Czyli tylko lot nad kukułczym gniazdem ?!? cz.I
Wszystko co się wiąże z wizytami Śp. Prezydentem Lechem Kaczyńskim od dnia 8 kwietnia 2010 roku do dnia Jego Tragicznej śmierci owiane jest Smoleńską Mgłą i skrupulatnie ukrywaną głęboką tajemnicą.
1.
|
► 2:12► 2:12
|
www.youtube.com/watch?v=OK0vqxFCaLU10 Kwi 2010 - 2 minut(y) - Przesłany przez: WilnotekaLT
... przypuszczać, że będzie to ostatnia wizyta zagranicznaPrezydenta RP Lecha Kaczyńskiego ...
|
2.
|
► 9:37► 9:37
|
www.youtube.com/watch?v=u1JkgqU6y2Y8 Kwi 2010 - 10 minut(y) - Przesłany przez: WilnotekaLT
Lech Kaczyński nie będzie na Litwie Lechem Kaczyńskim, tylko Lechasem Kačinskisem. To ...
|
3.
|
► 2:32► 2:32
|
www.youtube.com/watch?v=i-f3HGDPH1w15 Kwi 2010 - 3 minut(y) - Przesłany przez: WilnotekaLT
Ja mówię to samo co Janusz Palikot ,że,, Lech Kaczyński ma krew na ... Ludzie - to jest film z powrotu po ...
|
4. Więcej filmów dla zapytania Prezydent Lech Kaczyński na Litwie YouTube »
Uploaded by WilnotekaLT on 15 Apr 2010
Pierwsza Para Rzeczypospolitej opuszcza Wilno po uroczystościach Millenium Litwy - wówczas po raz ostatni byli razem w rodzinnym mieście ojca pani Marii... Pasażera Nr 1 wita przed wejściem na pokład kpt. Arkadiusz Protasiuk...
Więcej na: www.wilnoteka.lt
Jeden z Blogerów i słusznie podniósł problem prezentacji filmu z Wizyty Pana Prezydenta Lech Kaczyńskiego na Litwie:
Okazuje się że:
libor.salon24.pl/318699,znaki-zapytania-zwiazane-z-wizyta-prezyde...
25 Cze 2011 – Uważam, że jest to wywiad na tyle ciekawy, że Pan Jarosław w tym ...Od momentu odjazdu spod siedziby spotkania z prezydent Litwy nie mamy ..... Poza tym w lipcu 2009r. prezydent Kaczyński był na Millenium Litwy z ...
www.prezydent.pl/.../art,288,wizyta-pierwszej-damy-na-litwie.html
6 Lip 2009 – Oficjalna strona Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ... Najważniejszym punktem uroczystości było odsłonięcie Pomnika Milenium Litwy i ceremonia ... RPPanu Lechowi Kaczyńskiemu w obchodach milenium Republiki ...
hej-kto-polak.pl/?p=9504
18 Cze 2011 – Co pan prezydent czuje dziś myśląc o Janie Pawle II? .... Fim został nakręcony jak napisano podczas odlotu z uroczystości Milenium Litwy.
prawo.ug.edu.pl/index.php?id=1&p=37
5 Gru 2011 – Uprzejmie informujemy, że Pan Prezydent Rzeczypospolitej ... z okazjiMillenium Litwy, zorganizowana przez Narodową Akademię Nauk ...
www.youtube.com/user/Vigula/feed
Prezydent Kaczyński opuszcza Wilno www. ... Ludzie - to jest film z powrotu po obchodach Millenium Litwy 6go Lipca 2009 roku a nie z wizyty z Kwietnia 2010! ...Gdyby Pan mógł się dowiedzieć jaka to marka/ nr aparatu i podać do informacji ...
dodane 2010-04-10 (12:22)
Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej zginął
Prezydent Lech Kaczyński nie żyje. W Smoleńsku rozbił się samolot prezydenta Kaczyńskiego Tupolew 154-M. - Przy podchodzeniu do lądowania samolot najprawdopodobniej zahaczył o drzewa i rozbił się. Gubernator okręgu smoleńskiego poinformował, że wszyscy pasażerowie zginęli - na pokładzie było ich 88, łącznie z załogą zginęło 96 osób.
TopNews - najpopularniejsze materiały WP.PL
TAGI: lech kaczyński, prezydent, katastrofa, samolot,smoleńsk, tupolew
PRZECZYTAJ NA TEN TEMAT:
· Lech Kaczyński nie żyje. Katastrofa samolotu - 96 ofiar
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158653,gpage,26,img,12158927,kat,355,title,Zginal-Prezydent-RP,galeria.html
Zdjęcie 1
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/24916/bor_katastrofa_smolensk_ap512.jpeg
Co się za tym kryje?
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158653,kat,355,title,Zginal-Prezydent-RP,wid,14102362,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158653,gpage,2,img,12158840,kat,355,title,Zginal-Prezydent-RP,galeria.html
Miejsce katastrofy prezydenckiego samolotu
Prezydent Lech Kaczyński nie żyje. W Smoleńsku rozbił się samolot prezydenta Kaczyńskiego Tupolew 154-M. - Przy podchodzeniu do lądowania samolot najprawdopodobniej zahaczył o drzewa i rozbił się. Gubernator okręgu smoleńskiego poinformował, że wszyscy pasażerowie zginęli - na pokładzie było 96 osób.
Sławomir Wiśniewski - montażysta TVP jako jeden z pierwszych znalazł się na miejscu wypadku.
TopNews - najpopularniejsze materiały WP.PL
TAGI: katastrofa, prezydent, samolot, rosja, smoleńsk
PRZECZYTAJ NA TEN TEMAT:
· Lech Kaczyński nie żyje. Katastrofa samolotu - 96 ofiar
zobacz galerię
fot. / Mikhail Metzel
AAA
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,wid,14102362,galeria.html
Zdjęcie 2
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,2,img,12170017,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/24339/Russia_Poland_President_Plane_Crash__mpiotrowski_wp-sa.pl_2.jpeg
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,6,img,12170021,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,5,img,12170020,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,7,img,12160455,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,10,img,12160458,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,11,img,12159479,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,10,img,12160458,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,11,img,12159479,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,15,img,12159478,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,17,img,12159481,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,16,img,12159714,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,17,img,12159481,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,20,img,12159485,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,19,img,12159482,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
dodane 2010-04-10 (11:27)
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,23,img,12159968,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,24,img,12159483,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,23,img,12159968,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,24,img,12159483,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,25,img,12159486,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,26,img,12159487,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,27,img,12158896,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,28,img,12158895,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
Zdjęcie 3
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158518,gpage,22,img,12159484,kat,355,title,Miejsce-tragedii-pod-Smolenskiem,galeria.html
Nowe, szokujące informacje ws. katastrofy smoleńskiej
Najwyższy Czas! | dodane 2010-08-02 (10:14)
Działania rosyjskiej prokuratury nie mają faktycznie na celu wyjaśnienia przyczyn katastrofy tupolewa, lecz uwiarygodnienie wersji o błędzie pilotów - pisze tygodnik "Najwyższy Czas!". I dodaje, że ma dowody wskazujące, iż prezydent Lech Kaczyński mógł zginąć w wyniku zamachu.
Wyjaśnienie przyczyn katastrofy smoleńskiej ma fundamentalne znaczenie, ona będzie miała wpływ na życie polityczne przez lata. Zanim jednak sprawa zostanie wyjaśniona, będzie trwała walka polityczna o to, co myślą Polacy. Nie możemy...
Przyczyną upadku Tu-154M był błąd pilota i ekstremalnie trudne warunki do lądowania - tę wersję rosyjski komitet kierowany przez Tatianę Anodinę lansuje jako jedynie słuszną od samego początku śledztwa. MAK od początku wyklucza jakąkolwiek winę Rosjan i podkreśla, że strona rosyjska dochowała wszelkich procedur od samego początku. Już po kilku minutach po tragedii na miejscu pojawiła się bowiem rosyjska ekipa ratunkowa, której niestety nie udało się nikomu pomóc, bowiem żaden z pasażerów nie przeżył.
Zdjęcie 4 Śp. Prezydent Rzeczypospolitej Profesor Lech Kaczyński
Według MAK, Rosjanie dochowali również wszystkich innych procedur: zabezpieczyli zwłoki, zidentyfikowali je, a później przetransportowali do Polski.
Jednak - jak pisze "Najwyższy Czas!" - wersja wydarzeń oficjalnie przedstawiana przez stronę rosyjską jest mocno wątpliwa. Gazeta weszła w posiadanie zdjęć, wykonanych w miejscu katastrofy przez funkcjonariusza Federalnej Służby Bezpieczeństwa. Zdjęcia te zdobył też polski wywiad.
Zginął Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej
Najważniejsze zdjęcie zostało wykonane o godzinie 14.52 czasu moskiewskiego czyli o 12.52 czasu polskiego. Przedstawia zwłoki Lecha Kaczyńskiego leżące wśród szczątków rozbitego samolotu. Zwłoki są w stanie zbliżonym do nienaruszonego, prezydent wygląda jakby spał.
Według "Najwyższego Czasu!", to zdjęcie obala wiele fałszywych informacji na temat katastrofy. Po pierwsze: dowodzi, że zwłoki prezydenta zostały zidentyfikowane znacznie wcześniej, niż ogłosili to oficjalnie Rosjanie. Bowiem dopiero kilkanaście minut po godzinie 16.00 gubernator obwodu smoleńskiego poinformował opinię publiczną o odnalezieniu zwłok Kaczyńskiego.
Zdjęcie zwłok Lecha Kaczyńskiego przeczy także opisowi przedstawionemu przez Maksa Kraczkowskiego i Joachima Brudzińskiego, którzy towarzyszyli Jarosławowi Kaczyńskiemu w drodze na identyfikację zwłok. Według nich, ciało prezydenta było dużo bardziej zmasakrowane, niż teraz można zobaczyć na fotografii.
Wyjaśnienie tej zagadki może być tylko jedno - pisze "Najwyższy Czas!". Zwłoki Lecha Kaczyńskiego najpierw przez ponad 4 godziny leżały nie pilnowane obok wraku samolotu, a później zostały celowo zmasakrowane przez Rosjan! I w takim stanie zobaczyli je dopiero wieczorem posłowie PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele. Nasuwa się więc pytanie: czy zwłoki zmasakrowano po to, aby ukryć prawdziwe okoliczności śmierci polskiego prezydenta?
Zdjęcie zwłok prezydenta dowodzi również tego, że na miejscu nie ma ani polskich ochroniarzy z BOR, ani nikogo z Rosjan, kto pilnowałby ciała Kaczyńskiego. W oczywisty sposób przeczy to zapewnieniom BOR o dochowaniu procedur (kierownictwo BOR zapewniało, że na miejsce natychmiast przybyli funkcjonariusze BOR, którzy przykryli zwłoki prezydenta marynarką i zapobiegli wykonywaniu zdjęć).
Wszystkie te niejasności coraz bardziej wskazują na to, że Lech Kaczyński zginął w wyniku zamachu - konkluduje "Najwyższy Czas!".
Kiedy cały ten ciąg wydarzeń stanie się odkryty dla społeczności w Polsce i na świecie.
http://legacy.icao.int/wacaf/apirg/APIRG16/docs/APIRG16report_en.pdf
I. Wirtualny LOT na XUBS
http://www.drzewiecki-design.net/indexpl.htm
Drzewiecki Design Air Transport
|
Drzewiecki Design Air Transport is an elite charter virtual airline established in 2007. We offer luxury passenger transport and cargo flights to various destinations around the world. Our pilots are known for their professionalism, experience and reliability. Safety is our priority. All our flights take place online on Virtual Air Traffic Simulation Network (VATSIM) and are always booked in the Eurobook system in advance. You may also visit our Flights section or Vataware website to check other statistics for our airline and get some more detailed reports.
|
There are currently two aircrafts in our fleet: Boeing 737-900ER DDAT (a specially customized, extended range, cargo/passenger version of 739 that can board 40 passengers in a luxury class and up to 16 tons of cargo) and Beechcraft B60 "Duke" - a small turboprop boarding 5 passengers, with a range of over 1100 nautical miles and a cruise speed of 235 knots.
|
We often organize various Events, including a yearly Virtual Air Picnic in Góraszka EPGO airfield (near Warsaw city in Poland) and DDAT World Flights (very demanding events for the most experienced pilots).
|
For all virtual pilots there is a Downloads section which is actually a link to the Download section of our Forum (you need to register to view it). This section includes some scenery updates, unofficial upgrades, useful software, rare charts, RNAV procedures and more.
|
Since June 2009 Drzewiecki Design Air Transport is cooperating with a reputable, world-famous Polish airline - Aztec Airways. Currently Drzewiecki Design Air Transport does not offer any virtual service.
|
http://www.drzewiecki-design.net/stores.htm
http://simviation.com/1/search?submit=1&keywords=drzewiecki+design&categoryId=
http://www.vatita.net/?dir=ajaxcharts&pagina=charts
http://charts.vateud.net/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=40
II. Pilotaż na VATSIM
http://www.pl-vacc.org/pol3/files.php?d=maps&language=en
http://pl-vacc.org/pol3/atc_school/
http://www.pl-vacc.org/pol3/index.php
http://www.navigraph.com/www/fmsdata.asp
Rys. 1 Zagospodarowanie przestrzeni powietrznej
File type
|
|
Effective from
|
Size
|
|
|
NAVIGATION WARNINGS
|
|
|
|
|
|
|
General informations
|
|
|
|
|
|
|
|
FIR WARSZAWA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPWA Warsaw - Chopin Airport
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPKK Krakow - Balice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPKT Katowice - Pyrzowice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPGD Gdansk Lech Walesa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPWR Wroclaw - Strachowice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPLL Lodz - Lublinek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPPO Poznan - Lawica
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPSC Szczecin - Goleniow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPBY Bydgoszcz - Szwederowo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPRZ Rzeszow-Jasionka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPZG Zielona Gora - Babimost
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPBC Warsaw-Babice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPMO Warsaw-Modlin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EPZR Zar (VFR)
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.pl-vacc.org/files/maps/ead/EP_AD_2_EPWA_7-2-1_1202.pdf
III. PANSA
www.aim.pansa.pl/
Strona Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, adres Polska Agencja Żeglugi Powietrznej 02-147 Warszawa ul. Wieżowa 8.
ais.pata.pl/
Strona Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - Słuzba Informacji Lotniczej, Polish Air Navigation Services Agency - Aeronautical Information Service.
Zdjęcie 5 PANSA
http://www.pasazer.com/in-6652-nepotyzm,w,pazp,potwierdzony.php
O porażającej skali nepotyzmu i kumoterstwa, panujących w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej napisała Rzeczpospolita. Wszystko pokłosiem kontroli, którą w Agencji przeprowadzili urzędnicy Kancelarii Premiera. Afera wybuchła w połowie zeszłego roku.
Okazało się, że w PAŻP - instytucji odpowiedzialnej m.in. za bezpieczeństwo lotów nad Polską - aż 40 proc. pracowników (678 z 1715) ma wśród zatrudnionych bliskich, lub dalszych krewnych. Blisko 200 osób (12 proc.) jest ze sobą powiązanych rodzinnie w pierwszej linii wprost - mają nawet te same adresy zamieszkania.
Dziennik podaje, że rekordzistą jest Leszek Gołąb, jeden z dyrektorów w PAŻP. W instytucji pracuje jego żona, dwie córki i... dwóch zięciów. Z kolei prezes Agencji, Krzysztof Banaszek, ograniczył się wyłącznie do zatrudnienia małżonki i siostry. Tego typu przewinień było mnóstwo, jednak nie brakowało innych. Odkryto istnienie komórki, której kierownik nie zarządzał ani jednym podwładnym, bo był jedynym pracownikiem działu, którego był właśnie jednocześnie kierownikiem.
Kontrolerów nie dziwi "parcie" członków rodzin pracujących w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej pracowników na dostanie się do instytucji. Średnia pensja w instytucji wynosi 15,2 tys. złotych miesięcznie. Co ciekawe, w firmie nie brakowało podwyżek. Najwyższą otrzymał kierownik działu spraw personalnych. Tylko przez trzy lata otrzymał 122 proc. podwyżki - z 4,5 tys. do ponad 10 tys. złotych miesięcznie.
"Kumoterstwo i nepotyzm o niespotykanej skali. Przepisy wewnętrzne pozwalały na dowolne stosowanie reguł naboru na potrzeby faworyzowania krewnych i znajomych" – czytamy w oficjalnym raporcie/podsumowaniu kontrolerów premiera.
O konsekwencjach dla kogokolwiek "Rzeczpospolita" nie pisze, a PAŻP wykręca się od komentowania raportu. – Zapewniam, że kierownictwo PAŻP dołoży starań, by wszystkie możliwe do zrealizowania zalecenia zostały uwzględnione – powiedział gazecie Grzegorz Hlebowicz, rzecznik Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
www.polskieradio.pl/.../329932,Kumoterstwo-i-nepotyzm-o-niespoty...
19 Mar 2011 – ... kancelarii premiera po kontroli w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. ... gdy zwykle pensja na tym stanowisku nie przekracza 3 tysięcy .
www.rp.pl › ... › Wydarzenia dnia › "Rzeczpospolita" ujawnia
19 Mar 2011 – ... Kancelarii Premiera w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. ...zarabiał miesięcznie ponad 40 tys. zł (podczas gdy zwykle pensja na tym ...
http://www.icao.int/publications/journalsreports/2010/ICAO_Reg_report_EUR-NAT_2010.pdf
http://www.icao.int/Pages/default.aspx
http://www.icao.int/environmental-protection/Pages/EnvReport10.aspx
http://www.icao.int/publications/Pages/default.aspx
http://www.icao.int/publications/catalogue/cat_2009_2010_sup10_ru.pdf
http://www.icao.int/publications/catalogue/cat_2009_2010_ru.pdf
http://www.icao.int/publications/journalsreports/2010/ICAO_Reg_report_EUR-NAT_2010.pdf
http://www.icao.int/safety/Documents/ICAO_State-of-Global-Safety_web_EN.pdf
Flight Recorder Research
and Recommendations
A combination of advances in aircraft systems and flight
recorder technology, in addition to lessons learned from
recent accident investigations, has alerted the air transport
community anew to the importance of the availability of
recorded data.
ICAO’s Flight Recorder Panel (FLIRECP) has therefore undertaken a comprehensive review of the provisions surrounding
flight recorders and has provided new amendments and
recommendations regarding the following proposals:
Alternate power sources for recorders, which shall automatically
engage and provide 10 minutes of cockpit voice recorder
operation when the normal power supply to the recorder is
interrupted. An amendment proposal to Annex 6 resulted.
Deployable flight recorders were considered as an option to
have recorder data available when the wreckage is difficult
to locate. If an aircraft enters an attitude which is typically
unrecoverable the deployable recorder would be ejected.The
Emergency Locator Beacon (ELT) would activate to transmit
the position of the recorder (and therefore the wreckage)
whether on land or at sea. The flight data and cockpit voice
recordings would be available as soon as the deployable
recorder was recovered. This subject is still under discussion.
Continuous or triggered transmission of flight data whereby
the flight data is made available for the investigation of
accidents and/or to facilitate the locating and recovery of
on-board recorders. Recognition was also given to better
use of regular aircraft position reports sent as part of
Aeronautical Operational Control (AOC) messages over
Aircraft Communications Addressing and Reporting Systems
(ACARS), as well as more widespread operational use of
Automatic Dependent Surveillance—Contract (ADS-C),
which would expedite search and rescue and recovery of
on-board recorders after accidents. The work of the Triggered
Transmission of Flight Data Working Group (TTFDWG) is still
in progress and this subject is being considered.
New technology to safeguard flight data and/or to facilitate
the localization and recovery of on-board flight recorders
was considered. Two near-term solutions proposed were the
extended duration of emission of Underwater Locator Beacons
(ULBs) to 90 days instead of 30 days by means of enhanced
batteries, as well as the installation of low-frequency ULBs
attached to the airframe to improve the propagation of the
acoustic signal. This option was translated into proposed
amendments to Annex 6—Operation of Aircraft.
Due to the lack of sufficient data for the investigation of
accidents of smaller helicopters involved in commercial
operations, amendments to Annex 6 for the introduction
of lightweight recorder systems for these helicopters were
proposed. The lightweight recording systems are specifically
designed for small aircraft where there is currently no
requirement to have any form of airborne recorder.
PDF]
legacy.icao.int/wacaf/apirg/APIRG16/docs/APIRG16report_en.pdf
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat
THEEUROCONTROL EAD URS FOR APPLICATIONIN AFI REGION.............. 24. 16/45 ...... CONCLUSION 15/31: APPLICATION OF FLEXIBLE USE OF AIRSPACE (FUA) ...... X= 10s20s 30s 60s 90s 120s 180s >180s.Total number of VHF ...
http://www.anglo-continental.com/en/uk/courses/Aviation/aviation-english-division.htm
http://bip.pansa.pl/pl/bip/majatek_i_finanse
http://www.pansa.pl/aap/RAPORT_2010_PL_27.10.2011_FINAL.pdf
[PPT]
www.eurocontrol.int/.../FUA%20WS%20-... - Tłumaczenie strony
Format pliku: Microsoft Powerpoint - Szybki podgląd
7 Nov 2006 – FUA APPLICATION IN POLAND. POLISH AIR NAVIGATION SERVICES AGENCY. JACEK ... MoD,MoT,CAA,PANSA,AO,GA.AUP/UUP ...
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
http://www.pl-vacc.org/pol3/about.php
http://www.pl-vacc.org/files/maps/ead/EP_AD_2_EPWA_7-2-1_1202.pdf
Zdjęcie 9
About us
Polish VACC (Virtual Air Control Center) is an organisation of virtual air traffic controllers. Our goal is to provide a real air traffic control to pilots using MS Flight Simulator, Fly!. We do our best to make our virtual ATC world as real as a real world, so we use real world procedures, rules and publications.
Polish VACC is proud to be member of European Division (VATEUD) part of VATSIM-EUR region of VATSIM - world wide virtual air traffic network.
Enjoy and see you over virtual Poland!
Polish VACC Board
http://www.pl-vacc.org/pol3/links.php
http://www.estvacc.org/index.php/about/status/departures
Organizacja Pilotow i Kontrolerow Ruchu Lotniczego pracujących na programie szkoleniowym lotów wirtualnych VATSIM jest Organizacją Międzynarodową.
Między innymi w Federacji Rosyjskiej:
http://vatrus.aero/
Со стороны VATRUS партнерами стали аэропорты Сочи,Россия и Одесса,Украина.Выделенные слоты для Сочи: 0500-0800Z.,для Одессы: 0700-1000Z.
Много полезной информации можно узнать на странице мероприятия.
Желаем вам чистого неба,мягкого хлеба и красивых стюардесс!
[все новости]
|
|
..::Отдел планирования ОрВД::..
|
[подать заявку]
|
|
..::Крайние телеграммы НОТАМ::..
|
-------------------------------------
77/ULLL/ULOL
12 jan 2012 → ДО ОТМЕНЫ
RU: Маяк Великие Луки 108.20 мгц снят с эксплуатации.на ВТ B8, R1, R11, R703 вместо маяка WKL Великие Луки установлен ПОД LUKEB с координатами 562246N 0303624E.
EN: VELIKIYE LUKI VOR (WKL) 108.2 MHZ WITHDRAWN.
ON ATS RTE B8, R1, R11, R703 CRP LUKEB 562246N 0303624E ESTABLISHED
INSTEAD OF VELIKIYE LUKI VOR (WKL).
-------------------------------------
78/ULLL/ULOO
31 dec 2011 → ДО ОТМЕНЫ
RU: ВМЕСТО ЦИФРОВЫХ ЗНАЧЕНИЙ РД ВВЕДЕНЫ БУКВЕННЫЕ:
РД 1 ПЕРЕИМЕНОВАНА НА РД А
РД 9 ПЕРЕИМЕНОВАНА НА РД В
РД 6 ПЕРЕИМЕНОВАНА НА РД С
EN: TWY DESIGNATIONS IN LETTERS ESTABLISHED INSTEAD OF NUMERICAL
DESIGNATIONS:
TWY 1 RENAMED TO TWY A,
TWY 9 RENAMED TO TWY B,
TWY 6 RENAMED TO TWY C.
-------------------------------------
65/UWWW/ALL
27 sep 2011 → ДО ОТМЕНЫ
RU: ОПРС СУХОДОЛ SL 515 КГц ВЫВЕДЕНА ИЗ РАБОТЫ.
A360, B214, B365, B372, G549: ПОД ГИСУЛ 5354.0N 05111.0E
ВВЕДЕН ВМЕСТО ОПРС СУХОДОЛ SL 515 КГц.
EN: NDB SUKHODOL SL 515KHZ COMPLETELY WITHDRAWN.
A/T A360, B214, B365, B372, G549: CRP GISUL 5354.0N 05111.0E
INTRODUCED INSTEAD OF NDB SUKHODOL SL 515KHZ.
-------------------------------------
66/UWWW/ALL
27 sep 2011 →ДООТМЕНЫ
RU: ОПРС КОШКИ UF 915КГЦ ВЫВЕДЕНА ИЗ РАБОТЫ.
ПОД ЛАТКИ 5413.0N 05028.0EВВЕДЕН ВМЕСТО ОПРС КОШКИ UF 915КГЦ.
EN: KOSHKI NDB UF 915 KHZ IS WITHDRAWN.
ATS RTE A360, G232, G373, G541: CRP LATKI 5413.0N 05028.0E IS
INTRODUCED INSTEAD OF KOSHKI NDB UF 915 KHZ.
-------------------------------------
67/UWWW/ALL
27 sep 2011 →ДООТМЕНЫ
RU: ПЕРЕИМЕНОВАНЫ СХЕМЫ ВЫХОДА:
SL1В GISUL1,
SL3В GISUL3,
SL5В GISUL5,
SL7В GISUL7.
EN: SID RENAMED AS FLW:
SID SL1 TO READ SID GISUL1,
SID SL3 TO READ SID GISUL3,
SID SL5 TO READ SID GISUL5,
SID SL7 TO READ SID GISUL7.
|
http://vatrus.aero/airports.php?lang=ru
http://vatrus.aero/airports.php?lang=ru&page=1
Список аэродромов
Страницы: 1 2
UAAA
|
Алматы
|
Алматы
|
UACC
|
Астана
|
Астана
|
UAFM
|
Бишкек Манас
|
Бишкек
|
UAOL
|
Крайний
|
Байконур
|
UDSG
|
Ширак
|
г. Гюмри
|
UDYZ
|
Звартноц
|
г. Ереван
|
UHHH
|
Новый
|
г.Хабаровск
|
UHMA
|
У́гольный
|
Анадырь
|
UHMD
|
Бухта Провидения
|
Провиденский район, с. Урелики
|
UHMM
|
Магадан (Сокол)
|
Магадан
|
UHMP
|
Певек
|
Певек
|
UHSS
|
Хомутово
|
Южно-Сахалинск
|
UHWW
|
Кневичи
|
г.Владивосток
|
UIAA
|
Кадала
|
г. Чита
|
UIAE
|
Краснокаменск
|
г.Краснокаменск
|
UIAR
|
Чара
|
с. Чара
|
UIBB
|
Братск
|
г. Братск
|
UIBS
|
Усть-Илимск
|
г. Усть-Илимск
|
UIIB
|
Белая
|
г.Усолье-Сибирское
|
UIII
|
Иркутск
|
г.Иркутск
|
UIKB
|
Бодайбо
|
г. Бодайбо
|
UIKE
|
Ербогачен
|
с.Ербогачен
|
UIKK
|
Киренск
|
г.Киренск
|
UIKM
|
Мама
|
с.Мама
|
UITK
|
Казачинск
|
г.Казачинск
|
UITT
|
Усть-Кут
|
г.Усть-Кут
|
UIUB
|
Багдарин
|
с.Багдарин
|
UIUU
|
Мухино
|
г. Улан-Удэ
|
ULAA
|
Талаги
|
Архангельск
|
ULDD
|
Амдерма
|
Амдерма
|
ULLI
|
Пулково
|
Санкт-Петербург
|
ULMM
|
Мурманск
|
Мурманск
|
ULOO
|
Псков
|
Псков
|
ULWC
|
Череповец
|
Череповец
|
ULWW
|
Вологда
|
Рыбкино
|
UMBB
|
Брест
|
г.Брест
|
UMGG
|
Гомель
|
г. Гомель
|
UMII
|
Витебск
|
г. Витебск
|
UMKK
|
Храброво
|
г. Калининград
|
UMMM
|
Минск-1
|
г. Минск
|
UMMS
|
Минск-2
|
г. Минск
|
UNBB
|
Барнаул
|
Барнаул
|
UNEE
|
Кемерово
|
Кемерово
|
UNKL
|
Емельяново
|
г. Красноярск
|
UNNT
|
Толмачёво
|
Новосибирск
|
UNOO
|
Омск-Центральный
|
Омск
|
UNTT
|
Богашево
|
Томск
|
UNWW
|
Спиченково
|
Новокузнецк
|
URKA
|
Витязево
|
г. Анапа
|
URKG
|
Геленджик
|
г. Геленджик
|
http://vatrus.aero/airports.php?lang=ru&page=2
Список аэродромов
Страницы: 1 2
URKK
|
Пашковский
|
г. Краснодар
|
URKM
|
Майкоп
|
г. Майкоп
|
URKR
|
Центральный
|
г. Армавир
|
URML
|
Уйташ
|
г. Махачкала
|
URMM
|
Минеральные Воды
|
г. Минеральные Воды
|
URMN
|
Нальчик
|
Нальчик
|
URMO
|
Беслан
|
Владикавказ
|
URRR
|
Ростов
|
г. Ростов-на-Дону
|
URRT
|
Южный
|
г. Таганрог
|
URRW
|
Вёшенская
|
ст. Вёшенская
|
URSS
|
Сочи
|
г. Сочи
|
URWA
|
Астрахань
|
г. Астрахань
|
URWI
|
Элиста
|
г. Элиста
|
URWW
|
Гумрак
|
г. Волгоград
|
USCC
|
Баландино
|
г. Челябинск
|
USHH
|
Ханты-Мансийск
|
г. Ханты-Мансийск
|
USII
|
Ижевск
|
г. Ижевск
|
USNN
|
Нижневартовск
|
г. Нижневартовск
|
USPP
|
Большое Савино
|
г. Пермь
|
USRK
|
Когалым
|
г. Когалым
|
USRR
|
Сургут
|
г. Сургут
|
UTDD
|
Душанбе
|
Душанбе
|
UTST
|
Термез
|
Термез
|
UTTT
|
Ташкент-Южный
|
Ташкент
|
UUDD
|
Домодедово
|
г. Москва
|
UUEE
|
Шереметьево
|
г. Москва
|
UUOO
|
Чертовицкое
|
Воронеж
|
UUWW
|
Внуково
|
г. Москва
|
UUYY
|
Сыктывкар
|
г. Сыктывкар
|
UWOO
|
Центральный
|
г. Оренбург
|
UWSS
|
Центральный
|
г. Саратов
|
UWUU
|
Уфа
|
г. Уфа
|
UWWW
|
Курумоч
|
г. Самара
|
XRRC
|
Центральный
|
г. Таганрог
|
XRRG
|
Зерноград
|
г. Зерноград
|
XRRO
|
Центральный
|
г. Ростов-на-Дону
|
XRWH
|
Владимировка
|
г. Ахтубинск
|
XSPI
|
Пирогово
|
г. Ижевск
|
http://vatrus.aero/airport.php?icao=UMII&lang=ru
Аэродром Витебск
[switch to English]
Общая информация
|
РПИ - UMMV / РЦ - UMMV
|
UMII/VTB — Витебск (г. Витебск)
|
КТА — N055° 7.6´ E030° 21.1´
|
Превышение — 208 м
|
Эшелон перехода — FL050 (QFE>733), FL060 (QFE<733) м
|
Высота перехода — 900 м
|
|
|
Погода
|
UMII 161400Z 04002MPS CAVOK M09/M14 Q1013 R23/820355 NOSIG
QFE= 0988 | 741 | 29.18
|
|
Сведения о ВПП и навигационном оборудовании
|
ВПП
|
МПУ
|
Превышение
|
Размер
|
Покрытие
|
ИЛС
|
ДПРМ
|
БПРМ
|
Н круга
|
|
06
|
056
|
192 м / 630 ф
|
2606
|
asphalt
|
|
524
|
1065
|
500
|
right
|
24
|
236
|
207 м / 679 ф
|
2606
|
asphalt
|
111.90
|
524
|
1065
|
500
|
left
|
15
|
|
м / 0 ф
|
550
|
grass
|
|
|
|
|
|
33
|
|
м / 0 ф
|
550
|
grass
|
|
|
|
|
|
|
Другие навигационные средства: VORDME VTB 112.70
|
Органы УВД
|
Код
|
Частота
|
Радиотелефонный позывной
|
UMII_R_APP
|
120.400
|
Витебск-круг
|
UMMV_CTR
|
132.100
|
Минск-контроль
|
|
Дополнительная информация по организации движения воздушных судов
|
|
|
Действующие НОТАМ
|
Не найдено телеграмм по аэродрому UMII
|
|
Информация для службы движения
|
Диапазон кодов ответчика: by UMMV_CTR
|
Конфигурация посадочного локатора: Нет информации
|
|
Крайнее обновление 14 Aug 2009 09:04 UTC
http://vatrus.aero/airport.php?icao=UMII&lang=en
Aerodrome Vitebsk
[switch to Russian]
General information
|
FIR - UMMV / ACC - UMMV
|
UMII/VTB — Vitebsk (Vitebsk)
|
КТА — N055° 7.6´ E030° 21.1´
|
Elevation — 208 m
|
Transition level — FL050 (QFE>733), FL060 (QFE<733) m
|
Transition altitude — 900 m
|
|
|
METAR
|
UMII 161400Z 04002MPS CAVOK M09/M14 Q1013 R23/820355 NOSIG
QFE= 0988 | 741 | 29.18
|
|
Runways
|
RWY
|
Track
|
Elevation
|
Size
|
Coverage
|
ILS
|
2NDB
|
1NDB
|
height
|
pattern
|
06
|
056
|
192 m / 630 ft
|
2606
|
asphalt
|
|
524
|
1065
|
500
|
right
|
24
|
236
|
207 m / 679 ft
|
2606
|
asphalt
|
111.90
|
524
|
1065
|
500
|
left
|
15
|
|
m / 0 ft
|
550
|
grass
|
|
|
|
|
|
33
|
|
m / 0 ft
|
550
|
grass
|
|
|
|
|
|
|
Other NAV: VORDME VTB 112.70
|
Air traffic control
|
Code
|
Frequency
|
Callsign
|
UMII_R_APP
|
120.400
|
Vitebsk-radar
|
UMMV_CTR
|
132.100
|
Minsk-control
|
|
|
NOTAM
|
Is not found NOTAM on the aerodrome UMII
|
|
Infomation for ATC
|
Squawk range: by UMMV_CTR
|
MLSP config: no information
|
|
Last update 14 Aug 2009 09:04 UTC
Expecting events:
19 feb 2012 05-22Z. Sarajevo '84 Winter Olympics Rush RE-...
RSS arhive
Minsk FIR
· NOTAM
· Files
FIR Aerodroms
ACC Minsk
· UMBB Brest (Brest)
· UMGG Gomel (Gomel)
· UMII Vitebsk (Vitebsk)
· UMMM Minsk-1 (Minsk)
· UMMS Minsk-2 (Minsk)
Search aerodrome
Total airports in database -91
On-line
ATC — 5 ACFT — 33 [tablo]
Zdjęcie 1 powtórka – PO CZUJNYM okiem Polskiego Obserwatora
ATC Schedule
Szympansy upierały się podawać wysokość przy pomocy wskaźnika barometrycznego (npm)
Sprowadzili w ten sposób pilota 200m poniżej gruntu.
Białym kolorem, oznaczona jest wymagana wysokość wg dokum. ofic. i taką podawały szympansy.
Tym czasem, do tych wysokości należało dodać 250m (wysokość pasa npm.)
Kolorem liliowym podałem prawidłowe wysokości.
Gdyby podawane przez szympansów wysokości podawane były dla radiowysokościomierza - wszystko było by OK!
Latitude/Longitude Help Page
The tools below allow you to convert coordinates between the three formats.
Latitude Longitude Conversion Equation Examples
There are 60 minutes in a degree and 60 seconds in a minute. There are 3,600 seconds in a degree. To convert Degrees and Decimal Minutes to Decimal Degrees, divide the Minutes by 60 and add this number to the degrees.
Conversion from Degrees, Minutes,
and Seconds to Decimal Degrees
46 degrees, 10 minutes, 28 seconds
Decimal Degrees =
|
Degrees + (Minutes/60) + (Seconds/3600)
|
Decimal Degrees =
|
46 + (10/60) + (28/3600)
|
Decimal Degrees =
|
46 + (0.1666667) + (0.0077778)
|
Decimal Degrees =
|
46.17444
|
|
Conversion from Decimal Degrees to Degrees, Minutes,
and Seconds
Decimal Degree =
|
D.ddd
|
46.17444
|
Degrees (D) =
|
D.ddd - .ddd
|
46.17444 - 0.17444 = 46
|
Decimal Minutes (M.mmm) =
|
.ddd * 60
|
0.17444 * 60 = 10.4664
|
Minutes (M) =
|
M.mmm - .mmm
|
10.4664 - 0.4664 = 10
|
Seconds (S) =
|
.mmm * 60
|
0.4664 * 60 = 27.984
|
D/M/S =
|
D and M and S
|
46 Degrees, 10 Minutes, 27.984 Seconds
|
|
1. Odnośnie podawania wysokości.
Zasady są proste. Wysokość npm podaje się do 1000ft. Od tego momentu automat włącza wysokościomierz radiowy podający pierwszą informację 1000ft
Kolejny komunikat z radiowysokościomierza nadawany jest automatycznie na wysokości 500ft
Kolejne komunikaty pojawiają się od 500ft co 100ft do 100ft, a następnie 50, 40, 30, 20, 10ft.
Jeżeli na wysokości 700ft samolot nie jest przygotowany do lądowania (klapy min15, szybkość > 200kts, włączone światła lądowania) pojawia się pierwsze ostrzeżenie od TAWS "to low", i powtarzany jest co 2 sek do wysokości 300ft.
Kontrola podejścia, nie podaje wysokości poniżej 1000ft a jedynie czy samolot jest na ścieżce.
U szympansów obowiązują jak widać inne zasady.
2. Sprawa publikacji.
Rys. 2 Podejście na XUBS wg programu VATSIM
3. Sprawa wyników:
W czasie tworzenia filmu - wyszła kolejna zagadka. Otóż w czasie podchodzenia do 2 (na rys ozn. zielony 2) zakrętu (z kursu 41* na 81* wysokościomierz barometryczny pokazywał
1640ft (500m), i w tym momencie padło pierwsze ostrzeżenie od TAWS z podaniem wys. radio 680ft czyli poniżej 700ft jak w pkt.1). O pomyłce nie może być mowy, bo sprawdzono to 3 krotnie, a ponadto na innym obszarze, aby wyeliminować błędy programu.
Ze stenogramów (millerowskich) wynika,
kilka kwestii, na których oparto wnioski. Jako jedną z bezpośrednich przyczyn podawano, że pilot korzystał z niewłaściwego wysokościomierza (radiowy zamiast barometryczny). Gdyby tak było w istocie - nie zeszedł by na poziom MINUS !!! 200ft. Kolejna sprawa, to kalibracja wysokościomierza barometrycznego. Tego wysokościomierza nie kalibruje się do poziomu gruntu, a jedynie wprowadza się poprawkę dla właściwych wskazań na mniejszych wysokościach. NIGDY NIE DO POZIOMU GRUNTU! ZAWSZE DO POZIOMU MORZA. Na rysunkach celowo wstawiono odniesienie w opisach.(AML) AML - oznacza "do poziomu morza".
Rys. 3 Podejście zgodne z precedurą programu VATSIM
4. Pozycjonowanie geograficzne. - wprowadzanie danych do FMS i różnice pomiędzy szympansią logiką a cywilizowanym światem.
Podczas wprowadzania danych do FMS, korzysta się z tzw. SID/STAR - ów. Podam przykład dla XUBS
//XUBS (SMOLESNK)
//Worldwide Navaid Database for PMDG
//Exported via DFD v1.0 11.0721
//Software copyright (c) NAVData-Service
//Data copyright (c) 2011 Navtech Inc
//------------------------------------------------------
//AIRAC Cycle : 1108 (28/JUL/2011 - 24/AUG/2011) - Rev.1
//------------------------------------------------------
FIXES
FIX CI23 LATLON N 55 10.25916 E 30 29.75184
FIX CN05 LATLON N 55 4.89102 E 30 12.22248
FIX D109J LATLON N 55 5.1 E 30 29.18334
FIX D179E LATLON N 55 2.4 E 30 19.98336
FIX KODON LATLON N 55 14.4 E 29 10.88334
FIX KOSAN LATLON N 54 46.5 E 29 16.58334
FIX LAPKI LATLON N 54 40.5 E 29 28.88334
FIX MN05 LATLON N 55 6.93834 E 30 18.9117
FIX NELOK LATLON N 54 34.09998 E 29 48.48336
FIX OGUTA LATLON N 55 11.50002 E 30 58.00002
FIX OLAGO LATLON N 55 48 E 30 29.50002
FIX RATIN LATLON N 55 16.8 E 30 51.68334
FIX RUMIK LATLON N 54 27.6 E 30 32.28336
FIX SIVRU LATLON N 55 1.90002 E 29 11.28336
FIX UUNB LATLON N 55 8.99664 E 30 25.63332
FIX VALTA LATLON N 55 8.50002 E 29 10.58334
FIX WSNB LATLON N 55 6.21834 E 30 16.53666
FIX XUB2 LATLON N 54 55.4 E 31 54.2
FIX XUB3 LATLON N 54 56.05 E 32 15.0333
FIX XUB4 LATLON N 54 51.15 E 32 19.015
FIX BABUB LATLON N 54 49.0117 E 32 8.0100
ENDFIXES
RNWS
RNW 08
RNW 26
ENDRNWS
SIDS
SID KODON
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX KODON AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX KODON AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID KOSAN
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX KOSAN AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX KOSAN AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID LAPKI
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX LAPKI AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX LAPKI AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID NELOK
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX NELOK AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX NELOK AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID OGUTA
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 FIX OGUTA AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 7000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 TURN LEFT DIRECT FIX OVERFLY D109J 2320 FIX OGUTA AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 7000
SID OLAG01
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 TURN RIGHT DIRECT FIX OLAGO AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 TURN RIGHT DIRECT FIX OLAGO AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID OLAG02
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 FIX OLAGO AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 TURN LEFT DIRECT FIX OVERFLY D109J 2320 FIX OLAGO AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID RATIN
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 FIX RATIN AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 TURN LEFT DIRECT FIX OVERFLY D109J 2320 FIX RATIN AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID RUMIK
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX RUMIK AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX RUMIK AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID SIVRU
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX SIVRU AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX SIVRU AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID VALTA
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX VALTA AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX VALTA AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID XUB2
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX XUB2 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX XUB2 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID XUB3
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX XUB3 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX XUB3 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID XUB4
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX XUB4 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX XUB4 AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
SID BABUB
RNW 08 TRK 081 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY D179E 2270 FIX BABUB AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
RNW 26 TRK 261 UNTIL 1340 FIX BABUB AT OR BELOW 13000 AT OR ABOVE 5000
ENDSIDS
APPROACHES
APPROACH NDB06 FIX XUB2 1270 TURN RIGHT DIRECT FIX XUB3 1383 TURN RIGHT DIRECT FIX XUB4 887 RNW 26 TRK 261 UNTIL 1290 TURN RIGHT DIRECT FIX OVERFLY CN05 AT OR ABOVE 2270
ENDAPPROACHES
Ważna jest sprawa przeliczników jak na przykład:
FIX XUB3 LATLON N 54 56.05 E 32 15.0333
Droga do Prawdy Smoleńskiej
Zdjęcie 10 Transparentność dokumentacji „on line” miejsca katastrofy
Zdjęcie 11 W jakim celu – wyjątek, czy reguła ?
Leży ZAMKNIĘTA w zalutowanych trumnach
+++++++++++
Ale nie tylko, o czym w następnej NOTCE