Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
507
BLOG

Villa Bianca - Kocham Cię Warszawo i Kresy Rzeczypospolitej

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 2
 
Kocham Cię Warszawo i Kresy - CENTRUM KULTURY POLSKI I KRESOW RZECZYPOSPOLITEJ W WARSZAWIE a nie tylko złote tarasy i Villa Bianca


 
 
 
Kocham Cię, Warszawo!
 
 
W samym centrum Warszawy przy pałacu Nauki i Kultury tj. DARU NARODU RADZIECKIEGO i osobiście Józefa Wisarionowicza Stalina WIELKIEGO WODZA NARODÓW MIŁUJĄCEGO POKÓJ dla Polskiej Republiki Ludowej
 
APEL DO SRODOWISKA PATRIOTYCZNEGO
 
Od czasów ZBRODNI KATYNSKIEJ czego zwieńczeniem jest KATYŃ II- Smoleńsk 10 kwietnia 2010 roku nie powstało na Ziemiach Polskich prawdziwe Centrum Kultury i Pamięci Narodowej w Warszawie. Powstał IPN i jego przepastne ukryte zbiory! Kto tam chodzi i ma dostęp do zbiorów. Dr hab. Sławomir Cenckiewicz i inni badacze jemu podobni.
 
Czas najwyższy!
 
 
 
 
 
Czesław Niemen-Sen o Warszawie
 
 
Mam tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny.

Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni.

Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański świt
Już dziś wyruszaj ze mną tam
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas
Warszawski dzień.

Mam tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny.

Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański świt
Już dziś wyruszaj ze mną tam
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas
Warszawski dzień, Zobaczysz jak, przywita pięknie nas Warszawski dzień,
Warszawski dzień, Warszawski dzień...
 
Powstał Inny obiekt: Muzeum Żydow Polskich.
 
 
 
Trzy Korony 2012 - zwycięzcy konkursu
 
sobota, 05 stycznia 2013 03:08
-
 
Muzeum Historii Żydów Polskich oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich ogłaszają konkurs na scenariusz krótkometrażowego filmu dokumentalnego o powstawaniu Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie. Prace można nadsyłać do piątku, 22 lutego 2013 roku. Nagroda dla zwycięzcy Konkursu to 15 tys. zł.
 
 
 
 
 
 
Budynek powstaje na warszawskim Muranowie w dawnej dzielnicy żydowskiej przy Pomniku Bohaterów Getta. Muzeum Historii Żydów Polskich ...
 
 
 
Pomnik Bohaterów Getta / Fot. Ewa Krzysiak
 
 
Pisałem o tym w poprzedniej NOTCE.
 
Czas Najwyższy aby powstał OBIEKT pielęgnujący kulturę i tożsamość NARODU POLSKIEGO ze swoją ponad 1000 letnią HISTORIĄ W WIERZE I KULTURZE CHRZESCIJAŃSKIEJ.
 
Gdzie miejsce na to jest:
W formie litery C przed Pałacem Nauki i Kultury:
 
Plac Defilad do zagospodarowania w tym celu.


 
Google Earth 02.10.2014
 
 
 
 
 
 
 
 
Miejsca ci tutaj dosyć. Szczególnie od strony Ulicy Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej dopóty, dopóki nie powstanie kolejne centrum handlowe ZłOTE TARASY II .
 
W CZYIM WŁADANIU TO JUŻ INNA INSZOSĆ
 
Czas nagli. Pokolenie Wielkich Patriotów, nie słów a czynu Odchodzi.
 
Co nam pozostanie?
"Villa Bianca" na dalekiej Syberii i w Kazachstanie oraz Magadanie i Workucie !!!

 
 
 
 
 

 

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka