.com1024 × 685Wyszukiwanie obrazem
Autor strony: Jack Phillips - In this picture taken with a Tilt and shift lens, groundstaff walk past a Malaysia Airlines plane parked on the tarmac at the Kuala Lumpur International ...
https://twitter.com/hashtag/MH17?src=hash
http://flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140717/1000Z/EHAM/WMKK/tracklog
Flight Track Log - Related Links
Times and Time Zones
All times are in CEST time to prevent confusion due to time zone crossing. See the MAS17 flight status page for this flight to view local times or setup timezone preferences in your user account.
|
Altitude = 12500 ft
|
|
Speed = 398 kts
|
1:00PM
1:30PM
2:00PM
2:30PM
3:00PM
0 ft
10000 ft
20000 ft
30000 ft
40000 ft
0 kts
100 kts
200 kts
300 kts
400 kts
500 kts
600 kts
Time
|
Position
|
Orientation
|
Groundspeed
|
Altitude
|
Reporting Facility
|
CEST
|
Latitude
|
Longitude
|
Course
|
Direction
|
KTS
|
km/h
|
feet
|
Rate
|
Location/Type
|
12:30
|
52.3025
|
4.7374
|
17°
|
North
|
189
|
349
|
1,100
|
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:32
|
52.3573
|
4.7471
|
30°
|
Northeast
|
193
|
357
|
1,300
|
300
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:32
|
52.3749
|
4.7669
|
37°
|
Northeast
|
194
|
359
|
1,900
|
1,500
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:32
|
52.3940
|
4.7926
|
46°
|
Northeast
|
198
|
367
|
2,500
|
1,500
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:33
|
52.4064
|
4.8148
|
49°
|
Northeast
|
196
|
364
|
3,100
|
1,200
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:33
|
52.4177
|
4.8354
|
69°
|
East
|
228
|
422
|
3,300
|
540
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:33
|
52.4235
|
4.8587
|
82°
|
East
|
233
|
431
|
3,400
|
780
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:34
|
52.4241
|
4.9012
|
89°
|
East
|
257
|
476
|
3,800
|
1,140
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:34
|
52.4242
|
4.9376
|
90°
|
East
|
268
|
496
|
4,200
|
1,620
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:34
|
52.4227
|
4.9689
|
101°
|
East
|
272
|
504
|
4,700
|
2,100
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:34
|
52.4208
|
4.9787
|
111°
|
Southeast
|
274
|
507
|
4,900
|
1,980
|
FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)
|
12:34
|
52.4168
|
4.9912
|
124°
|
Southeast
|
276
|
512
|
5,100
|
1,860
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:35
|
52.4058
|
5.0103
|
141°
|
Southeast
|
278
|
515
|
5,600
|
2,040
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:35
|
52.3854
|
5.0346
|
144°
|
Southeast
|
281
|
520
|
6,200
|
2,220
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:35
|
52.3643
|
5.0587
|
145°
|
Southeast
|
276
|
512
|
7,000
|
2,220
|
FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)
|
12:36
|
52.3486
|
5.0764
|
143°
|
Southeast
|
278
|
515
|
7,500
|
1,980
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:36
|
52.3345
|
5.0994
|
128°
|
Southeast
|
285
|
528
|
8,000
|
1,860
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:36
|
52.3294
|
5.1134
|
121°
|
Southeast
|
293
|
542
|
8,200
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:36
|
52.3258
|
5.1269
|
110°
|
East
|
293
|
542
|
8,400
|
2,280
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:36
|
52.3171
|
5.1626
|
111°
|
Southeast
|
299
|
554
|
9,200
|
2,160
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:37
|
52.3075
|
5.2039
|
110°
|
East
|
301
|
557
|
9,800
|
1,560
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:37
|
52.2974
|
5.2482
|
109°
|
East
|
305
|
565
|
10,500
|
1,020
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:38
|
52.2738
|
5.3492
|
110°
|
East
|
345
|
639
|
10,900
|
1,200
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:38
|
52.2666
|
5.3794
|
112°
|
Southeast
|
372
|
689
|
11,400
|
1,080
|
FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)
|
12:38
|
52.2535
|
5.4339
|
110°
|
East
|
367
|
679
|
11,500
|
180
|
FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)
|
12:38
|
52.2504
|
5.4466
|
111°
|
Southeast
|
376
|
697
|
11,500
|
1,380
|
FlightAware ADS-B (EHGR / GLZ)
|
12:39
|
52.2253
|
5.5494
|
112°
|
Southeast
|
398
|
737
|
12,500
|
1,740
|
FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)
|
12:40
|
52.2019
|
5.6441
|
112°
|
Southeast
|
404
|
748
|
13,600
|
1,860
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:41
|
52.1560
|
5.8337
|
108°
|
East
|
417
|
772
|
15,600
|
1,860
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:41
|
52.1502
|
5.8679
|
104°
|
East
|
423
|
784
|
16,000
|
1,860
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:41
|
52.1372
|
5.9718
|
101°
|
East
|
429
|
795
|
17,000
|
1,740
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:42
|
52.1315
|
6.0161
|
101°
|
East
|
430
|
797
|
17,400
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:42
|
52.1179
|
6.1182
|
103°
|
East
|
439
|
813
|
18,300
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:42
|
52.1149
|
6.1401
|
103°
|
East
|
440
|
814
|
18,500
|
1,620
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:43
|
52.0986
|
6.2552
|
103°
|
East
|
445
|
824
|
19,500
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:43
|
52.0857
|
6.3440
|
103°
|
East
|
449
|
832
|
20,300
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:44
|
52.0647
|
6.4866
|
103°
|
East
|
454
|
840
|
21,500
|
1,500
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:44
|
52.0574
|
6.5365
|
102°
|
East
|
457
|
847
|
21,800
|
780
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:44
|
52.0534
|
6.5632
|
103°
|
East
|
458
|
848
|
21,800
|
1,680
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:45
|
52.0472
|
6.6055
|
103°
|
East
|
459
|
850
|
22,400
|
1,740
|
FlightAware ADS-B (EHGR / GLZ)
|
12:45
|
52.0321
|
6.7073
|
104°
|
East
|
467
|
864
|
23,100
|
1,380
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:46
|
52.0143
|
6.8259
|
104°
|
East
|
472
|
874
|
23,900
|
1,260
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:46
|
51.9968
|
6.9365
|
103°
|
East
|
476
|
882
|
24,500
|
1,200
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:47
|
51.9922
|
7.0435
|
89°
|
East
|
481
|
892
|
25,200
|
1,200
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:47
|
51.9986
|
7.1658
|
82°
|
East
|
485
|
898
|
25,800
|
1,140
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:48
|
52.0080
|
7.2682
|
82°
|
East
|
488
|
904
|
26,400
|
1,080
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:48
|
52.0183
|
7.3830
|
82°
|
East
|
493
|
912
|
26,900
|
960
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:49
|
52.0271
|
7.4917
|
83°
|
East
|
497
|
921
|
27,400
|
900
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:50
|
52.0402
|
7.6608
|
84°
|
East
|
501
|
929
|
28,100
|
900
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:50
|
52.0480
|
7.7640
|
84°
|
East
|
503
|
932
|
28,500
|
960
|
FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)
|
12:51
|
52.0574
|
7.8901
|
83°
|
East
|
507
|
938
|
29,100
|
900
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:51
|
52.0656
|
8.0013
|
83°
|
East
|
510
|
945
|
29,500
|
1,080
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:52
|
52.0743
|
8.1177
|
83°
|
East
|
507
|
938
|
30,200
|
1,140
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:52
|
52.0833
|
8.2388
|
83°
|
East
|
506
|
937
|
30,700
|
660
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:53
|
52.0941
|
8.3852
|
83°
|
East
|
509
|
943
|
31,000
|
180
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:53
|
52.1041
|
8.5244
|
83°
|
East
|
507
|
938
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:54
|
52.1186
|
8.7286
|
84°
|
East
|
505
|
935
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:55
|
52.1265
|
8.8429
|
84°
|
East
|
504
|
933
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:55
|
52.1349
|
8.9659
|
84°
|
East
|
503
|
932
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:56
|
52.1468
|
9.1435
|
84°
|
East
|
502
|
930
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:57
|
52.1595
|
9.3381
|
84°
|
East
|
501
|
929
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:58
|
52.1768
|
9.6111
|
84°
|
East
|
501
|
929
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
12:59
|
52.1852
|
9.7474
|
84°
|
East
|
501
|
929
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)
|
13:03
|
52.2426
|
10.7614
|
85°
|
East
|
499
|
924
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:04
|
52.2495
|
10.8950
|
85°
|
East
|
498
|
922
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:06
|
52.2660
|
11.2550
|
88°
|
East
|
495
|
917
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:06
|
52.2665
|
11.3651
|
91°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:07
|
52.2639
|
11.5233
|
92°
|
East
|
493
|
912
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:07
|
52.2600
|
11.6640
|
93°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:08
|
52.2561
|
11.7880
|
93°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:08
|
52.2524
|
11.9022
|
93°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:09
|
52.2486
|
12.0149
|
93°
|
East
|
495
|
917
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:09
|
52.2448
|
12.1309
|
93°
|
East
|
496
|
919
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:10
|
52.2407
|
12.2529
|
93°
|
East
|
496
|
919
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:11
|
52.2367
|
12.3689
|
93°
|
East
|
495
|
917
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:11
|
52.2328
|
12.4824
|
93°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:12
|
52.2287
|
12.5965
|
93°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:12
|
52.2246
|
12.7114
|
94°
|
East
|
494
|
914
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:13
|
52.2197
|
12.8401
|
94°
|
East
|
493
|
912
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:13
|
52.2147
|
12.9687
|
94°
|
East
|
492
|
911
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:14
|
52.2104
|
13.0800
|
94°
|
East
|
491
|
909
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:14
|
52.2060
|
13.1882
|
94°
|
East
|
490
|
908
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:15
|
52.2008
|
13.3108
|
94°
|
East
|
490
|
908
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:15
|
52.1957
|
13.4334
|
94°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:16
|
52.1896
|
13.5720
|
94°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:17
|
52.1842
|
13.6905
|
94°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:17
|
52.1789
|
13.8047
|
94°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:18
|
52.1737
|
13.9149
|
94°
|
East
|
487
|
901
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:18
|
52.1674
|
14.0477
|
95°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:19
|
52.1620
|
14.1590
|
95°
|
East
|
486
|
900
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:19
|
52.1555
|
14.2891
|
95°
|
East
|
486
|
900
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:20
|
52.1499
|
14.4001
|
95°
|
East
|
485
|
898
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:20
|
52.1436
|
14.5196
|
95°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:21
|
52.1380
|
14.6259
|
95°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:21
|
52.1326
|
14.7285
|
95°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:22
|
52.1258
|
14.8527
|
95°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:22
|
52.1189
|
14.9768
|
95°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:23
|
52.1127
|
15.0878
|
95°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:23
|
52.1064
|
15.1963
|
95°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:24
|
52.0998
|
15.3097
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)
|
13:25
|
52.0914
|
15.4511
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:25
|
52.0845
|
15.5659
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:26
|
52.0778
|
15.6751
|
96°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:26
|
52.0689
|
15.8167
|
96°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:27
|
52.0601
|
15.9535
|
96°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:28
|
52.0513
|
16.0886
|
96°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)
|
13:28
|
52.0434
|
16.2071
|
96°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)
|
13:29
|
52.0335
|
16.3561
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)
|
13:30
|
52.0301
|
16.4063
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)
|
13:31
|
52.0053
|
16.7600
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:31
|
51.9955
|
16.8962
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:32
|
51.9855
|
17.0330
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:33
|
51.9732
|
17.1974
|
96°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:33
|
51.9674
|
17.2746
|
96°
|
East
|
480
|
888
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:34
|
51.9585
|
17.3917
|
97°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:35
|
51.9420
|
17.6042
|
97°
|
East
|
480
|
888
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:35
|
51.9314
|
17.7375
|
97°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:35
|
51.9291
|
17.7654
|
98°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:36
|
51.9175
|
17.9089
|
98°
|
East
|
485
|
898
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)
|
13:37
|
51.9078
|
18.0267
|
98°
|
East
|
486
|
900
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:37
|
51.8965
|
18.1627
|
97°
|
East
|
486
|
900
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:37
|
51.8920
|
18.2175
|
98°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:38
|
51.8832
|
18.3207
|
98°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:39
|
51.8715
|
18.4573
|
97°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:39
|
51.8595
|
18.5955
|
98°
|
East
|
491
|
909
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:40
|
51.8481
|
18.7260
|
97°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:40
|
51.8481
|
18.8344
|
85°
|
East
|
491
|
909
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:41
|
51.8552
|
18.9535
|
85°
|
East
|
492
|
911
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:41
|
51.8620
|
19.0688
|
85°
|
East
|
491
|
909
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:42
|
51.8686
|
19.1805
|
85°
|
East
|
491
|
909
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:43
|
51.8766
|
19.3198
|
84°
|
East
|
490
|
908
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:43
|
51.8831
|
19.4341
|
85°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:43
|
51.8874
|
19.5066
|
84°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:44
|
51.8934
|
19.5685
|
79°
|
East
|
489
|
906
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:44
|
51.9018
|
19.6387
|
78°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:44
|
51.9086
|
19.6938
|
84°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:45
|
51.9261
|
19.8368
|
79°
|
East
|
488
|
904
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:45
|
51.9359
|
19.9168
|
78°
|
East
|
487
|
901
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:46
|
51.9425
|
19.9711
|
79°
|
East
|
487
|
901
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:46
|
51.9565
|
20.0865
|
78°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:46
|
51.9615
|
20.1271
|
78°
|
East
|
485
|
898
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:47
|
51.9708
|
20.2458
|
85°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:47
|
51.9713
|
20.2573
|
86°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
13:47
|
51.9731
|
20.2983
|
85°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:48
|
51.9738
|
20.4058
|
94°
|
East
|
479
|
887
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:48
|
51.9706
|
20.4584
|
96°
|
East
|
478
|
885
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:48
|
51.9669
|
20.4995
|
96°
|
East
|
476
|
882
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:48
|
51.9581
|
20.5660
|
104°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:49
|
51.9399
|
20.6892
|
104°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:49
|
51.9353
|
20.7192
|
104°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:50
|
51.9190
|
20.8275
|
104°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:50
|
51.9070
|
20.9056
|
103°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPLB / LUZ)
|
13:50
|
51.8964
|
20.9745
|
103°
|
East
|
478
|
885
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:51
|
51.8809
|
21.0745
|
104°
|
East
|
480
|
888
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EYKS)
|
13:51
|
51.8598
|
21.2099
|
104°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
13:52
|
51.8420
|
21.3239
|
104°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
13:53
|
51.8300
|
21.3997
|
104°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)
|
13:53
|
51.7977
|
21.6025
|
104°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:54
|
51.7809
|
21.7069
|
105°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:54
|
51.7583
|
21.8468
|
105°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:55
|
51.7485
|
21.9073
|
104°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:55
|
51.7433
|
21.9393
|
104°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:55
|
51.7240
|
22.0570
|
104°
|
East
|
483
|
895
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:56
|
51.7026
|
22.1863
|
104°
|
East
|
482
|
893
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:57
|
51.6826
|
22.3065
|
105°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
13:57
|
51.6653
|
22.4098
|
105°
|
East
|
484
|
896
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EYKS)
|
13:58
|
51.6294
|
22.6220
|
105°
|
East
|
481
|
892
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EYKS)
|
13:59
|
51.6082
|
22.7448
|
105°
|
East
|
478
|
885
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
13:59
|
51.5898
|
22.8510
|
105°
|
East
|
477
|
884
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:00
|
51.5631
|
23.0041
|
105°
|
East
|
477
|
884
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:01
|
51.5383
|
23.1456
|
105°
|
East
|
478
|
885
|
31,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:01
|
51.5199
|
23.2496
|
105°
|
East
|
479
|
887
|
31,000
|
240
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:02
|
51.5014
|
23.3533
|
105°
|
East
|
481
|
892
|
31,300
|
720
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:03
|
51.4726
|
23.5139
|
106°
|
East
|
480
|
888
|
32,000
|
780
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:03
|
51.4438
|
23.6730
|
106°
|
East
|
479
|
887
|
32,600
|
720
|
FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
|
14:04
|
51.4207
|
23.7994
|
106°
|
East
|
482
|
893
|
33,000
|
240
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
14:05
|
51.3901
|
23.9660
|
107°
|
East
|
483
|
895
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
14:05
|
51.3719
|
24.0644
|
107°
|
East
|
484
|
896
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
14:06
|
51.3524
|
24.1692
|
107°
|
East
|
484
|
896
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
|
14:07
|
51.3901
|
23.9660
|
107°
|
East
|
484
|
896
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
14:08
|
51.3184
|
24.3500
|
106°
|
East
|
483
|
895
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
14:11
|
51.2265
|
24.8316
|
107°
|
East
|
488
|
904
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
|
14:13
|
51.1912
|
25.1991
|
99°
|
East
|
|
|
|
|
Estimated
|
15:19
|
48.1350
|
38.5030
|
117°
|
Southeast
|
494
|
914
|
33,000
|
|
FlightAware ADS-B
|
http://zygmuntbialas.salon24.pl/597206,john-kerry-i-blogerzy-salonu-24-znaja-juz-sprawcow-zamachu
Bitwa na niebie nad Ukrainą ? Polowanie na Putina?
Nie byłoby tragedii na Ukrainie z samolotem Malyasia Airlines gdyby
Malaysian Airlines Flight MH17
http://europebusines.blogspot.ca/2014/07/ecm-battle-over-poland-saved-putins.html
ECM Bitwa na niebie nad Polską, Rosją i Ukrainą, że życie zapisane Putina, ale Downed MH17
Kiedy dowiedziałem się, że Vladamir Putin zamierza udać się do Ameryki Południowej na ostatnim meczu Pucharu Świata i do Konferencji BRICS, byłem zaniepokojony że może być zaatakowany. Teraz, gdy prezydent USA jedzie, leci na jednym z dwóch identycznych samolotów Boeing 747-200B USAF prezydenckiego State Aircraft. Jeden, że jedzie w oficjalnie oznaczony jako Air Force One, innych pracowników i przewozi dziennikarzy itp., ale działa również jako wabika samolotu czyni zadanie zestrzelenie prawidłowego Boeing 747 trudniejszą.Samoloty mają stały zasięg myśliwców z AWACS i tankowce tankowania. W obszarach nad oceanem US Navy został znany ponownie zadanie SuperCarrier grup zadaniowych w celu zapewnienia pokrycia USN myśliwiec gdy jest to konieczne.
Teraz Rosja pozostaje mocarstwem jądrowej, ale to nie jest już supermocarstwem, że ogólna stary Związek Radziecki był z Warszawy Zapakuj sojuszników. Warszawa nie jest Pakiet teraz, a wiele z tych krajów są członkami NATO.ZSRR jest podzielone i dawno już minęły.Tak więc Rosja nie może zapewnić poziom ochrony jego prezydenckiego State Aircraft, IL-96-300PU, że amerykański prezydent ma. Mimo to, że Rosjanie mają podjąć specjalne wysiłki, aby ich szefa państwa bezpieczne.
Biorąc pod uwagę poziom sprzed WWIII wydarzeń aktualnie dzieje się na Ukrainie i na Bliskim Wschodzie, a rosnące podrażnienie że Globalisci i siły syjonistyczne mieli z Rosją Putina i jego , eksperci bezpieczeństwa oskarżonych o ochronie Putin był bez wątpienia bardzo zaniepokojeni jego długą granicą wizyty.
Putin skutecznie zatrzymał się / atak Izraela na Iran USA prawie dwa lata temu i US / UK / izraelski atak na Syrię o rok temu. US / syjonista / Globalist obsługiwane / Zamach finansowane przeciwko wybranemu rządowi Ukrainy i wynikające z konfliktu był obliczony wysiłku wyciągnąć Rosję do wojny na Ukrainie i w ten sposób związać go w celu umożliwienia Netanjahu wolną rękę do tworzenia jego długo oczekiwany Ogólne Bliski Wschód wojna. Putin okazał się genialnym strategiem i nie łatwe do pułapki.Dlatego uważam, że podjęto decyzję o "wziąć go" obrazu poprzez zniszczenie jego samolot państwowy, jak przeleciał nad Rosją, ale w pobliżu Ukrainie po powrocie z Ameryki Południowej.
Ta wycieczka Ameryki Łacińskiej zawiera klucz konferencji BRICS w Brazylia, który był bezpośredni atak na zasilanie Rothschild-Headed Global Banking kartelu na światowej gospodarce i systemie finansowym, była kluczowym czynnikiem w decyzji, że Putin musiał zostać wyeliminowany.
Biorąc Rosyjski Państwowy Samolot dół przedstawiła szereg problemów. Gdyby był zestrzelony nad otwartym oceanem, by wskazać na palce Ameryki jako globalnego supermocarstwa zdolnego do działań wojskowych. Kraje goszczące nie zapewniają znaczne bezpieczeństwo Putina i jego samolotu, podczas gdy on był w swoich narodów i przestrzeni powietrznej. Co lepsze miejsce do ataku na IL-96 niż na rosyjskiej przestrzeni powietrznej w pobliżu Ukrainie, wkrótce po tym, jak opuścił polską przestrzeń powietrzną. W najgorszym junta zamach na Ukrainie będzie obwiniany i Moskwa może najechać Ukrainę w odpowiedzi, w ten sposób wiążąc dół uwalniając jego wojska na Bliskim Wschodzie i na prawdziwie przerażającą wojnę powszechną.
Rosjanie doskonale zdawali sobie sprawę z zagrożeń i aktywnie poszukuje stealthed Strażacy i ziemia-powietrze zaawansowane systemy mobilne z pokładowych state-of-the-art czujników. Kilka lat temu, rosyjscy inżynierowie opracowali sposób na "ukryciu" istniejący zakaz ukradkiem samolotu za pomocą systemu plazmowego.System ten został zgłoszony na i bez wątpienia kopiowane przez różnych mocarstw zachodnich. Teraz żaden system Stealth jest idealny, aw rzeczywistości cała dziedzina ukradkiem miał swój udział w PR hype. Próba jest stworzenie "czarnej dziury" w niebie, że nie ma radaru i podczerwieni / etc. Sygnały mogą być wykryte. Jednak taki system jest doskonały i bardzo zaawansowane systemy elektroniczne mogą zwykle wykryć samolotów stealth (załogowych lub bezzałogowych) działających na danym obszarze.
podstawie różnorodnych raportów i ogólnej wiedzy o systemach wojskowych oraz ECM (środki przeciwdziałania elektronicznego) jest to, co Wierzę, że się w skys ponad Polsce, Rosji i na Ukrainie, które doprowadziły do śmierci 295 osób w Malaysian Airlines Flight MH17: rosyjski samolot Air Force elektroniczny nadzór / ECM były w stanie wykryć stealth fighter w / w pobliżu oczekiwanej ścieżki lotu Rosyjski Państwowy Samolot. Od zestrzelenia tego samolotu nie było pewności, zwłaszcza, że ukraiński Junta właśnie przeniósł wiele zaawansowanych ziemia-powietrze systemów rakietowych "buk" do wschodniej Ukrainy, rosyjski ECM samolot natychmiast zaczął fałszować rzeczy. IL-96 był prawdopodobnie skontaktował satelitarnych bezpiecznych transmisji radiowych i powiedział, aby wyłączyć lub zmienić jego identyfikator i squawking pobliżu dużych samolotów, Boeing 777 Malaysian Airlines Lot MH17 zostało sfałszowane na pokrycie jej normalne kod ID i zastąpić ją IL- 96 kod.
Tymczasem izraelskie siły powietrzne F-15 (prawdopodobnie F-15I dwumiejscowy Strike Eagle z AIM-20 AMRAAM radarowych rakietowych pocisków i za pomocą plazmy systemu Stealth), który wystartował trochę czasu, od Baza w Azerbejdżanie, przed IL-96 był w Polsce, została positing się w "oknie Kill 'przewidywanie znaną wysokość, prędkość, trasę oraz okno czasowe rosyjskiego odrzutowca. To jest, gdy Rosjanie korzystają z ECM do ochrony statków powietrznych państwa prezydencka Rosji. Wiedzieli, że IL-96 i podobne wielkości Boeing 777 (Lot MH17) jechaliśmy wzdłuż tej samej drogi w całej Polsce. Według agencji prasowej Interfax rosyjskiego:
"Mogę powiedzieć, że samolot Putina i Malezji Boeing przecinają się w tym samym miejscu i tego samego rzutu. To było blisko do Warszawy na 330-m rzut na wysokości 10100 metrów. Jet na prezydenta był tam na 16:21 czasu moskiewskiego i samolotów Malezji - 15:44 czasu moskiewskiego, " źródło powiedział agencji informacyjnej pod warunkiem zachowania anonimowości."Kontury samolotów są podobne, wymiary liniowe są bardzo podobne, jak w odniesieniu do barwienia, w dość odległej odległości są niemal identyczne", źródło dodał.
Malezyjski samolot został obecnie elektronicznie sfałszowane przez rosyjski ECM dać ID IL-96. Załoga wiedziała, że izraelski samolot był nad ukraińskiej przestrzeni powietrznej, ale ledwo, i to zamknięte, aby kontakt wzrokowy. Co zobaczył był biały duży samolot wielkości samolot. To rozpoczęła radaru prowadzone AIM-20 AMRAAM pocisk od kilku kilometrów do lekcji oczekiwano na IL-96 i zniszczone celu zagłuszania radaru i szybko odszedł okolicę.
Pierwsze doniesienia, a te są zawsze najważniejsze, jak są one podane i zgłoszone przed zainicjowaniem Coverup, cytowany wielu świadków na to, że myśliwiec wystrzelił pocisk rakietowy i ten uderzył w samolot nie przynosi to. Świadkowie myśleli, że myśliwiec był ukraiński myśliwiec, takich jak Su-27, który ma ogon i twin-z daleka wygląda podobnie do F-15 z jego twin-tail.
Rosjanie nie mają przewagę na "wypad" prawdziwego historia. Z jednej strony pomogli, za pomocą ECM, aby spowodować MH17 być zestrzelony. Po drugie, bez zestrzelonego F-15I izraelskiego, aby udowodnić, historię, to byłoby po prostu "on powiedział, ona powiedziała" historię, że Izraelczycy i Ukraińcy nie zaprzeczy. Więc mamy to na tam iz powrotem wnosi Buk przeciwrakietowej junty ziemia-powietrze strącili malezyjskiej samolot, lub że w jakiś strzał to na dół 'rebeliantów, lub że Rosjanie wystrzelił rakietę ziemia-powietrze rajd w dół.
Jednak analitycy doświadczenie wywiadowcze w Europie i na świecie nie są skłonni kupić fabułę, że jakoś duży samolot został zestrzelony nad Ukrainą, gdy samolot nigdy nie został zestrzelony na tej wysokości (33000 stóp) przed, podczas trwających konfliktów i co więcej , że ten sam samolot przekroczył ścieżki z państwa Samolot Putina, wracając z konferencji BRICS w Ameryce Południowej, zaledwie kilka minut przed zestrzelony.
To absolutna katastrofa dla Netanjahu w Izraelu. Podczas próby zabicia kogoś takiego jak Putin jesteś cholernie dobrze, lepiej to zadanie czy jest on zdolny do ustanowienia "payback", że nie będzie chciał zapłacić.Ponadto duża liczba krajów europejskich i innych, zdaje sobie sprawę, że małe Izrael usiłował zabić prezydenta Rosji. To nie będzie działać na rzecz Izraela.
następstwa tego wydarzenia dopiero zaczynają, ale oni są w stanie zmienić świat.
Tim Earl of Stirling
Powiązany links: http://www.veteranstoday.com/2014/07/17/777-shot-down-over-ukraine/ http://rinf.com/alt-news/breaking-news/president-putins-plane-might-target-ukrainian-missile-sources/http://www.bbc.com/news/world-asia-28361908http://pando.com/2014/07/17/five-things-to-consider-about-the-downing-of-malaysian-airlines-mh17-in-ukraine/http://rt.com/news/173636-buk-malaysian-plane-crash/http://thetruthshallsetyoufree.net/2014/07/17/malaysia-airlines-plane-crash-flight-shot-ukraine-latest-updates/http://www.businessinsider.com/fallout-of-malaysia-crash-in-ukraine-2014-7 http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F-15E_Strike_Eagle http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-96http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_aircrafthttp://www.kommersant.com/p738321/Il_President_Jet_Interior/http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/monitoring/media_reports/1981091.stm http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/1562189.stmhttp://web.archive.org/web/20080423114458/http://www.kremlin.ru/articles/atributes14.shtml
The ECM Battle in the Sky Above Poland, Russia and the Ukraine That Saved Putin's Life but Downed MH17
When I learned that Vladamir Putin was going to travel to South America for the last game of the World Cup and for the Brics Conference, I was concerned that he might be attacked. Now when the US President travels, he flies on one of two identical Boeing 747-200B USAF Presidential State Aircraft. The one that he is riding in is officially designated as Air Force One, the other is carrying staff and reporters, etc., but is also acting as a decoy aircraft making the task of shooting down the correct Boeing 747 more difficult. The planes have constant fighter coverage with AWACS and refueling tankers. In areas over the ocean the US Navy has been known to re-task supercarrier task forces to provide USN fighter coverage when necessary.
Now Russia remains a nuclear superpower, but it no longer is the overall superpower that the old Soviet Union was with its Warsaw Pack allies. There is no Warsaw Pack now, and many of these nations are members of NATO. The USSR is broken up and long gone. So Russia cannot provide the level of protection to its Presidential State Aircraft, a IL-96-300PU, that the American President has. Still, the Russians do take special efforts to keep their Head of State safe.
Considering the level of pre-WWIII events currently happening in the Ukraine and the Middle East, and the growing irritation that Globalists and Zionist forces have had with Putin and his Russia, the security experts charged with protecting Putin were no doubt very concerned about his long overseas visit.
Putin effectively stopped an Israeli/US attack on Iran almost two years ago and a US/UK/Israeli attack on Syria about a year ago. The US/Zionist/Globalist supported/funded coup against the elected Ukraine government and the resulting conflict was a calculated effort to draw Russia into a war over the Ukraine and thereby tie it down in order to allow Netanyahu free hand to create his long-sought General Middle East War. Putin has proven to be a brilliant strategist and not easy to trap. Hence, I believe that the decision was made to "take him out" of the picture by destroying his state aircraft as it flew over Russia but near the Ukraine on his return from South America.
That the Latin American trip included a key Brics Conference in Brazil which was a direct attack on the Rothschild-headed Global Banking Cartel's power over the global economy and financial system, was a key factor in the decision that Putin had to be eliminated.
Taking the Russian State Aircraft down presented a number of problems. If it were downed over the open ocean, fingers would point at America as the superpower capable of global military action. Host nations did provide considerable security to Putin and his aircraft while he was in their nations and airspace. What better place to attack the IL-96 than over Russian airspace near the Ukraine, shortly after it had left Polish airspace. At worst the coup junta in the Ukraine would be blamed and Moscow might invade the Ukraine in response, thereby tying down its military and freeing the Mideast for a truly horrific general war.
The Russians were well aware of the dangers and were actively looking for stealthed fighters and mobile ground-to-air advanced systems with airborne state-of-the-art sensors. A few years ago, Russian engineers devised a way to 'stealth' existing non-stealthy aircraft using a plasma system. This system has been reported on and no doubt copied by various western powers. Now no stealth system is perfect, and in fact the whole field of stealth has had its share of PR hype. The attempt is to create a 'black hole' in the sky that no radar or infrared/etc. signals are capable of being detected. However, no such system is perfect and highly advanced electronic systems can usually detect a stealth aircraft (manned or unmanned) operating in a given area.
Based on assorted reports and a general knowledge of military systems including ECM (electronic counter measures) this is what I believe happened in the skys over Poland, Russia and the Ukraine that led to the deaths of 295 people on Malaysian Airlines Flight MH17: Russian Air Force electronic surveillance/ECM aircraft were able to detect a stealth fighter in/near the expected flight path of the Russian State Aircraft. Since shooting down this aircraft was not a certainty, especially since the Ukrainian Junta had just moved a number of advanced 'Buk' ground-to-air missile systems into eastern Ukraine, the Russian ECM aircraft immediately began to spoof things. The IL-96 was likely contacted by satellite secure radio transmissions and told to turn off or change its ID squawking and a nearby large aircraft, the Malaysian Airlines Boeing 777 Flight MH17 was spoofed to cover its normal ID code and replace it with the IL-96 code.
In the meantime the Israeli Air Force F-15 (likely a F-15I two-seat Strike Eagle with AIM-20 AMRAAM radar-guided missiles and using a plasma stealth system), which had taken off some time, from a base in Azerbaijan, before the IL-96 was in Poland, was positing itself in a 'kill box' anticipating the known altitude, speed, route, and time window of the Russian jet. This is where the Russians make use of ECM to protect the Presidential State Aircraft of Russia. They knew that the IL-96 and a similar sized Boeing 777 (Flight MH17) were traveling along the same route over Poland. According to Russia's Interfax News Agency:
“I can say that Putin’s plane and the Malaysian Boeing intersected at the same point and the same echelon. That was close to Warsaw on 330-m echelon at the height of 10,100 meters. The presidential jet was there at 16:21 Moscow time and the Malaysian aircraft – 15:44 Moscow time,”a source told the news agency on condition of anonymity. “The contours of the aircrafts are similar, linear dimensions are also very similar, as for the coloring, at a quite remote distance they are almost identical”, the source added.
The Malaysian airliner was now being electronically spoofed by Russian ECM to give the ID of the IL-96. The Israeli flight crew knew that the plane was over Ukrainian airspace, but just barely, and it closed to make a visual contact. What it saw was a white large airliner sized plane. It launched a radar-guided AIM-20 AMRAAM missile from a few miles away to lesson the radar jamming expected to be on the IL-96 and destroyed the target and quickly exited the local area.
Early reports, and these are always most important as they are given and reported before a coverup can be initiated, quoted multiple witnesses on the ground that a fighter had fired a missile and this missile had hit the airliner bringing it down. The witnesses thought that the fighter was a Ukrainian fighter such as a Su-27 which has a twin-tail and from a distance looks similar to a F-15 with its twin-tail.
The Russians have no advantage to 'outing' the true story. For one thing they helped, by using ECM, to cause MH17 to be shot down. Secondly, without a downed Israeli F-15I, to prove the story, it would simply be a "he said, she said" story that the Israelis and Ukrainians would deny. So we have this on-going back and forth claims that the Junta's Buk surface-to-air missile downed the Malaysian airliner, or that somehow the 'rebels' shot it down, or that the Russians fired a surface-to-air missile that took it down.
However, experience intelligence analysts in Europe and elsewhere are not apt to buy a story line that somehow a large airliner was shot down over the Ukraine, when no plane had ever been shot down at this altitude (33,000 feet) before during the on-going conflict and moreover that this same airliner had crossed paths with Putin's State Aircraft, returning from the Brics Conference in South America, only minutes before being shot down.
This is an absolute disaster for Netanyahu's Israel. When you try to kill someone like Putin you damn well better get the job done or he is apt to institute a 'payback' that you will not want to pay. Further, a large number of European nations, and others, are realizing that tiny Israel tried to kill the President of Russia. That will not work in Israel's favor.
The aftereffects from this event are only just beginning but they are apt to change the world.
Tim Earl of Stirling
Related links:
http://www.veteranstoday.com/2014/07/17/777-shot-down-over-ukraine/
http://rinf.com/alt-news/breaking-news/president-putins-plane-might-target-ukrainian-missile-sources/
http://www.bbc.com/news/world-asia-28361908
http://pando.com/2014/07/17/five-things-to-consider-about-the-downing-of-malaysian-airlines-mh17-in-ukraine/
http://rt.com/news/173636-buk-malaysian-plane-crash/
http://thetruthshallsetyoufree.net/2014/07/17/malaysia-airlines-plane-crash-flight-shot-ukraine-latest-updates/
http://www.businessinsider.com/fallout-of-malaysia-crash-in-ukraine-2014-7
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F-15E_Strike_Eagle
http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-96
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_aircraft
http://www.kommersant.com/p738321/Il_President_Jet_Interior/
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/monitoring/media_reports/1981091.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/1562189.stm
http://web.archive.org/web/20080423114458/http://www.kremlin.ru/articles/atributes14.shtml
Posted by Lord Stirlingat 3:25 PM class=icon-action v:shapes="_x0000_i1025">
Labels: coming WWIII, Israel tried to kill Putin, Russia and the Ukraine that saved Putin's life but downed MH17, The ECM Battle in the Sky Above Poland, WWIII nears
Czy Polacy poznali prawdziwą historię Pielgrzymów narodu do Katynia z 9/10kwietnia 2010 ?
http://zygmuntbialas.salon24.pl/597206,john-kerry-i-blogerzy-salonu-24-znaja-juz-sprawcow-zamachu
02:50Kategoria: Świat Odsłon: 426 7 Komentuj
John Kerry i blogerzy Salonu 24 znają już sprawców zamachu
Już niedługo obiektywizm przekazu "wolnych" mediów zbliży się do poziomu bezstronności relacji prasy z lat 80-tych.
Kto ufa mainstreamowi i Johnowi Kerry'emu, ten już na pewno wie, kto zestrzelił malezyjski samolot nad Ukrainą, i zna podłe intencje "sprawcy":
--- portal wPolityce.pl: "Raport po tragedii na Ukrainie - tak zabija Putin";
--- naszdziennik.pl: "Separatyści ukrywają dowody";
--- gazetawyborcza.pl: "Rosja idzie w zaparte";
--- Mirosław Czech w GW: "Putin musi ponieść karę".
Także Salon 24 dotrzymuje - a jakżeby inaczej - kroku mainstreamowi:
--- @Witek: "Jak Putin wybrnie z kolejnej zbrodni";
--- Piotr Piętak: "Kiedy Putin podbije Polskę";
--- Janusz Wojciechowski: "Rosyjski kopniak w tyłek świata".
Cdn.. Historia toczy się dalej!
Aby świat nie zakończył swojej HISTORII wg opisu z apokalipsy Św. Jana.
Znak 666 już jest na każdym towarze.
„Pancerna Brzoza” Smoleńska 666 cm wg opisu ojców kłamstwa przeszła do HISTORII.
pl.wikipedia.org/wiki/Brzoza_smoleńska
·
·
Brzoza smoleńska w czasie uroczystości 10 października 2010 roku. Minister ....Wspólnie z żonami prezydentów Rosji i Polski Anną Komorowską i Swietłaną ...
Lokalizacja drzewa i badania ... - Badania zderzenia skrzydła ...
www.polskatimes.pl/.../390969,smolensk-komorowski-i-miedwiediew-zl...
·
Prezydenci Polski i Rosji Bronisław Komorowski i Dmitrij Miedwiediew złożyli w poniedziałek wieńce na lotnisku w Smoleńsku przy brzozie, w której utkwił ...
wiki.fakt.pl/Brzoza-smolenska-srednica,1.html
·
Oto lista najpopularniejszych tekstów, zdjęć i wideo o brzoza smoleńska średnica. ...Zanim prezydenci Bronisław Komorowski i Dmitrij Miedwiediew złożyli ...
wiadomosci.wp.pl/query,brzoza%20smoleńska,szukaj.html
·
·
Najnowsze wiadomości i galerie na temat Brzoza Smoleńska w serwisie wiadomości.wp.pl. ... Najnowsze wiadomości: Bronisław Komorowski rozmawiał z Petro ...
niezalezna.pl/tagi/pancerna-brzoza
·
·
CZYTAJ WIĘCEJ → · Pancerna brzoza uczczona w Smoleńsku - niezalezna.pl ....Macierewicz: prezydent Komorowski strzelił sobie w kolano - niezalezna.pl ...
natemat.pl/42149,syn-ofiary-katastrofy-smolenskiej-u-moniki-olejnik-ni...
·
·
Na zdjęciu Maciej Komorowski, syn zmarłego pod Smoleńskiem Stanisława ... "Brzoza w ostatniej chwili została ścięta, wbito w nią części tupolewa, a las został ...
NPW: brzoza w Smoleńsku przełamana na wysokości 666 cm ...
wiadomosci.wp.pl600 × 450Wyszukiwanie obrazem
Brzoza, w którą uderzył 10 kwietnia 2010 r. samolot Tu-154M, została przełamana na wysokości około 666 cm - poinformowała Naczelna Prokuratura Wojskowa.
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/30025/brzoza_smolensk_pap600.jpeg
O kulcie brzozy - blog Free Your Mind
freeyourmind.salon24.pl939 × 655Wyszukiwanie obrazem
http://img20.otofotki.pl/obrazki/oa9869_z9416041AA,Bronislaw-Komorowski-dotyka-brzozy--o-ktora-zaczepil.jpg