I oby tak dalej.
Zakłamać Smoleńsk !
Pracujemy, pracujemy dla Antoniego Macierewicza
Chłop się obudził po 5 latach.
Próba przefarbowania się w BARWY JESIENI.
Och ten PiS ale, ale ...
Jeden wybuch, dwa wybuchy albo i więcej i to wszystko przed polanką smoleńską.
160 m x 40 m i 1 m w głąb !
Przemysław Wojciechowski - Odkłamać Smoleńsk
a widział pan Panie Przemysławie wystąpienie pani minister zdrowia Ewy Kopacz na Kremlu w gościnie u premiera Wladimira Putina.
Humanity in Chaos - Humanity in Chaos - Polish plane ...
Prezydent Polski, Lech Kaczyński, zamordowany?
|
|
W dniu 10 kwietnia 2010 roku polskiego samolotu prezydenckiego, polskiego Air Force 101 (rosyjski wybudowany Tupolew Tu-154M), rozbił krótkie rzeczywistego pasa startowego na lotnisku wojskowym Smoleńsk wycofany ze służby w. Uważa się, 96 osób było na pokładzie. Wszyscy pasażerowie zgłoszono zginęli na uderzenia, w tym prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego i dużej części swojego zespołu politycznego.
Co chciałbym omówić tu jest moje badania w sprzeczności otaczających katastrofę samolotu, masa media o katastrofie i kilka pytań otwartych Myślę, że należy zadać sobie pytanie. Mam nadzieję, że moje badania pomaga innym również otwarcie pytanie, co stało się w dniu 10 kwietnia 2010 roku moim zdaniem, to, co miało miejsce w Smoleńsku, Rosja to nie tylko polska sprawa.Katastrofa powinny być interesujące dla całego świata uprzemysłowionego. Jeśli polityka zachodniego społeczeństwa jest kształtowana przez akty przemocy, to powinniśmy uznać fakt, i podjąć działania,ABY przestępcy zostali pociągnięci do odpowiedzialności. Nasza wolność zależy od TEGO.
Humanity in Chaos - Turning the Page . Human Beings ...
Aby móc trzeba chcieć odkryć PRAWDĘ O SMOLEŃSKU ...
Czy tam na planszach to nie Boeing 737 "zajumany" na Okęciu w dniu 6 kwietnia 2010 roku !
Ewa Stankiewicz i Glenn A. Jørgensen - Odkłamać Smoleńsk
Odkłamać Smoleńsk
Ewa Stankiewicz i Glenn A. Jørgensen
Organizator:
Krakowski Klub Wtorkowy
Klub Pod Gruszką
Kraków, 30 października 2015
https://cyklista.wordpress.com/2012/01/24/rozmieszczenie-szczatkw-tupolewa/
Rozmieszczenie szczątków Tupolewa
Rozmieszczenie szczątków Tu-154 – jednak była eksplozja?
Rozmieszczenie szczątków Tu-154
Poniżej znajduje się uzupełniona, w stosunku do mojej poprzedniej notki, mapa rozmieszczenia szczątków Tu-154.
Link do rysunku w dużej rozdzielczości
Lista zaznaczonych elementów (czerwone cyfry)
(1) prawy poziomy statecznik, (2) statecznik pionowy wraz z lewym poziomym, (3) prawy silnik, (4) poszycie tylnej części kadłuba, (5) tył kadłuba, (6) prawe skrzydło, (7) prawe podwozie, (8) lewe podwozie, (9) centralny silnik, (10) lewy silnik, (11) element kadłuba z oknami, wymiar 2×2 m
Elementy, których nie widać na zdjęciu satelitarnym
(12) element kadłuba, wymiar 7×2 m (zdjęcie)
(13) element kadłuba, wymiar podłużny ca 6 m, wymiar poprzeczny szacowany 2 m, (widoczny na filmie S.Wiśniewskiego – kadr z zaznaczonym obszarem)
(14) element kadłuba, wymiar podłużny ca 7 m, wymiar poprzeczny szacowany 3 m, (widoczny na jednym ze zdjęć ofiar, fragment z zaznaczonym obszarem)
(15) przednie podwozie (zdjęcie)
Charakterystyczne punkty orientacyjne (purpurowe cyfry)
(1) czarna skrzynka, (2) dwupienna brzoza, (3) pierwsze zachowane na terenie katastrofy drzewo, wisi na nim element kadłuba oznaczony numerem 12.
Dodatkowo :
- żółtymi liniami oznaczono obszar, gdzie nie zachowały się żadne zarośla ani drzewa,
- niebieskimi okręgami zaznaczono miejsca, gdzie występowały płomienie.
Jednak była eksplozja?
Rozmieszczenie elementów wraku, a zwłaszcza oznaczonych numerami 12,13,14 wskazuje na wystąpienie eksplozji. Spójrzmy najpierw na element 12. Jest on zawieszony na drzewie, pionowo, w kierunku przeciwnym do ruchu samolotu. Jego brzegi są wygięte w kierunku drzewa, jakby działała na nie siła od strony przeciwnej. Elementy 13 i 14 są przykryte częściami samolotu, leżą na nich ciała. Wyglądają jak wyprostowane, ich krzywizna nie jest zgodna z promieniem kadłuba.
Dodatkowe przesłanki:
- W obszarze zaznaczony żółtymi liniami nie zachowały się żadne zarośla ani drzewa, wszystkie są połamane i przygięte do ziemi, co wskazuje na ruch kompletnego, lub zachowanego w dużej części, kadłuba po tym tym obszarze.
- Na brzegach zaznaczonego obszaru znajdują się ścięte drzewa, z czego wynika oddziaływanie na nie skrzydeł samolotu, poziomo w stosunku podłoża (wskazał na to bloger h-Trzaska, kadr z filmu Wiśniewskiego)
- Ciała ofiar zgrupowane są na stosunkowo małym obszarze.
- Płomienie występują punktowo w dwóch miejscach, położonych niedaleko od siebie. Przyjmując, że eksplozja nastąpiła jakiś czas po upadku samolotu, można założyć, że w te miejsca wyciekło paliwo ze zbiorników umieszczonych w obu skrzydłach.
- Elementy związane z tylną częścią kadłuba mają duże wymiary, podczas gdy część samolotu od skrzydeł do dziobu rozbita jest na dużo mniejsze części.
Prawdopodobny przebieg katastrofy
Pokuszę się teraz o zrekonstruowanie przebiegu katastrofy, od pierwszego kontaktu Tu-154 z ziemią do chwili eksplozji, w oparciu o przedstawione wyżej przesłanki oraz rozkład elementów wraku.
Etapy dekompozycji samolotu.
Ruch po obszarze katastrofy.
Link do rysunku w dużej rozdzielczości
Element 11 – maksymalnie 3x2m
Źródło:Salon 24
Autor: Tommy Lee
POSZUKIWANIA, POSZUKIWANIA BEZ KOŃCA PRZEZ CZYNNIKI OFICJALNE M.INN. ANTONIEGO MACIEREWICZA PRZYSŁOWIOWEGO "CZECZENA" NA OKĘCIU W WARSZAWIE - III RZECZYPOSPOLITA LUB PARĘ MIESIĘCY WCZEŚNIEJ W SAMARZE- FR.
KIEDY TE BOMBKI ZOSTAŁY ZAMONTOWANE A PIES FAFIK W DNIU 7 KWIETNIA 2010 ROKU NIE WYKRYŁ TYCH ŁADUNKÓW !
NA EMERYTURĘ NALEŻY GO WYSŁAĆ BO JUŻ WĘCH NIE TEN !
I TAK MOŻNA BEZ KOŃCA. A LUD TO KUPI !!!
A MOŻE ZA DZIEWCZYNAMI SIĘ OGLĄDAŁ ZA DUŻO.
TYLE POLSKIEJ MŁODZIEŻY EMIGRUJE DROGĄ LOTNICZĄ.
PIES FAFIK NIE WYKRYŁ MATERIAŁU WYBUCHOWEGO !
SPECJALIŚCI, SPECJALIŚCI ...
GLEN A.JORGENSEN
4.09 10:40Kategoria: Polityka Odsłon: 409 8 Komentuj
1 m w głąb
PROBLEM UCHODŹCÓW
PANI PREMIER EWA KOPACZ ZNOWUŻ KŁAMIE TAK JAK W PRZYPADKU SMOLEŃSKA 10 KWIETNIA 2010 ROKU NA NARADZIE U PUTINA NA KREMLU 13 KWIETNIA 2010 ROKU I W POLSKIM SEJMIE
Prime Minister Vladimir Putin holds a meeting of the state commission to investigate the causes of the Tu-154 plane crash. Representatives of the Polish side taking part in investigating the crash have been invited to the meeting
Kopacz, Anodina, Putin i propozycja pomocy UE przy badaniu katastrofy smoleńskiej. Narada w Moskwie
Radzę to obejrzeć dla porownania.
Gumka myszka na Nic się zda - Nasi na Kremlu Albo gdzie ...
1 m w głąb - blog Albatros ... z lotu ptaka
Rosja odrzuca propozycję pomocy UE przy badaniu ...
Kopacz nie przestaje kłamać o Smoleńsku. Tym razem o ...
Ewa Kopacz | Smolensk-2010.pl
Panie Przemysławie W. dalsza kariera przed panem stoi u wrót TVP i TVP Info i oby tak dalej.
Burdenko to przy was Panowie wysiada.
Połowa TU 154 M PLF 101 poszła na pamiątki a połowa leży na polance Siewiernyj XBUS 160 m x 40 m.
Kto przehandlował KOKPIT.
i silniki ca 10 000 000 US Dollar każdy !
Bez "STOLICZNOJ NIE RAZBIERIOSZ".
LEKTURA NA DOBRANOC LUB DOBRY DZIEŃ:
Komentarze