Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1285
BLOG

Tu154M lądował na LNX Jużnyj 10.04.2010 ! Uzasadnienie

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 1

TU 154M  (JAK-40) 10 kwietnia 2010 roku lądował  na LNX Jużnyj !

link do strony internetowej CCTV:

视频:谷歌地图显示波兰总统飞机坠毁地点

2010年04月10日 16:11

Dziękuję Blogerce Sao Paulo za znajomość chińskich stron internetowych.

视频:谷歌地图显示波兰总统飞机坠毁地点

!!!

Jesteś niezłomna w poszukiwaniu PRAWDY o SMOLEŃSKU !

 

视频:波兰总统所乘飞机坠毁事故救援现场

 

http://video.sina.com.cn/p/news/w/v/2010-04-10/171360514614.html

Tu Link:

视频:波兰总统所乘飞机坠毁事故救援现场

 

http://video.sina.com.cn/p/news/w/v/2010-04-10/171360514614.html

LNX Jużnyj - Miejsce kaźni czy uprowadzenia ?

 

DWA SAMOCHODY PAŻARNICZE NA PŁYCIE LOTNISKA SMOLEŃSK JUŻNYJ LNX SMOLEŃSK !

 

data pozyskania obrazu 4/12/20070

 

Co się firmie pokręciło z tą zatuszowaną datą !

 

 

 

Chwała Agencji CCTV Chiny !!!

 

 

 

 

 

http://freeyourmind.salon24.pl/395591,smolensk-a-sprawa-polska

·                                 Smoleńsk ujawnił że zachód też ma problem z wolnością słowa

Przykłady:
- wczoraj zniknięty wpis france info o katastrofie z 7.36 - na czyje polecenie?
- przeredagowanie wiadomości w le monde by miały godzine późniejszą - na czyje polecenie?
- przeredagowanie wiadomości w le figaro by miały godzine późniejszą - na czyje polecenie?
- znikniecie wpisu z rtl - na czyje polecenie?
U nas demokracja zgniła, na zachodzie gnije.

ROM1.03.2012 13:13

0578

 

·                                 @rom

ale że ktoś tak szybko zareagował, to dopiero.

FREE YOUR MIND1.03.2012 13:16

155873246

 

http://v.pptv.com/show/l8ib1M9nAPnzfXcU.html?rcc_src=B3

 

Lobotomia współczesna Cd.II

 http://www.lemonde.fr/europe/article/2010/04/10/l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie_1331587_3214.html

 

http://www.lemonde.fr/europe/reactions/2010/04/10/l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie_1331587_3214_4.html

  ·                                Observo10/04/10 - 10h47

 Chacun sait que monter à bord d'un Tupolev est la version actuelle de la roulette russe...Répondre

 

·                                imageDominique POLLIEN10/04/10 - 10h42

 profondes émotions !Répondre

 

·                                imageDominique POLLIEN10/04/10 - 10h40

 Une tragédie pour la Pologne ! qui plus est proche de Katyn ...Je partage la tristesse de tous mes amis polonais .Répondre

 

·                                imageSo'10/04/10 - 10h34

 tout cela est suscept,non??Répondre

 

·                                imagePh10/04/10 - 09h57

 Décidément les polonais n'ont pas de bol avec les russes.

 

http://www.lemonde.fr/europe/reactions/2010/04/10/l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie_1331587_3214_4.html

 

 

Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

aviapassion.forumactif.com/t9512-crash-d... - Francja - Tłumaczenie strony

Liczba postów: 15 - Liczba autorów: 9 - 10 Kwi 2010

101 Tupolev Tu-154M T154 90A-837 L3J 48D800 PLF - Polish Air Force 1990 1990-07 written off edit.Remarks: w/o 2010-04-10, Smolensk ..

 

http://aviapassion.forumactif.com/t9512-crash-d-un-avion-polonais-87-morts-dont-le-pdt-polonais

 

Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par Leadership le Sam 10 Avr 2010 - 8:59

Bonjour,

http://www.france-info.com/monde-europe-2010-04-10-l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie-428179-14-15.html

 

La page est introuvable

Veuillez nous excuser, il semble que le lien utilisé soit corrompu ou que le contenu recherché ne soit plus disponible à cette adresse.

Visitezla page d'accueil de France Info

 

http://www.franceinfo.fr/monde-europe-2010-04-10-l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie-428179-14-15.html

 
http://www.lemonde.fr/europe/article/2010/04/10/l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie_1331587_3214.html


http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2010/04/10/97001-20100410FILWWW00403-crash-de-l-avion-du-president-polonais.php



Sources: France info, Le Monde, Le Figaro, BFM Tv, AFP

Dernière édition par Leadership le Sam 10 Avr 2010 - 9:17, édité 1 fois


_________________
Leadership
Flown: 318,319,320,321,332,343,388,732,733,734,735,736,73G,738,742,743,744,752,763,764,77E,773,77W,F50,F100,CR1,CR2,CR7,CR9,CRK,DH4,ER3,ERD,ER4,E70,E75,E90,E95,146,AT4,AT7,M88,S20


Leadership

Administrateur adjoint
Dom Perignon sur pattes

 

Messages: 5192


Age: 23
Aéroport: MIA / NCE
Emploi: MIB FIU / Ryanophobe


Date d'inscription: 16/02/2006

 

Voir le profil de l'utilisateur

Revenir en haut

Re: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par Eric le Sam 10 Avr 2010 - 9:04

Si le président était à bord, et est maintenant décédé, ça va être un très gros problème pour la Pologne.image


Eric

Avia'Pilote fidèle

 

Messages: 1082


Age: 20
Aéroport: LFBD
Emploi: License de Géographie


Date d'inscription: 21/10/2009

http://albatros.salon24.pl/393433,l-lot-nad-kukulczym-gniazdem-cz-ii,6

 

Voir le profil de l'utilisateur

Revenir en hauthttp://albatros.salon24.pl/393433,l-lot-nad-kukulczym-gniazdem-cz-ii,7

 

 

Re: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par FRENCHSKY le Sam 10 Avr 2010 - 10:36

Se trouvaient à bord, entre autres, le Président, son épouse, le président de la Banque Centrale et le Chef d'Etat Major polonais ainsi que le Vice Premier Ministre.

 


 

14

 

 

 

23.02.2012 06:41Kategoria: Polityka Odsłon: 2686 14 Komentuj

l' Lot nad kukułczym Gniazdem cz.II

ciąg dalszy ...


dure et triste actualité pour la Pologne....
et 4 remises des gaz pour trés mauvaises conditions météo....TU154 immat 101


FRENCHSKY

Gold'Member

 

Messages: 12884


Age: 50
Aéroport: BOD - LFBD
Date d'inscription: 11/03/2007

 

Voir le profil de l'utilisateur

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par FRENCHSKY le Sam 10 Avr 2010 - 10:42

101 Tupolev Tu-154M T154 90A-837 L3J 48D800 PLF - Polish Air Force 1990 1990-07 written off edit 
Remarks: w/o 2010-04-10, Smolensk (LNX), Russia, 87(?).Crashed on approach.


FRENCHSKY

Gold'Member

 

Messages: 12884


Age: 50
Aéroport: BOD - LFBD
Date d'inscription: 11/03/2007

 

Voir le profil de l'utilisateur

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par D-12 le Sam 10 Avr 2010 - 10:53

Apparemment il n'y aurait pas de survivants.


D-12

Bronze'Member

 

Messages: 1359


Age: 21
Aéroport: LFPG
Emploi: Mécanicien automobile


Date d'inscription: 14/03/2006

 

Voir le profil de l'utilisateurhttp://www.flickr.com/photos/b-alexandre

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par ultras123 le Sam 10 Avr 2010 - 10:59

Triste nouvelle


ultras123

Bronze'Member

 

Messages: 1305


Age: 36
Aéroport: Evionnaz (Suisse-Valais) 
Emploi: Gestionnaire en logistique


Date d'inscription: 20/02/2006

 

Voir le profil de l'utilisateurhttp://myaviation.net/search/search.php?uid=689

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par CYUL le Sam 10 Avr 2010 - 13:13

http://www.lemonde.fr/europe/article/2010/04/10/l-avion-du-president-polonais-s-ecrase-en-russie_1331587_3214.html#ens_id=1331592


CYUL

Jeune Pouce

 

Messages: 4


Age: 33
Aéroport: CYUL
Date d'inscription: 09/04/2010

 

Voir le profil de l'utilisateur

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par TopGun le Sam 10 Avr 2010 - 13:37

Bonjour et bienvenue sur le forum, la moindre des choses serait tout de même d'aller te présenter dans le Bar des PilotesWink


_________________
Aéronautiquement vôtre, 
TopGun 

image

http://comprendrelaerien.blog.lemonde.fr/
http://www.flickr.com/photos/tonggun/

Je ne répond plus aux questions d'ordre général sur le forum ou par MP, particulièrement lorsque la réponse est trouvable en 3 secondes sur Google.
"Les cons, ça ose tout, c'est d'ailleurs à ça qu'on les reconnaît" Michel Audiard


TopGun

Administrateur
SCUD Thermonucléaire

 

Messages: 11612


Age: 92
Aéroport: TLS
Date d'inscription: 15/02/2006

 

Voir le profil de l'utilisateurhttp://www.flickr.com/tonggun

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par RAS-XAV le Sam 10 Avr 2010 - 14:00

Fichtre, quelle catastrophe!ShockedC'est tout un morceau du gouvernement qui s'est envolé...
Je comprends pourquoi le gouvernement Français s'arrange qu'il n'y ait pas plus que deux personnalités politiques importantes par avion gouvernemental (il me semble avoir entendu dire qu'un règle de ce genre existe... pas sûr cependant)

Xav'


RAS-XAV

Silver'Member

 

Messages: 1489


Age: 21
Aéroport: LFPZ (Versailles)
Emploi: Prépa PSI*


Date d'inscription: 26/02/2006

 

Voir le profil de l'utilisateurhttp://fsbazar.free.fr

Revenir en haut Aller en bas

imageRe: Crash d'un avion polonais (87 morts dont le pdt Polonais)

Message par FRENCHSKY le Sam 10 Avr 2010 - 15:23

son grand frére orphelin

image


FRENCHSKY

Gold'Member

 

Messages: 12884


Age: 50
Aéroport: BOD - LFBD
Date d'inscription: 11/03/2007

 

 

 

http://freeyourmind.salon24.pl/321446,zzzz-pole-droga-lub-laka

 

 

 

4.07.2011 18:18Kategoria: Polityka Odsłon: 15203 375 Komentuj

ZZZZ = "pole, droga lub łąka"

31 grudnia 2010 na łamach „Czerskiej Prawdy” ukazuje się wywiad z szefem MON-u, który palcem wskazuje na kancelarię Prezydenta jako na odpowiedzialną za podział delegacji, co oczywiście nie powinno nas dziwić w dość powszechnej (w przypadku tragedii z 10 Kwietnia) spychologii. Klich jednak mimochodem wrzuca uwagę, która dodaje kolorytu sprawie podziału delegacji właśnie:



 

GW: - Na pokładzie Tu-154 leciało wielu dowódców. Pan się na to zgodził?

B. Klich: - Nie było takiej zgody. Była na ich udział w uroczystościach. Decyzję, jak zostaną rozmieszczeni pomiędzy poszczególne środki lokomocji, podejmowała Kancelaria Prezydenta.

GW: - Kiedy pan się dowiedział, że wszyscy będą na pokładzie Tu-154?

BK: - Po katastrofie. Przed nią zakładałem, że część poleci Tu-154, część jakami, część pojedzie pociągiem.

(…)

GW: - Czyli nawet gdyby pan wiedział przed 10 kwietnia, że wszyscy dowódcy mają lecieć razem, nie mógłby pan nic zrobić?

BK: - Prawo na to nie pozwala. A poza tym ja nie mogłem tego wiedzieć, bo decyzja, jak rozmieszczeni będą pasażerowie Tu-154 i Jak-40, do 36. pułku dotarła o 14.29 9 kwietnia 2010 r.

GW: - Nie pomyślał pan, by zadzwonić do szefa Kancelarii Prezydenta i zapytać, czy nie planuje, by wszystkich dowódców umieścić w Tu-154?

BK: - Przecież zgodnie z instrukcją ta decyzja omija szefa MON, więc skąd miałbym wiedzieć.

GW: - Czyli nawet gdyby pan wiedział, że taką głupotę chce popełnić Kancelaria Prezydenta, to pan by im na to pozwolił?

BK: - To była suwerenna decyzja Kancelarii.

http://wyborcza.pl/1,111900,8951988,Szef_MON__W_dokumentach_wszystko_gra.html?as=4&startsz=x



 

No i mamy teraz zagwozdkę – co w ustach ministra obrony może oznaczać słowo „zakładałem”. Czy zakładał, że tak zostanie zrobione, czy, że tak należy zrobić, czy też, że taka jest procedura zgodnie np. z wytycznymi porozumienia z 2004 r. (http://orka2.sejm.gov.pl/IZ5.nsf/main/15E8EF6E) (przypomnianymi przez laleczkę w komentarzu:http://freeyourmind.salon24.pl/320751,wyczekiwanie#comment_4618033), z których jedna wyraźnie brzmi: „4) na pokładzie tego samego statku powietrznego nie powinno przebywać więcej niż połowa członków: Rady Bezpieczeństwa Narodowego, Kolegium Służb Specjalnych, strategicznych dowódców wojskowych oraz komendantów i szefów służb i straży ochronnych”? Mniejsza jednak z tym – wedle bowiem relacji Klicha do dyspozycji organizatorów wylotu był tupolew i jaki (tu oczywiście nie dodaje on, ile tych jaków, no ale raczej nie jeden; z relacji zaś dziennikarzy lecących z Okęcia wiemy, że przynajmniej dwa jaki były wyszykowane, a trzeci czekał w hangarze). Na marginesie dodam, że wg L. Szymowskiego („Zamach w Smoleńsku”, s. 233) dowódcy mieli 10-go lecieć... CASĄ, lecz ta... uległa awarii na Okęciu.



 

Wróćmy jednak do Klicha. Czy jako szef MON-u mógł nie wiedzieć, jak w ostateczności będzie wyglądał wylot całej delegacji? Nie interesował się tym, skoro... sam miał zamiar lecieć, jak to pisał w adnotacji na piśmie śp. W. Stasiaka?

 

z

 

Nie miał pojęcia, co się dzieje na Okęciu 10-go rano? Nikt do niego nie dzwonił, nie informował o ostatecznych ustaleniach? Nikt nie składał żadnego służbowego meldunku?


 

Na tym jednak nie koniec. W książce K. Galimskiego i P. Nisztora „Kto naprawdę ich zabił?” (s. 44-45) pojawia się inna intrygująca informacja dotycząca... braku ruskiej zgody na wlot prezydenckiej delegacji do neo-ZSSR i lądowanie na ruskim terytorium. Wprawdzie w mailu do autorów książki legendarny P. Paszkowski zapewnia, że ta zgoda w końcu nadeszła, ale dokumentu z tym związanego jak do tej pory nie opublikowano (może ukaże się w którymś z raportów?). Pozwolę sobie zacytować dłuższy fragment:


 

Pomiędzy lotami z 7 i 10 kwietnia jest jednak zasadnicza różnica, która może wskazywać, że lot prezydenckiego samolotu nie był do końca przygotowany. Otóż w planie lotu Tupolewa z premierem wpisany jest numer zgody na przelot nad terytorium Białorusi (BIALORUS SAC972/020410/LITER A) oraz numer zgody na przelot oraz lądowanie na terytorium Rosji (ROSJA 194 CD/07). Tymczasem w planie lotu prezydenta znajduje się tylko numer zgody na przelot na terytorium Białorusi (BELARUS SAC248/220310/LITER CD/07). Nie ma natomiast numeru zgody na wejście w przestrzeń powietrzną Federacji Rosyjskiej oraz zgody na lądowanie w tym kraju. O problemach z numerem tego, jakże istotnego dokumentu, świadczą także e-maile wysyłane w dniach 8 i 9 kwietnia między pracownikami Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Wynika z nich, że jeszcze przynajmniej 8 kwietnia lotnisko Smoleńsk-Siewiernyj nie miało wszystkich danych o przylocie prezydenckiego samolotu. W tym, kluczowej informacji numeru zgody na przelot w rosyjskiej przestrzeni powietrznej i pozwolenia na lądowanie. O tym problemie Jerzego Bahra (…) informował Dariusz Górczyński: „Lotnisko w Smoleńsku nic nie wie o zgodzie na lądowanie samolotu z prezydentem. Będę wdzięczny za przekazanie e-mailem numeru zgody na przelot i lądowanie” - pisał 8 kwietnia po południu Górczyński. Odpowiedź nadeszła następnego dnia po 18 od wiceministra Andrzeja Kremera (…) „Zwracam uwagę, że kwestia lądowania samolotu/samolotów jest fundamentalna. Proszę o pilne wyjaśnienie wszystkich szczegółów związanych z dojazdem delegacji i innych szczegółów organizacyjnych (czy tym wszystkim nie interesowała się kancelaria Prezydenta? - przyp. F.Y.M.).



 

Według MSZ Górczyński otrzymał informacje o braku numeru zgody od przedstawicieli strony rosyjskiej, odpowiedzialnych za bezpieczeństwo prezydenta RP 8 kwietnia. Niezwłocznie, jeszcze tego samego dnia poinformował o tym nie tylko ambasadora Bahra, ale także innych pracowników placówki dyplomatycznej, którzy tego dnia udawali się do Moskwy, aby sfinalizować przygotowania do uroczystości katyńskich (…).



 

Według mjr. Tomasza Frączkowskiego z szefostwa Służby Ruchu Lotniczego, numer zgody przelotu i lądowania na terytorium Rosji prezydenckiego samolotu został przesłany do Polski dwa dni przed wylotem. „Zgoda z Federacji Rosyjskiej wpłynęła w późniejszych godzinach dnia 8 kwietnia (…) Ktoś z pracownikówuzupełnił te ostatnie brakujące dane 8 kwietnia i na drugi dzień, kiedy dokument był już gotowy do podpisu, Szefa Oddziału nie było, podpisałem go z upoważnienia. Upoważnienie to ma charakter ustny (ciekawe - przyp. F.Y.M. - a więc znowu brak dokumentu)(…)Dokument ten wysłany był 9 kwietnia o godz. 7.50 ja ten dokument wysłałem. (…) Wydaje mi się, że Smoleńsk nie figuruje w danych ICAO, gdyż jest lotniskiem wojskowym i mógł nie być ujawniany (...)



 

Także resort spraw zagranicznych twierdzi, że numer takiej zgody został uzyskany. „Po jej uzyskaniu (…) Górczyński potwierdził tę informację na miejscu w Smoleńsku u przedstawicieli Federalnej Służby Ochrony FR (...)”Dlaczego jednak mimo, jak twierdzi MSZ, posiadania numeru zgody, nie wpisano tej jakże istotnej informacji do planu lotu?



 

Gdyby tego było mało, to, jak zwracają uwagę autorzy (s. 41):



 

Rosjanie nie powinni byli wydawać zgody na lądowanie. Rosyjskie przepisy nie zezwalają bowiem na lądowanie na takim terenie zagranicznych samolotów. „Lotnisko „Siewiernyj” nie ma certyfikatu pozwalającego zagranicznym samolotom na lądowanie. Łatwo było to sprawdzić. Lotnisko ma kod ICAO, ale nie ma kodu IATA. Z tego powodu zezwolenie na wylądowanie na tym lotnisku było wydane z naruszeniem wszystkich rosyjskich i międzynarodowych przepisów.”


 

A ponadto:


 

Z planów lotów zarówno samolotu z premierem (7 kwietnia) jak i z prezydentem (10 kwietnia) wynika, że lądowisko w Smoleńsku zostało określone jako „ZZZZ”. Co to znaczy? W lotnictwie opisane w ten sposób miejsca do lądowania nie znajdują się w międzynarodowym rejestrze lotnisk i określane są jako „teren przygodny”. - To może być np. pole, droga lub łąka. Samolot z prezydentem lub premierem na pokładzie nie miał prawa w ogóle wystartować mając w ten sposób określone lotnisko docelowe. Ryzyko było bowiem zbyt duże i niepotrzebne – mówi pilot wojskowy.”



 

Delegacja więc właściwie NIE MIAŁA PRAWA LECIEĆ NA SIEWIERNYJ, a mimo to tam niby „miała polecieć” i tam na nią „czekano” (http://freeyourmind.salon24.pl/320751,wyczekiwanie).



 

* *

Na koniec najciekawsza informacja, także podana w książce cytowanej wyżej dotycząca fragmentu złożonych 10 kwietnia 2010 w prokuraturze zeznań stewardessy Agnieszki Żulińskiej lecącej z załogą jaka-40 i dziennikarzami (s. 50):



 

Warunki były tak trudne, że po drugim podejściu do lądowania z wykonania manewru zrezygnowała załoga rosyjskiego ił-76. Było to OKOŁO 15 MINUT przed rozbiciem się prezydenckiej maszyny” (podkr. F.Y.M.)



 

Około 15 minut przed „katastrofą”? Wychodziłoby na to, że doszło do niej jeszcze przed rozstawieniem się na lotnisku Bahra z całą „delegacją powitalną”, który miał przybyć 40 minut przed planowym lądowaniem („Obyczaj dyplomatyczny nakazuje, by być na miejscu co najmniej pół godziny przed przylotem samolotu. My z kierowcą przyjechaliśmy około 40 minut wcześniejhttp://wyborcza.pl/1,75480,8941828,Startujemy.html). Może więc już czas, by załoga jaka-40 wraz ze stewardessą została przesłuchana przez Zespół smoleński, zwłaszcza jeśliby była świadkiem jeszcze innej „katastrofy” niż Bahr czy np. M. Wierzchowski.

 

 

http://v.pptv.com/show/l8ib1M9nAPnzfXcU.html?rcc_src=B3

 

俄罗斯紧急情况部说,波兰总统卡钦斯基及夫人乘坐的一架图-154飞机4月10日在俄罗斯斯摩棱斯克失事,卡钦斯基被确 详情>

 

Rosyjskie Ministerstwo Sytuacji Nadzwyczajnych powiedział polski prezydent Lech Kaczyński i jego żona na pokładzie samolotu Tu-154 został potwierdzony zginął 10 kwietnia w Smoleńsku, w Rosji, Kaczyński, oprócz co najmniej 86 osób zginęło. ..

 

 

 

 

 

 

 

data pozyskania obrazu 4/12/20070

 

Co się firmie pokręciło z tą zatuszowane niechlujnie datą !

 

 

 

Chwała Wujowi Google !!!

 

Nie stroni od PRAWDY !!!

 

 

Tekst oryginalny

俄罗斯紧急情况部说,波兰总统卡钦斯基及夫人乘坐的一架图-154飞机4月10日在俄罗斯斯摩棱斯克失事,卡钦斯基被确认身亡,另外还有至少86人死亡...

 

 

Literatura:

 

·  Samoloty rządowe - blog arturb - Salon24.pl

arturb.salon24.pl/301165,samoloty-rzadowe

 

  •  

30 kwi 2011 - Remarks: w/o 2010-04-10, Smolensk (LNX), Russia, 87(?). ... @rom. Drobna różnica jest zauważalna, ale to może być też kwestia oświetlenia.

·  Albatros ... z lotu ptaka Moje komentarze - strona 44 ...

albatros.salon24.pl/comments/44

 

  •  

6 mar 2012 - Publicystyka, blogi, komentarze, aktualności - Salon24.pl ..... Czy lądował wcześniej z częścią DELEGACJI na LNX Jużnyj? ..... @rom 17:49.

·  Krzysztof P.13:39 - Ankieta - Salon24 | Niezależne Forum ...

www.salon24.pl/user/23347,krzysztof-p,3

 

  •  

21 lut 2012 - rom 00:06. Tu masz kilka porównań,na początek raport MAK image ....Kod LNX 54.8N,32.05E To są lotniska w Smoleńsku i ich współrzędne,cz  ...

·  10.04.2010 Acars / Loty PLF101/102 i nie tylko

lubczasopismo.salon24.pl/.../582302,10-04-2010-acars-loty-plf101-102-...

 

  •  

10 kwi 2010 - Salon24.pl ...... ROM10.05 20:49. 0577. więcej. Link; Zgłoś ... 10 kwietnia była już powtórka lotu JAK-40? na LNX Jużnyj Smoleńsk! Z Brukseli  ...

·  W polskiej zonie - Free Your Mind - Salon24.pl

freeyourmind.salon24.pl/308350,w-polskiej-zonie

 

  •  

20 maj 2011 - http://ander.salon24.pl/306087,kto-nadzorowal-lot-tu154m-cz-1 ... @rom. przydałoby się to dokładniej ustalić. FREE YOUR MIND20.05.2011  ...

·                                 17.03.2012 18:34

@mahonia


Tak nas postrzegają w WOLNYM Świecie

Czy zna Pani tragiczną historię katastrofy lotniczej śmigłowca z żołnierzami Państwa Izrael na pokładzie, która nie tak dawno wydarzyła się na terenie Rumunii podczas ćwiczeń tych wojsk właśnie w pamiętnym roku 2010.

"Izrael nie pozwolił tknąć Rumunom ciał swoich żołnierzy - Nasz ...
www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100805&typ=sw&id...5 Sie 2010 – Po katastrofie izraelskiego śmigłowca w rumuńskiej części Karpat, w której zginęło sześciu żołnierzy, ekipa z Izraela przejęła pełną kontrolę ...
Katastrofa izraelskiego śmigłowca CH-53 w Rumunii – Wikipedia ...
pl.wikipedia.org/.../Katastrofa_izraelskiego_śmigłowca_CH-53_w_R...W jej wyniku zginęło sześciu żołnierzy izraelskich i jeden rumuński. ... macierzyste statku powietrznego ulegającego katastrofie ma terenie innego państwa.
Katastrofa izraelskiego helikoptera w Rumunii | Blogmedia24
blogmedia24.pl › Blogi › Tymczasowy - blogZginelo 6 zolnierzy izraelskich oraz rumunski oficer lacznikowy. ... Teren katastrofy kolo miejscowosci Zarnesti polozony byl w gorach na wysokosci ponad 2 000 ...
śmigłowiec - Wiadomości, Galerie, Wideo - Konflikty - WP.PL
konflikty.wp.pl/query,śmigłowiec,szukaj.htmlKatastrofa śmigłowca bojowego - 2 ofiary śmiertelne ... Armia izraelska poinformowała, że w katastrofie wojskowego śmigłowca zginęło sześciu żołnierzy izraelskich i jeden ... ich z trudnymi warunkami atmosferycznymi i górzystym terenem.


Tutaj 10 kwietnia 2010 roku: 2 Prezydentów RP, Generalicja, Sztab Wojska Polskiego,Prezes NBP, Prezes IPN, Poslowie, Senatorowie,
Kombatanci i Ludzie Dobrej Woli!

Mają prawo z nas kpić? Tylko czy my możemy dalej na to pozwolić wkoło Macieju: zmanipulowany? czego nie można wykluczyć TAWS/FMS!.
Do roboty, a nie ścierać się TUTAJ bez sensu.

A tutaj TRUMNY na zabłoconym "gruzowiku z błotnego pola".
Tak dowieziono zwłoki Prezydenta RP na badania sekcyjne w Smoleńsku. Towarzystwo było na naradzie-obiedzie? u Gubernatora Smoleńska?
A suchy prowiant żołnierski nie wystarczył?. Kto na to pozwolił PYTAM SIĘ!

Resztę proszę sobie dopowiedzić!.

ALBATROS ... Z LOTU PTAKATylko spokojnie Panie KOLEGO KaNo

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka