Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
2073
BLOG

Lot MH0017 Malaysia Airlines

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 3

 

     Tragiczna pomyłka przez barwy i kształt statku powietrznego Boeing 777 Malaysia Airlines? Barwy Putina IŁ-96 300 – MH0017 Boeing 777 Malysia Airlines

 

Bitwa na niebie nad Ukrainą !.

              

Kto tam lata z misją wojskową. Czy też samoloty Izraeli Air Force ?

 

 

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e6/F-15%2C_71st_Fighter_Squadron%2C_in_flight.JPG/1024px-F-15%2C_71st_Fighter_Squadron%2C_in_flight.JPG

 

 

·  Siły Powietrzne Izraela – Wikipedia, wolna encyklopedia

pl.wikipedia.org/wiki/Siły_Powietrzne_Izraela

 

 

 F-15, 71st Fighter Squadron, in flightDomena publiczna

U.S. Air Force photo/Staff Sgt. Samuel Rogers - [1], [2]

Capt. Matt Bruckner, an F-15 Eagle pilot assigned to the 71st Fighter Squadron, 1st Fighter Wing, at Langley Air Force Base, Va., flies a combat air patrol mission 7 October 2007 over Washington, D.C., in support of Operation Noble Eagle. The aircraft is a McDonnell Douglas F-15C-35-MC Eagle (s/n 83-0026).

·                                

·                                

Israeli Air Force) – siły powietrzne Izraela, część Izraelskich Sił Obronnych. Uchodzą za jedne z najlepszych sił powietrznych świata, a ich potencjał bojowy,  ...

Historia - ‎Struktura, szkolenie - ‎Doktryna, sposób działania - ‎Wyposażenie

· Israeli Air Force - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Air_Force

 

·                           

·                                

Tłumaczenie strony

The Israeli Air Force (IAF;זְרוֹעַהַאֲוִוירוְהַחָלָל, Zroa HaAvir VeHahalal, "Air and Space Arm", commonly known asחֵילהַאֲוִויר, Kheil HaAvir, "Air Corps") ...

List of aircraft of the Israeli Air ... - ‎Lockheed Martin F-35 ... - ‎IAI Westwind

· Israel Air Force - The Israeli Air Force

www.iaf.org.il/2381-en/IAF.aspx

 

·                                

·                                

Tłumaczenie strony

Accompanying Ground Forces. IAF Commander Missive. The Ordnance Corps. The "Ofek" Unit At War. A Night With "Iron Dome" Battery.A Home Away From ...

 

Walka na śmierć i życie o wpływy na Ukrainie między Syjonistami z Izreala a Sektą Chabad Lubowicz stojącymi za Putinen co odbywa się kosztem Narodu Ukraińskiego i innych niewinnych OFIAR uwikłanych LOSEM wydarzeń, zbiera tragiczne żniwo.

 

Są siły zainteresowane eskalacją wydarzeń wojennych na Ukrainie aż do destabilizacji całego kraju i podziału na kilka podmiotów państwowych.

.

A wszystko zaczęło się" niewinnie " z 100 OFIARAMI w „walce o WOLNOŚĆ” na kijowskim Majdanie.

 

Świat dopuszcza terroryzm państwowy jako metodą walki politycznej, a więc również zbrodnię.

 

Zestrzelenie MH0017 Malysia Airlines jest kontynuacją tej samej polityki jaką doświadczyła Rzeczypospolita Polska w dniach 7-13 kwietnia 2010 roku w zwarciu tych sił, które uzurpują sobie prawo rządzenia światem na warunkach TOTALNEJ INGWILACJI każdej istoty żywej poczynając od psa włącznie.

 

Wprowadzony niewinnie RFID na zwierzętach i na każdym zakupionym towarze  w Polsce jest  tego przykładem.

 

 

 

Tragedia niewinnych OFIAR -Malaysian Airlines Flight MH17

 

Trajektoria lotu MH17

 

MH17 crash: 'Everything rained down in bits and pieces' - CNN.

www.cnn.com640 × 360Wyszukiwanie obrazem

A memorial of flowers and stuffed toys has grown at the crash site of Malaysia Airlines Flight 17 on July 19 in eastern Ukraine.

 

 http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/140719153221-03-mh17-0719-horizontal-gallery.jpg

 

Malaysia Airlines flight MH17 shot down: Bollywood reacts with ...

www.india.com651 × 386Wyszukiwanie obrazem

B-Town has taken the death of nearly 300 people in the Malaysia Airlines flight MH17 that was shot down over Ukraine with utter shock.

 

 

http://www.india.com/wp-content/uploads/2014/07/malaysia-airlines-mh17-crash-alia.jpg

 

http://www.thestar.com/content/dam/thestar/news/world/2014/07/20/mh17_black_boxes_found_and_will_be_handed_over_says_rebel_leader/mh17_bodies.jpg.size.xxlarge.original.jpg

 

 

 

TRAGEDIA PASAŻERÓW Malaysia Airlines MH17 i co dalej?

 

http://img3.allvoices.com/thumbs/image/609/480/103807052-malaysia-airlines.jpg

 

 

http://s2.djyimg.com/n3/eet-content/uploads/2014/07/17/450742910-1024x685.jpg

 

 

World War 3? Malaysia Airlines Flight MH 17 Conspiracy Theories Pop Up

www.theepochtimes.com1024 × 685Wyszukiwanie obrazem

Autor strony: Jack Phillips - In this picture taken with a Tilt and shift lens, groundstaff walk past a Malaysia Airlines plane parked on the tarmac at the Kuala Lumpur International ...

 

 

 

https://twitter.com/hashtag/MH17?src=hash

 

 

FlightAware

LIVE FLIGHT TRACKING

 

 

http://flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140717/1000Z/EHAM/WMKK/tracklog

 

Flight Track Log - Related Links

Times and Time Zones

All times are in CEST time to prevent confusion due to time zone crossing. See the MAS17 flight status page for this flight to view local times or setup timezone preferences in your user account.

 

Altitude = 12500 ft

 

Speed = 398 kts

1:00PM

1:30PM

2:00PM

2:30PM

3:00PM

0 ft

10000 ft

20000 ft

30000 ft

40000 ft

0 kts

100 kts

200 kts

300 kts

400 kts

500 kts

600 kts

 

 

 

 

 

Time

Position

Orientation

Groundspeed

Altitude

Reporting Facility

 

 

CEST

Latitude

Longitude

Course

Direction

KTS

km/h

feet

Rate

Location/Type

12:30

52.3025

4.7374

17°

North

189

349

1,100

 Level

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:32

52.3573

4.7471

30°

Northeast

193

357

1,300

300 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:32

52.3749

4.7669

37°

Northeast

194

359

1,900

1,500 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:32

52.3940

4.7926

46°

Northeast

198

367

2,500

1,500 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:33

52.4064

4.8148

49°

Northeast

196

364

3,100

1,200 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:33

52.4177

4.8354

69°

East

228

422

3,300

540 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:33

52.4235

4.8587

82°

East

233

431

3,400

780 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:34

52.4241

4.9012

89°

East

257

476

3,800

1,140 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:34

52.4242

4.9376

90°

East

268

496

4,200

1,620 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:34

52.4227

4.9689

101°

East

272

504

4,700

2,100 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:34

52.4208

4.9787

111°

Southeast

274

507

4,900

1,980 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)

12:34

52.4168

4.9912

124°

Southeast

276

512

5,100

1,860 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:35

52.4058

5.0103

141°

Southeast

278

515

5,600

2,040 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:35

52.3854

5.0346

144°

Southeast

281

520

6,200

2,220 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:35

52.3643

5.0587

145°

Southeast

276

512

7,000

2,220 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)

12:36

52.3486

5.0764

143°

Southeast

278

515

7,500

1,980 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:36

52.3345

5.0994

128°

Southeast

285

528

8,000

1,860 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:36

52.3294

5.1134

121°

Southeast

293

542

8,200

1,680 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:36

52.3258

5.1269

110°

East

293

542

8,400

2,280 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:36

52.3171

5.1626

111°

Southeast

299

554

9,200

2,160 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:37

52.3075

5.2039

110°

East

301

557

9,800

1,560 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:37

52.2974

5.2482

109°

East

305

565

10,500

1,020 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:38

52.2738

5.3492

110°

East

345

639

10,900

1,200 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:38

52.2666

5.3794

112°

Southeast

372

689

11,400

1,080 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)

12:38

52.2535

5.4339

110°

East

367

679

11,500

180 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHRD / RTM)

12:38

52.2504

5.4466

111°

Southeast

376

697

11,500

1,380 Level

 FlightAware ADS-B (EHGR / GLZ)

12:39

52.2253

5.5494

112°

Southeast

398

737

12,500

1,740 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHAM / AMS)

12:40

52.2019

5.6441

112°

Southeast

404

748

13,600

1,860 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:41

52.1560

5.8337

108°

East

417

772

15,600

1,860 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:41

52.1502

5.8679

104°

East

423

784

16,000

1,860 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:41

52.1372

5.9718

101°

East

429

795

17,000

1,740 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:42

52.1315

6.0161

101°

East

430

797

17,400

1,680 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:42

52.1179

6.1182

103°

East

439

813

18,300

1,680 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:42

52.1149

6.1401

103°

East

440

814

18,500

1,620 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:43

52.0986

6.2552

103°

East

445

824

19,500

1,680 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:43

52.0857

6.3440

103°

East

449

832

20,300

1,680 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:44

52.0647

6.4866

103°

East

454

840

21,500

1,500 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:44

52.0574

6.5365

102°

East

457

847

21,800

780 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:44

52.0534

6.5632

103°

East

458

848

21,800

1,680 Level

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:45

52.0472

6.6055

103°

East

459

850

22,400

1,740 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHGR / GLZ)

12:45

52.0321

6.7073

104°

East

467

864

23,100

1,380 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:46

52.0143

6.8259

104°

East

472

874

23,900

1,260 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:46

51.9968

6.9365

103°

East

476

882

24,500

1,200 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:47

51.9922

7.0435

89°

East

481

892

25,200

1,200 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:47

51.9986

7.1658

82°

East

485

898

25,800

1,140 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:48

52.0080

7.2682

82°

East

488

904

26,400

1,080 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:48

52.0183

7.3830

82°

East

493

912

26,900

960 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:49

52.0271

7.4917

83°

East

497

921

27,400

900 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:50

52.0402

7.6608

84°

East

501

929

28,100

900 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:50

52.0480

7.7640

84°

East

503

932

28,500

960 Climbing

 FlightAware ADS-B (EHLE / LEY)

12:51

52.0574

7.8901

83°

East

507

938

29,100

900 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:51

52.0656

8.0013

83°

East

510

945

29,500

1,080 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:52

52.0743

8.1177

83°

East

507

938

30,200

1,140 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:52

52.0833

8.2388

83°

East

506

937

30,700

660 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:53

52.0941

8.3852

83°

East

509

943

31,000

180 Climbing

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:53

52.1041

8.5244

83°

East

507

938

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:54

52.1186

8.7286

84°

East

505

935

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:55

52.1265

8.8429

84°

East

504

933

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:55

52.1349

8.9659

84°

East

503

932

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:56

52.1468

9.1435

84°

East

502

930

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:57

52.1595

9.3381

84°

East

501

929

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:58

52.1768

9.6111

84°

East

501

929

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

12:59

52.1852

9.7474

84°

East

501

929

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDLW / DTM)

13:03

52.2426

10.7614

85°

East

499

924

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:04

52.2495

10.8950

85°

East

498

922

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:06

52.2660

11.2550

88°

East

495

917

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:06

52.2665

11.3651

91°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:07

52.2639

11.5233

92°

East

493

912

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:07

52.2600

11.6640

93°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:08

52.2561

11.7880

93°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:08

52.2524

11.9022

93°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:09

52.2486

12.0149

93°

East

495

917

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:09

52.2448

12.1309

93°

East

496

919

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:10

52.2407

12.2529

93°

East

496

919

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:11

52.2367

12.3689

93°

East

495

917

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:11

52.2328

12.4824

93°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:12

52.2287

12.5965

93°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:12

52.2246

12.7114

94°

East

494

914

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:13

52.2197

12.8401

94°

East

493

912

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:13

52.2147

12.9687

94°

East

492

911

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:14

52.2104

13.0800

94°

East

491

909

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:14

52.2060

13.1882

94°

East

490

908

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:15

52.2008

13.3108

94°

East

490

908

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:15

52.1957

13.4334

94°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:16

52.1896

13.5720

94°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:17

52.1842

13.6905

94°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:17

52.1789

13.8047

94°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:18

52.1737

13.9149

94°

East

487

901

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:18

52.1674

14.0477

95°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:19

52.1620

14.1590

95°

East

486

900

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:19

52.1555

14.2891

95°

East

486

900

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:20

52.1499

14.4001

95°

East

485

898

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:20

52.1436

14.5196

95°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:21

52.1380

14.6259

95°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:21

52.1326

14.7285

95°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:22

52.1258

14.8527

95°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:22

52.1189

14.9768

95°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:23

52.1127

15.0878

95°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:23

52.1064

15.1963

95°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:24

52.0998

15.3097

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EDDT / TXL)

13:25

52.0914

15.4511

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:25

52.0845

15.5659

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:26

52.0778

15.6751

96°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:26

52.0689

15.8167

96°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:27

52.0601

15.9535

96°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:28

52.0513

16.0886

96°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPZG / IEG)

13:28

52.0434

16.2071

96°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)

13:29

52.0335

16.3561

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)

13:30

52.0301

16.4063

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)

13:31

52.0053

16.7600

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:31

51.9955

16.8962

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:32

51.9855

17.0330

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:33

51.9732

17.1974

96°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:33

51.9674

17.2746

96°

East

480

888

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:34

51.9585

17.3917

97°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:35

51.9420

17.6042

97°

East

480

888

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:35

51.9314

17.7375

97°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:35

51.9291

17.7654

98°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:36

51.9175

17.9089

98°

East

485

898

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)

13:37

51.9078

18.0267

98°

East

486

900

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:37

51.8965

18.1627

97°

East

486

900

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:37

51.8920

18.2175

98°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:38

51.8832

18.3207

98°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:39

51.8715

18.4573

97°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:39

51.8595

18.5955

98°

East

491

909

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:40

51.8481

18.7260

97°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:40

51.8481

18.8344

85°

East

491

909

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:41

51.8552

18.9535

85°

East

492

911

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:41

51.8620

19.0688

85°

East

491

909

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:42

51.8686

19.1805

85°

East

491

909

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:43

51.8766

19.3198

84°

East

490

908

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:43

51.8831

19.4341

85°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:43

51.8874

19.5066

84°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:44

51.8934

19.5685

79°

East

489

906

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:44

51.9018

19.6387

78°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:44

51.9086

19.6938

84°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:45

51.9261

19.8368

79°

East

488

904

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:45

51.9359

19.9168

78°

East

487

901

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:46

51.9425

19.9711

79°

East

487

901

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:46

51.9565

20.0865

78°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:46

51.9615

20.1271

78°

East

485

898

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:47

51.9708

20.2458

85°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:47

51.9713

20.2573

86°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

13:47

51.9731

20.2983

85°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:48

51.9738

20.4058

94°

East

479

887

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:48

51.9706

20.4584

96°

East

478

885

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:48

51.9669

20.4995

96°

East

476

882

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:48

51.9581

20.5660

104°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:49

51.9399

20.6892

104°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:49

51.9353

20.7192

104°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:50

51.9190

20.8275

104°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:50

51.9070

20.9056

103°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPLB / LUZ)

13:50

51.8964

20.9745

103°

East

478

885

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:51

51.8809

21.0745

104°

East

480

888

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EYKS)

13:51

51.8598

21.2099

104°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

13:52

51.8420

21.3239

104°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

13:53

51.8300

21.3997

104°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWR / WRO)

13:53

51.7977

21.6025

104°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:54

51.7809

21.7069

105°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:54

51.7583

21.8468

105°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:55

51.7485

21.9073

104°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:55

51.7433

21.9393

104°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:55

51.7240

22.0570

104°

East

483

895

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:56

51.7026

22.1863

104°

East

482

893

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:57

51.6826

22.3065

105°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

13:57

51.6653

22.4098

105°

East

484

896

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EYKS)

13:58

51.6294

22.6220

105°

East

481

892

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EYKS)

13:59

51.6082

22.7448

105°

East

478

885

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

13:59

51.5898

22.8510

105°

East

477

884

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:00

51.5631

23.0041

105°

East

477

884

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:01

51.5383

23.1456

105°

East

478

885

31,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:01

51.5199

23.2496

105°

East

479

887

31,000

240 Level

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:02

51.5014

23.3533

105°

East

481

892

31,300

720 Climbing

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:03

51.4726

23.5139

106°

East

480

888

32,000

780 Climbing

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:03

51.4438

23.6730

106°

East

479

887

32,600

720 Climbing

 FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)

14:04

51.4207

23.7994

106°

East

482

893

33,000

240 Climbing

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

14:05

51.3901

23.9660

107°

East

483

895

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

14:05

51.3719

24.0644

107°

East

484

896

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

14:06

51.3524

24.1692

107°

East

484

896

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)

14:07

51.3901

23.9660

107°

East

484

896

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

14:08

51.3184

24.3500

106°

East

483

895

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

14:11

51.2265

24.8316

107°

East

488

904

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)

14:13

51.1912

25.1991

99°

East

 

 

 

 Level

 Estimated

15:19

48.1350

38.5030

117°

Southeast

494

914

33,000

 Level

 FlightAware ADS-B

 

 

 

http://zygmuntbialas.salon24.pl/597206,john-kerry-i-blogerzy-salonu-24-znaja-juz-sprawcow-zamachu

 

 

 

Bitwa na niebie nad Ukrainą ? Polowanie na Putina?

 

Nie byłoby tragedii na Ukrainie z samolotem Malyasia Airlines gdyby

 

Malaysian Airlines Flight MH17

 

http://europebusines.blogspot.ca/2014/07/ecm-battle-over-poland-saved-putins.html

 




 ECM Bitwa na niebie nad Polską, Rosją i Ukrainą, że życie zapisane Putina, ale Downed MH17 

Kiedy dowiedziałem się, że Vladamir Putin zamierza udać się do Ameryki Południowej na ostatnim meczu Pucharu Świata i do Konferencji BRICS, byłem zaniepokojony że może być zaatakowany. Teraz, gdy prezydent USA jedzie, leci na jednym z dwóch identycznych samolotów Boeing 747-200B USAF prezydenckiego State Aircraft. Jeden, że jedzie w oficjalnie oznaczony jako Air Force One, innych pracowników i przewozi dziennikarzy itp., ale działa również jako wabika samolotu czyni zadanie zestrzelenie prawidłowego Boeing 747 trudniejszą.Samoloty mają stały zasięg myśliwców z AWACS i tankowce tankowania. W obszarach nad oceanem US Navy został znany ponownie zadanie SuperCarrier grup zadaniowych w celu zapewnienia pokrycia USN myśliwiec gdy jest to konieczne.   

Teraz Rosja pozostaje mocarstwem jądrowej, ale to nie jest już supermocarstwem, że ogólna stary Związek Radziecki był z Warszawy Zapakuj sojuszników. Warszawa nie jest Pakiet teraz, a wiele z tych krajów są członkami NATO.ZSRR jest podzielone i dawno już minęły.Tak więc Rosja nie może zapewnić poziom ochrony jego prezydenckiego State Aircraft, IL-96-300PU, że amerykański prezydent ma. Mimo to, że Rosjanie mają podjąć specjalne wysiłki, aby ich szefa państwa bezpieczne.   

Biorąc pod uwagę poziom sprzed WWIII wydarzeń aktualnie dzieje się na Ukrainie i na Bliskim Wschodzie, a rosnące podrażnienie że Globalisci i siły syjonistyczne mieli z Rosją Putina i jego , eksperci bezpieczeństwa oskarżonych o ochronie Putin był bez wątpienia bardzo zaniepokojeni jego długą granicą wizyty.   

Putin skutecznie zatrzymał się / atak Izraela na Iran USA prawie dwa lata temu i US / UK / izraelski atak na Syrię o rok temu. US / syjonista / Globalist obsługiwane / Zamach finansowane przeciwko wybranemu rządowi Ukrainy i wynikające z konfliktu był obliczony wysiłku wyciągnąć Rosję do wojny na Ukrainie i w ten sposób związać go w celu umożliwienia Netanjahu wolną rękę do tworzenia jego długo oczekiwany Ogólne Bliski Wschód wojna. Putin okazał się genialnym strategiem i nie łatwe do pułapki.Dlatego uważam, że podjęto decyzję o "wziąć go" obrazu poprzez zniszczenie jego samolot państwowy, jak przeleciał nad Rosją, ale w pobliżu Ukrainie po powrocie z Ameryki Południowej.   

Ta wycieczka Ameryki Łacińskiej zawiera klucz konferencji BRICS w Brazylia, który był bezpośredni atak na zasilanie Rothschild-Headed Global Banking kartelu na światowej gospodarce i systemie finansowym, była kluczowym czynnikiem w decyzji, że Putin musiał zostać wyeliminowany.   

Biorąc Rosyjski Państwowy Samolot dół przedstawiła szereg problemów. Gdyby był zestrzelony nad otwartym oceanem, by wskazać na palce Ameryki jako globalnego supermocarstwa zdolnego do działań wojskowych. Kraje goszczące nie zapewniają znaczne bezpieczeństwo Putina i jego samolotu, podczas gdy on był w swoich narodów i przestrzeni powietrznej. Co lepsze miejsce do ataku na IL-96 niż na rosyjskiej przestrzeni powietrznej w pobliżu Ukrainie, wkrótce po tym, jak opuścił polską przestrzeń powietrzną. W najgorszym junta zamach na Ukrainie będzie obwiniany i Moskwa może najechać Ukrainę w odpowiedzi, w ten sposób wiążąc dół uwalniając jego wojska na Bliskim Wschodzie i na prawdziwie przerażającą wojnę powszechną. 

Rosjanie doskonale zdawali sobie sprawę z zagrożeń i aktywnie poszukuje stealthed Strażacy i ziemia-powietrze zaawansowane systemy mobilne z pokładowych state-of-the-art czujników. Kilka lat temu, rosyjscy inżynierowie opracowali sposób na "ukryciu" istniejący zakaz ukradkiem samolotu za pomocą systemu plazmowego.System ten został zgłoszony na i bez wątpienia kopiowane przez różnych mocarstw zachodnich. Teraz żaden system Stealth jest idealny, aw rzeczywistości cała dziedzina ukradkiem miał swój udział w PR hype. Próba jest stworzenie "czarnej dziury" w niebie, że nie ma radaru i podczerwieni / etc. Sygnały mogą być wykryte. Jednak taki system jest doskonały i bardzo zaawansowane systemy elektroniczne mogą zwykle wykryć samolotów stealth (załogowych lub bezzałogowych) działających na danym obszarze. 

podstawie różnorodnych raportów i ogólnej wiedzy o systemach wojskowych oraz ECM (środki przeciwdziałania elektronicznego) jest to, co Wierzę, że się w skys ponad Polsce, Rosji i na Ukrainie, które doprowadziły do śmierci 295 osób w Malaysian Airlines Flight MH17: rosyjski samolot Air Force elektroniczny nadzór / ECM były w stanie wykryć stealth fighter w / w pobliżu oczekiwanej ścieżki lotu Rosyjski Państwowy Samolot. Od zestrzelenia tego samolotu nie było pewności, zwłaszcza, że ukraiński Junta właśnie przeniósł wiele zaawansowanych ziemia-powietrze systemów rakietowych "buk" do wschodniej Ukrainy, rosyjski ECM samolot natychmiast zaczął fałszować rzeczy. IL-96 był prawdopodobnie skontaktował satelitarnych bezpiecznych transmisji radiowych i powiedział, aby wyłączyć lub zmienić jego identyfikator i squawking pobliżu dużych samolotów, Boeing 777 Malaysian Airlines Lot MH17 zostało sfałszowane na pokrycie jej normalne kod ID i zastąpić ją IL- 96 kod. 

Tymczasem izraelskie siły powietrzne F-15 (prawdopodobnie F-15I dwumiejscowy Strike Eagle z AIM-20 AMRAAM radarowych rakietowych pocisków i za pomocą plazmy systemu Stealth), który wystartował trochę czasu, od Baza w Azerbejdżanie, przed IL-96 był w Polsce, została positing się w "oknie Kill 'przewidywanie znaną wysokość, prędkość, trasę oraz okno czasowe rosyjskiego odrzutowca. To jest, gdy Rosjanie korzystają z ECM do ochrony statków powietrznych państwa prezydencka Rosji. Wiedzieli, że IL-96 i podobne wielkości Boeing 777 (Lot MH17) jechaliśmy wzdłuż tej samej drogi w całej Polsce. Według agencji prasowej Interfax rosyjskiego:
"Mogę powiedzieć, że samolot Putina i Malezji Boeing przecinają się w tym samym miejscu i tego samego rzutu. To było blisko do Warszawy na 330-m rzut na wysokości 10100 metrów. Jet na prezydenta był tam na 16:21 czasu moskiewskiego i samolotów Malezji - 15:44 czasu moskiewskiego, " źródło powiedział agencji informacyjnej pod warunkiem zachowania anonimowości."Kontury samolotów są podobne, wymiary liniowe są bardzo podobne, jak w odniesieniu do barwienia, w dość odległej odległości są niemal identyczne", źródło dodał. 

Malezyjski samolot został obecnie elektronicznie sfałszowane przez rosyjski ECM dać ID IL-96. Załoga wiedziała, że izraelski samolot był nad ukraińskiej przestrzeni powietrznej, ale ledwo, i to zamknięte, aby kontakt wzrokowy. Co zobaczył był biały duży samolot wielkości samolot. To rozpoczęła radaru prowadzone AIM-20 AMRAAM pocisk od kilku kilometrów do lekcji oczekiwano na IL-96 i zniszczone celu zagłuszania radaru i szybko odszedł okolicę. 

Pierwsze doniesienia, a te są zawsze najważniejsze, jak są one podane i zgłoszone przed zainicjowaniem Coverup, cytowany wielu świadków na to, że myśliwiec wystrzelił pocisk rakietowy i ten uderzył w samolot nie przynosi to. Świadkowie myśleli, że myśliwiec był ukraiński myśliwiec, takich jak Su-27, który ma ogon i twin-z daleka wygląda podobnie do F-15 z jego twin-tail. 

Rosjanie nie mają przewagę na "wypad" prawdziwego historia. Z jednej strony pomogli, za pomocą ECM, aby spowodować MH17 być zestrzelony. Po drugie, bez zestrzelonego F-15I izraelskiego, aby udowodnić, historię, to byłoby po prostu "on powiedział, ona powiedziała" historię, że Izraelczycy i Ukraińcy nie zaprzeczy. Więc mamy to na tam iz powrotem wnosi Buk przeciwrakietowej junty ziemia-powietrze strącili malezyjskiej samolot, lub że w jakiś strzał to na dół 'rebeliantów, lub że Rosjanie wystrzelił rakietę ziemia-powietrze rajd w dół.  

Jednak analitycy doświadczenie wywiadowcze w Europie i na świecie nie są skłonni kupić fabułę, że jakoś duży samolot został zestrzelony nad Ukrainą, gdy samolot nigdy nie został zestrzelony na tej wysokości (33000 stóp) przed, podczas trwających konfliktów i co więcej , że ten sam samolot przekroczył ścieżki z państwa Samolot Putina, wracając z konferencji BRICS w Ameryce Południowej, zaledwie kilka minut przed zestrzelony.   

To absolutna katastrofa dla Netanjahu w Izraelu. Podczas próby zabicia kogoś takiego jak Putin jesteś cholernie dobrze, lepiej to zadanie czy jest on zdolny do ustanowienia "payback", że nie będzie chciał zapłacić.Ponadto duża liczba krajów europejskich i innych, zdaje sobie sprawę, że małe Izrael usiłował zabić prezydenta Rosji. To nie będzie działać na rzecz Izraela.   

następstwa tego wydarzenia dopiero zaczynają, ale oni są w stanie zmienić świat. 

Tim Earl of Stirling   
      



Powiązany links: http://www.veteranstoday.com/2014/07/17/777-shot-down-over-ukraine/ http://rinf.com/alt-news/breaking-news/president-putins-plane-might-target-ukrainian-missile-sources/http://www.bbc.com/news/world-asia-28361908http://pando.com/2014/07/17/five-things-to-consider-about-the-downing-of-malaysian-airlines-mh17-in-ukraine/http://rt.com/news/173636-buk-malaysian-plane-crash/http://thetruthshallsetyoufree.net/2014/07/17/malaysia-airlines-plane-crash-flight-shot-ukraine-latest-updates/http://www.businessinsider.com/fallout-of-malaysia-crash-in-ukraine-2014-7 http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F-15E_Strike_Eagle http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-96http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_aircrafthttp://www.kommersant.com/p738321/Il_President_Jet_Interior/http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/monitoring/media_reports/1981091.stm 
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/1562189.stmhttp://web.archive.org/web/20080423114458/http://www.kremlin.ru/articles/atributes14.shtml

 

 

The ECM Battle in the Sky Above Poland, Russia and the Ukraine That Saved Putin's Life but Downed MH17

When I learned that Vladamir Putin was going to travel to South America for the last game of the World Cup and for the Brics Conference, I was concerned that he might be attacked.  Now when the US President travels, he flies on one of two identical Boeing 747-200B USAF Presidential State Aircraft.  The one that he is riding in is officially designated as Air Force One, the other is carrying staff and reporters, etc., but is also acting as a decoy aircraft making the task of shooting down the correct Boeing 747 more difficult.  The planes have constant fighter coverage with AWACS and refueling tankers.  In areas over the ocean the US Navy has been known to re-task supercarrier task forces to provide USN fighter coverage when necessary.  

Now Russia remains a nuclear superpower, but it no longer is the overall superpower that the old Soviet Union was with its Warsaw Pack allies.  There is no Warsaw Pack now, and many of these nations are members of NATO.  The USSR is broken up and long gone.  So Russia cannot provide the level of protection to its Presidential State Aircraft, a IL-96-300PU, that the American President has.  Still, the Russians do take special efforts to keep their Head of State safe.  

Considering the level of pre-WWIII events currently happening in the Ukraine and the Middle East, and the growing irritation that Globalists and Zionist forces have had with Putin and his Russia, the security experts charged with protecting Putin were no doubt very concerned about his long overseas visit.  

Putin effectively stopped an Israeli/US attack on Iran almost two years ago and a US/UK/Israeli attack on Syria about a year ago.  The US/Zionist/Globalist supported/funded coup against the elected Ukraine government and the resulting conflict was a calculated effort to draw Russia into a war over the Ukraine and thereby tie it down in order to allow Netanyahu free hand to create his long-sought General Middle East War.  Putin has proven to be a brilliant strategist and not easy to trap.  Hence, I believe that the decision was made to "take him out" of the picture by destroying his state aircraft as it flew over Russia but near the Ukraine on his return from South America.  

That the Latin American trip included a key Brics Conference in Brazil which was a direct attack on the Rothschild-headed Global Banking Cartel's power over the global economy and financial system, was a key factor in the decision that Putin had to be eliminated.  

Taking the Russian State Aircraft down presented a number of problems.  If it were downed over the open ocean, fingers would point at America as the superpower capable of global military action.  Host nations did provide considerable security to Putin and his aircraft while he was in their nations and airspace.  What better place to attack the IL-96 than over Russian airspace near the Ukraine, shortly after it had left Polish airspace.  At worst the coup junta in the Ukraine would be blamed and Moscow might invade the Ukraine in response, thereby tying down its military and freeing the Mideast for a truly horrific general war.

The Russians were well aware of the dangers and were actively looking for stealthed fighters and mobile ground-to-air advanced systems with airborne state-of-the-art sensors.  A few years ago, Russian engineers devised a way to 'stealth' existing non-stealthy aircraft using a plasma system.  This system has been reported on and no doubt copied  by various western powers.  Now no stealth system is perfect, and in fact the whole field of stealth has had its share of PR hype.  The attempt is to create a 'black hole' in the sky that no radar or infrared/etc. signals are capable of being detected.  However, no such system is perfect and highly advanced electronic systems can usually detect a stealth aircraft (manned or unmanned) operating in a given area.

Based on assorted reports and a general knowledge of military systems including ECM (electronic counter measures) this is what I believe happened in the skys over Poland, Russia and the Ukraine that led to the deaths of 295 people on Malaysian Airlines Flight MH17:  Russian Air Force electronic surveillance/ECM aircraft were able to detect a stealth fighter in/near the expected flight path of the Russian State Aircraft.  Since shooting down this aircraft was not a certainty, especially since the Ukrainian Junta had just moved a number of advanced 'Buk' ground-to-air missile systems into eastern Ukraine, the Russian ECM aircraft immediately began to spoof things.  The IL-96 was likely contacted by satellite secure radio transmissions and told to turn off or change its ID squawking and a nearby large aircraft, the Malaysian Airlines Boeing 777 Flight MH17 was spoofed to cover its normal ID code and replace it with the IL-96 code.

In the meantime the Israeli Air Force F-15 (likely a F-15I two-seat Strike Eagle with AIM-20 AMRAAM radar-guided missiles and using a plasma stealth system), which had taken off some time, from a base in Azerbaijan, before the IL-96 was in Poland, was positing itself in a 'kill box' anticipating the known altitude, speed, route, and time window of the Russian jet.  This is where the Russians make use of ECM to protect the Presidential State Aircraft of Russia.  They knew that the IL-96 and a similar sized Boeing 777 (Flight MH17) were traveling along the same route over Poland.  According to Russia's Interfax News Agency: 
“I can say that Putin’s plane and the Malaysian Boeing  intersected at the same point and the same echelon. That was  close to Warsaw on 330-m echelon at the height of 10,100 meters.  The presidential jet was there at 16:21 Moscow time and the  Malaysian aircraft – 15:44 Moscow time,”a source told the  news agency on condition of anonymity. “The contours of the aircrafts are similar, linear dimensions  are also very similar, as for the coloring, at a quite remote  distance they are almost identical”, the source added.

The Malaysian airliner was now being electronically spoofed by Russian ECM to give the ID of the IL-96.  The Israeli flight crew knew that the plane was over Ukrainian airspace, but just barely, and it closed to make a visual contact.  What it saw was a white large airliner sized plane.  It launched a radar-guided AIM-20 AMRAAM missile from a few miles away to lesson the radar jamming expected to be on the IL-96 and destroyed the target and quickly exited the local area.

Early reports, and these are always most important as they are given and reported before a coverup can be initiated, quoted multiple witnesses on the ground that a fighter had fired a missile and this missile had hit the airliner bringing it down. The witnesses thought that the fighter was a Ukrainian fighter such as a Su-27 which has a twin-tail and from a distance looks similar to a F-15 with its twin-tail.

The Russians have no advantage to 'outing' the true story.  For one thing they helped, by using ECM, to cause MH17 to be shot down.  Secondly, without a downed Israeli F-15I, to prove the story, it would simply be a "he said, she said" story that the Israelis and Ukrainians would deny.  So we have this on-going back and forth claims that the Junta's Buk  surface-to-air missile downed the Malaysian  airliner, or that somehow the 'rebels' shot it down, or that the Russians fired a surface-to-air missile that took it down. 

However, experience intelligence analysts in Europe and elsewhere are not apt to buy a story line that somehow a large airliner was shot down over the Ukraine, when no plane had ever been shot down at this altitude (33,000 feet) before during the on-going conflict and moreover that this same airliner had crossed paths with Putin's State Aircraft, returning from the Brics Conference in South America, only minutes before being shot down.  

This is an absolute disaster for Netanyahu's Israel.  When you try to kill someone like Putin you damn well better get the job done or he is apt to institute a 'payback' that you will not want to pay.  Further, a large number of European nations, and others, are realizing that tiny Israel tried to kill the President of Russia.  That will not work in Israel's favor.  

The aftereffects from this event are only just beginning but they are apt to change the world.

Tim Earl of Stirling    
      



Related links:


http://www.veteranstoday.com/2014/07/17/777-shot-down-over-ukraine/


http://rinf.com/alt-news/breaking-news/president-putins-plane-might-target-ukrainian-missile-sources/


http://www.bbc.com/news/world-asia-28361908


http://pando.com/2014/07/17/five-things-to-consider-about-the-downing-of-malaysian-airlines-mh17-in-ukraine/


http://rt.com/news/173636-buk-malaysian-plane-crash/


http://thetruthshallsetyoufree.net/2014/07/17/malaysia-airlines-plane-crash-flight-shot-ukraine-latest-updates/


http://www.businessinsider.com/fallout-of-malaysia-crash-in-ukraine-2014-7


http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F-15E_Strike_Eagle


http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-96


http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_aircraft


http://www.kommersant.com/p738321/Il_President_Jet_Interior/


http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/monitoring/media_reports/1981091.stm


http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/1562189.stm


http://web.archive.org/web/20080423114458/http://www.kremlin.ru/articles/atributes14.shtml




 Lord Stirling  class=icon-action v:shapes="_x0000_i1025"> 

     

 

Czy Polacy poznali prawdziwą historię Pielgrzymów narodu do Katynia z 9/10kwietnia 2010 ?

 

http://zygmuntbialas.salon24.pl/597206,john-kerry-i-blogerzy-salonu-24-znaja-juz-sprawcow-zamachu

 

02:50Kategoria: Świat Odsłon: 426 7 Komentuj

John Kerry i blogerzy Salonu 24 znają już sprawców zamachu

Już niedługo obiektywizm przekazu "wolnych" mediów zbliży się do poziomu bezstronności relacji prasy z lat 80-tych.

Kto ufa mainstreamowi i Johnowi Kerry'emu, ten już na pewno wie, kto zestrzelił malezyjski samolot nad Ukrainą, i zna podłe intencje "sprawcy":

---  portal wPolityce.pl: "Raport po tragedii na Ukrainie - tak zabija Putin";

---  naszdziennik.pl: "Separatyści ukrywają dowody";

---  gazetawyborcza.pl: "Rosja idzie w zaparte";

---  Mirosław Czech w GW: "Putin musi ponieść karę".

Także Salon 24 dotrzymuje - a jakżeby inaczej - kroku mainstreamowi:

---  @Witek: "Jak Putin wybrnie z kolejnej zbrodni";

---  Piotr Piętak: "Kiedy Putin podbije Polskę";

---  Janusz Wojciechowski: "Rosyjski kopniak w tyłek świata".

 

Cdn.. Historia toczy się dalej!

 

Aby świat nie zakończył swojej HISTORII wg opisu z apokalipsy Św. Jana.

Znak 666 już jest na każdym towarze.

„Pancerna Brzoza” Smoleńska 666 cm wg opisu ojców kłamstwa przeszła do HISTORII.

 

·  Brzoza smoleńska – Wikipedia, wolna encyklopedia

pl.wikipedia.org/wiki/Brzoza_smoleńska

 

·                                

·                                

Brzoza smoleńska w czasie uroczystości 10 października 2010 roku. Minister ....Wspólnie z żonami prezydentów Rosji i Polski Anną Komorowską i Swietłaną  ...

Lokalizacja drzewa i badania ... - ‎Badania zderzenia skrzydła ...

·  Smoleńsk: Komorowski i Miedwiediew złożyli wieńce przy ...

www.polskatimes.pl/.../390969,smolensk-komorowski-i-miedwiediew-zl...

 

·                                

Prezydenci Polski i Rosji Bronisław Komorowski i Dmitrij Miedwiediew złożyli w poniedziałek wieńce na lotnisku w Smoleńsku przy brzozie, w której utkwił  ...

·  brzoza smoleńska średnica - Encyklopedia wiedzy Fakt.pl

wiki.fakt.pl/Brzoza-smolenska-srednica,1.html

 

·                                

Oto lista najpopularniejszych tekstów, zdjęć i wideo o brzoza smoleńska średnica. ...Zanim prezydenci Bronisław Komorowski i Dmitrij Miedwiediew złożyli  ...

·  Brzoza Smoleńska - Wiadomości - Wirtualna Polska

wiadomosci.wp.pl/query,brzoza%20smoleńska,szukaj.html

 

·                                

·                                

Najnowsze wiadomości i galerie na temat Brzoza Smoleńska w serwisie wiadomości.wp.pl. ... Najnowsze wiadomości: Bronisław Komorowski rozmawiał z Petro  ...

·  Archiwum - dział: pancerna brzoza | niezalezna.pl

niezalezna.pl/tagi/pancerna-brzoza

 

·                                

·                                

CZYTAJ WIĘCEJ → · Pancerna brzoza uczczona w Smoleńsku - niezalezna.pl ....Macierewicz: prezydent Komorowski strzelił sobie w kolano - niezalezna.pl  ...

·  Syn ofiary katastrofy smoleńskiej u Moniki Olejnik: "Nie życzę

natemat.pl/42149,syn-ofiary-katastrofy-smolenskiej-u-moniki-olejnik-ni...

 

·                                

·                                

Na zdjęciu Maciej Komorowski, syn zmarłego pod Smoleńskiem Stanisława ... "Brzoza w ostatniej chwili została ścięta, wbito w nią części tupolewa, a las został  ...

 

 

 

NPW: brzoza w Smoleńsku przełamana na wysokości 666 cm ...

wiadomosci.wp.pl600 × 450Wyszukiwanie obrazem

Brzoza, w którą uderzył 10 kwietnia 2010 r. samolot Tu-154M, została przełamana na wysokości około 666 cm - poinformowała Naczelna Prokuratura Wojskowa.

 

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/30025/brzoza_smolensk_pap600.jpeg

 

O kulcie brzozy - blog Free Your Mind

freeyourmind.salon24.pl939 × 655Wyszukiwanie obrazem

 

http://img20.otofotki.pl/obrazki/oa9869_z9416041AA,Bronislaw-Komorowski-dotyka-brzozy--o-ktora-zaczepil.jpg

 

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka