Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
4468
BLOG

TVN, TVN24 a plan lotu do Smoleńska 10.04.2010 r. Manipulacja.

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 79

 Gdzie jest Ojciec Chrzestny ???

+ Śp. Pilot Instruktor Dariusz Szpineta 19 m-cy przed egzekucją występuje w TVN24w maju 2010 roku.

 

 


 

Tajemnicza śmierć w Indiach. Dariusz Szpineta, ekspert i prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience ośrodka wczasowego w Indiach.

Zarząd Ad Astra Executive Charter SA w lakonicznym oświadczeniu poinformował o śmierci założyciela i prezesa firmy, nie podając jednak okoliczności jego śmierci. Jak się dowiedziała „Gazeta PolskaCodziennie”, Dariusza Szpinetę znaleziono powieszonego w łazience.

 

 

1.   Ojciec chrzestny (1972) - Filmweb

www.filmweb.pl/Ojciec.Chrzestny

"Zawsze chciałem pokazać mafię jako metaforę Ameryki. I mafia, i Ameryka mają swe korzenie w Europie" - powiedział Coppola. Film oparty jest na słynnej ...

Ojciec chrzestny II - Zwiastun - nr 1 - Pełna obsada - Nagrody

2.   Ojciec chrzestny (film) – Wikipedia, wolna encyklopedia

pl.wikipedia.org/wiki/Ojciec_chrzestny_(film)

Ojciec chrzestny (ang. The Godfather) – dramat gangsterski nakręcony w 1972 roku. Fabuła filmu oparta jest na książce amerykańskiego pisarza włoskiego ...

Obsada - Opis fabuły - Produkcja - Daty premier

Muzyka Filmowa - Ojciec Chrzestny - YouTube

www.youtube.com/watch?v=IS47IlPEKRI

3 Sie 2008 – Muzyka Filmowa - Ojciec Chrzestny. ... Ojciec chrzestny(god father)muzyka z filmu.by szakal922210492 views · Walc Wiedeński 4:29 ...

 

Kiedy naraził się "TATUSIOWI CHRZESTNEMU" !!!

 

Jak zostać pilotem i dowiedzieć się co to jest plan lotu i jakie rygory obowiązują wEuropean flight plans Good day,CFMU

http://www.pprune.org/flight-ground-ops-crewing-dispatch/283202-european-flight-plans.html

·         

Dispatcher Training

Public Safety Communications Any time, any where

publicsafetygroup.com

·         

Pilot Software

IFR trainer, manuals, aptitude test pilot interview preparation

www.aero-pedia.com

·         

JAA - CPL, ATPL & FIC

Come Fly in Sunny Florida! PPL, CPL, IR, ME, ATPL & FI

www.flyeasa.com


 http://www.pprune.org/flight-ground-ops-crewing-dispatch/283202-european-flight-plans.html

Wolne tłumaczenie Google:

Stary 08 lipca 2007, 10:38

  # 1 ( permalink )

Flier Broomstick

 

Zarejestrowany: maj 2006

Lokacja: Tu, tam i wszędzie

Posty: 126

Pytanie Europejskie plany lotu

 

Dzień dobry, ja już próbuje znaleźć odpowiedź na to od jakiegoś czasu i nie był bardzo szczęśliwy ani na stronie internetowej Eurocontrol ani na odcinku ATC w podręczniku jepp, może lokalni eksperci mogą rzucić trochę światła ... I "m konieczności wiedzieć jak długo plany ATC lotu są ważne po EOBT, 60 min? 45 min? 15 min? Jakie są terminy dokonywania DLA / CHG? A poza oczywiście z jak dużo góry, w odniesieniu do planowanego EOBT, plan musi być wypełnione?Rozumiem, że niektóre kraje mają differente polityk dotyczących tego i jak już wspomniałem, nie jest łatwo znaleźć. Cóż, może jestem patrząc na niewłaściwych miejscach Podziękowania dla wszelkich wejść! Best regards, Salz 













Flier Broomstick jest zalogowany  

Odpowiedzieć

Stary 08 lipca 2007, 13:57

  # 2 ( permalink )

Sid Starz

 

Zarejestrowany: maj 2007

Skąd: UK

Posty: 35

30 min wierzę?

Sid Starz jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 09. lipca 2007, 02:27

  # 3 ( permalink )

LB1985

 

Zarejestrowany: Nov 2005

Lokalizacja: Londyn, UK

Posty: 90

Z tego co wiem, Flightplan będzie aktywny 15 minut przed EOBT i wygasa 15 minut po EOBT.

LB1985 jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 09. lipca 2007, 02:30

  # 4 ( permalink )

spitfire_sl

 

Zarejestrowany: Jul 2007

Położenie: w domu

Posty: 6

planów lotu

 

Ive miał przypadki, w których id zapomnieć o opóźnieniu planu lotu i oddania w wiadomości DLA nadal pracował nawet po 1 godzinie po złożonego zdjąć czasie. Byłem jednak sprecyzowane nauczał był ważny przez 30 minut. Nie wiem o CHG.Wierzę Eurocontrol może zgłosić plan lotu 4 dni wcześniej.

spitfire_sl jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 09. lipca 2007, 17:05

  # 5 ( permalink )

Flier Broomstick

 

Zarejestrowany: maj 2006

Lokacja: Tu, tam i wszędzie

Posty: 126

Dzięki tej pory ludzie, Poczynione 30 'pierścienie dzwon tutaj, ale nadal uważam, istnieją co najmniej dwa contries gdzie jest tylko 15 " W rzeczywistości, można złożyć plan lotu z 5 dni wcześniej z Eurocontrol Cheers Salz 






Flier Broomstick jest zalogowany  

Odpowiedzieć

Stary 09. lipca 2007, 17:22

  # 6 ( permalink )

Buzzz

 

Zarejestrowany: kwiecień 2003

Skąd: Londyn

Posty: 105

Szczeliny

 

Jeśli wydano CTOT (ograniczona slot) to masz okno -5 / +10 minut. Trzeba także wziąć pod uwagę alokacji taksówek. Na przykład, jeśli zostały wydane z 12:10 Z CTOT i na lotnisku z 15 minutowym alokacji czasu taksówką, Twoje okno na żądania uruchomienia silnika jest między 11:50 Z i 12: 05Z. Z ETOT (nieograniczony slot) Wierzę, że technicznie -15 / +15 minut, jednak Wierzę w kilku miejscach idą na -30 / +30 minut. Cheers, Buzzz 






Buzzz jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 09. lipca 2007, 22:35

  # 7 ( permalink )

Buzzz

 

Zarejestrowany: kwiecień 2003

Skąd: Londyn

Posty: 105

Złożenie wcześniej

 

W odniesieniu do sposobu jakim wyprzedzeniem możesz złożyć planów lotu z Eurocontrol mogłaby ona być 4 lub 5 dni, jednak wiele może się zmienić w ciągu tych kilku dni. Pomijając fakt, że nie będziesz miał żadnych prawidłowych prognozy pogody na dokładne alternatywny wybór, nie może być dowolna liczba NOTAM s lub zamknięć dróg oddechowych, które mogą skutkować zawieszeniem FPL w dniu operacji. Buzzz 


Buzzz jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 10 lipca 2007, 08:47

  # 8 ( permalink )

Potwór Chilli

 

Zarejestrowany: październik 1999

Skąd: Orbi

Wiadomości: 2,146

Planów lotu w IFPS strefie (Europa) wymagają DLA które należy podjąć, gdy samolot jest uruchomiony więcej niż 15 minut później niż to EOBT. jednak - nie(jak widziałem zrobione) DLA Plan jeżeli statek powietrzny jest działa nieco późno i jest na CTOT (nawet jeśli wygląda na to wszystko powinno po prostu brakuje jej -5 / +10 minut okno tam). Konsultacje z ATC początku -. Że 5 minut opóźnienia może zmienić się w godzinę i możemy robić coś w tle, aby uzyskać swój lot z dalaJeśli chcesz odejść więcej niż 15 minut wcześniej masz na myśli, aby anulować i ponownie plik. Problemem jest to, że luz wyjazd jest faktycznie wydane (z Wielkiej Brytanii centrów anyyway) 20 minut przed EOBT. Anulowanie oznacza zawieszenie rozliczenia, aż nowy plan jest w systemie. Tak więc, z praktycznego punktu widzenia, nie rób powyżej, chyba że chcesz jechać więcej niż 30 minut wcześniej niż pierwotnie EOBT. Plany lotu można złożyć nawet tydzień wcześniej (kiedyś 96 godzin) 




Potwór Chilli jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 10 lipca 2007, 11:34

  # 9 ( permalink )

plans123

 

Zarejestrowany: październik 2004

Skąd: Korr gdzieś

Posty: 230

CM, 
zawsze byłem pod wrażeniem, że jeśli lot był gotów iść wcześnie, komunikat Gotowa jest wystarczająca, zamiast przejść przez anulowanie planu i ponowne składanie, co może zły dzień w efekcie opóźnienia lotu, stając się przedmiotem do CTOT.

plans123 jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 10 lipca 2007, 13:11

  # 10 ( permalink )

Potwór Chilli

 

Zarejestrowany: październik 1999

Skąd: Orbi

Wiadomości: 2,146

Plans123 gotowe komunikaty są tam, aby spróbować i przedstawienia CTOT - nic do czynienia z FPL EOBT sama. Nie możesz gotową wiadomość, jeśli nie ma CTOT i lot nie jest przedmiotem regulacji przepływu. 

Potwór Chilli jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 10 lipca 2007, 14:52

  # 11 ( permalink )

plans123

 

Zarejestrowany: październik 2004

Skąd: Korr gdzieś

Posty: 230

Kciuk w górę

 

Cheers CM, to jest to mi powiedziano, powinny zwrócić większą uwagę w CFMU procedur 101! lol

plans123 jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 10 lipca 2007, 16:11

  # 12 ( permalink )

easyDays

 

Zarejestrowany: Jan 2007

Skąd: uk

Posty: 10

Ten wątek tylko podsumowuje to wszystko ... 
Musimy lot JAR wysyłki licencji pilnie kształcić te różne rzeczy. Jeżeli podstawy są źle to jak jest cały przemysł ma na celu funkcjonować. Tak odpowiedzi są na stronie CFMU ale bez treningu jak są ludzie wiedzieli czego szukać ..

easyDays jest offline  

Odpowiedzieć

 

Stary 11 lipca 2007, 10:43

  # 13 ( permalink )

Celestar

 

Zarejestrowany: cze 2002

Lokalizacja: Europa

Posty: 43

Cóż .. Mam wszystkie wymagane licencje i 10-letnie doświadczenie wysyłki i nadal nie mogę dać odpowiedź na pytanie firmę ..

Celestar jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 13 lipca 2007, 05:44

  # 14 ( permalink )

routechecker

 

Zarejestrowany: sierpień 2002

Położenie: blisko Lutecia

Posty: 77

Właściwie "żywotność" z FPLS w IFPS jest EOBT + Wszystkich EET +3 godziny. 
Np. lot z Barcelony do Manchesteru, z EOBT o 10:00, 02:01 czas lotu, zostanie zamknięta w IFPS o 15:01. 
To Oznacza to, że technicznie AO może wysyłać DLA / CHG dobrze przeszłości EOBT, która zostanie przyjęta i rozproszonych. 
Więc w zasadzie systemy kontroli ruchu lotniczego musi być w stanie akceptować aktualizacje dobrze obok 30 nr min, 
jednak, jak już wcześniej wspomniano, AO-tych mają aktualizacji ich EOBT jeśli opóźnienie ponad 15 min. 
Niezastosowanie się do tego, w obszarach, gdzie monitoring aktywacji lotu jest włączona, pociąga za sobą FLS na EOBT +30 min jeśli nie zgłoszono w powietrzu.rgds 

' alt="routechecker jest offline" class=inlineimg border=0 title="routechecker jest offline" v:shapes="_x0000_i1076">   

Odpowiedzieć

 

Stary 16 lipca 2007, 13:53

  # 15 ( permalink )

Flier Broomstick

 

Zarejestrowany: maj 2006

Lokacja: Tu, tam i wszędzie

Posty: 126

Dziękuję za bardzo wyczerpującej odpowiedzi ludzi! 

Flier Broomstick jest zalogowany  

Odpowiedzieć

Stary 17 lipca 2007, 01:42

  # 16 ( permalink )

Kain_74

 

Zarejestrowany: styczeń 2006

Lokalizacja: Niemcy

Posty: 3

można znaleźć odpowiedź na to pytanie tutaj:http://www.cfmu.eurocontrol.int/cfmu..._atfcm_11a.pdf jest Skrócona instrukcja obsługi rgds Kain 





' alt="Kain_74 jest offline" class=inlineimg border=0 title="Kain_74 jest offline" v:shapes="_x0000_i1159">   

Odpowiedzieć

 

Stary 17 lipca 2007, 10:33

  # 17 ( permalink )

Flier Broomstick

 

Zarejestrowany: maj 2006

Lokacja: Tu, tam i wszędzie

Posty: 126

Kain vielen Dank! Gruss, BF 




Flier Broomstick jest zalogowany  

Odpowiedzieć

Stary 27 lipca 2007, 08:16

  # 18 ( permalink )

crjlover

 

Zarejestrowany: Apr 2005

Skąd: gdzieś

Posty: 108

tecnically powinien być ważny -0 / +15 (przynajmniej we Włoszech i Niemczech).Ale wiele razy, że nie poprosić, aby zaktualizować FPL do +30 czy nawet +45 (szczególnie w Niemczech).

crjlover jest offline  

Odpowiedzieć

 

' alt=Stary class=inlineimg border=0 title=Stary v:shapes="_x0000_i1078"> 03 sierpnia 2007, 01:13

  # 19 ( permalink )

ralle72

 

Zarejestrowany: Feb 2006

Skąd: occ

Wiek: 39

Posty: 47

@ Crjlover: 
że może być poprawna, ale kiedy nie aktualizowania iobt otrzymasz ładny mały FLS (zawieszenie lotów) teleksów szybciej niż myślisz

ralle72 jest offline  

Odpowiedzieć

Stary 03 sierpnia 2007, 21:01

  # 20 ( permalink )

crjlover

 

Zarejestrowany: Apr 2005

Skąd: gdzieś

Posty: 108

To zależy od miejsca wyjazdu. Możesz dostać FLS po: IOBT + TAXI + 30 minut.Oznacza to, że w EDDM otrzymasz FLS w IOBT + 50. Normalnie aktualizować earlyier ale powinniśmy zapomnieć zrobić ....

 

   Tekst oryginalny

' alt=Old class=inlineimg border=0 title=Old v:shapes="_x0000_i1087">  8th Jul 2007, 10:38

  #1 (permalink)

Broomstick Flier

 

Join Date: May 2006

Location: Here, there and everywhere

Posts: 126

' alt=Question class=inlineimg border=0 title=Question v:shapes="_x0000_i1088">  European flight plans

 

Good day,

I've been trying to find an answer to this for some time and wasn't very lucky neither on the EuroControl website nor on the ATC section of the jepp manual, perhaps the local experts can shed some light...

I'm needing to know how long ATC flight plans are valid after the EOBT, 60 min? 45 min? 15 min? What are the deadlines for making a DLA/CHG? And off course, with how much advance, in regards to the planned EOBT, the plan has to be filled?

I understand that some countries have differente policies regarding this and as I mentioned, this is not easily found.

Well, maybe I'm looking on the wrong places 
' border=0 title=Ugh class=inlineimg v:shapes="_x0000_i1090">

Thanks for any inputs!


Best regards,

Salz

' alt="Broomstick Flier is offline" class=inlineimg border=0 title="Broomstick Flier is offline" v:shapes="_x0000_i1091">   

Reply

Old 8th Jul 2007, 13:57

  #2 (permalink)

Sid Starz

 

Join Date: May 2007

Location: UK

Posts: 35

30 mins I believe?

Sid Starz is offline  

Reply

 

Old 9th Jul 2007, 02:27

  #3 (permalink)

LB1985

 

Join Date: Nov 2005

Location: London, UK

Posts: 90

From what I know, a flightplan will become active 15 minutes before the EOBT and expire 15 minutes after the EOBT.

LB1985 is offline  

Reply

' alt=Old class=inlineimg border=0

title=Old v:shapes="_x0000_i1028">  9th Jul 2007, 02:30

  #4 (permalink)

spitfire_sl

 

Join Date: Jul 2007

Location: in a house

Posts: 6

flight plans

 

Ive had instances where id forget to delay the flight plan and putting in a DLA message still worked even after 1 hour after the filed take off time. But i was alway taught it was valid for 30 minutes. Dont know about the CHG. I believe with Eurocontrol you can file a flight plan 4 days in advance.

spitfire_sl is offline  

Reply

 

Old 9th Jul 2007, 17:05

  #5 (permalink)

Broomstick Flier

 

Join Date: May 2006

Location: Here, there and everywhere

Posts: 126

Thanks so far folks,

Indeed 30' rings a bell here, but I still think there are at least two contries where it's only 15'

In fact, one can file a flight plan with 5 days in advance with Eurocontrol

Cheers

Salz

Broomstick Flier is offline  

Reply

Old 9th Jul 2007, 17:22

  #6 (permalink)

Buzzz

 

Join Date: Apr 2003

Location: London

Posts: 105

Slots

 

If you have been issued with a CTOT (restricted slot) then you have a -5/+10 minutes window. You also have to take into consideration the taxi allocation. 

For example if you have been issued with a 12:10Z CTOT and at an airport with a 15 minute taxi time allocation, your window to request engine start is between 11:50Z & 12:05Z.

With an ETOT (unrestricted slot) I believe its technically -15/+15 minutes, however I beleive at several locations they go on -30/+30 minutes. 

Cheers, 

Buzzz

' alt="Buzzz is offline" class=inlineimg border=0 title="Buzzz is offline" v:shapes="_x0000_i1037">   

Reply

 

' alt=Old class=inlineimg border=0

title=Old v:shapes="_x0000_i1039">  9th Jul 2007, 22:35

  #7 (permalink)

Buzzz

 

Join Date: Apr 2003

Location: London

Posts: 105

Filing in advance

 

With regards to how far in advance you can file flight plans with EuroControl it could well be 4 or 5 days, however a lot can change in those few days. 

Aside from the fact that you won't have any valid weather forecasts for accurate alternate selection, there could be any number of NOTAM's or airway closures which could result in FPL suspension on the day of operation. 

Buzzz

Buzzz is offline  

Reply

Old 10th Jul 2007, 08:47

  #8 (permalink)

Chilli Monster

 

Join Date: Oct 1999

Location: ORBI

Posts: 2,146

Flight Plans in the IFPS zone (Europe) require a DLA to be put in when the aircraft is running more than 15 minutes later than it's EOBT.

HOWEVER - Don't (as I've seen done) DLA the plan if the aircraft is running slightly late and is on a CTOT (even if it looks like it'll just miss its -5/+10 minute window there). Liaise with ATC first - that 5 minute delay could change into an hour and we might be doing something in the background to get your flight away.

If you want to depart more than 15 minutes earlier you're meant to cancel and re-file. The problem with this is that your departure clearance is actually issued (from the UK centres anyyway) 20 minutes before EOBT. Cancelling means suspending the clearance until the new plan is in the system. So, from a practical point of view, don't do the above unless you want to go more than 30 minutes earlier than the original EOBT.

Flight Plans can be filed up to a week in advance (used to be 96 hours)

Chilli Monster is offline  

Reply

 

Old 10th Jul 2007, 11:34

  #9 (permalink)

plans123

 

Join Date: Oct 2004

Location: KORR somewhere

Posts: 230

CM,
I was always under the impression that if the flight was ready to go early, a Ready Message would suffice, rather than go through cancelling your plan and re-filing, which could on a bad day in effect delay your flight by becoming subject to a CTOT.

plans123 is offline  

Reply

Old 10th Jul 2007, 13:11

  #10 (permalink)

Chilli Monster

 

Join Date: Oct 1999

Location: ORBI

Posts: 2,146

Plans123

Ready messages are there to try and bring forward a CTOT - nothing to do with the FPL EOBT itself. You cannot submit a Ready message if there is no CTOT and the flight is not subject to flow regulation.

alt="Chilli Monster is offline" class=inlineimg title="Chilli Monster is offline" v:shapes="_x0000_i1050">  

Reply

 

alt=Old class=inlineimg title=Old v:shapes="_x0000_i1052"> 10th Jul 2007, 14:52

  #11 (permalink)

plans123

 

Join Date: Oct 2004

Location: KORR somewhere

Posts: 230

Thumbs up

 

Cheers CM, thats me told, should have paid more attention in CFMU procedures 101!!!lol 

alt="plans123 is offline" class=inlineimg title="plans123 is offline" v:shapes="_x0000_i1056">  

Reply

 

  #12 (permalink)

easyDays

 

Join Date: Jan 2007

Location: uk

Posts: 10

This thread just sums it all up…
We need a JAR flight dispatch licence urgently to educate these sorts of things. If the basics are misunderstood then how is the whole industry meant to function. Yes the answers are on the CFMU site but without training how are people to know what to look for..

easyDays is offline  

Reply

 

Old 11th Jul 2007, 10:43

  #13 (permalink)

Celestar

 

Join Date: Jun 2002

Location: Europe

Posts: 43

Well .. I have all the licenses required and 10 years of dispatch experience and I still can't give a firm answer to the question ..  title=Smilie class=inlineimg v:shapes="_x0000_i1063">

Reply

alt=Old class=inlineimg title=Old v:shapes="_x0000_i1066"> 13th Jul 2007, 05:44

  #14 (permalink)

routechecker

 

Join Date: Aug 2002

Location: Close to Lutecia

Posts: 77

Actually the "lifetime" of FPLs in IFPS is EOBT+Total EET+3 hours.
E.g. a flight from Barcelona to Manchester, with a EOBT at 10:00, flight time 02:01, will close in IFPS at 15:01. 
That means that technically the AO can send a DLA/CHG well past the EOBT, which will be accepted and distributed.
So, in principle ATC systems must be able to accept updates well past the 30 min nr.
Still, as mentioned before ,AO's have to update their EOBT if delaying more than 15 min. 
Failure to do so, in areas where Flight Activation Monitoring is enabled, will entail an FLS at EOBT+30 min if nor reported airborne.

rgds

routechecker is offline  

Reply

 

Old 16th Jul 2007, 13:53

  #15 (permalink)

Broomstick Flier

 

Join Date: May 2006

Location: Here, there and everywhere

Posts: 126

Thanks for the very informative answers folks! ' border=0 title=Thumb class=inlineimg v:shapes="_x0000_i1070">

' alt="Broomstick Flier is offline" class=inlineimg border=0 title="Broomstick Flier is offline" v:shapes="_x0000_i1071">   

Reply

Old 17th Jul 2007, 01:42

  #16 (permalink)

Kain_74

 

Join Date: Jan 2006

Location: germany

Posts: 3

you can find an answer to you question here :

http://www.cfmu.eurocontrol.int/cfmu..._atfcm_11a.pdf

there is a quick reference guide 

rgds
Kain

Kain_74 is offline  

Reply

 

Old 17th Jul 2007, 10:33

  #17 (permalink)

Broomstick Flier

 

Join Date: May 2006

Location: Here, there and everywhere

Posts: 126

Kain

Vielen Dank!

Gruss,

BF

Broomstick Flier is offline  

Reply

Old 27th Jul 2007, 08:16

  #18 (permalink)

crjlover

 

Join Date: Apr 2005

Location: somewhere around

Posts: 108

tecnically it should be valid -0/+15 (at least italy and germany). But many times they didn't ask to update the FPL till +30 or even +45 (specially in germany).

crjlover is offline  

Reply

 

Old 3rd Aug 2007, 01:13

  #19 (permalink)

ralle72

 

Join Date: Feb 2006

Location: occ

Age: 39

Posts: 47

@crjlover:
that may be correct but when not updating your iobt you will recieve a nice little FLS (flight suspension) telex faster than you think

ralle72 is offline  

Reply

Old 3rd Aug 2007, 21:01

  #20 (permalink)

crjlover

 

Join Date: Apr 2005

Location: somewhere around

Posts: 108

It depends from where you leave. You get a FLS after: IOBT + TAXI + 30 minutes. That means that in EDDM you will get a FLS at IOBT + 50. Normally we update earlyier but should we forget to do....

 

http://www.pprune.org/flight-ground-ops-crewing-dispatch/283202-european-flight-plans.html

adres filmu na YT http://www.youtube.com/watch?v=7b0_L8pvZ2c

 

 

Przesłane przez Adaxid dnia 15 maj 2010

Opis jest niedostępny.

 

 

Komentarze przesyłającego ( Adaxid )

·        Dzisiaj Wojskowy Prokurator Okręgowy w Warszawie

oświadczył

" Polska prokuratura nadal formalnie nie wie, jaki status miał lot do Smoleńska 10 kwietnia."

Lepiej sobie ściągnijcie film na kompa, bo nie wykluczone, że zniknie.

·        Literka "M"  czyli MILITARY....

Najlepsze komentarze

·        Miller już tera za kłamstwo i mataczenie w śledztwie powinien być pociągnięty do odpowiedzialności przez prokuraturę !!! tu jest dowód, że to był lot wojskowy a minister twierdzi że cywilny. Zdrajcy !!!

zobacz wszystkie

Wszystkie komentarze (49)

Zaloguj lub Zarejestruj się, aby opublikować komentarz.

·        Czy w polskiej prokuraturze zatrudnia sie debili??? Ktos wie?

·        Tajemnicza śmierć w Indiach. Dariusz Szpineta, ekspert i prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience ośrodka wczasowego w Indiach.

Zarząd Ad Astra Executive Charter SA w lakonicznym oświadczeniu poinformował o śmierci założyciela i prezesa firmy, nie podając jednak okoliczności jego śmierci. Jak się dowiedziała „Gazeta Polska Codziennie”, Dariusza Szpinetę znaleziono powieszonego w łazience.

 

 

·        Czterech analfabetów :)

·        Banda świrów.

·        Odpowiedzi szukaj w książce W.Łysiaka pt.LIDER.

·        @deformator2

PO-wska propaganda juz ci mozg wyzarla do cna...

 

Zdaniem Pilota:

 

Data umieszczenia 15 maj 2010

Od 5 do 12 sekundy filmu, film wytworzony przez "MS Flight Simulator 2004"

 


 

Od 13 do 26 sekundy Dariusz Szpineta tłumaczy zapisy z planu lotu, na podstawie dokumentu mającego być kserokopią planu z prokuratury.

 


 

0d 27 do 29 sekundy zdjęcia TU154M zrobione przy jakiejś okazji, ale biorąc pod uwagę stan zachmurzenia, raczej nie z 10 kwietnia.

 


 

Od 30 do 33 sekundy zdjęcia z pasażerskiej części wnętrza TU145M 

 


 

Od 34 do 36 sekundy zdjęcia z kabiny TU154M

 


 

Od 37 do 48 sekundy wywiad ze Szpinetą

 


Od 49 do 51 ta sama część materiału z sekund 27 do 29

 

Od 52 do 59 ŚP.Dariusz Szpineta

 


 

Od 59 do 61 sekundy zdjęcia z kabiny TU154M

 

Od 63 do 79 sekundy Śp. Dariusz Szpineta

 

Od 79 do 81 sekundy zdjęcie kabiny TU154M. Samolot w fazie wyłączania silników z pracującym APU (wewnęrztny generator zasilający podczas postoju)

 


 

Od 86 do 87 sekundy zdjęcia z kabiny TU154B (nie nasz samolot!!!)

 


 

O co chodzi z planem lotu?

 


 

Panie Dariuszu co Pan mądrego ZROBIŁ !. Ojciec Chrzestny Panu tego nie wybaczył !!!

 


 



 

 

Jeżeli jest to kopia oryginału, to raczej jest to trudne do uwierzenia !!!.

Druga minuta 47 sekunda filmu to kadr pokazując nagłówek dokumentu.

Wynika z niego, że nie jest to oryginał dokumentu,

a jedynie WZÓR dokumentu !!!.



 

 


 

W realu nie pracuje się na wzorach.Nie składa się wzorów!!!.

 

Odnośnie punktu trasowego AKSIL zamiast ASKIL. Taka literówka powoduje natychmiastowy komunikat FMC - NOT IN DATABASE !!!.

Zresztą - taki sam komunikat został by wygenerowany podczas wprowadzania do komputera XUBS !!!. Dlatego wartości te, mogły zostać wprowadzone jedynie

jako FIXED POINT (samodzielnie nazwane przez pilota punkty trasowe z określoną długością i szerokością geograficzną oraz wysokością nad poziomem morza.

 

Wniosek - paskudna manipulacja filmiku wyemitowana przez TVN24dnia 15  maja 2010 roku. Czy poniosą konsekwencje manipulacji i wprowadzania w błąd opinii publicznej ?!.

 

Dziękuję Pilotowi którego danych personalnych z wiadomych względów nie mogę ujawnić. Takie dałem SŁOWO.

 

http://www.cfmu.eurocontrol.int/nip/cfmu/public/standard_page/library_index.html

http://www.cfmu.eurocontrol.int/nip/cfmu/gallery/content/public/library/handbook_supplements/basic_handbook/docu_atfcm_users_manual_latest.pdf

http://www.cfmu.eurocontrol.int/nip/cfmu/public/standard_page/library_handbook_supplements.html

Oryginalny Plan lotu wypełnia Dowódca Kapitan statku powietrznego na Drukach ściśle wg WZORU dokumentu.

Wzór obowiązujący jest następujący jak niżej:



“Polish Airports” State Enterprise - Polish Air Traffic Agency

ATTENTION:The FPL must be submitted not later than 1hr before EOBT

UWAGA:Plan lotu należy złożyć najpóźniej na godzinê przed odlotem

USE BLOCK CAPITALS/Wypełniać drukowanymi literami

PRIORITY

Pierwszeñstwo

ADDRESS(ES)

Adresat(ci)

FILING TIME

Dzieñ i godzina zgłoszenia

ORIGINATOR

Nadawca

SPECIFIC IDENTIFICATION OF ADDRESS(ES) AND (OR) ORIGINATOR

Dokładne określenie adresata(ów) i(lub) nadawcy

3 MESSAGE TYPE

Rodzaj depeszy

7 AIRCRAFT IDENTIFICATION

Znak rozpoznawczy statku powietrznego

8 FLIGHT RULES

Przepisy wykonywania lotu

TYPE OF FLIGHT

Rodzaj lotu

9 NUMBER

Numer

TYPE OF AIRCRAFT

Typ statku

WAKE TURBULENCE CAT

Kategoria turbulencji

10 EQUIPMENT

 Wyposażenie

13 DEPARTURE AERODROME

Lotnisko odlotu

TIME

Czas

15 CRUISING SPEED

Prêdkość przelotowa

LEVEL

Poziom

ROUTE

Trasa

16 DESTINATION AERODROME

Lotnisko docelowe

TOTAL EET

Całkowity czas przelotu

HR MIN

ALTN AERODROME

Lotnisko zapasowe

2ND ALTN AERODROME

Drugie lotnisko zapasowe

19 ENDURANCE

Zapas paliwa

HR MIN

SUPPLEMENTARY INFORMATION (NOT TO BE TRANSMITTED IN FPL MESSAGE)

Informacje uzupełniające (nie należy przekazywać w depeszach FPL)

PERSONS ON BOARD

Liczba osób na pokładzie

UHF VHF

EMERGENCY RADIO

Radiowe urządzenia ratownicze

ELT

SURVIVAL EQUIPMENT/Wyposażenie do przetrwania

POLAR

Polarne

DESERT

Pustynne

MARITIME

Morskie

JUNGLE

Dżunglowe

JACKETS/Kamizelki

LIGHT

Lampki

FLUORES

Fluores

UHF

UHF VHF

EMERGENCY RADIO

Radiowe urządzenia ratownicze

ELT

VHF

DINGHIES/Dingi

NUMBER

Liczba

CAPACITY

Pojemność

COVER

Przykrycie

COLOUR

Kolor

AIRCRAFT COLOUR AND MARKINGS

Kolor statku i oznaczenia

PILOT-IN-COMMAND

Dowódca statku

FILED BY/Złożony przez

SPACE RESERVED FOR ADDITIONAL REQUIREMENTS

Miejsce na dodatkowe wymagania

ADDITIONAL REMARKS IF APPLICABLE / Ewentualne dodatkowe uwagi

AROORIGINATOR PHONE/FAX

Nr tel./fax składającego FPL

REQUEST PIB

Prosimy o biuletyn informacji trasowej

 

 

 

 

W załączniku oryginał planu lotu do wypełnienia przez pilota. (nie wzór dok. !!!)

 

Bezpieczenstwo publiczne.

 

http://publicsafetygroup.com/

http://www.publicsafetygroup.com/pages/certification.html

Topics for 2012:

January

Computer Crimes

February

Multi-Tasking

March

Shots Fired Officer Down

April

Structure Fires

May

Elderly callers/Silver Alerts

June

Call taking Do's & Don'ts

July

Responder Attitudes

August

Ethics/Becomming a more productive employee

September

Plane Crashes

October

Morale

November

Sovereign Citizens / Terrorism update

December

Excited Delirium

 

http://www.publicsafetygroup.com/pages/02.html#Anchor-Seminars&Classes

  

1.    Zezorro i JMW

http://niemcy.salon24.pl/397299,10-kwietnia-prawda-i-fikcja-ofiary-mielenie-zezorrem-cz-3-1

 

 

2.  ROLEX

http://niezalezna.pl/24771-akt-zgonu-zaproszenie-na-pogrzeb


AKT ZGONU A ZAPROSZENIE NA POGRZEB

Wahałem się, czy podjąć ten temat, ale ostatecznie zdecydowałem się, że warto; nie ze względu na personalia, ale ze względu na wagę pewnego rodzaju zjawiska. Można to zjawisko określić: „lekceważeniem zdrowego rozsądku ludzi nie należących do grupy, która zdrowy rozsądek ma ex definitione, więc po pierwsze nigdy się nie myli, a jeśli się myli, to patrz po pierwsze”. Ponieważ nie należę do grupy więc mój zdrowy rozsądek bywa poddawany w wątpliwość, co mnie ni ziębi ni parzy; martwię się natomiast o grupę, bo tak los sprawił, że w szerokim zakresie swojej działalności ta grupa reprezentuje mnie, a z jej działaniem ja osobiście wiążę duże nadzieje. W jednym z moich tekstów poświęconych pewnej herezji, odstępstwu od obowiązującego kanonu, oraz bluźnierstwu przeciw jedynej możliwej interpretacji zdarzeń, rekonstruując założenia herezjarchy stwierdziłem, co następuje:

1. „Opinii publicznej nie są znane żadne materiały dokumentujące wylot, przebieg lotu, proces podchodzenia do lądowania, przebieg katastrofy.” [...]

2. „Nie istnieje dokument niezbędny, by polski statek powietrzny mógł przekroczyć granice RP. Prezentowany w mediach jest sporządzony wadliwie i nie mógł być podstawą do wykonania lotu.”

Te dwa moje stwierdzenia spotkały się z miażdżącą krytyką osób bardzo blisko związanych z badaniami nad katastrofą prowadzonymi przez akredytowane do tego typu zadań grupy robocze (umocowane w strukturze sejmu Rzeczpospolitej). Usłyszałem wiele dość uszczypliwych uwag, dowiedziałem się również, że są w Polsce dziennikarze (jak rozumiem zawodowo zajmujący się sprawą) którzy od dawien dawna posiadają dostęp do dokumentów, w których istnienie śmiem wątpić, a nie mogąc patrzeć na męczarnie będące następstwem ignorancji, są nawet gotowi stosowne kopie owych dokumentów mi dostarczyć. No i dostałem. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że przez kilka dni z rzędu byłem potwornie zajęty; dowód mojej ignorancji leżał spakowany w mailu i czekał.

Świadomość, że czeka, tkwiła gdzieś tam w zakamarach pamięci i nie było to uczucie miłe. Nikt nie lubi być sprowadzany na ziemie i dowiadywać się, że w sprawie, o której wydawało mu się, że wie wiele, i zapoznał się z podstawowymi materiałami źródłowymi, nie odchował należytej staranności w odniesieniu do jednego z najważniejszych dokumentów. Przykre to, ale takim sytuacjom trzeba stawić czoła z pokorą, choćby po to, żeby od podobnych, grubych błędów uchronić się w przyszłości.

Jakież było moje zdziwienie, kiedy po otwarciu pliku zawierającego rzekomo poszukiwany przeze mnie dokument, wcale go tam nie było. Był inny, ale o nim później.

Otóż „dokument niezbędny, by polski statek powietrzny mógł przekroczyć granice RP.” nazywa się planem lotu i takiego dokumentu od dość dawna szukam. Jego losy są bardzo mgliste, a związane są z nim dramatyczne losy osób, które się o jego zagadkę otarły. Wkrótce po 10 kwietnia rzekomy plan lotu został przedstawiony ekspertowi – Dariuszowi Szpinecie ze szkoły pilotażu Ad Astra - przez dziennikarza TVN24 info. Plik flv z wywiadem znajdziecie Państwo tu:
http://www.youtube.com/watch?v=phTPN_oftr0 (nie zamieszczam clipu z uwagi o dbałość o nienaruszanie praw autorskich)

„Bez planu takiego lotu statek powietrzny nie może wykonać lotu w przestrzeni kontrolowanej” stwierdza ekspert i umówmy się, że zapamiętamy, jaki rodzaj dokumentu jest „niezbędny, by polski statek powietrzny mógł przekroczyć granice RP”. Precyzyjnie rzecz ujmując, żeby samolot w ogóle mógł opuścić lotnisko. „Wiemy, że samolot miał wystartować z Warszawy o godzinie piątej czasu uniwersalnego, czyli o godzinie siódmej naszego czasu” informuje nas ekspert analizując zapisy dokumentu. Po omówieniu prędkości, pułapu, ekspert przechodzi do trasy. „Samolot powinien wystartować z Okęcia w kierunku punktu BAMSO Z182, który jest punktem wylotowym [...] tutaj widzimy literówkę w tym planie lotu. Tutaj napisane jest AKSIL, a on w rzeczywistości nazywa się ASKIL. Zostały przestawione te dwie litery. „Co to może oznaczać dla tego planu”? pyta zupełnie rozsądnie dziennikarz. „Komputer nie przyjmuje, nie koryguje tego planu. Taki plan może zostać odrzucony, jeżeli zrobimy taką literówkę”. „Czy to znaczy, że taki plan lotu mógł zostać odrzucony?” dopytuje dalej bardzo przytomnie dziennikarz.

„To należałoby sprawdzić, natomiast w takich przypadkach zostaje odrzucony, i zostaje powiadomiony ten, który go składał, lub musi odczytać to w systemie, że ten plan nie został przyjęty, że wisi jako zawieszony z jakiegoś powodu. [...] Musimy wyznaczyć dwa lotniska zapasowe, i w tym planie lotu takie lotniska zostały wyznaczone; został zaznaczony Witebsk (UMII), został zaznaczony Mińsk (UMSS) jako drugie lotnisko zapasowe.”

Musi więc istnieć (nie ma innej możliwości) poprawnie sporządzony plan lotu, bez literówek, by do wylotu Tu-154 z Okęcia 10 kwietnia 2010 roku w ogóle doszło. Ale nie tylko to. Zachęcam do zajrzenia Wikipedii; zawarta w niej informacja jest dosyć skrupulatna, a jeśli (w co wątpię) zawierałaby błędy, to jest wśród nas tylu ekspertów od lotnictwa, że natychmiast wyłapią:http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_lotu

Ja chciałem tu zwrócić szczególną uwagę na tę część, która dotyczy zmiany planu lotu (za Wikipedią):

„Zgodnie z postanowieniami Niezamierzonych zmian planu lotu wszystkie zmiany w stosunku do planu lotu przedstawionego na lot IFR lub lot VFR wykonywany jako lot kontrolowany, powinny być zgłaszane tak szybko, jak tylko to będzie możliwe, właściwemu organowi służb ruchu lotniczego. Na inne loty VFR znaczące zmiany w planie lotu powinny być zgłaszane, jak tylko to będzie możliwe, właściwemu organowi służb ruchu lotniczego.

Jeżeli przedstawione przed odlotem informacje dotyczące zapasu paliwa lub liczby wszystkich osób na pokładzie nie będą ścisłe w chwili odlotu, stanowią one istotne zmiany do planu lotu i jako takie muszą być zgłoszone.

Zasady przedstawiania zmian do powtarzalnych planów lotu są zawarte w PL-4444.



Dowódca statku powietrznego wykonując lot kontrolowany może odstąpić nieumyślnie od bieżącego planu lotu; powinien wtenczas:

·        w przypadku odchylenia od linii drogi: natychmiast zmienić kurs, aby możliwie jak najprędzej wejść ponownie na tę linie drogi;

·        w przypadku odchylenia od rzeczywistej prędkości powietrznej: jeżeli przeciętna rzeczywista prędkość powietrzna na poziomie przelotu między punktami meldowania różni się lub przewiduje się, że będzie różnić się w granicach plus lub minus 5% od rzeczywistej prędkości powietrznej podanej w planie lotu — zawiadomić o tym właściwy organ służb ruchu lotniczego;

·        w przypadku zmiany przewidywanego czasu: jeżeli przewiduje się, że czas przelotu nad następnym obowiązkowym punktem meldowania lub nad granicą rejonu informacji powietrznej, albo nad lotniskiem docelowym, w zależności od tego, który z powyższych punktów będzie pierwszy, różni się więcej niż trzy minuty od czasu, który został podany służbom ruchu lotniczego lub różni się o odstęp czasu ustalony przez państwowy organ zarządzania ruchem lotniczym — podać niezwłocznie zainteresowanemu organowi służb ruchu lotniczego poprawiony przewidywany czas.” (wszystkie podkreślenia moje).

Jak widzimy przepisy zastosowane do lotu Tu-154 10 kwietnia MUSIAŁY spowodować niezwłoczne, kilkukrotne, obowiązkowe przekazanie informacji zainteresowanemu organowi służb ruchu lotniczego. Na mój ułomny w porównaniu z autorytetami umysł załoga TU-154 musiała przekazać do Centralnego Organu Zarządzania Przepływem Ruchu Lotniczego (CFMU) dwie, trzy, lub cztery informacje. Informację o zmianie liczby osób na pokładzie z 97 na 96 (jedna osoba nie zgłosiła się do odprawy i w tym zakresie zgłoszony 9.10.2010 plan lotu uległ modyfikacji, nastąpiła również zmiana czasu, i to jak wiemy o więcej niż trzy minuty. Obydwie te informacje powinny dotrzeć i zostać odebrane w CFMU jeszcze przed startem i muszą tam być. Ponadto zmianie mogła ulec rzeczywista prędkość powietrzna na poziomie przelotu pomiędzy punktami meldowania się, jeśli załoga chciała „nadgonić”. No a na koniec do CFMU powinna zostać przekazana informacji o zamknięciu jednego z zapasowych lotnisk wraz z informacją o wybraniu nowego. W państwie tuskizmu w praktyce wszystko jest możliwe, ale nie każcie mi Państwo wierzyć, że 10 kwietnia 2010 spontanicznemu zamrożeniu zostały poddane wszystkie możliwe procedury, na każdym poziomie zarządzania.

Dariusza Szpinety, eksperta lotnictwa, który jako pierwszy odsłonił dziwne zaniedbania związane z przygotowaniem kluczowego dokumentu nie ma dziś wśród żywych. Pozwólcie Państwo na obszerne zacytowanie artykułu poświęconego śp. Dariuszowi Szpinecie w Gazecie Polskiej Codziennie:

„Dariusz Szpineta, ekspert i prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience ośrodka wczasowego w Indiach. Wcześniej parokrotnie wypowiadał się w mediach w sprawie Smoleńska,wskazując, że lot Tu-154 10 kwietnia był lotem wojskowym.

Zarząd Ad Astra Executive Charter SA w lakonicznym oświadczeniu poinformował o śmierci założyciela i prezesa firmy, nie podając jednak okoliczności jego śmierci. Jak się dowiedziała „Gazeta Polska Codziennie”, Dariusza Szpinetę znaleziono powieszonego w łazience. Osierocił dwoje dzieci. Znajomi z 13-osobowej grupy, która pojechała do Indii, mówią, że przed śmiercią był w dobrym nastroju.


Dariusz Szpineta był zawodowym pilotem i instruktorem pilotażu oraz wielkim miłośnikiem lotnictwa. W mediach parokrotnie wypowiadał się na temat katastrofy rządowego samolotu w Smoleńsku. Wskazywał jednoznacznie, że lot Tu-154M był lotem wojskowym.

W tekście pt. „Operacja «Kłamstwo smoleńskie»”, który pojawił się na portalu Niezależna.pl w styczniu tego roku, pojawia się jego analiza dokumentów lotu rządowego tupolewa. „Plan lotu jest to depesza, którą musi nadać każdy statek powietrzny, żeby mógł wykonać lot w przestrzeni kontrolowanej. (…) Według przepisów wykonywania lotu, według instrumentów był to lot wojskowy”– podkreślał Szpineta. Dodał, że to właśnie litera „M” (od ang. military) znajdująca się na końcu numeru lotu oznacza jego wojskowy charakter.


W lipcu 2011 r. wyszło na jaw, że MSZ wiedziało, iż 8 kwietnia 2010 r. lotnisko Siewiernyj nie miało jeszcze numeru zgody na przelot i lądowanie. Szpineta wskazywał w rozmowie z „Rzeczpospolitą”, że brak takiego numeru to poważne przeoczenie. – Na pewno spowodowałby niewpuszczenie prezydenckiego samolotu na lotnisko – mówił, zaznaczając, że zdarzało się, iż lotniska, np. w Berlinie, nie wpuszczały lub kazały płacić kary za brak numerów takich pozwoleń.”

Mam nadzieję, że po tych obszernych wyjaśnieniem moje męki z problemem stały się nieco jaśniejsze i dla dziennikarzy (którym serdecznie dziękuję za troskę), i dla osób, które podjęły wysiłek, by je skrócić i przesłać mi dokument mający rozwiać moje wątpliwości.

Niestety, przesłany dokument ich nie rozwiał, bo nie był szukanym przeze mnie panem lotu, ale listą pasażerów lotu planowanego na 10 kwietnia 2010 roku. Lista pasażerów jest dokumentem, który potwierdza imienną listę pasażerów przewidzianych do lotu Tu-154 nr 101 w dniu 10 kwietnia 2010 roku, i jest cennym dowodem na to, że pasażerowie w liczbie 88 osób (jedna nie stawiła się do odprawy) przeszli z hali odlotów przez odprawę celną i znaleźli się po jej drugiej stronie w oczekiwaniu na wylot.

Z listy pasażerów, dokumentu służącego przewoźnikowi i służbom celnym, nie wynika nawet to jakiego rodzaju statkiem powietrznym ostatecznie dane osoby wyleciały. Przypomnijmy, że tego samego dnia doszło do wylotu dziennikarzy INNYM statkiem powietrznym niż ten ujęty w liście pasażerów, a to z powodu awarii statku pierwotnie przygotowanego do lotu.

Lista pasażerów jest interesującym dokumentem z innego powodu. Otóż wbrew wszelkim procedurom bezpieczeństwa była ona znana dziennikarzom PRZED wylotem, i dzięki tej wiedzy mogli oni już w kilka minut po katastrofie odtworzyć listę poległych. Jak to się stało, że po uzyskaniu informacji o możliwym zamachu terrorystycznym na statek powietrzny Unii Europejskiej, biorąc pod uwagę fakt, że lista pasażerów była znana, żadna z odpowiednich za bezpieczeństwo służb nie zarządziła oczywistego w tej sytuacji rozdzielenia delegacji, w zgodzie ze wszystkimi standardami bezpieczeństwa, w tym zasadami obowiązującymi w NATO; jak doszło do złamania tych procedur przez co najmniej 8 osób (siedmiu dowódców 
sił zbrojnych oraz dowódca zabezpieczenia wizyty z BOR), które miały obowiązek nie tylko zaprotestować, ale i nie dopuścić do ich łamania, nie wiem, nie potrafię sobie tego wytłumaczyć.

Prosiłem o akt zgonu, dostałem zaproszenie na pogrzeb.

http://www.youtube.com/watch?v=16ybEJlb1Pk&feature=fvwp

 

 

„Dobry Kaczyński to martwy Kaczyński" - prawda, HIPOKRYCI?

Przesłane przez Mr80n7 dnia 13 kwi 2010

 

Może najwyższy czas otworzyć oczy i przestać pozwalać się ogłupiać telewizji? Przy następnych wyborach patrzcie na człowieka i wartości, które wyznaje, a nie na to jak wychodzi na zdjęciach, jaki nosi garnitur, czy pięknie i ładnie składa zdania. 

GŁOSUJ NA PRAWDZIWEGO CZŁOWIEKA, A NIE NA JEGO WIZERUNEK .

Polecam lekturę: http://kokos.salon24.pl/

Kategoria:

Wiadomości i polityka

 

Czytajac Wasze komentarze pod spodem dochodze do wniosku, ze w sumie Wam dobrze. Sadzac po wypowiedziach specjalnie wyksztalceni nie jestescie, wiec za granica was do pracy nie wezma. A skoro aktualna wladza wam sie podoba i ja nadal popieracie, zycze wam zapieprzania po 15 godzin na miske zupy, brak emerytury, brak mieszkania, smieciowych umow, kredytow po pachy, braku potomstwa, 30% VATu. Gnijcie dalej, czcijcie Tuska, male Michniki i potomki komuchow.

 

 

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka