Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
491
BLOG

Papieżu Pielgrzymie pokochał Cię Świat

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Uroczystości w Toruniu

96 ROCZNICA URODZIN PAPIEŻA JANA PAWŁA II świętego patrona Polski i Polaków.

http://www.radiomaryja.pl/

Konsekracja Kościoła

image

 

image

18 maja 2016 08:14
 
 
image
 
Ave Maria Hymn with Lyrics - Latin - YouTube
www.youtube.com1920 × 1080Wyszukiwanie obrazem
Ave Maria Hymn with Lyrics - Latin
 
Opublikowany 23.07.2013

Ave Maria pieśń z tekstami. Zdrowaś Maryjo, śpiewane po łacinie przez katolickiego mnicha. Łacińska:Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, Benedicta tu w mulieribus, . Et Benedictus fructus ventris tui Iesus Sancta Maria Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc et w hora mortis . nostrae Amen angielski:Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z tobą. błogosławiony jesteś między niewiastami i błogosławiony owocżywota twojego, Jezus. Święta Maryjo, Matki Bożej, módl się za nami grzesznymi teraz iw godzina śmierci. Amen.

Konsekracja kościoła pw. NMP Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i św. Jana Pawła II

 

W przypadającą dziś 96. rocznicę urodzin św. Jana Pawła II w Toruniu odbędzie się konsekracja kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i św. Jana Pawła II.

Religijne
Dobra Matko - tekst piosenki

Dobra Matko i Królowo z Jasnej Góry,
Z wdzięcznym sercem dziś ku Tobie wznoszę wzrok
Nie potrafię podziękować za Twe serce,
Którym wspierasz każdy czyn mój, każdy krok.

Ref. 
Jesteś tuż obok mnie, jesteś ze mną,
W rannej mgle, w słońcu dnia i w noc ciemną,
Wspierasz mnie, chronisz mnie w swych ramionach,
Jesteś tuż obok mnie w każdy dzień.

2. Gdy upadam, Ty wyciągasz do mnie ręce,
Gdy mi ciężko, Ty oddalasz to, co złe,
Twą obecność czuję zawsze, czuję wszędzie,
Z Tobą Matko tak radosne serce me.

3. Choćby chmury przysłoniły Cię, Maryjo,
I zginęła gdzieś za nimi Twoja twarz,
Wiem, że serce Twe i oczy zawsze żyją,
Wiem, że Jesteś przy mnie blisko, wiem, że trwasz.

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo