Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
943
BLOG

POSZŁY KONIE PO BETONIE

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Motto:

http://www.youtube.com/watch?v=GSyTPblt_1Q

 

... "POSZŁY KONIE PO BETONIE"

@LORDJIM 11:29

Po Smoleńsku - z roku 2010 - Szykuje się POLSKI MAJDAN ?

"...Wiem, że ono żarzy się w każdym z Was
Żar ów musi stać się płomieniem, żelazo mieczem
Ja będę waszym orężem wykutym w ogniu waszych serc
I wolę dzisiaj zginąć niż...
Żyć dalej tą śmiercią
Kto pojedzie ze mną? Kto będzie moim bratem?
..."


w jakiej SPRAWIE i KOMU PO DRODZE?

ALBATROS ... Z LOTU PTAKA12:21

3541946

http://freeyourmind.salon24.pl/608789,punkt-wezlowy-5-npw-albo-brzoza-warszawska

z komentarzy u FYM-a

............ >>>

·                                 @SAO PAULO

"To się kolokwialnie mówiąc kupy nie trzyma i mam jakieś, przykro mi mówić, ambiwalentne odczucia...
Na miłość Boską, nie byłabym zdziwiona gdyby takie pytania zadawała moja Teściowa (pardon Teściową) ale Ty przy swojej biegłości informatycznej, sprawnosci w logistycznym obsługiwaniu bloga itd, itp wprawiasz przynajmniej mnie, w osłupienie..."

Eksperyment trwa. A ludziska łykają kolejną ściemę :-)))))))))

CIUKIERECZEK27.11 22:29

481

 

·                                 @JOANNA MIESZKO-WIÓRKIEWICZ

To "Dobry Duch Tej Strony..." dziękuje ;o)

Pzdr.

LORDJIM27.11 22:59

82855

 

·                                 @LORDJIM

Dzięki Pańskiej muzyce nie kiśniemy tu z frustracji i nie poddajemy się goryczy. Przecieranie ciernistej ścieżki Prawdzie to ciężkie zadanie. Przekonuje się o tym od lat nasz Gospodarz i jego Rodzina na własnej skórze (i oczywiście nie tylko on). Tym bardziej musimy na uszach stanąć, aby FYM jak najszybciej mógł także znowu posłuchać Pańskich kompozycji i spotkać się z nami bez pospiechu i w namyśle ;-)

JOANNA MIESZKO-WIÓRKIEWICZ27.11 23:14

3116136

 

·                                 @

JESTEM ZDUMIONA CORAZ BARDZIEJ I BARDZIEJ!!!

TO JAKIŚ TOTALNY MATRIX!!!!

CHYBA ŚNIĘ!!!

SAO PAULO27.11 23:22

01300

 

·                                 @JOANNA MIESZKO-WIÓRKIEWICZ

Dzięki za ten komentarz :o) 
A co do mnie, jestem tylko małym ogniwkiem w tym wszystkim :o) Małą iskiereczką, która mruga i mruga nie dając się zgasić :o) Oby tych iskierek było jak najwięcej i w końcu połączone razem ... :o)

LORDJIM07:23

82855

 

·                                 @LORDJIM

A ja oczy przecieram i przecieram !!

Pusty mnie śmiech ogarnia :))))))))))))))))

SAO PAULO09:31

01300

 

·                                 @SAO PAULO

To może trzeba go wypełnić :o))

LORDJIM09:38

82855

 

·                                 @LORDJIM

CZYM?????

Sztucznością???

SAO PAULO09:58

01300

 

·                                 @LORDJIM

JESZCZE RAZ POWTÓRZĘ TO, CO NAPISAŁAM POWYŻEJ:


"Czy z komórki można pisać notki? Czy tylko komentarze? Jeśli ktoś zna odpowiedź, poproszę o wskazówkę :) "
FREE YOUR MIND26.11 21:26
155873251


@PIKO 22:16
Żebyś Ty wiedział, na jakim ja sprzęcie pracuję [klikanie myszą po klawiaturze ekranowej], to byś nie czekał na mnie ;p
FREE YOUR MIND12.11 13:45
155873251


Fymie (?), z całym szacunkiem ale gdy przeczytałam te Twoje wpisy, to przecierałam oczy ze zdumienia!!!
To się kolokwialnie mówiąc kupy nie trzyma i mam jakieś, przykro mi mówić, ambiwalentne odczucia...
Na miłość Boską, nie byłabym zdziwiona gdyby takie pytania zadawała moja Teściowa (pardon Teściową) ale Ty przy swojej biegłości informatycznej, sprawnosci w logistycznym obsługiwaniu bloga itd, itp wprawiasz przynajmniej mnie, w osłupienie...
Jednoczesnie przy dzisiejszych cenach używanego , naprawdę niezłego sprzętu klikasz myszką po klawiaturze ekranowej???!!!

Hmmmmm......

Nie wiem co o tym myśleć...Przykro mi, że mam takie wątpliwości...nic na to nie poradzę...

Pozdrawiam

Sao Paulo


Udawanie, że problemu nie ma, że nie ma nic dziwnego w FYMa zachowaniu albo przechodzenie nad tym do porzadku dziennego nie zmieni faktu, że RZECZYWISTOŚĆ JEST SKRZECZĄCA JAK CHOLERA i że nawet moim zdaniem rzuca dziwne światło na tych, którzy starają się uwiarygadniać FYMa zachowanie...

Moje podejrzenia co do TEGO CO SIĘ DZIEJE przekazałam już w swoich wcześniejszych pytaniach i watpliwościach

"07.11.2014 15:50

@E.B, @ALBATROS, @UŚKA
Ja również jakiś czas temu pytałam o FYM'a 

Witam
No właśnie...A co dzieje się z FYMem czy ktoś się orientuje, bo od 8.10.nie komentuje i nie pisze...
SAO PAULO22.10 23:53

i uzyskałam odpowiedzi:



@SAO PAULO
Ja się orientuję.

Jest OK i na razie tyle :)
PIKO23.10 14:57


@SAO PAULO, @ALL
Szanowni Państwo,
przekazuję od męża informację, że wszystko u niego w porządku i sam wkrótce się odezwie. Serdecznie pozdrawiam
TYRANOWA27.10 21:21


Nie ma podstaw żeby nie wierzyć i ja im równierz wierzę:)) ale...

zaniepokoiło mnie usunięcie mojego komentarza ...usuniętego przez Gospodarza Salonu?/
Gospodarza Bloga?/ kogoś innego???

Komentarz brzmiał mniej więcej tak:

Czy aby nieobecnośc FYMa nie jest związana z pewnym spotkaniem właśnie Jego z KIMŚ niedawno w lecie, tak jak sytuacja w czerwcu 2012r była, być może związana z inną wizytą w owym czasie i z pewnym wywiadem udzielonym przez FYM'a????

Jeżeli ktoś miałby na ten temat jakąś wiedzę to prosimy o wiadomość.




ORAZ NASTEPNY MÓJ KOMENTARZ



"11.11.2014 11:07
@FREE YOUR MIND

„"@SAO PAULO 15;50

moja nieobecność wynika z konieczności podjęcia pracy po wielu miesiącach szukania jej w kraju. Proza życia, po prostu.
FREE YOUR MIND10.11 21:12”"



FYM- ie, bardzo się cieszę , że się odezwałeś i szczęść Boże dla Ciebie i Rodziny.
Jeśli jest tak jak napisałeś do Albatrosa, to szczerze współczuje, bardzo mi przykro i życzę Ci aby rozłąka z Rodziną trwała jak najkrócej...
Jak widzisz troszczę się niezmiennie o tych, których długo nie widzę w blogosferze i tak było również z Tobą...

Jak zapewne zauważyłaś pytałam na blogu również o inną kwestię , którą poruszał też Albatros (SAO PAULO7.11 15:50, ALBATROS ... Z LOTU PTAKA9.11 21:55, ALBATROS ... Z LOTU PTAKA9.11 22:03 )

Jeżeli możesz, to odpowiedz choćby ku przestrodze dla innych, jeżeli jest choćby cień wątpliwości…
Nie twierdzę, że tak być musi ale pewne sygnały niepokojące w moim odczuciu się pojawiły…
Również jak zauważyłeś odniosłam się do 2012r i pewnego wywiadu...
Profesor Trznadel również po takim „wywiadzie” zniknął z przestrzeni publicznej stąd moje pytanie
Jeżeli nie chcesz poruszać tej kwestii tutaj na blogu, to P. zna mój adres mailowy i prosiła bym Ciebie o odpowiedź 

Jeszcze raz wszystkiego dobrego i szczęść Boże

PS. Nie przemęczaj się za bardzo, Rodzina musi Ciebie mieć w dobrym zdrowiu
 J


JESZCZE DO WCZORAJ MIAŁAM WATPLIWOŚCI I SŁABO ALE WIERZYŁAM, ŻE MOŻE FAKTYCZNIE TO CO NAPISAŁ FYM(?) MA JAKIEŚ ELEMENTY PRAWDY

Dzisiaj nie mam watpliwości, zwłaszcza po niektórych komentarzach, że to farsa albo wielka ściema.

Nawet to uwiarygadnianie przez FYMa/NIEFYMA pewnego reżysera jest mocno podejrzane...

Coraz bardziej prawdopodobny jest dla mnie ten scenariusz, który poddawałam pod rozwagę, a dotyczący wywiadu FYMa w 2012r i potem spotkania latem tego roku z p.Jackiem...

Dziwne to wszystko ale i niezrozumiałe dla mnie dlaczego toczy się dziwna gra na blogu wzorem tego jaką prowadzą PISowcy, JK.i inni w sprawie smoleńska....

Wszyscy , którzy prowadzą tę grę wiedzą, że to działanie w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz" ale prowadza ja nadal...
 

SAO PAULO10:35

01300

 

·                                 @SAO PAULO

Czytałem Twoje komentarze i rozumiem Cię całkowicie ale w kwestii rozwiewania obaw wolałbym pozostać neutralny, co zresztą czynię ;o)

P.S. Jak wiesz - ja wolę obraz i dźwięk od pióra ;o)

LORDJIM10:52

82855

 

·                                 @LORDJIM & Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Czy mogę dołączyć do Towarzystwa ?

{" JMW: Dzięki Pańskiej muzyce nie kiśniemy tu z frustracji i nie poddajemy się goryczy. Przecieranie ciernistej ścieżki Prawdzie to ciężkie zadanie. Przekonuje się o tym od lat nasz Gospodarz i jego Rodzina na własnej skórze (i oczywiście nie tylko on). Tym bardziej musimy na uszach stanąć, aby FYM jak najszybciej mógł także znowu posłuchać Pańskich kompozycji i spotkać się z nami bez pospiechu i w namyśle ;-)

LORDJIM o:) Dzięki za ten komentarz :o) 
A co do mnie, jestem tylko małym ogniwkiem w tym wszystkim :o) Małą iskiereczką, która mruga i mruga nie dając się zgasić :o) Oby tych iskierek było jak najwięcej i w końcu połączone razem ... :o)
"

o:) ! http://www.garnek.pl/mysz44/20456551

"...

poszli goście radośni,
...a ja myślę o wiośnie...
miłośnie...! :)"

<<b>Jolu,a pamiętasz zapis w szkolnym pamiętniku i ten dzień w Zakopanem:"Na górze róże,na dole fiołki,a my się kochamy jak ...... i tu następuje zmiana na !!! - dwa gołąbki."Wyobrażam sobie co się będzie działo w maju,kiedy zakwitną bzy,bzy,bzy......:)-oczywistym jest,że najbardziej myślałam o maturze-swojej z przed (niestety) 100 laty :(:(:( choć ciągle myślę,że była ona wczoraj,no, żydowskim targiem w ubiegłym roku.>

Moc pozdrowień.
Od Albatrosa... z lotu Ptaka

Jak to miło po czterech (3) latach harówki spotkać się w takim GRONIE.
Poranek i wieczór po ciężkim dniu!

ALBATROS ... Z LOTU PTAKA10:54

3531945

 

·                                 @ALBATROS ... Z LOTU PTAKA

Czołem Albatrosie :o) 

"Gróz w ogień, ogień w mróz
Żelazo się stopi..ale nie pozostanie w bezruchu
Przez wiele lat znałam jedynie ciemność
Jednak kiedy otworzyłam oczy ujrzałam najjaśniejsze światło
Wiem, że ono żarzy się w każdym z Was
Żar ów musi stać się płomieniem, żelazo mieczem
Ja będę waszym orężem wykutym w ogniu waszych serc
I wolę dzisiaj zginąć niż...
Żyć dalej tą śmiercią
Kto pojedzie ze mną? Kto będzie moim bratem?
..."

LORDJIM11:29

82855

 

·                                 ALL od @ALBATROS ... Z LOTU PTAKA

śp. Michał Stanisław de Zieleśkiewicz, który miał wielką atencję do FYMA: pewnie w komentarzu do DYSKUSJI napisałby:

"Tym bardziej musimy na uszach stanąć, aby FYM jak najszybciej mógł także znowu posłuchać Pańskich kompozycji i spotkać się z nami bez pospiechu i w namyśle ;-)"

Co kolwiek miałoby to znaczyć ??? !!!

Sięgnąłem po KODEKS HONOROWY Władysława Boziewicza

strona 11
Art.7 Wszyscy ludzie honorowi są sobie bezwględnie równi.Dlatego nie wolno odmawiać zadośćuczynienia z powodu różnicy stanu, urodzenia, stanowisku lub majątku.
Osoba odmawiająca na takiej postawie satysfakcji honorowej staje się nie honorową.
Uwaga. Zasada p, odpowiadająca w zupełności współczesnej demokratyzacji społeczeństw, nie zezwala np. członkowi rodu książęcego odmówić satysfakcji honorowej robotnikowi, ktory jest posłem na Sejm.

Art.8
Wykluczeni ze społeczności ludzi honorowych są osoby, ktore dopuściły się pewnego ściśle kodeksem honorowym określonego czynu; a więc indywidua następujące:
1. osoby karane przez sąd państwowy za przestępstwa pochodzące z chciwości, zysku lub inne mogące osobnika poniżyć w opinji ogółu;
2.denuncjant i zdrajca;
3.tchórz w pojedynku lub na polu bitwy;
4.homoseksualista;
5.dezerter z armji polskiej;
6.nieżądający satysfakcji za ciężką zniewagę przez człowieka honorowego;
7.przekraczający zasady honorowe w czasie pojedynku lub pertraktacji honorowych;
8.odwołujący obrazę na miejscu starcia przed pierwszem złożeniem względnie pierwszą wymianą strzałów;
9.przyjmujący utrzymanie od kobiet nie będących jego najbliższymi krewnymi;
10. kompromitujący cześć kobiet niedyskrecją;
11. notorycznie łamiący słowo honoru;
12.zeznający falsz przed sądem honorowym;
13.gospodarz łamiący gościnności przez obrażanie gości we własnym domu;
14.ten kto nie broni kobiet pod jego opieką pozostających;
15.piszący anonimy;
16. oszczerca;
17. notoryczny alkoholik, o ile w stanie nietrzeźwości popełnie czyny poniżające go w opinji
społecznej;
18.ten, kto nie płaci w terminie honorowych długów;
19. falszywy gracz w hazardzie;
20. lichwiarz i paskarz;
21. paszkwilant i czlonek redakcji pisma paszkwilowego;
22.roszerzający paszkwile;
23.szantażysta;
24.przywłaszczający sobie nieprawnie tytuly godności i odznaczenia;
25.obcujący notorycznie z ludźmi nie honorowymi;
26. podstępnie napadujący (z tyłu, z ukrycia itp.);
27. sekundant, ktory naraził na szwank honor swego klienta;
28. stawiający przeciw honorowi osoby drugiej i uchylający się od ich podtrzymania przed sądem honorowym.

Czynię to w jego śp. Michała Stanisława de Zieleśkiewicza IMIENIU:

Kto FYM-a po raz drugi doprowadzil do upokorzenia???

Czy cztery lata pracy Jego i kilkuset Osób skupionych przy Jego DZIELE ma doprowadzić w zamyśle ZLECENIODAWCÓW DO FARSY!!!

Bóg, Honor, Ojczyzna

Koniec i KROPKA. Polecam pod rozwagę tym którzy mają SUMIENIE!!!




 

ALBATROS ... Z LOTU PTAKA11:42

3531945

 

·                                 od @ALBATROS ... Z LOTU PTAKA

The Beatles - A hard day's night - Tekstowo.pl
www.tekstowo.pl › T › The Beatles
wydaje się, że wszystko jest w porządku. Gdy jestem w domu, czuję, jak mocno mnie obejmujesz, mocno, tak! Jest noc po ciężkim dniu a ja pracowałem jak wół.
A hard day's night - The Beatles - YouTube
Film dla zapytania the beatles wieczór po ciężkim dniu► 2:32► 2:32
www.youtube.com/watch?v=6fDAajOOcf8
26 kwi 2012 - Przesłany przez: zuki -lennona
Kolejna odsłona The Beatles w formie krótkich filmików. W niektórych momentach mogą być zamazane ...



Tekst piosenki:

It's been a hard day's night
And I've been workin' like a dog
It's been a hard day's night
I should be sleepin' like a log

But when I get home to you
I find the things that you do
Will make me feel all right

You know I work all day
To get you money to buy you things
And it's worth it just to hear you say
You're gonna give me everything

So why on earth should I moan?
'Cause when I get you alone
You know I feel okay

When I'm home
Everything seems to be right
When I'm home
Feeling you holding me tight
Tight, yeah

It's been a hard day's night
And I've been workin' like a dog
It's been a hard day's night
I should be sleepin' like a log

But when I get home to you
I find the things that you do
Will make me feel all right

So why on earth should I moan
'Cause when I get you alone
You know I feel okay

When I'm home 
Everything seems to be right
When I'm home 
Feeling you holding me tight
Tight, yeah

It's been a hard day's night
And I've been working like a dog
It's been a hard day's night
I should be sleeping like a log

But when I get home to you
I find the things that you do
Will make me feel alright.
You know I feel all right
You know I feel all right

Jest noc po ciężkim dniu
a ja pracowałem jak wół.
Jest noc po ciężkim dniu,
powinienem spać jak kamień.

Ale gdy wrócę do domu do ciebie,
wiem, że to, co zrobisz,
sprawi, że będę się czuł wspaniale.

Wiesz, że pracuję przez cały dzień,
By zdobyć dla ciebie pieniądze, kupować ci różne rzeczy.
I to jest warte tego, by po prostu usłyszeć, jak mówisz,
że dasz mi wszystko.


Więc dlaczego u licha miałbym narzekać,
bo kiedy jestem tylko z tobą,
wiesz, że się czuję wspaniale.

Gdy jestem w domu,
wydaje się, że wszystko jest w porządku. 
Gdy jestem w domu,
czuję, jak mocno mnie obejmujesz,
mocno, tak!

Jest noc po ciężkim dniu
a ja pracowałem jak wół.
Jest noc po ciężkim dniu,
powinienem spać jak kamień.

Ale gdy wrócę do domu do ciebie,
wiem, że to, co zrobisz,
sprawi, że będę się czuł wspaniale.

Więc dlaczego u licha miałbym narzekać,
bo kiedy jestem tylko z tobą,
wiesz, że się czuję wspaniale.

Gdy jestem w domu,
wydaje się, że wszystko jest w porządku. 
Gdy jestem w domu,
czuję, jak mocno mnie obejmujesz,
mocno, tak!

Jest noc po ciężkim dniu
a ja pracowałem jak wół.
Jest noc po ciężkim dniu,
powinienem spać jak kamień.

Ale gdy wrócę do domu do ciebie, 
wiem, że to, co zrobisz,
sprawi, że będę się czuł wspaniale.
Wiesz, że będę się czuł wspaniale,
wiesz, że będę się czuł wspaniale.

ALBATROS ... Z LOTU PTAKA11:48

3531945

 

·                                 @ALBATROS ... Z LOTU PTAKA

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka