Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
648
BLOG

Poszło się "BUJAĆ" !

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

KATASTROFA tu154m plf101

OD deski do DESKI !

Royal Albatross Centre - albatross.org.nz‎

http://albatross.org.nz/otago-peninsula-gallery/

 

 

Tylko to mnie pozostało i jeszcze COŚ !

 

http://albatross.org.nz/otago-peninsula-gallery/

 

http://albatross.org.nz/otago-peninsula-gallery/#

 

http://albatross.org.nz/about/

 

Adwww.albatross.org.nz/
Your chance to see Royal Albatross, go on tour and protect the wildlife

dla tych "co na MORZU!" ZAJMOWALI SIĘ 5 LAT smoleńskiem. 

PRAWDA boli okrutnie, GŁUPOTA nie !

 

Hrm.

 

Wayback Machine doesn't have that page archived.

Want to search for all archived pages underhttp://www.faktysmolensk.gov.pl/files/pliki/raport/ ?

 

The Wayback Machine is an initiative of the Internet Archive, a 501(c)(3) non-profit, building a digital library of Internet sites and other cultural artifacts in digital form.
Other projects include Open Library & archive-it.org.

Your use of the Wayback Machine is subject to the Internet Archive's Terms of Use.

Wyniki badania

Wyniki prac Komisji zostały podsumowane w następujących dokumentach:

1. Raport końcowy wraz z załącznikami:

oraz

2. Protokół z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 – wypadku ciężkiego (katastrofy) samolotu Tu-154M numer 101 wraz z 8 załącznikami:

Raport końcowy, stanowiący podsumowanie zgromadzonej wiedzy i opartych na jej analizie ustaleń, został opublikowany 29 lipca 2011. 
W Raporcie sformułowano ustalone przez Komisję przyczyny wypadku i okoliczności sprzyjające jego zaistnieniu, a także zalecenia profilaktyczne, mające na celu uniknięcie zaistnienia podobnego zdarzenia w przyszłości.

Należy podkreślić, że dokumenty powyższe co do zasady nie zawierają materiałów źródłowych zebranych przez Komisję, a jedynie przywołane są te najbardziej istotne z punktu widzenia wyjaśnienia wypadku. Ilość informacji zebranych w aktach wielokrotnie przekracza objętość opublikowanych dokumentów.

Oprócz badania prowadzonego przez Komisję Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego, badanie przyczyn wypadku lotniczego na potrzeby strony rosyjskiej, zakończone powstaniem raportu końcowego, przeprowadziła rosyjska komisja Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK – Межгосударственный Aвиационный Kомитет).

Badanie wypadku nie obejmowało zakresu wskazania winnych czy odpowiedzialnych za jego zaistnienie i przebieg.

Do pobrania

Raport końcowy z badania wypadku wraz z załącznikami, prezentacją najważniejszych wyników badania i informacjami dotyczącymi wykorzystanych w raporcie materiałów.

 

Final report of the Committee for Investigation of Accidents in State Aviation into the causes and circumstances of the Tu-154M (tail number 101) accident in Smoleńsk (English translation).

 

Окончательньій отчёт по вопросу об установлении обстоятельств и причин катастрофы самолёта TУ-154M, борт 101 под Смоленском (перевод на русский язык).

 

Protokół z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu Tu-154M nr 101 z 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem.
(Załącznik nr 7, zawierający informacje o obrażeniach odniesionych przez ofiary katastrofy, nie został opublikowany)

□ Załącznik nr 7 - zawierający informacje o obrażeniach ofiar katastrofy - nie został opublikowany

 

Uwagi strony polskiej do Raportu Końcowego MAK

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka