I co NATO panie premierze Tusk i panie premierze Kaczyński Spokojnie można patrzeć w przyszłosć a nawet ją dokumentować wg własnych celow i zamiarow National Geographic wam w tym pomoże Wesp-Zespół _ z serii dokumentalnej Katastrofa w przestworzach pt. Katastrofa Smoleńska smierć Prezydenta Kaczyńskiego.
Odfajkowane, załatwione na cacy!
Nie da się wyjaśnić PRAWDY o tragedii smoleńskiej jeśli Partia Opozycyjna PiS nie składa interpelacji, dlaczego oni tj. urzędnicy Ministerstwa Infrastruktury Rządu Rzeczypospolitej wycinają strony poswięcone Tragedii Narodowej!
NIMO strażaków, o rany !
O znaleźli się, jak to dobrze wszystko wg narracji MAK i NTSB
Był pożar na Siewiernyj, czy nie był ???
Bardzo się kłopoczemy z tego powodu. Co na to NASA i kosmosnimki FR?
Nie było pożaru na XUBS Siewiernyj
Miejsca pożarow:
A tu co te trumny robią już 9 kwietnia 2010 roku i gdzie to miało miejsce.
Wypadek lotniczy? Wszyscy milczą !!!
NTSB Identification: ENG10RA025
Accident occurred Saturday, April 10, 2010 in Smolensk, Russia
Aircraft: TUPOLEV TU154, registration:
Injuries: 89 Fatal.
Accident occurred Saturday, April 10, 2010 in Smolensk, Russia
Aircraft: TUPOLEV TU154, registration:
Injuries: 89 Fatal.
This is preliminary information, subject to change, and may contain errors. The foreign authority was the source of this information.
On April 10, 2010, about 0656 Coordinated Universal Time (UTC), a Tupolev Tu-154M, Tail Number 101, operated by the Polish Air Force as flight PLF101, crashed during approach to the Military Aerodrom Smolensk "Severnyi", Russia. All 89 passengers and 7 flightcrew were killed, including the President of Poland. The airplane was destroyed by impact and postcrash fire.
Following the accident, the governments of the Russian Federation and the Republic of Poland concluded a bilateral agreement that the regional international independent safety investigation organization, the Interstate Aviation Committee (IAC), would conduct the investigation. Although the airplane was operated as a "state" aircraft, by the mutual agreement, the investigation was conducted following the guidance provided in ICAO Annex 13 Standards and Recommended Practices. As the United States was state of design and manufacture for the TAWS and FMS units, the NTSB was requested to support the investigation activity.
For more information on the accident investigation, contact MAK at mak@mak.ru.
NTSB Identification: ENG10RA025
wypadku doszło w sobotę, 10 kwietnia 2010 w Smoleńsku, Rosja
statków powietrznych: Tupolew TU154, rejestracja:
Kontuzje: 89 śmiertelne.
wypadku doszło w sobotę, 10 kwietnia 2010 w Smoleńsku, Rosja
statków powietrznych: Tupolew TU154, rejestracja:
Kontuzje: 89 śmiertelne.
Jest to wstępne informacje, zmiany, i może zawierać błędy. Organ zagraniczny był źródłem informacji.
W dniu 10 kwietnia 2010 roku, około 0656 z uniwersalnym czasem koordynowanym (UTC), Tupolev Tu-154M nr 101, obsługiwane przez polskiego lotnictwa jako PLF101 lotu, rozbił się podczas podejścia do Wojskowy Aerodrom smoleńskiej "Severnyi", w Rosji. Wszystkie 89 pasażerów i 7 flightcrew zginęło, w tym Prezydenta RP. Samolot został zniszczony przez uderzenie i postcrash ognia. Po wypadku, rządy Federacji Rosyjskiej i Rzeczypospolitej Polskiej zawarły umowę dwustronną, że niezależna organizacja międzynarodowa regionalnego badania zdarzeń lotniczych, Międzypaństwowy Komitet Lotnictwa (IAC), by przeprowadzić postępowanie wyjaśniające , Chociaż samolot był używany jako "państwa" samolotów, przez obopólną zgodą, postępowanie zostało przeprowadzone zgodnie z wytycznymi dostępnymi w załączniku 13 ICAO norm i zalecanych praktyk. Jak Stany Zjednoczone był stan projektowania i produkcji dla jednostek TAWS i FMS, NTSB została wezwana do wspierania działalności dochodzeniowej. Aby uzyskać więcej informacji na temat badania wypadków, kontaktów MAK w mak@mak.ru.
Nie da się wyjaśnić PRAWDY o tragedii smoleńskiej jeśli Partia Opozycyjna PiS nie składa interpelacji dlaczego pewne strony Ministerstwa Infrastruktury Rządu Rzeczypospolitej wycinają strony poswięcone Tragedii Narodowej!
Księga Hańby – Targowica 2010
Nie można wyświetlić żądanej strony. Prawdopodobnie została usunięta z serwera, została zmieniona jej nazwa, wygasła jej zawartość lub jest czasowo niedostępna. W celu znalezienia szukanej informacji można skorzystać z wyszukiwarki na portalu.
Powróć do strony głównej
Powrót do ostatnio wyświetlanej strony
Powróć do strony głównej
Powrót do ostatnio wyświetlanej strony
The page you want to see is not available. It might have been removed, had its name changed, its content has expired or it's temporarily unavailable. You may want to try using site search engine.
Back to main page
Back to last page
Back to main page
Back to last page
Rejestr zdarzeń lotniczych 2010, 1/10-334/10
14.05.2010
Rejestr zdarzeń w roku 2010 1/10-334/10, wraz z dostępną dokumentacją, znajdziecie Państwo w tabeli.
Nie można wyświetlić żądanej strony. Prawdopodobnie została usunięta z serwera, została zmieniona jej nazwa, wygasła jej zawartość lub jest czasowo niedostępna. W celu znalezienia szukanej informacji można skorzystać z wyszukiwarki na portalu.
Powróć do strony głównej
Powrót do ostatnio wyświetlanej strony
Powróć do strony głównej
Powrót do ostatnio wyświetlanej strony
The page you want to see is not available. It might have been removed, had its name changed, its content has expired or it's temporarily unavailable. You may want to try using site search engine.
Back to main page
Back to last page
Back to main page
Back to last page
/Fragment dokumentu: Autor/
48D800 (ICAO24) LOT Tu154m 101 10.04.2010 – Profesjonaliści ...
ciąg dalszy ...
Numer rejestru
|
Rodzaj zdarzenia
|
Data zdarzenia
|
Miejscowość
|
Rodzaj statku powietrznego
|
Typ statku powietrznego
|
Jednostka badająca
|
Nazwa jednostki badającej
|
Raporty
|
299/10
|
PI
|
2010.04.13
|
W trasie
|
samolot
|
XX
|
Komisja polska
|
KBWL LP
|
|
300/10
|
W
|
2010.04.10
|
Smoleńsk (Federacja Rosyjska)
|
samolot
|
Tu-154M
|
Komisja obca
Komisja polska |
Komisja rosyjska
KBWL LP |
|
301/10
|
PI
|
2010.04.15
|
W trasie
|
samolot
|
XX
|
Komisja polska
|
KBWL LP
|
|
Aircraft Registration Database Lookup
Passenger airliners, cargo airplanes, business jets, helicopters, private aircraft, civil and military, showing common registry data as well as mode-S radar transponder addresses.The database is still under development and construction.
Aircraft database
Registration:
|
|
[e.g. D-AIHA or daiha]
|
|
|
Selcal:
|
|
[e.g. AE-KQ or aekq]
|
||
ICAO24 address:
|
|
[Mode-S address, default hex, or
dec
oct
bin]
|
||
|
|
... no bots ...
|
Your query for aircraft ICAO24-address 48D800.
ICAO24-address 48D800 is from Poland [ PL ] : 488000...48FFFF (32768 allocations, 01001000 1------- --------)
48D800 hex = 4773888 decimal = 22154000 octal = 01001000 11011000 00000000 binary.
48D800 hex = 4773888 decimal = 22154000 octal = 01001000 11011000 00000000 binary.
Registration
|
Manuf.
|
Model
|
Type
|
c/n
|
i/t
|
Selcal
|
ICAO24
|
Reg / Opr
|
built
|
test reg
|
delivery
|
prev.reg
|
until
|
next reg
|
status
|
|
Tupolev
|
Tu-154M
|
T154
|
90A-837
|
L3J
|
|
48D800
|
PLF - Polish Air Force
|
1990
|
|
1996
|
2010
|
|
written off
|
Komentarze