Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
443
BLOG

Zerwanie Quorum to nie przestępstwo ?

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 1

Przychodzę do Sejmu, biorę DIETKĘ, jadam obiadek dietetyczny za 1/3 ceny rynkowej w Restauracji sejmowej i mam głęboko w D... swoje obowiązki.

the ​smallest ​number of ​people ​needed to be ​present at a ​meeting before it can ​officially ​begin and before ​officialdecisions can be taken

Wyciągam KARTĘ DO GŁOSOWANIA  bo umowilem się co do obstrukcji GŁOSOWANIA I TYLE.

Jestem na sali sejmowej czy mnie NIE MA.

CZAPKA NIEWIDKA to bajka ?.

Czy  można zgodnie z PRAWEM RZYMSKIM BYĆ W SENACIE I NIE BYĆ W NIM.

CZY MOŻNA BYĆ NA SALI SEJMOWEJ I UDAWAĆ NIEOBECNOŚCI USPRAWIEDLIWIONEJ.

Karta nie jest wyznacznikiem obecności lub jej braku. To tylko element pomocniczy przy głosowaniu elektronicznym imiennym.

OBSKURANCI BYLI NA SALI KAŻDY TO WIDZIAŁ !!!

>>>

W każdej robocie taki facet czy facetka wyleciałaby na pysk.

Nie było by dietki i obiadek też byłby nie do kupienia w "stołówce zakładowej".

PANI sUCHOCKA mĘDRZEC Z KOMISJI WENECKIEJ MA SIĘ DOBRZE

https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2016/03/koko-dzambo.jpg?w=569&h=340

image

"demokraci wszystkich krajow łączcie się".

POCAŁUJCIE MNIE W NOS.

 

image

Prezentacja "TECHNIKI GŁOSOWANIA: SEJM, SENAT MACIEJ ZAJĄC 138797 ...

slideplayer.pl960 × 720Search by image
Formy głosowania: -podniesienie ręki przy równoczesnym wykorzystaniu urządzenia do liczenia głosów; -użycie kart do głosowania podpisanych imieniem i ...

ŚCIGAĆ TYLKO POSŁANKĘ Małgorzątę Zwiercan.

Bo Kornel Morawiecki jest nie do ruszenia.

 

Morawiecki, Zwiercan i etyka polityka

Dzisiaj, 15 kwietnia (15:45)

PawełKukizwczoraj przeprosił wyborców za zachowanie Małgorzaty Zwiercan, która oddała głos za nieobecnego na sali obrad Kornela Morawieckiego. Sam Morawiecki raz mówi, że swoją koleżankę z sejmowej ławy o taką przysługę poprosił. Później temu zaprzecza. Zwiercan okazuje skruchę. Morawiecki w całej sprawie z punktu widzenia etycznego nie widzi nic nagannego.

 

 
Małgorzata Zwiercan i Kornel Morawiecki /Jacek Turczyk /PAP
Małgorzata Zwiercan i Kornel Morawiecki
/Jacek Turczyk /PAP
 

Kornel Morawiecki poprosił Małgorzatę Zwiercan o zagłosowanie w jego imieniu, czy nie poprosił? Na to pytanie od wczoraj usłyszeliśmy szereg wykluczających się odpowiedzi.

Marszałek senior zaraz po zakończeniu wczorajszego burzliwego głosowania, powiedział, że sam zwrócił się do posłanki Małgorzaty Zwiercan - wówczas jeszcze koleżanki z klubu Kukiz'15 - z taką prośbą.

"Poprosiłem panią poseł, że muszę wyjść i żeby zagłosowała za mnie" - powiedział Morawiecki dziennikarzom na sejmowych korytarzach.

"Uważam, że jak upoważniam kogoś do głosowania, to jest w porządku w sensie moralnym" - stwierdził.

Sama Zwiercan nie kryła, że żałuje tego, co zrobiła. "Popełniłam błąd, nie wiedziałam, że to jest niezgodne z prawem" - mówiła. "Rozmawialiśmy wcześniej [z Morawieckim - red.]... Tak się stało" - przyznała po wyjściu z sali obrad.

Jednak nie prosił

Tego samego dnia w rozmowie z "Do Rzeczy" Morawiecki przedstawiał już inną wersję wydarzeń. "Na posiedzeniu klubu usłyszałem, że podobno podżegałem koleżankę do głosowania za mnie. To bzdura. Wiedziała, jak chcę glosować, bo tego nie ukrywałem, ale o głosowanie za mnie jej nie prosiłem".

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

  • Głosowanie na "dwie ręce". To nie pierwszy raz

    Podczas wczorajszego głosowania nad wyborem prof. Zbigniewa Jędrzejewskiego na sędziego TK posłanka Kukiz'15 Małgorzata Zwiercan zagłosowała "na dwie ręce" pod nieobecność Kornela Morawieckiego. Jak przypomina w dzisiejszym wydaniu "Fakt", to nie pierwszy raz, kiedy poseł zagłosował za swojego kolegę. więcej

 

Zwiercan imieniu swoim i Morawieckiego oddała glosy wstrzymujące się. Tak samo zagłosowali jeszcze czterej posłowie klubu Kukiz'15: Józef Brynkus, Jerzy Jachnik, Anna Siarkowska, Wójcikowski Rafa.

Właśnie dzięki tym głosom - wbrew planom opozycji, której zdecydowana większość posłów wyjęła swoje karty do głosowania - uzyskano odpowiednie kworum i 227 głosami przyjęto kandydaturę prof. Jędrzejewskiego na sędziego TK.

Kukiz przeprasza za Zwiercan. Tylko za Zwiercan

PawełKukizpublicznie stwierdził, że wspomniana posłanka - wykluczona już z sejmowego klubu Kukiz'15 - popełniła przestępstwo. W programie Moniki Olejnik "Kropka nad i" przeprosił swoich wyborców za zachowanie Małgorzaty Zwiercan.

"Pani poseł popełniła przestępstwo. Poszliśmy do wyborów z hasłem  transparentności, uczciwości i ja sobie nie wyobrażam takiej sytuacji, by taką rzecz tolerować" - mówił.

Za zachowanie Kornela Morawieckiego nikt nie przepraszał.



Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-morawiecki-zwiercan-i-etyka-polityka,nId,2185214#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka