Trwa u FYMA DYSKUSJA
Od nitki do kłębka
Do tej pory ZAGADKA, chociaż tyle już się zmieniło w Naszym? Kochanym Kraju Rzeczypospolitej Polsce. I medale dostają Ci co trzeba i pochylamy sztandary tam gdzie trzeba i wojska NATO z Nami ćwiczą jak u Siebie w domu.
-
Wydawać by się mogło, że po zwycięstwie wyborczym niegdysiejszej niezłomnej opozycji, która przecież „Smoleńsk” miała wypisany na sztandarach, sprawa wyjaśnienia tragedii z 10-04 ruszy w błyskawicznym tempie i wprost zasypani zostaniemy nowymi materiałami,...
-
W szumie medialnym wokół nowej KBWLLP umknęła chyba nie tylko mnie informacja podstawowa, tj. odpowiedź na pytanie, w jaki sposób ta nowa komisja ma zamiar badać to, co się wydarzyło 6 lat temu. O ile bowiem w przypadku starej KBWLLP, nazwanej potocznie „komisją...
Photo date: April 19, 2011
Aircraft:Airbus A319-111
Airline:Air France
Serial #:1622
Warsaw Chopin Airport - EPWA
(Poland)
>>>
Jest problem: o której godzinie i z kim na pokładzie odleciał TU154M PLF101 z lotniska Okęcie Chopin Airport EPWA 10.04.2010
Na początku była CIEMNOŚĆ gRISZA 1983
Może jakoś to przetrzymacie !
11-04-2010, 18:03
|
#1
|
|
grisza1983
Junior Member
Zarejestrowany: Nov 2009
Posty: 64
|
10.04.2010 EPWA
Ja wiem to wszystko to norma na EPWA ale i tak was trochę pomęczę, a więc:
Na samym początku była ciemność (06:10)
W tej prawie ciemności pojawił się SP-LDF i zaraz po nim SP-LGE:
Kolejny był LN-KKD:
Następny był Air France (F-GRHZ) której zdjęcia nie umieszczę z przyczyn oczywistych (nudna) i chwilę po niej...
...101ka
Potem było parę "lotek" oraz AeroSvit (UR-NTA):
SU-BPU:
SU-LBJ:
Chwilę po nim SP-KWN:
4X-EAR:
Później była Eurocypria, "Cześka", Travel Service, Aeroflot i Lufthansa Italia ale siatka wszystko popsuła i zdjęcia nie ma
Potem dłuższa przerwa na ogrzanie się, kawę, przemyślenia i powrót.
EI-CPD:
LN-KHA:
F-GUGL (mój pierwszy A318 )
i "papa error" też się pojawił
SP-LPE
Potem "Landryna", Euro Lot, Air One, Finnair, i z wielkim hukiem wpadł SP-LPF:
po nim wypadł Air Baltic YL-BAZ
KLM, Lufa, SAS, Lotka i "Cześka"
Belavia EW-253PA:
i na sam koniec niespodzianka, która ucieszyła każdego z nas
ZD-951:
Tzn prawie na koniec bo na samiusieńkim końcu był OE-LDG
I wsio... wiem że dużo ale tak jakoś wyszło. Może jakoś to przetrzymacie
__________________
Biorę i pozdrawiam. Grzegorz "Grisza" Ry.
http://www.grisza1983.spotter.com.pl
http://grisza1983.digart.pl/
|
|
|
|
http://albatros.salon24.pl/500509,prawda-okecie-10-04-2010-06-10-cest-na-samym-poczatku-byla,7
Dyskusja u FYM-a jak zawsze na poziomie.
a historycznie Blogerka @Clouds
http://clouds.salon24.pl/523067,powrot-na-okecie-10-04-2010
Photo ID: 6881976 |
|
W formie depesz z Okęcia postaram się wzbogacać poziom DYSKUSJI.
Tym razem na celowniku STATEK POWIETRZNY:
AIR FRANCE F-GRHZ to po nim zaraz miała wystartować "TUTKA" z Panem Prezydentem Lechem KACZYŃSKIM BEZWZŁOCZNIE: TU154M PLF101 "bez separacji" INSTRUKCJA Head?
Psy po nocach wyją a karawana jedzie dalej !
Czerwona strona księżyca FYM Pro Publico Bono !
Ku chwale Ojczyzny Panie dr Pawle Przywara FYM - Bloger Salon24
Notes:
Photo taken from the ground. Flight AFR1246 CDG-WAW. Canon 400D + 1200mm.
Show Exif data[What's this?]
Exif data
|
|
Hide Exif data[What's this?]
|
COMPUTED.ApertureFNumber
|
f/inf
|
EXIF.ISOSpeedRatings
|
400
|
IFD0.Make
|
Canon
|
EXIF.DateTimeOriginal
|
2010:04:24 20:08:48
|
IFD0.Model
|
Canon EOS 400D DIGITAL
|
EXIF.ShutterSpeedValue
|
305461/32768
|
EXIF.ExposureTime
|
104858/67109119
|
EXIF.MeteringMode
|
5
|
EXIF.FNumber
|
0/1
|
EXIF.Flash
|
16
|
EXIF.ExposureProgram
|
4
|
EXIF.FocalLength
|
0/1
|
Aircraft:Airbus A319-111
Airline:Air France
Serial #:1622