Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
497
BLOG

ŻYĆ W HARMONII CZY W CIENIU MORDERSTWA ?

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 4

 

KILKA PYTAŃ DLA KANDYDATÓW NA URZĄD PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ

ANDRZEJA DUDY I BRONISLAWA KOMOROWSKIEGO

ŻYĆ W HARMONII CZY W CIENIU MORDERSTWA ?

http://www.salon24.pl/

 

 

·                                 Dziś wieczorem debata prezydencka Duda-Komorowski

Dziś wieczorem rywale o urząd Prezydenta RP - Andrzej Duda i Bronisław Komorowski - stoczą pierwszy bezpośredni bój w telewizyjnej debacie. Start o 20.10 w TVP1 i Polsat.   Debatę poprowadzą Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec. Potrwa 80 minut. Zgodnie z ustaleniami...  

Salon24 news

SALON24 NEWS

12:1130 Komentuj

 

12:11Kategoria: Polityka Odsłon: 717 31 Komentuj

Dziś wieczorem debata prezydencka Duda-Komorowski

Dziś wieczorem rywale o urząd Prezydenta RP - Andrzej Duda i Bronisław Komorowski - stoczą pierwszy bezpośredni bój w telewizyjnej debacie. Start o 20.10 w TVP1 i Polsat. 

Debatę poprowadzą Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec. Potrwa 80 minut. Zgodnie z ustaleniami sztabów obu kandydatów, pytania będą dotyczyć bezpieczeństwa i spraw zagranicznych, ustroju państwa, gospodarki i spraw wewnętrznych. Potem obaj kandydaci będą mogli zadawać pytania sobie nawzajem.

Z opublikowanego w piątek sondażu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych wynika, że na kandydata PiS w drugiej turze chce oddać głos 48 proc. badanych, zaś na obecnego szefa państwa 43,2 proc. 6,9 proc. ankietowanych jeszcze nie wie, na kogo odda swój głos 24 maja. Udział w wyborach deklaruje 52,7 proc. 

Przed drugą turą wyborów planowana jest jeszcze jedna debata - w czwartek 21 maja w TVN24. Poprowadzą ją Monika Olejnik, Justyna Pochanke i Bogdan Rymanowski.

Ostatnia prosta przed drugą turą:

TVP/x-news

 

http://humanityinchaos.com/PolishPresidentMurdered-update1.html

 

Prezydent Polski, Lech Kaczyński, zamordowany?

SPIS TREŚCI . Część 1a . Część 1b . Część 2 . Część 3 . Część 4a . Część 4b . Część 5 . Część 6

 

 

Część 6

8. Aktualizacja. 04 czerwca 2010

 

Pytania otwarte

Mówię po polsku, ani rosyjskiego ani. W związku z tym moje badania został zahamowany przez moją niezdolność do zagłębić się informacjami zawartymi w jednym z tych dwóch języków. Wierzę jednak, że istnieją pewne pytania możemy zadać, które wykraczają poza bariery językowe.

Chciałbym zacząć od pytania na następujące pytania. Jeśli ktoś ma odpowiedzi na to, prosimy o kontakt poprzez e-mail .

1. Gdy dziennikarze, którzy poprzedzili lot prezydenta do Smoleńska przygotowywali się do opuszczenia portu lotniczego w Warszawie, nie widzą także członków partii prezydenckiej na lotnisku?

2. Czy wszyscy członkowie służby prasowej bezpośrednio zgłosić się i robić zdjęcia z prezydenckiej partii na lotnisku, zanim partia prezydenta wyleciał z Warszawy? Czy dziennikarze zobaczyć prezydenckich pokładzie Air Force Partii Polski i zobaczyć 101 samolot startu z lotniska w Warszawie?

3. O której Prezydencki samolot wylecieć z Warszawy (według oficjalnych danych lotniskowych)? Co prowadzi do pytania, co było całkowity czas od kiedy partia prezydencka oficjalnie opuścił lotnisko w Warszawie, kiedy polski Air Force 101 rozbił się w Smoleńsku?

4. Czy istnieje strona internetowa (organizacja), który zebrał pierwszej ręki zeznania przez dziennikarzy, którzy byli w Smoleńsku i blisko lotniska Północnej w momencie katastrofy?

5. Wierzę, że ktoś obecny w Smoleńsku wspomniano ich telefon przestał działać tuż przed katastrofą. Czy są jakieś raporty na temat tego ze źródeł, które były w Smoleńsku? [3. szukamy Wszelkich wskazòwek od obecnych Na miejscu Ludzi:. KIEDY przestaly dzialac telefony komòrkowe - Jaka to byla siec, W Jakim to sie stalo czasie http://smolensk-2010.pl/sledztwo ]

 

ROSYJSKI KOMITET LOTNICTWA INTERSTATE (MAK) RAPORT

Rosyjski Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK) opublikował zapis dyktafonu, gdzie ustalono, że Polskie Siły Powietrzne 101 rozbił się na 10,41. I w raportu MAK wydany w dniu 19 maja 2010 roku Komisja stwierdziła, że ​​13 minut po katastrofie teren kordonem przez 180 pracowników.

. Po upływie około 13 minut po incydencie ... Ministerstwo Spraw Wewnętrznych ... i Federalna Służba Bezpieczeństwa ... kordonem miejsce katastrofy w promieniu 500 metrów, 180 pracowników, 16 sztuk sprzętu. 
b. ... Małe otwarte spalanie ... eliminowane w 18 minut po ... strażacy przybyli ...

W analizie wykonanej wcześniej (patrz część 4a ), zasugerowano, że świadkowie donosili syreny lotnisko ostrzegawcze Ratownicy z katastrofy brzmiało na 10,56 (15 minut po katastrofie). To byłby oczywiście w sprzeczności z raportu MAK, co sugeruje przybyli ratownicy po 13 minut katastrofie.

Jest to także stwierdzono w raporcie MAK, że 16 sztuk sprzętu były na scenie 13 minut po katastrofie. Ale jeśli spojrzymy na jeden z pierwszych filmów wideo z miejsca katastrofy (wg Wiśniewskiego, patrz część 4a ), widzimy, prawdopodobnie tylko 2 samochody ratownicze i garść członków zespołu ratownictwa na miejscu wypadku - i pojawia się jeden z ratowników do stojącego samochodu ratownictwa palenia papierosów z drugiej ręki w kieszeni.

 

rescueteam7 rescueteam6

rescueteam3 rescueteam2

rescueteam1 rescueteam4

rescueteam5 rescueteam8

 

Można też spojrzeć na pierwszego filmu mamy na miejscu katastrofy [Andrieja Mendierej (?), Patrz część 3 ], które prawdopodobnie zostało zrobione gdzieś podczas ramy czasowe 10,55 do 10,57 (około 15 minut po katastrofie, a także w momencie, kiedy zabrzmiała syrena lotniskowe). Zakładamy, że ramy czasowe (?) Wideo Mendierej jest wskazane, ponieważ świadkowie na lotnisku zasugerował syrena na 10,56. W konsekwencji fakt, słyszymy syreny w (?) Wideo Mendierej jest, by potwierdzić ramy czasowe film został zastrzelony, a także sugerują, pośrednio, że jest wysoce nieprawdopodobne, zespoły ratownicze były na miejscu katastrofy 13 minut po katastrofie.

Jednak nie mam silne dowody na poparcie pojęcie syrena na 10,56. Mam tylko rozrzucone raporty od źródeł informacji. Ale to nie będzie można sobie wyobrazić zajęło Mendierej (?) Nie więcej niż 14 minut, aby dotrzeć do miejsca katastrofy. Widocznie on przychodził z kierunku lotniska i byłoby co najmniej 100 metrów, jeśli nie więcej, z miejsca katastrofy.

Wierzę, że to może być przedmiotem dyskusji jest sprzeczność w raporcie MAK, który skupia się wokół nalegań MAK, że ekipa ratunkowa była na miejscu katastrofy 13 minut po katastrofie. Ale po raz kolejny, że potrzebujemy więcej dowodów na poparcie, że syrena lotnisko wezwać zespół ratownictwa na miejsce katastrofy brzmiał 15 minut po katastrofie.

Albo analiza przedstawiona w ramy czasowe części 3 i część 4a jest nie tak, albo Międzypaństwowy Komitet Lotniczy rosyjski jest celowo przeinaczanie faktów.A jeśli jest przeinaczanie MAK prosty fakt, o czasie, to co mamy zakładać o ich przedstawieniu faktów technicznych dotyczących rzeczywistej próby lądowania?Ocenić. A jeśli wiesz, daj mi znać.

 

ORGANY

Dostałem kilka maili dotyczących moje pytanie "gdzie są ciała". Mogę jedynie powtórzyć moje rozterki na temat, dlaczego były wszystkie ciała podobno tylko w jednej dziedzinie (patrz poniżej oraz wstępnych oświadczeń złożonych w części 4a ).

Wydaje się, że władze proponują wszystkie ciała zostały znalezione w zielonej okolicy poniżej.

 

bodyarea

 

Sugestia jest, że powodem, dla którego wszystkie ciała zakończyła się w zielonej okolicy, ponieważ był kadłub jest tam, też. Ale chciałbym zaproponować, że części kadłuba znajdują się w czerwonych obszarów wykazanych powyżej. A po drugie, jak to jest, że części samolotu zostały rozrzucone we wszystkich dziedzinach miejscu katastrofy, ale ciała zostały złożone tylko w jednym określonym obszarze miejscu katastrofy?

Poniżej możemy zobaczyć część ogona Sił Powietrznych Polskiego 101, (oznaczony kolorem zielonym) znajduje się obok kawałka kadłuba.

 

Kadłub ogona

 

Poniżej w kolorze różowym możemy zobaczyć, gdzie położenie jednej części ogona została wyraźnie określona na miejscu katastrofy

 

ogon hull2

 

Ale gdzie powinniśmy umieścić drugi fragment ogona? Jeśli umieścić go w jednym z dwóch czerwonych obszarów, które wydaje się najbardziej prawdopodobne, biorąc pod uwagę to, co photo / video mamy dokumentację z miejsca katastrofy, to mamy dwie możliwości. Albo kawałek ogona zakończył się w zielonej okolicy lub w sekcji kadłuba jest czerwony obszar w prawym dolnym rogu obrazu przedstawionego powyżej. Jeśli sekcja ogon jest w zielonej okolicy, jest to po prostu jeszcze jeden dowód, że samolot był rozrzucone po całym miejscu katastrofy. Zamiast tego, czy łuska jest usytuowany w obszarze w kierunku czerwonego w prawym dolnym rogu, to znaczy kadłub, który reprezentuje punkt, w którym pasażerowie znajdującego się na pokładzie statku powietrznego, również w obszarze, w którym wyraźnie nie stwierdzono ciała. Jeśli to prawda, jak ktoś może racjonalnie wyjaśnić, dlaczego organy nie powinny się znaleźć w pobliżu prawym dolnym obszarze miejscu katastrofy, też?

Jako kolejny dowód tego, jak szeroko samolot rozrzucone na miejscu katastrofy, mamy obraz szczegółowo lokalizację kawałków samolotu, tak jak pokazano poniżej (już zaprezentowane w części 1b ).

 

crashsitewreckage

 

Po raz kolejny, jak to jest możliwe, że fragmenty samolotu zostały rozrzucone na dużym obszarze z miejsca katastrofy, ale że wszystkie ciała były podobno w jednym i tylko jednym obszarze? Moim zdaniem, co jest tylko, że - w opinii, nie wydaje się uzasadnione. Nawet Wiśniewski stwierdził, że był zdumiony brakiem ciał na miejscu katastrofy (patrz część 2 ).

 

Ekshumacji ORGANÓW

Uważam, że jeśli ktoś chce zrobić dokładne dochodzenie w sprawie katastrofy samolotu, konieczne do ekshumacji ciała i zrobić kryminalistycznych badań patologicznych w celu określenia przyczyny śmierci. Ponieważ nie są oczywiście tak wiele pytań wokół prostych faktów, takich jak wydarzenia w czasie wydarzyło i procedur wybranych szukać rozbitków, zatem staje się jeszcze bardziej trudne do zaakceptowania, że ​​większy obraz jest tak jasne, jak i niektórzy rosyjscy polskie władze miałyby wszystkich uwierzyć.

 

NA ZAKOŃCZENIE

Osobiście uważam, że to poza moją wiedzę do analizy warunków atmosferycznych (albo sztucznych lub naturalnych), technicznych aspektów związanych z instrumentami lądowania lub możliwych zastosowań impulsów częstotliwości zakłócić lub nawet kontrolować nawigację samolotu.

Moja analiza polskiego Air Force 101 katastrofie zawsze starał się trzymać prostych pojęć - czas wypadku, kiedy ratownicy przyjechać, kiedy to filmy zrobione, gdzie te części samolotu znajduje, gdzie rzekomo miały ciała znaleźć i oszustwo rządowe / POŚREDNICTWEM dezinformacji (ukąszenia dźwiękowe mediów).To moje uczucie, że kiedy patrzymy na tych prostych pojęć, okazuje się, że władze zostały wprowadza w błąd opinię publiczną. W związku z tym wydaje się, że władze coś ukrywa. Uważam, że wszyscy powinniśmy czuć się pewnie, kiedy mówimy, że ktoś kłamał o faktach. Nikt nie powinien się wstydzić, aby poprosić o pełną open-to-the-publicznego dochodzenia.

Myślę też, że jest więcej tam dowody z dokumentów został złożony, niż publiczne, co najmniej w odniesieniu do filmów i zdjęć, w których byłem w stanie znaleźć. Poniżej po lewej stronie, na przykład, mamy Wiśniewski filmowanie kogoś, kto wydaje się być również filmować miejsce katastrofy, ale z bliższej widzenia. A po prawej mamy kogoś filmowanie Wiśniewskiego. Ilu inne filmy lub fotografie są tam? Byłoby miło, gdyby było miejsce lub seria strony partnerskie dokumentujących wszystkie dostępne informacje na temat katastrofy. Jest to bardzo trudne do analizowania informacji wokół katastrofy, bo nie ma centralne źródło odwołujących filmy, świadectwa, dokumenty lub jakie działania zostały podjęte w celu zbadania przyczyn katastrofy.

Ja dalej wierzę, że jeśli Polska i inne kraje zachodnie chcą kontynuować w tym eksperymencie, który nazywamy wolności, to jest czas dla tych urzędników, którzy mają ciche pozycje wpływów do wzięcia na siebie odpowiedzialności i zdobyć się na odwagę, by zmienić bieg historii. Nadszedł czas, aby zatrzymać i doprowadzić kłamstwa prawdę przodu. Nadszedł czas dla nas, aby nauczyć się żyć w harmonii, a nie w ciemnościach morderstwa.

 

Od Wiśniewskiego wideo filming1z nieznanego źródłafilming2

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka