Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1678
BLOG

Plan lotu 09.04.2010 i na całe dalsze lata III Rzeczypospolitej

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 2

 Kiedy wydarzyła się katastrofa tzw. Smoleńska ?

 
Wiele dowodów wskazuje na to, że do „tragedii smoleńskiej” doszło już w dniu 9 kwietnia 2010 roku podczas tzw. „OBLOTU TECHNICZNEGO” Tu-154m PLF101 lot PLF1201 wykonanego przez Załogę pod dowództwem kapitana Arkadiusza Protasiuka.
Tragedia miała miejsce w okolicach Pieczerska na obrzeżach poligonu wojskowego na terenie lesnym, bagnistym , potoku i grobli  "PRUD" niedaleko m.Penesnar.
 
 
Fakt ten został ukryty przed opinią publiczną w Polsce i na Swiecie.
Dosyć wojny tej cichej ekonomicznej i w zakresie ochrony zdrowia w Polsce jak i tej okrutnej w Palestynie
 
 
Gaza - The Killing Zone [PL]
 
Dziękuję Zezorro
 
Dopóki nie podpalą - Apel do Ludzi Dobrej Woli
 
 
 ...
I wtedy zaczęły się  Majdany na wschodzie, w Charkowie, Ługańsku, Dniepropietrowsku,  Doniecku i w innych miastach. Nastroje się radykalizowały. Podsycali je agenci rosyjscy. To fakt. Nikt rozsądny temu nie zaprzecza. Ale faktem jest też, że Majdan kijowski uzyskał  wcześniej wsparcie Zachodu i Ameryki. Nie było tak? Było.  Nie pojawiali się tam jak grzyby po deszczu politycy z Ameryki, Niemiec i Polski?  Pojawiali się. Nie pojawił się cichcem szef służb specjalnych USA?  Pojawił się. Ukraina stała się poletkiem doświadczalnym dla gry interesów Wschodu i Zachodu, Ameryki, Unii Europejskiej z jednej strony i Rosji z drugiej. Prozachodni rząd ukraiński doprowadził do wściekłości Rosję, która zaczęła wspierać  Rosjan w Doniecku i Ługańsku. Czy miała w tym interes? Pewnie, że  miała. Wykorzystała okazję i zajęła Krym.
Gdy padły pierwsze bomby na miasta, gdy zagrały armaty,  poczęła  dozbrajać buntowników, separatystów.  Powodowała chaos i zamieszanie.  Z pewnością mściła się za prozachodni kurs nowego rządu.  Poczęła dostarczać broń i specjalistów, potem poszli żołnierze. Tylko powiedzmy od razu,  Zachód nadal udzielał pomocy Ukrainie, tym razem  wywiadowczej, specjalistów, instruktorów. Z Kanady przylatywały samoloty, jak pisano w prasie zachodniej, z dużymi ilościami broni. Z Polski płynęły hełmy i  kamizelki kuloodporne.  Zapewne płyną nadal.  Nie bądźmy więc obłudni.
To wojna wielu klanów o interesy na Ukrainie. Klanów wewnątrz Ukrainy.  I klanów z zewnątrz. Wielkiego kapitału, który pragnie poszerzyć swoje wpływy i panowanie.   Tylko, że tam umierają ludzie, giną niewinne dzieci, kobiety, starcy. Rozwalane są domy, szpitale, przedszkola, cerkwie  i szkoły.Nie udawajmy, że tego nie widzimy.A jak widzimy, to piszmy prawdę.
Do tej wielkiej i okrutnej gry włączają się naiwne i zainfekowane czarną propagandą niektóre polskie środowiska. I jadą wspomagać  ukraińską armię.  Nie polską, ginącą  mniejszość, tylko ukraińską armię, wojsko.  By polała się nowa krew. By znowu spadły bomby i zawyły armaty.  I by znowu  ginęły  dzieci. I to jest przerażające. Dyskutujmy o tym, nie obrażajmy jedni drugich. Miejmy argumenty. Przedstawiajmy fakty.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
27.05 21:10Kategoria: Polityka Odsłon: 917 3 Komentuj
„Prud” to czy Diabelski Potok Ognia
 Obraz Wuja Google Earth koło Pieczerska?
 
 
I tak się zastanawiam jeśli nie Smoleńsk i okolice to gdzie to miało miejsce.
Pan Bóg jest cierpliwy ale do czasu.
Gdyby to było kłamstwo co do miejsca tragedii to od czego mamy Świętych i Błogosławionych.
 
Już dawno któryś by zszedł w Duchu na Ziemię i powiedział grzecznie albo przywalił w zakutą mordę niezależnie od stanu świeckiego  czy duchownego Osobnika wieszczącego kłamstwo przy OŁTARZU.
 
Ale oprócz PANA BOGA jest jeszcze DIABEŁ LUCYFER DUCH KŁAMSTWA I OBŁUDY.
Czyżby zakradł się potajemnie na strony GOOGLE EARTH i tam sieje KŁAMSTWO.
 
Nie widziałem w swoim dorosłym życiu wody co to płynie pod górkę a stawu o różnicy rzędnej ca 4 m-7m na długości odcinka 800m tym bardzie 7m! 
Więc co to jest. Najpierw bagnisko z powodu nacieków wód gruntowych do Jezioro "Wiesna" i dalej …. Bez nazwy :  koło Pieczerska a potem pogorzelisko rozległe bo rozległe.
Takie małe za przeproszeniem "gówienko" zostało oznaczone jako PRUD na WIKIMAPIA a wielkie jeziora NIE!
 
panoramio
 
 
 a dalej jezioro Wiesna bez nazwy na WIKIMAPIA za to na GOGLE EARTH jest nazwa tylko na OZIERO WIESNA :
 
 
 
 
 
Publicising shocking photos made Radoslaw Sikorski to do the work he is paid for
(photo Anita Gargas/Misja Specjalna)
These are Russians who are responsible for leakage of the drastic photos from Smolensk. Polish government, who knew about it since the end of September, hadn’t reacted until things went in the air, and the photos were widely published. That made Radoslaw Sikorski calling the Russian Ambassador to Poland to the Ministry of Foreign Affairs.

The photos come from the Interstate Aviation Committee (IAC) archive, what can be proved by comparison of characteristic description, resolution, and the fact that only IAC and Russian Federation Investigation Committee officers had the access to the mortuary.

“Once again we can see that all evidence is in the Russian hands. The Russians manipulate them, and their reassurance about mutual cooperation is just empty words. Therefore it must be international commission being established to investigate what had really happened on 10 April in Smolensk” – highlights Antoni Macierewicz, the Investigating Parliamentary Committee Chief.

Publicising scandalous leakage by the Polish media made Radoslaw Sikorski summoning Aleksandr Aleksieiev – the Russian Ambassador to Poland. However, the Polish government knew about the fact since the end of September. It was 1 October when Polish Security Agency Chief informed about photos being published on one of the Russian blogs the Russian Federal Security Agency’s liaison.
Related stories: 
Source: 
niezalezna.pl
Posted on Thu, 2012-10-18 12:01
Category:
 
 
 
Wielki udzial w wyjaśnianiu okoliczności tragedii narodowej pod Smoleńskiem ma Anita Gargas.
 
Anita Gargas[edytuj]
Anita Gargas
Data i miejsce urodzenia
1964
Katowice
Zawód
Anita Gargas Wojciechowska[1] (ur. 1964) – polska dziennikarka specjalizująca się w dziennikarstwie śledczym, z wykształceniamatematyczka. Dziennikarka tygodnika Gazeta Polska[2] i dziennika Gazeta Polska Codziennie (kieruje działem śledczym)[3]. Od 1 sierpnia 2006 do 19 lutego 2010[4] wiceszef redakcji reportażu i wicedyrektor ds. publicystyki TVP1, autorka programu Misja specjalna.
Spis treści
  [ukryj
·                                1 Biografia
·                                2 Nagrody i odznaczenia
·                                3 Przypisy
·                                4 Źródła
·                                5 Linki zewnętrzne
Biografia[edytuj | edytuj kod]
Była żoną Macieja Wojciechowskiego, późniejszego dyrektora TVP1[5].
Wychowała się w Katowicach. Ukończyła matematykę na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W okresie studiów należała do Niezależnego Zrzeszenia Studentów i Solidarności Walczącej. Publikowała również w podziemnym periodyku NZS, "Bez Retuszu", a pod koniec lat 80 XX w. w innym podziemnym piśmie "Przegląd Wiadomości Agencyjnych".
Po 1989 r. prowadziła studia podyplomowe na wydziale dziennikarskim, a w 1991 r. rozpoczęła pracę jako stażystka, a następnie etatowa dziennikarka działu politycznego Tygodnika Solidarność. Wówczas zajęła się dziennikarstwem śledczym - pisała reportaże i teksty śledcze o członkach partyjnej nomenklatury PZPR. W 1991 wraz z Maciejem Wojciechowskim wydała książkę pt. Partie polityczne w Polsce[6]. W tym samym roku odeszła z Tygodnika Solidarność i przeszła do nowego dziennika Nowy Świat, stworzonego przez Piotra Wierzbickiego. W związku z konfliktem politycznym w maju 1992 r. za rządu Jana Olszewskiego oboje zostali odwołani ze stanowisk. W 1993 r. Wierzbicki założył miesięcznik (przekształcony w tygodnik) Gazeta Polska, do którego przystąpiła także Anita Gargas. W czerwcu 1993 Gargas opublikowała tajną wówczas listę Macierewicza. W 1998 weszła w skład rady programowej PAP. W swojej pracy rozwijała się jako dziennikarka śledcza, zajmując się tropieniem afer, przestępstw związanych z działaniem władzy państwowej, byłej komunistycznej nomenklatury, dawnych służb specjalnych. Z redakcji Gazety Polskiej odeszła w 2005 (wówczas Piotr Wierzbicki przestał być redaktorem naczelnym, a zastąpił goTomasz Sakiewicz).
Następnie rozpoczęła pracę w tygodniku Ozon[7]. Jednocześnie rozpoczęła tworzenie programu telewizyjnego pod nazwą Misja specjalna, który powstał z inicjatywy władz TVP z uwagi na brak audycji o charakterze dziennikarstwa śledczego. Zlecenie przygotowania audycji otrzymał Andrzej Godlewski, który zaprosił do współpracy Anitę Gargas. Pierwszy odcinek programu pojawił się na antenie w styczniu 2005 i był emitowany przez kilka miesięcy do kampanii wyborczej 2005.
W maju 2006 TVP wyemitowała film Anity Gargas pod tytułem Prezydentowa bez barier o Jolancie Kwaśniewskiej, małżonce Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiegopierwszej damie Polski w latach 1995-2005. Treść reportażu odnosiła się do niejasności związanych z fundacją prowadzoną przez prezydentową, Porozumienie Bez Barier. W związku z tym Kwaśniewska skierowała skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji[8]. Rada Etyki Mediów skrytykowała Gargas za "mijanie się z prawdą i mieszanie informacji z komentarzem"[9]. Pomimo tego film został nominowany do nagrody medialnej imienia Andrzeja Woyciechowskiego[7].
Program Misja Specjalna był ponownie emitowany od września 2006, po tym jak został przywrócony na antenę przez prezesa TVPBronisława Wildsteina. Gargas została wówczas główną redaktorką audycji. Równocześnie mianowano ją wiceszefową redakcji publicystyki, a w 2007 awansowano na szefową, zaś w 2009 objęła stanowisko zastępcy dyrektora TVP1. Reportaże audycji dotyczyły afer i patologii we władzy i gospodarce, m.in. powiązań marszałka Sejmu Józefa Oleksego i jego rodziny ze spółkami paliwowymi, braku przeprowadzenialustracji w Polsce. W jednym z programów odtworzono nagranie z rozmowy Adama Michnika z Aleksandrem Gudzowatym[7]. Program był emitowany do marca 2009, kiedy to został zdjęty z ramówki, a Anita Gargas została zwolniona ze stanowiska kierownika Redakcji Publicystyki TVP1 przez ówczesnego p.o prezesa TVP Piotra Farfała[10]. W marcu 2009 w jej obronie wystąpiła grupa osób z listem otwartym uznając jej zwolnienie za ograniczenie wolności słowa[11][12]. Była pomysłowawczynią programu pt. Wielki test z historii w TVP, zaś po jej odejściu z telewizji publicznej zarzuciła telewizji publicznej "kradzież intelektualną" w zakresie praw autorskich w odniesieniu do dalszej emisji tej audycji[13][14][15][16][17].
3 lutego 2010 audycja Misja Specjalna wróciła na antenę TVP1[18], a w tym samym miesiącu Anita Gargas została odwołana przez zarząd TVP z funkcji wiceszefa TVP1 bez oficjalnego podania przyczyny[4]. Po 10 kwietnia 2010 reportaże Misji Specjalnej wielokrotnie dotyczyły śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej. Program był emitowany do 19 października 2010, a następnie został usunięty z ramówki przez szefową TVP1, Iwonę Schymallę (wraz z audycją Bronisław Wildstein przedstawia)[19].
W 2007 rozpoczął się proces Gargas z producentem filmowym Maciejem Strzemboszem, który na internetowym blogu zapytał ją, czy pracuje na niejawnym etacie w WSI[20]. Gargas wygrała proces, ponieważ producent nie przedstawił dowodów na sformułowanie swojej tezy. W 2012 zakończył się proces sądowy, jaki wytoczył Anicie Gargas prezydent Poznania,Ryszard Grobelny, zarzucając jej w prywatnym akcie oskarżenia zniesławienie w oczach opinii publicznej w jednym z odcinków Misji Specjalnej. W styczniu 2012 sąd umorzył sprawę uznając, że dziennikarka przygotowała materiał w sposób rzetelny, dochowując zasad obiektywnego dziennikarstwa oraz że nie zaistniały przesłanki czynu zabronionego[21].
W 2011 była autorką filmu 10.04.10 poświęconego wyjaśnieniu katastrofy smoleńskiej, który wydano jako dodatek do Gazety Polskiej z dnia 6 kwietnia 2011. Był to pierwszy film śledczy o katastrofie smoleńskiej.
We wrześniu 2012 wsparła starania TV Trwam o miejsce w przestrzeni publicznej i dostęp do nadawania w systemie cyfrowym (miejsce na multipleksie DVB-T) zachęcając do udziału w marszu "Obudź się Polsko"[22].
W połowie stycznia 2013 miał premierę kolejny film śledczy Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej pt. Anatomia upadku[23].
Od stycznia 2013 wchodzi w skład Rady Nadzorczej Telewizja Niezależna S.A., która zarządza stacją Telewizja Republika[24]. Od maja 2013 prowadzi program śledczy Zadanie specjalnena antenie tej stacji[25][26].
Na przełomie marca i kwietnia 2014 premierę ma kontynuacja poprzedniego dokumentu Anity Gargas, zatytułowana Anatomia upadku 2[27].
Od września 2014 zastępca redaktora naczelnego Telewizji Republika[28][29].
Nagrody i odznaczenia[edytuj | edytuj kod]
·                   19 marca 2010 za wybitne zasługi w działalności na rzecz przemian demokratycznych w Polsce, za osiągnięcia w podejmowanej z pożytkiem dla kraju pracy zawodowej i społecznej, została odznaczona przez prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (M.P. z 28.05.2010, poz. 560)[30][31].
·                   W 2012 została wyróżniona „Główną Nagrodą Wolności Słowa” za rok 2011 przyznaną przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich "za odwagę i bezkompromisowość w docieraniu do prawdy o katastrofie smoleńskiej"[32]. Nagroda wynosiła 20 tys. zł[33].
·                   30 stycznia 2014 została wyróżniona „Nagrodą Watergate” za rok 2013 przyznaną przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich za film Anatomia upadku.
 
 
 
 
Добавлю здесь снимки 13 гробов. Canon PowerShot G3
Фотосъемка производилась за день до аварии.)
 

1.
2010:04:09 17:00:58
Modify Date: 2012:03:27 20:58:38
Original Document ID: 07AC234E1CE6D388DE566E4D5A5DA52C

Информация
2.
2010:04:09 17:00:58
Date/Time Original: 2010:04:09 17:00:58+02:00
Modify Date: 2011:04:22 19:33:31+02:00
Modify Date: 2011:04:26 19:46:42

Информация
3.
Снимокпохожна 2-ой,но информациейвEXIF напервый.
2010:04:09 17:00:58
Modify Date: 2011:07:26 20:01:11

Информация

Jeffrey's Exif Viewer
From Web
From File
 
Image URL:       
Basic Image Information
Target image:
Camera:
Lens:
7.2 mm
(Max aperture f/2)
Exposure:
Auto exposure, 1/501 sec, f/4
Flash:
Auto, Did not fire
Date:
April 9, 2010   5:00:58PM (timezone not specified)
(4 years, 5 months, 24 days, 10 hours, 36 minutes, 23 seconds ago, assuming image timezone of US Pacific)
File:
480 × 640 JPEG
Color Encoding:
WARNING: No color-space metadata and no embedded color profile:Windows and Mac browsers and apps treat colors randomly.
Images for the web are most widely viewable when in the sRGB color space and with an embedded color profile. See my Introduction to Digital-Image Color Spaces for more information.
Apply other tools to this image via ImgOps.com
 
    Extracted 196 × 147 9.6-kilobyte “Composite:ThumbnailImage” JPG
Displayed here at 200% (38% the area of the original) 
Click image to isolate; click this text to show histogram
 
    Main image displayed here at 70% width (49% the area of the original) 
Click image to isolate; click this text to show histogram


Here's the full data:
EXIF — this group of metadata is encoded in 10,924 bytes (10.7k)
Exif Image Size
640 × 480
Make
Canon
Camera Model Name
Canon PowerShot G3
Orientation
Horizontal (normal)
Software
GIMP 2.6.11
Modify Date
2011:07:26 20:01:11
3 years, 2 months, 8 days, 7 hours, 36 minutes, 10 seconds ago
Y Cb Cr Positioning
Centered
Exposure Time
1/500
F Number
4.00
Exif Version
0220
Date/Time Original
2010:04:09 17:00:58
4 years, 5 months, 24 days, 10 hours, 36 minutes, 23 seconds ago
Create Date
2010:04:09 17:00:58
4 years, 5 months, 24 days, 10 hours, 36 minutes, 23 seconds ago
Components Configuration
Y, Cb, Cr, -
Compressed Bits Per Pixel
5
Shutter Speed Value
1/501
Aperture Value
4.00
Exposure Compensation
0
Max Aperture Value
2.0
Metering Mode
Multi-segment
Flash
Auto, Did not fire
Focal Length
7.2 mm
User Comment
 
Flashpix Version
0100
Color Space
Uncalibrated
Focal Plane X Resolution
8114.285714
Focal Plane Y Resolution
8114.285714
Focal Plane Resolution Unit
inches
Sensing Method
One-chip color area
File Source
Digital Camera
Custom Rendered
Normal
Exposure Mode
Auto
White Balance
Auto
Digital Zoom Ratio
1
Scene Capture Type
Standard
Compression
JPEG (old-style)
Resolution
72 pixels/inch
Thumbnail Length
9,876
JFIF
JFIF Version
1.01
Resolution
72 pixels/inch
File — basic information derived from the file.
File Type
JPEG
MIME Type
image/jpeg
Exif Byte Order
Little-endian (Intel, II)
Encoding Process
Baseline DCT, Huffman coding
Bits Per Sample
8
Color Components
3
File Size
159 kB
Image Size
640 × 480
Y Cb Cr Sub Sampling
YCbCr4:2:0 (2 2)
Composite
This block of data is computed based upon other items. Some of it may be wildly incorrect, especially if the image has been resized.
Aperture
4.00
Scale Factor To 35 mm Equivalent
4.9
Shutter Speed
1/500
Thumbnail Image
(9,876 bytes binary data)
<a class='quiet' href='http: en.wikipedia.org="" wiki="" circle_of_confusion'="">Circle Of Confusion</a class='quiet' href='http:>
0.006 mm
Field Of View
54.5 deg
Focal Length
7.2 mm (35 mm equivalent: 35.0 mm)
<a class='quiet' href='http: en.wikipedia.org="" wiki="" hyperfocal_distance'="">Hyperfocal Distance</a class='quiet' href='http:>
2.09 m

This application uses Phil Harvey's most excellent Image::ExifTool library, version 9.70. Histograms created with ImageMagick
Jeffrey last modifed this viewer on Sep 5, 2014.
********
Вывод:ДатаиВремясъемки: 2010:04:09 17:00:58 (UTC/GMT)+02:00.
Фотосъемкапроизводиласьзаденьдоаварии.)
 
 
Информация
 
 
 
... samolotu na lotnisku Smoleńsk. Byli to przedstawiciele Polski oraz Rosji i każdy w swoich relacjach przekazywał, jak wyglądało miejsce katastrofy i jak ...
 
 
 
 
 
 
 
 
Na Wybrzeżu w Trójmieście został powołany w dniu 9 kwietnia 2010 roku Sztab Kryzysowy z udziałem Premiera Donalda Tuska i Marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego.
 
10 kwietnia 2010 roku w godzinach rannych drogą lotniczą SP KWN/KWF firmy OLT Express powrócili do Warszawy:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SP-KWN Jet Air British Aerospace BAe-3201 Jetstream 32EP taken 20.Apr
 
 
 
http://images2.jetphotos.net/img/1/2/7/2/28779_1271274272.jpg
 
 
4.03.2013 00:41Kategoria: Polityka Odsłon: 975 8 Komentuj
Szeryf czyli STRÓŻ PRAWA 10-04-2010 Dyplomacja i łowy cz.III i
 
 
 
 
SP-KWF odlot z EPGD
 
 
skrzydla.org/photodb.php?stp=true&t...SP-KWF
·                                
·                                
Currently displayed category: photos of registration: SP-KWF Your search returned 72 photos ... Reg/MSN: SP-KWF / 845. Date: 2011-09-29, Airport: Gdańsk ...
lotnictwo.net/galsel.php?p=0&ui=133&ti...SP-KWF
·                                
BAe Jetstream 32, autor: Sebastian Elijasz. SP-KWF nr fabr. 845, Gdańsk Rębiechowo (GDN/EPGD) 2012-05-27. nieznany. zdjęcie obejrzane 323 razy ...
www.airliners.net/search/photo.search?...SP-KWF
·                                
·                                
Remark. Photographer. SP-KWF (cn 845) Used for training by firefighters. ... SP-KWF(cn 845) Arriving from Bremen, in codeshare with OLT. Giovanni Verbeeck.
www.planespotters.net/.../search.php?tag=SP-KWF
·                                
SP-KWF Jet Air British Aerospace BAe-3201 Jetstream 32EP · Jet Air [Fleet Info] · British Aerospace BAe-3201 Jetstream 32EP · SP-KWF (cn 845), Warsaw ...
jetphotos.net/showphotos.php?regsearch=SP-KWF
·                                
·                                
High quality aviation photos of SP-KWF at the internet aviation leader, JetPhotos.Net!
www.flightradar24.com/data/airplanes/sp-kwf
·                                
SP-KWF - Private - Aircraft info and flight history - Flightradar24.
bezpieczenstwo.dlapilota.pl/10-09-2009-zdarzenie-samolotu-jetstream-3...
·                                
10 wrz 2009 - Państwo: Polska. Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot JETSTREAM 32. Znaki rejestracyjne: SP-KWF. Numer akt: 750/09. Powiązane ...
www.youtube.com/watch?v=z_nwXdbTcTI
22 sie 2009 - Przesłany przez: warta84
SP-KWF odlot z EPGD. warta84. SubscribeSubscribedUnsubscribe 9. Subscription preferences ...
 
 
 
…………………
 
Dalsze działania Rządu i Opozycji to podjęcie GRY z rządem Federacji Rosyjskiej: Premierem Władimirem Putinem i Prezydentem Federacji Rosyjskiej Dimitrijem Miedwiediewem; który zebrał się w Petersburgu już w dniu 9/10 kwietnia 2010 roku i 10 kwietnia 2010 roku.
 
Gra operacyjna miała miejsce z udziałem Sił NATO i z ich pełnym udziałem w postaci jednostek powietrznych ZD948 Tristar i ZD951 Tristar L101 oraz czarteru samolotu Air City cywilnego RJ85, który w dniu 10 kwietnia wylądował na lotnisku LNX Smoleńsk Jużnyj.
 
 
HANGAR EPWA godzina 05:10 czasu CEST 09/10 czy 10/11 kwietnia 2010 !!!
 
 
 
Zwornikiem kłamstwa Smoleńskiego jest

 Poseł Antoni Macierewicz i jego konferencje badawcze I i II oraz Komisja Jerzego Millera i Macieja Laska.
 
III będzie miała miejsce w październiku 2014 roku.
 
………………………………
 
Dla przypomnienia:
 
 
Plan Lotu_PLF121 i PLF122
 
 
16.11.2010 16:52Kategoria: Polityka Odsłon: 19887 122 Komentuj
PLF121 i PLF122 to loty techniczne.
 
Kiedy i o ktorej godzinie zostal zmodyfikowany plan lotu Tu 154 ?
 
Z powyzszego wywiadu wynika, ze plan lotu przeslano 09.04.2010 o godz. 11.47 , ktory nastepnie z powodu czeskiego bledu (winno byc ASKIL bylo AKSIL) zostal odrzucony.
Zalozmy , ze plan lotu celowo zostal zmodyfikowany dopiero 10.04.2010 o godz. 6.25. Nastepnie zadzwoniono do kancelarii Prezydenta , ze z powodu bledow formalnych start TU154 odbedzie sie z okolo polgodzinym opoznienieniem.
"– Plan lotu składaliśmy zazwyczaj od 12 do 3 h przed lotem, tak na wszelki wypadek, gdyby pojawiły się jakieś problemy techniczne – mówi płk Pietrzak. – Wymaganie formalne mówi o zgłoszeniu planu lotu nie później niż na godzinę przed startem."
Dlaczego opozniono wylot delegacji do Smolenska.?
A no dlatego , ze musieli wyleciec o tym samym czasie co lot oblotowy nr. PLF 1-2-0-1 z dnia 09.04.2010, prawdopodobnie z generalem Blasikiem na pokladzie. Ale o tym pozniej.
 
Wrocmy na chwile do notki 
 
Tu-154 lądował 9.04 w Smoleńsku, w takiej samej mgle...

i do mojej poprzedniej notki i do rozmowy polskich oficerow dyzurnych monitorującaych lot tupolewa,
 
Dwa plany lotu TU154
 
 
Rozmowa między ppłk Jarosławem Z., oficerem operacyjnym Centrum Operacji Powietrznych a mjr Henrykiem G, dyżurnym Centrum Hydrometeorologii (godz. 8.37):
Ppłk. Jarosław Z: No co, Heniu?
Mjr Henryk G: No, wychodzi na to, że powinien, jak już chce koniecznie, to w Moskwie.

Z: Ale dlaczego? Ale on ma zapasowe na Witebsk i ten… Witebsk i Mińsk.
G.: Witebsk powiedział mi poprzednik, że jest nieczynne. A Mińsk ma taką samą odległość, jak do Moskwy.
Z: No fakt."
Zalozmy, ze ktos celowo zrobil czeski blad w planie lotu , by faktycznie zmienic lotniska zapasowe.
A dlaczego?
A no dlatego , ze lotnisko w Witebsku
09.04.2010 bylo CZYNNE
10.04.2010 bylo NIECZYNNE
 
STENOGRAM ROZMOW Z KOKPITU Tu-154
 
Pierwsza informacja o pogodzie
08:14:06   ATC   Polish 1-0...Polish Air Force 1-0-1, for information at 06:11 Smolensk visibility 400 meters fog.
ATC -kontroler ruchu lotniczego 
Minsk
 
08:22:45   ATC   E... PLF 1-0-1, Moscow-Control, good morning, descent to 3600 meters and then contact...Korsaż frequency 124,0                                  
ATC -kontroler ruchu lotniczego Moskwa
08:23:29   CPT   Korsaż-Start, polski 101, dzień dobry
08:23:33   ATC   Polski 1-0-1. Korsaż  odpowiedzial                             ATC -kontroler 
Smolensk     
                                                          
I tu ciekawostka . 
 
Dlaczego w tym momencie kontroler w Smolensku pyta o lotniska zapasowe?
 
08:23:59   ATC   A jakie macie lotnisko zapasowe?
08:24:03   CPT   Witebsk, Mińsk.
08:24:08   ATC   Witebsk, Mińsk, prawidłowo?
08:24:10   CPT   Prawidłowo zrozumiałeś.
 
Skoro informacje o pogodzie przekazal o godz.
 
08:24:22   ATC   PLF 1-2-0-1, na Korsażu mgła, widzialność 400 metrów.
 
Bo to nie byl lot PLF 101 a lot oblotowy o nr PLF 1-2-0-1
 
Znalezione w sieci
http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/21-warszawa_okecie_epwa_waw/1373-samolot_rp.html
 
21-03-2007 18:43
 
“To trochę zależy od tego kto jest na pokładzie. PLF101, 102 to tutka z premierem lub prezydentem na pokładzie.
 
PLF121 i PLF122 to loty techniczne.

Jaczki zgłaszają się jako PLF i numer boczny, np. PLF045”
 
 
W stenogramie mamy oznaczenie o nr PLF 1-2-0-1  
 
Uzupelnienie notki
stenogram
 
08:39:02   N   Kabina. Sterowanie przednim podwoziem mamy włączone. Mechanizacja skrzydeł.
08:39:07   A   Mechanizacja skrzydła przeznaczona jest do (niezr). {Głos w tle czytania karty - gen.
Błasik.}
 
"Rozkaz lotu dla załogi wydaje się zawsze przed oblotem weryfikacyjnym - jego ważność trwa 48 godzin. Precyzuje to instrukcja Head określająca procedury bezpieczeństwa przewozów VIP-ów. Lot weryfikacyjny więc może być równie dobrze realizowany na dzień czy 30 godzin przez lotem właściwym."

Lot musiał odbyć się 09.04.2010, skoro 08.04.2010 był w Pradze:

http://www.bibula.com/?p=25917
 
Co oznacza cyfra “0”. Czy lot oblotowy o nr  PLF 1-2-0-1 oznacza, ze na pokladzie byl general Blasik a jesli nie to co oznacza cyfra "0"!??
 
 
14.11.2010 19:49Kategoria: Salon24 Odsłon: 13207 62 Komentuj
Tu-154 lądował 9.04 w Smoleńsku, w takiej samej mgle...
Tu-154 lądował w Smoleńsku 9.04:
Ojciec Justyny Moniuszko twierdzi, że córka poleciała dzień wcześniej do Smoleńska, czyli w piątek 9. kwietnia. Co więcej, była na pokładzie tego samego samolotu - Tu-154 101.
"- Wpadła na święta. Tylko na chwilę, bo ciągle była w rozjazdach. Już musiała lecieć do Gdańska, do premiera Tuska. Opowiadała, że zaraz po świętach co chwila będzie w podróży do Katynia i Smoleńska. Dzień przed katastrofą też tam była, nawet leciała tym samym samolotem. To latanie to było całe jej życie. Szybko je straciła, za szybko - wspomina ostatnie spotkanie z córką pan Zdzisław"

 
Podobnie mówi dla "Lotniczej Polski":
"– Dzień przed katastrofą też była w Smoleńsku, tym samym samolotem – mówi Zdzisław Moniuszko. – A jeszcze wcześniej latała z premierem."
 
----
Gdyby Tu-154 nie robił oblotu 9. kwietnia, moglibyśmy zapytać, czemu dopuszczono do takiego zaniedbania, bo podczas powrotu premiera tą samą maszyną tuż przed "katastrofą" 10. kwietnia, doszło do zderzenia z ptakiem:
www.rp.pl/artykul/502510_Tu_154_i_problemy_z_8_kwietnia___.html

Przed północą 8 kwietnia z lotniska w Pradze stratuje samolot Tu-154M o numerze bocznym 101 (ten sam, który potem się rozbił pod Smoleńskiem). Na jego pokładzie jest m.in. premier Donald Tusk, który wraca ze spotkania z prezydentem USA Barackiem Obamą oraz z prezydentami państw Europy Środkowo-Wschodniej.

Tuż po starcie z lotniska załoga rządowej maszyny słyszy „głuche uderzenie w nosową część kadłuba”. Tu-154 jest wtedy w tzw. fazie wznoszenia, na wysokości 1220 m– wynika z meldunku do dowódcy 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego, do którego dotarła „Rzeczpospolita”.

Jednak załoga nie wraca do Pragi. Kontynuuje lot do Warszawy. Tuż po północy 9 kwietnia ląduje na wojskowym Okęciu. Co się stało? Z dokumentu wynika tylko, że coś uderzyło w kadłub maszyny. Jak mówią piloci, rządowy samolot prawdopodobnie zderzył się z ptakiem.

– Takie zderzenia w powietrzu mogą być groźne w skutkach. Należy pamiętać, że na wysokości 2 tys. metrów, gdy w maszynę uderzy ptak wielkości mewy, uderzenie może mieć siłę 2 ton – wyjaśnia były pilot wojskowy kpt. Robert Zawada, obecnie pracujący w cywilnych liniach lotniczych.

Podobnego zdania jest Tomasz Hypki, ekspert wojskowy. Przyznaje, że uderzenie lecącej maszyny w nawet niewielkiego ptaka wyzwala ogromną siłę.

Jakie były skutki tamtego zdarzenia dla rządowego samolotu? „Ślady uderzenia w dolną powierzchnię nosową części kadłuba samolotu (osłona radaru) – odpryski powłoki lakierowej w miejscu uderzenia”– czytamy w meldunku. Wynika też z niego, że maszynę sprawdzono i nie stwierdzono jej uszkodzeń.

Jednak technicy zbadali ją dopiero w Warszawie. Tymczasem piloci, z którymi rozmawiała „Rz”, twierdzą, że zaraz po zderzeniu Tu-154 powinien wrócić do Pragi.

– Po czymś takim się ląduje. Nie wiadomo, jak dużą szkodę wyrządził ptak i jakie to mogło mieć znaczenie dla bezpieczeństwa – zaznacza Dariusz Szpineta, pilot i instruktor lotniczy.

Tego samego zdania jest mjr Arkadiusz Szczęsny, były pilot i instruktor Sił Powietrznych. – Załoga powinna natychmiast przerwać zadanie, zgłosić zaistniały fakt przez radio odpowiedniej Służbie Ruchu Lotniczego, zawrócić na lotnisko startu do Pragi bądź lądować na najbliższym możliwym lotnisku – mówi mjr Szczęsny. Dodaje, że Służby Ruchu Lotniczego umożliwiają w takich przypadkach lądowanie w pierwszej kolejności i uruchamiają odpowiednie procedury awaryjne na lotnisku.

Zdaniem naszych rozmówców piloci, nie wracając na lotnisko w Pradze, złamali procedury bezpieczeństwa.

– To przykład, że załoga świadomie nie przerwała zadania mimo oczywistego zagrożenia, jakie może nieść ze sobą zderzenie z ptakiem w powietrzu – uważa mjr Szczęsny.

Zarzuty odpiera płk Ryszard Raczyński, dowódca 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego. – Pilot po sprawdzeniu parametrów lotu i systemów pokładowych uznał, że może kontynuować bezpiecznie lot – wyjaśnia.

Dlaczego samolot nie wrócił do Pragi?

– Gdyby dowódca załogi uznał, że zaistniało zagrożenie bezpieczeństwa, na pewno lądowałby w Pradze. Dodatkowo przepisy lotnicze zezwalają na kontynuowanie lotu po takim zdarzeniu, jeśli lot trwa nie dłużej niż godzinę – podkreśla płk Raczyński. I dodaje, że lot Praga – Warszawa trwał ok. 50 minut.

Nasi rozmówcy nie zgadzają się z tymi wyjaśnieniami. – Przecież pilot nie mógł wiedzieć, co się stało, co uderzyło w samolot, a jeśli dodatkowo w kabinie słychać było uderzenie, musiało być ono dość silne – uważa kpt. Zawada. Jego zdaniem to, czy maszyna jest sprawna, powinna stwierdzić obsługa techniczna na lotnisku w Pradze. Według naszych rozmówców tam powinien zostać przeprowadzony szczegółowy przegląd techniczny. Następnie technicy powinni sporządzić raport dopuszczający do dalszego lotu.

Pytanie tylko, czy gdyby maszyna zawróciła na lotnisko w Pradze, kontrola maszyny nie trwałaby zbyt długo i Tu-154 nie mógłby polecieć w sobotę do Smoleńska. – Całkiem prawdopodobne, że tak by było – stwierdza kpt. Hypki.

Rozmówcy „Rz” wyjaśniają, że przegląd samolotu po zderzeniu np. z ptakiem trwa zwykle od kilku godzin do nawet doby.

Niemal identyczne zdarzenie, co ujawnił TVN 24, miało miejsce wczoraj na lotnisku Okęcie. W dziób samolotu Swiss Air lecącego do Zurychu uderzył ptak. Pilot podjął decyzję o awaryjnym lądowaniu na Okęciu. Sprawę bada Komisja Badania Wypadków Lotniczych.
14.11.2010 19:49Kategoria: Salon24 Odsłon: 13208 62 Komentuj
Tu-154 lądował 9.04 w Smoleńsku, w takiej samej mgle...
ciąg dalszy ...
 
----
Dzięki blogerowi MMariola
"Rozkaz lotu dla załogi wydaje się zawsze przed oblotem weryfikacyjnym - jego ważność trwa 48 godzin. Precyzuje to instrukcja Head określająca procedury bezpieczeństwa przewozów VIP-ów. Lot weryfikacyjny więc może być równie dobrze realizowany na dzień czy 30 godzin przez lotem właściwym. "

Lot musiał odbyć się 09.04.2010, skoro 08.04.2010 był w Pradze:

http://www.bibula.com/?p=25917
 
----
9. kwietnia były identyczne warunki pogodowe jak 10. kwietnia w Smoleńsku:
9. kwietnia:http://www.wunderground.com/history/wmo/26781/2010/4/9/DailyHistory.html?req_city=Smole%C5%84sk&req_state=&req_statename=Rosja

Ciśnienie na poziomie morza 1026.50 hPa 
Prędkość wiatru 7 km/h () 
Maksymalna prędkość wiatru 14 km/h 
Widzialność 7.1 kilometrów 
Wydarzenia mgła 

4:00 AM 3 °C 3 °C 94% 1028 hPa 10 kilometrów WsPnWs 7.2 km/h / - - pochmurno
7:00 AM 3 °C 3 °C 100% 1028 hPa 0.5 kilometrów wschodni 7.2 km/h / - - mgła gęsta mgła
10:00 AM 4 °C 4 °C 100% 1028 hPa 2 kilometrów wschodni 10.8 km/h / - - zamglenia
1:00 PM 9 °C 4 °C 64% 1027 hPa 4 kilometrów wschodni 10.8 km/h / - - pogodnie
4:00 PM 14 °C 3 °C 36% 1025 hPa 10 kilometrów WsPdWs 10.8 km/h / - - niewielkie zachmurzenie

----------
10. kwietnia:http://www.wunderground.com/history/wmo/26781/2010/4/10/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA

Ciśnienie na poziomie morza 1024.71 hPa 
Prędkość wiatru 7 km/h () 
Maksymalna prędkość wiatru 14 km/h 
Widzialność 6.9 kilometrów 
Wydarzenia mgła 

4:00 AM 3 °C -0 °C 72% 1025 hPa 10 kilometrów PdWs 7.2 km/h / - - 
7:00 AM 0 °C -1 °C 89% 1025 hPa 4 kilometrów WsPdWs 7.2 km/h / - - zamglenia
10:00 AM 1 °C 1 °C 98% 1026 hPa 0.5 kilometrów PdWs 10.8 km/h / - - mgła gęsta mgła
1:00 PM 3 °C 2 °C 94% 1025 hPa 4 kilometrów wschodni 14.4 km/h / - - zamglenia
7:00 PM 12 °C -0 °C 31% 1023 hPa 10 kilometrów wschodni 14.4 km/h / - - pogodnie
 
----
9. kwietnia: 
' v:shapes="_x0000_i1025">

 v:shapes="_x0000_i1026">
10. kwietnia:
' v:shapes="_x0000_i1027">
----
"Przyjrzałem się pogodzie w Smoleńsku w kwietniu. Było 9 dni z mgłą o różnym natężeniu ale tylko 10.04 była mgła z widzialnością 500m i wiatrem 10.8 km/h, jeszcze 9. kwietnia jest wiatr 7,2 i widzialność 500m., a tak to kiedy występuje określenie "gęsta mgła" i widzialność 500m, wiatru albo nie ma ("cisza") albo jest rzędu 3km/h.
Przejrzałem też marzec mgła była 3 razy, w tym raz wieczorem (21)-wiatr 7,2, widzialność 500m. Zerknąłem na 2009 rok i okolice 10. kwietnia i też nie mogłem znależć "gęstej mgły" i wiatru ok. 10 km
Tu jest zestawienie tych 9 mglistych dni z kwietnia:http://imagebox.pl/out.php/i46963_kwmgl.jpg
http://www.wunderground.com/history/wmo/26781/2008/4/18/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA

18.04.2008 -  to jedyny dzień, kiedy w Smoleńsku było 500m widoczności i wiatr 10.8km/h tyle że o 7.00. a nie o 10.00 jak 10 kwietnia"
 
-----
Wszystko powyżej to fakty.
Hipoteza, która powstała na podstawie tych faktów w poprzedniej notce: stenogramy... są kompilacją z tych dwóch dni - 9. i 10. kwietnia.
-----
Notka nawiązująca do tematu: mmariola.salon24.pl/250588,plf121-i-plf122-to-loty-techniczne - "PLF121 i PLF122 to loty techniczne" - więcej dowodów na kompilację stenogramów.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Polecam notkę arturb - "Bo tu już jest delegacja"- czy do Smoleńska poleciał jeszcze jeden samolot oprócz Jaka z dziennikarzami i Tu-154? :arturb.salon24.pl/250027,bo-tu-juz-jest-delegacja
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
7.04.2011 03:38Kategoria: Polityka Odsłon: 7418 43 Komentuj
Bo tu już jest delegacja
Notka ta powstała dzięki spostrzeżeniu komentującega ANDERS1 .Bardzo dziękuję.
Ze względu na wagę informacji oraz fakt, że nie wszyscy systematycznie czytają komentarze,  postanowiłem zaprezentowac ten watek w formie notki.
 
Według oficjalnych informacji, 10 kwietnia do Smoleńska wystartowały dwa samoloty: Tu-154, który uległ katastrofie i Jak-40 z grupą 13-tu dziennikarzy, dla których zabrakło miejsca w Tupolewie. W programie uroczystości poza osobami z oficjalnej delegacji, wymieniono również dziennikarzy. 
 
 
Jest wśród nich pracownik  stacji Polsat News Paweł Wudarczyk (poz 14), z czego wynika, że redaktor był pasażerem Jaka-40, który wylądował w Smoleńsku przed katastrofą Tupolewa. Około godz 10:38 Polsat News przekazywał jego relację z okolic lotniska na żywo. Proszę zwrócić uwagę na wypowiedź począwszy od 4-tej minuty 54-tej sekundy.
"Bo tu już jest delegacja, która przyleciała innym samolotem".  Redaktor Wudarczyk nie mówił o pasażerach Jaka, ponieważ właśnie on przyleciał tym samolotem. Mówił o członkach oficjalnej delegacji. Potwierdzeniem tych słów jest kolejna wypowiedź Wiktora Batera.
"Pierwszą informację o tym, że doszło do nieszczęścia otrzymałem telefonicznie od jednego z uczestników oficjalnej polskiej delegacji o 10:40 czasu lokalnego, czyli o 8:40 czasu polskiego, czyli praktycznie cztery minuty po katastrofie. Wówczs na cmentarzu w Katyniu nikt o niczym nie wiedział. Było potworne zamieszanie. Wszyscy usiłowali sie dodzwonić do członków oficjalnej delegacji, Były blokowane telefony, a kiedy to już sie udawało członkowie polskiej delegacji sami nie wiedząc wiele jeszcze szczegółów, a praktycznie nie wiedząc nic..."
Tych dwóch wypowiedzi nie można pogodzić z oficjalna wersją wydarzeń. Pozostaje tylko interpretacja tzw "spiskowa".
 
Jeżeli przyjmiemy, że program uroczystości jest oryginalnym dokumentem, pozostaje przyjąć do wiadomości, że oficjalna delegacja zamiast Tu-154 poleciała co najmniej dwoma samolotami. Niemal wszyscy wymienieni w programie członkowie delegacji ( z wyjatkiem siedmiu osób z NBP)  nie zyją. Należy więc domniemywać, że pasażerowie obu (lub więcej) samolotów zostali zabici lub uprowadzeni. Zarówno dziennikarze z Jaka-40 jak i część osób podróżujących pociągiem mają tego pełną świadomość.
 
Przyjmując , że program uroczystości został sfałszowany po fakcie, aby ukryć prawdziwy przebieg zdarzeń, możemy przypuszczać, że np:.
·                                Paweł Wudarczyk, podobnie jak inni dziennikarze dotarli do Smoleńska samochodami. Tak zreszlą słyszymy w prezentowanym materiale Polsat News. Członkowie oficjalnej delegacji z pierwszego samolotu zostali zabici lub uprowadzeni. Podobnie pasżerowie drugiego samolotu. Dziennikarze mają tego pełną swiadomość.
 
·                                Oficjalna delegacja byla liczniejsza niz w programie. Osoby podróżujące pierwszym samolotem zostały pominięte w sfałszowanym programie,  żyją i powróciły do kraju. Prawdopodobnie mają świadomość nienaturalności zdarzeń, ale nie posiadają dokładnej wiedzy na temat wydarzeń w Smoleńsku, podobie jak dziennikarze. Ich życie było zagrożone, skoro w pewnej chwili Rosjanie podawali liczbę ofiar - 130 osób. Na tej podstawie możemy oszacować liczbę pasażerów pierwszego samolotu z delagacją : 130-96-13 = 21. Prawdopodobnie był to Jak-40. Podstawowe pytanie, jakimi samolotami podróżowała oficjalna delegacja do Smoleńska nadal pozostaje bez odpowiedzi.
Podstawowe znaczenie dla wyjaśnienia tej tragedii ma ustalenie jakmi samolotami polecieli członkowie oficjalnej delegacji.
 
Podziękowanie:
PODSUMOWANIE: LOGIKA WSKAZUJE NA DZIEŃ 9 KWIETNIA 2010 ROKU JAKO POCZĄTEK DNI TRAGEDII NARODOWEJ 7-15 KWIETNIA 2010, KTÓRA MIMO UPŁYWU PONAD 4 LAT TRWA DO TEJ PORY.
KLAMSTWO KATYNSKIE : KATYŃ II ALBO BIS JAK KTO WOLI JEST FUNDAMENTEM ESTEBLISHMENTU III RZECZYPOSPOLITEJ I ICH TZW. "ELIT"
 
*****
Pragnę Podziękować Blogerce @Sao Paulo za żywe i krytyczne DYSKUSJE odnosnie problemów związanych z ANALIZĄ FAKTOW I ICH KOINCYDENCJI.
*****
Pragnę podziękować @MMarioli, @Intheclouds, @Liberta za skupienie Innych Zacnych Blogerów i Blogerki na EPWA Chopin Airport Warszawa.
 
*****
 Podziękowanie TAKŻE TYM KTORYCH NIE WYMIENIŁEM A WYMIENIĆ NALEŻALOBY I TRZEBA.
PRZYJDZIE JESZCZE NA TO CZAS
 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka