Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1657
BLOG

10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia cz.I

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 6

 

  10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia

1. Temat Pan od kartoników w podróży biznesowej ? Czy może ładunek „200” ???

Wg. Hipotezy Inż. Krzysztofa Cierpisza

2. NWO Temat Kto pasie owce i barany ???

3. Po co WAM taki Prezydent „Kaczor” ! Polacy : Po co WAM pamięć i tożsamość !

4. Po co WAM Katyń 1940 – Tu i TERAZ Niebo do wynajęcia z widokiem na Raj

Hej kto Polak

 

Wstań Kościuszko! Ugodź serca,

Co litością mamić śmią.

Znałże litość ów morderca,

Który Pragę zalał krwią?

Niechaj krew tę krwią dziś spłaci,

Niech nią zrosi grunt, zły gość!

Laur męczeński naszych braci

Bujniej będzie po niej rość.

 

Tocz, Polaku, bój zacięty,

Ulec musi dumny car.

Pokaż jemu pierścień święty,

Nieulękłych Polek dar.

 

www.zamach.eu

http://img.planespotters.net/photo/345000/original/SP-CEZ-Private-Learjet-60_PlanespottersNet_345275.jpg

 

SP-CEZ Private Learjet 60 - Planespotters.net Just Aviationwww.planespotters.net - 1600 × 1081 - Więcej rozmiarów

JetPhotos.Net Photo » SP-CEZ (CN: 60-342) Private Bombardier ...jetphotos.net - 1280 × 872 - Więcej rozmiarów

http://images2.jetphotos.net/img/4/9/4/7/26196_1323626749.jpg

 

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/4/2/1667242.jpg

Aircraft

Taken at

More: Untitled
More: Learjet 60XR

More: Warsaw - Okecie / Frederic Chopin (WAW / EPWA)
More: Poland, March 7, 2010

Remark

Photographer

SP-CEZ (cn 60-342)

More: Pawel Guraj
Contact Pawel Guraj
Learn how to link to this photoLink to me!

 

 

http://www.helicopterbusinessindex.com/aircraft_details.asp?aircraft_id=126620&comp_id=169659

 

2008 60XR Learjet na sprzedaż przez kolekcji Jet - SP-CEZ w indeksie Helikopter firmy

Typ:

Odrzutowy


Zobacz Pokaz Slajdów

Marka:

Learjet

Model:

60XR

Serial #:

60-342

Reg No #:

SP-CEZ

Rok prefabrykatów / Dostawa:

2008/2008

Status:

Na sprzedaż

Pytając:

Złóż ofertę

Data Wystawione:

07.02.2012

AFTT:

1300

Powołaj się samolotu na ABI!

 

Informacje silnika

Program konserwacji silnika

Nieznany

Silnik Model:
PW305A 

Serial Number

Całkowity czas od Nowego godzin

Od godzin remontować

Od Hot godzin Inspekcji

Czas między godziną remontować

Liczba cykli od New

Liczba cykli od Remontu

Liczba cykli od Hot

Silnik 1 (L): 

 PCECA0544

 1300

 

 

 6000

 

 

 

Silnik 2 (R): 

 PCECA0543

 1300

 

 

 6000

 

 

 

Silnik 3 (L): 

 

 

 

 

 

 

 

 

Silnik 4 (R): 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avionics

·  ADF : Podwójny Collins ADF-462

·  Autopilot : Collins FGC-3000 IFCS

·  Avionics Package : Collins FGC-3000 IFCS / Pro Linia 4

·  Komunikacja Radia : Collins VHF-422C w/8.33 rozstaw kHz

·  Compass : Collins AHC-3000 AHRS

·  CVR : Universal CVR-120

·  DME : Podwójny Collins DME-442

·  FDR : L3 FA-2100

·  Flight Director : Collins FGC-3000 IFCS

·  Telefon lotu : Iridium ICS-200 2-kanałowy

·  FMS : Collins FMC-5000 w / Collins GPS-4000A

·  Hi Frequency : Podwójny Honeywell KHF-1050 w/JETCAL-5 SELCAL dekoder

·  Nawigacja Radia : Podwójny Collins VIR-432

·  Radar Altimeter : Collins ALT-4000

·  TAWS : Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear

·  TCAS : Collins TCAS-4000

·  Transponder : Collins TDR-94D wzmocniony nadzór modu S

·  Radar Pogoda : Collins TWR-850

 

Osob wyposażenie kokpitu

· 

Załoga Akcesoria:   Collins ME-5000 wykresy elektroniczne

· 

General:   Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear, Honeywell Mark EGPWS, Collins kursor centrala, Collins DCU-3001, Artex C406-2 ELT, Collins, Collins utrzymanie diagnostycznych komputer, Collins FSU-5010 Jednostka serwer plików

· 

General:   L3 GH-3100 elektroniczna standby instrumentem, Collins MDC-3110 konserwacja diagnostycznych komputer, Collins OCM-3100 i sterowania moduł Collins FSA-5000 serwer, lot, Artex C406-2 ELT

· 

Ogólne:   Collins DCU-3001data jednostkowe stężenie, Collins CPAS-3000 oprogramowanie naziemne (w fly-away zestawie), Collins SVO-85B napęd serwo, Collins MDT-3110 konserwacja Stoły diagnostyczne

· 

General:   Collins ADC-850D air dane komputer, kursor Collins centrala, Collins RTU-4220 szt.Pudełka radiowe, IFIS

   

Sprzęt

· 

Ogólne:   Podwójne 77 stóp sześciennych butelki tlenowe, Rosemount LS & Aerospace RS sondy statyczne Pitota

· 

Światła:   Pulsujące rozpoznawania, lądowanie, pakiet oświetlenia ogon, pakiet oświetlenia awaryjnego

   

Zewnętrzny - Data (MM / RR) 2008

· 

Kolory:   Matterhorn biały w / szary & Rochelle czerwone paski

   

Interior - Data (MM / RR) 2008

· 

Akcesoria:   Plated wykończenia pakietów, oświetlenie LED, 110-woltowe gniazdka amp

· 

Klimatyzacja:   Freon

· 

Szafki:   szafki na wysoki połysk fornir, stół rozkładany

· 

Rozrywka Wyposażenie:   Entertainment System w / indywidualne kontrole, Airshow 410, przód 15,1-calowy monitor video, system wideo kabina, odtwarzacz DVD

· 

Sprzęt Odświeżenie:   piekarnik Warming

· 

Miejsc:   siedzenia skórzane owsiane, 3-miejsce tapczan, opasane seat lav

   

Utrzymanie

· 

Inspekcja:   MNPS, RNP-5, MNPS NAT & B-RNAV. Płatowca jest zapisany na JET-POT-LJ60XR programu konserwacji. Jeden właściciel od nowa.

Opis Samoloty

·  8,33 kanałowy rozstaw

·  Program Maintenance płatowca

·  Cockpit Voice Recorder

·  Dwa systemy sterowania lotem

·  ELT (awaryjne Locator Transmitter)

·  Flight Data Recorder

·  Terrain Awareness Warning System i

·  Zderzenie System Traffic Unikanie (TCAS)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jet Collection
1455 Zachód Hubbard Street, 2nd Floor 
Chicago, IL 60642 Zadzwoń: 312-226-8541 Fax: 312-226-8542
www.thejetcollection.com

http://www.helicopterbusinessindex.com/aircraft_details.asp?aircraft_id=126620&comp_id=169659

 

http://www.youtube.com/watch?v=svlRGoJAVHo

Robert Kasprzycki Niebo Do Wynajęcia

' alt=Franciszku v:shapes="_x0000_i1116">  Franciszku·22 filmy
8

1 497

alt="Podoba mi się" class=icon-watch-stats-like v:shapes="_x0000_i1118">      Nie podoba mi się 2

 

       

Przesłano 9 cze 2010

Koncert w Old Timers Garage - Katowice 4.VI.2010

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=buiTmZx8mps

12. Niebo do wynajęcia - Robert Kasprzycki - Koncert najskrytszych marzeń 2011

Adam Krusiński Adam Krusiński·351 filmów
318

6 367

Podoba mi się      Nie podoba mi się 0

 

       

Przesłano 16 sie 2011

Ponowiony po 21. latach koncert poezji śpiewanej, będący inicjatywą Janusza Deblessema. Jako konferansjer i jeden z wykonawców, występuje Andrzej Poniedzielski.

·        Kategoria

Muzyka

·        Licencja

Standardowa licencja YouTube

 

06:54 UTC 10.04.2010 Podróż biznesowa z EPWA Warszawa do UUWW Wnukowo Moskwa

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ

 

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/3/0/8/1668803.jpg

http://www.airliners.net/photo/Learjet-60XR/1668803/&sid=b1db70562c0959c8ac57bd88fd844fc0

Samolot

Podjęte w

Więcej : Untitled Więcej : Learjet 60XR

Więcej : Moskwa - Domodiedowo (DME / UUWW) Więcej : Rosja, 07 marca 2010

Uwaga

Fotograf

SP-CEZ (cn 60-342 )

Więcej : Kirill Naumenko - Moscow City Spotters Kontakt Kirill Naumenko - Moscow City Spotters Link do mnie! 

 

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ

libra: Komentarze - Salon24 | Niezależne Forum Publicystów

www.salon24.pl/user/37592,libra

8 kwi 2013 – Plan lotu na lot do Smoleńska został złożony na YK40 o znakach ... W trakcie wymiany informacji pomiędzy centrami ruchu lotniczego w Moskwie i ....JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz.

 

Ciekawostki

http://www.flickr.com/groups/learjets/pool/with/8578763815/lightbox/

http://www.flickr.com/photos/brusselsspotter/3092979521/

POLSKIE AF YAK40 044

Komentarze i Ulubione

 

http://www.flickr.com/photos/shanair/4332950669/

YAK40 044 POLSKA AIR FORCE

VIP samolotów przybywających Zurychu 28/1/10 do afery Davos.

 

Szczegóły Lotnictwo

Lokalizacja

Członek

»

Polska - Air Force

 

· Więcej: Zdjęcia · Filmy

»

Jakowlew Jak-40

 

· Więcej: Zdjęcia · Filmy

»

Pozostałe Lokalizacja - Warszawa Muzeum Wojska Polskiego

 

· Więcej: Zdjęcia

»

Polska

 

· Więcej: Zdjęcia · Filmy


SPOT TO!

Rejestracja / nr seryjny. / Data

Fotograf

»

044

»

9840659

 

· Więcej: Zdjęcia

 

· Więcej: Zdjęcia

»

02 marca 2013

»

Simon De Rudder

 

· Więcej: Zdjęcia

»

Skontaktuj Ster Simon de

Uwagi:

Aparat fotograficzny: Nikon D7000    Obiektyw: Nikkor AF-S DX 18-55 mm

 

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7572962&nseq=8

 

Zamieszczone przez kevin Zobacz posta

jak w temacie

Skrzydla.org - nowa galeria internetowa!

może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny  (Jp i A.net brak fotek  )


Witam. SP-CEZ 60-342 wylatane okolo 65 godzin. Rok produkcji 2008. Wiem do kogo nalezy,ale właściciel pewnie nie życzyłby sobie rozgłosu. Polski przedsiębiorca, nie z pierwszych stron gazet, a wręcz przeciwnie. Sam sie zdziwiłem że tej klasy biznesmen sprawił sobie takie cacko.
Pozdrawiam

10.04.2010 EPWA

https://lh5.googleusercontent.com/-LoXC0IR1mic/S8BQQLqYiwI/AAAAAAAACjg/xVgXQ1HoExg/s640/IMGP9298.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-Jw24yh7wgig/S8BQQU4ukKI/AAAAAAAACjk/ScSs-qc5m_c/s640/IMGP9308-1.jpg

Podróż  EPWA do LIPX via UUWW

Untitled - Learjet 60
SP-CEZ

Data

10 kwi 2010, 01:56:07

Szerokość

1600

Wysokość

1071

Rozmiar pliku

90366

Aparat

PENTAX

Model

PENTAX K-m

ISO

200

Ekspozycja

1/250 s

Przesłona

6.7

Ogniskowa

260mm

Użyta lampa błyskowa

false

Tryb pomiaru

3

Program ekspozycji

3

Korekta ekspozycji

0.5

 

JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW. 

 

http://www.poligrafika.pl/news/1197/

Cezar SA przejęty przez międzynarodowy koncern
12 kwiecień 2010, 14:47:22

Międzynarodowa firma Chesapeake dostarczająca m.in. etykiety, kartony i specjalistyczne opakowania plastikowe poinformowała o przejęciu polskiej firmy Cezar SA – producenta etykiet i opakowań kartonowych - wraz z prowadzonymi przez nią działaniami na Białorusi. Przedsięwzięcie to ma na celu umocnienie firmy Chesapeake w rejonie Europy Centralnej. 

http://www.krs-online.com.pl/chesapeake-polska-sp-z-o-o-krs-280512.html

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O (KRS: 0000294077)

 

 

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O
ul. Szosa Baranowicka 78, Zaścianki
15-521 Zaścianki

 

 

 

 

CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O

REGON:

052222964

NIP:

9661723504

KRS:

0000294077

 

Członkowie reprezentacji:

Nazwisko i imię:

Funkcja lub stanowisko:

Binkowska Ewa

Prokurent

Piper Bruce

Członek Zarządu

Klimaszewski Radosław

Prokurent

Sosna Andrzej

Wiceprezes Zarządu

Withfield Timothy

Prezes Zarządu

 

 

 

Sposób reprezentacj:

PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Nazwa organu reprezentacji:

ZARZĄD

Status OPP:

NIE

Data wpisu do rejestru przedsiebiorców:

2007-12-03

Poczta:

Zaścianki

Kod pocztowy:

15-521

Ulica:

Szosa Baranowicka 78

Miejscowość:

Zaścianki

Gmina:

SUPRAŚL

Powiat:

BIAŁOSTOCKI

Województwo:

podlaskie

Forma Prawna:

SPÓŁKA AKCYJNA

Rejestr:

POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW

Adres WWW

www.cezar.pl

Email

polska@chesapeakecorp.com

 

Data aktualizacji: 2013-04-01

 

» ZAMÓW PEŁNY RAPORT « 
Raport możesz kupić płacąc przez SMS, przelewem lub kartą.

Przy współpracy z Verdict

Pełny raport może zawierać m.in.:

·        Sprawozdania finansowe

·        Ocenę Kondycji przedsiębiorstwa

·        Rekomendowany kredyt maksymalny

·        Opóźnienia w spłatach należności

 

Sprawozdania finansowe Chesapeake Polska Sp Z O O opublikowane w Monitorze Polskim B:

Numer

Sprawozdanie na dzień

Data wydania

Monitor B nr 1770 z 2012r.

2011-12-31

2012-08-16

Monitor B nr 398 z 2012r.

2010-12-31

2012-01-31

Monitor B nr 1780 z 2009r.

2008-12-31

2009-09-29

Monitor B nr 549 z 2009r.

2007-12-31

2009-04-03

 

 

 

 

Klasyfikacje działalności dla Chesapeake Polska Sp Z O O:

EKD

Poligrafia i usługi związane z poligrafią

22.2

Druk broszur

22.22.4

Druk materiałów reklamowych

22.22.86

 

SIC

Foldery, kartoteki - wytłaczane: wykonane z nabytych materiałów

26750202

Papierowe wywieszki i etykietki

26790400

Papierowe etykietki, wykonane z nabytego materiału

26790401

Druk offsetowy

27520101

Druki akcydensowe, wklęsłodruk

27549908

 

       

Dane EKD i SIC nie są aktualizowane i mogą być nieaktualne. 

Wpisy archiwalne w KRS dla podmiotu Chesapeake Polska Sp Z O O, o numerze 0000294077:

Data

2013-03-13

2013-01-16

2012-12-14

2012-11-19

2012-09-21

2012-09-10

2012-07-30

2012-05-18

2012-02-10

2011-12-23

2011-12-16

2011-12-14

2011-09-30

2011-09-23

2011-09-21

2011-09-19

2011-08-12

2011-06-13

2011-04-04

2011-02-27

2011-01-30

2011-01-09

2009-03-16

2008-07-28

           

 

Hej kto Polak  „na bagnety” !

http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku

Tekst[edytuj]

Wersja francuska

Wersja polska

Il s'est levé, voici le jour sanglant;

Oto dziś dzień krwi i chwały,

Qu'il soit pour nous le jour de délivrance!

Oby dniem wskrzeszenia był!

Dans son essor, voyez notre aigle blanc

W tęczę Franków Orzeł Biały

Les yeux fixés sur l'arc-en-ciel de France

Patrząc, lot swój w niebo wzbił.

Au soleil de juillet, dont l'éclat fut si beau,

Słońcem lipca podniecany,

Il a repris son vol, il fend les airs, il crie:

Woła do nas z górnych stron:

«Pour ma noble patrie,

„Powstań, Polsko, skrusz kajdany,

Liberté, ton soleil ou la nuit du tombeau!»

Dziś twój tryumf albo zgon!”

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

C'est le cri par nous adopté;

Żyj, swobodo, Polsko, żyj!

Qu'en roulant le tambour répète:

Takim hasłem cnej podniety,

A la baïonnette!

Trąbo nasza, wrogom grzmij!

Vive la liberté!

Trąbo nasza, wrogom grzmij!

   

Guerre ! A cheval, cosaques des déserts!

„Na koń!” – woła Kozak mściwy,

Sabrons, dit-il, la Pologne rebelle:

„Karać bunty polskich rot!

Point de balkans, ses champs nous sont ouvert ;

Bez Bałkanów są ich niwy,

C'est le galop qu'il faut passer sur elle.

Wszystko jeden zgniecie lot”.

Halte ! n'avancez pas ! Ses balkans sont nos corps;

Stój! Za Bałkan pierś ta stanie,

La terre où nous marchons ne porte que des braves,

Car wasz marzy płonny łup!

rejette les esclaves

Z wrogów naszych nie zostanie

Et de ses ennemis ne garde que les morts

Na tej ziemi, chyba trup.

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

   

Pour toi, Pologne, ils combattront, tes fils,

Droga Polsko, dzieci Twoje

Plus fortunés qu'au temps où la victoire

Dziś szczęśliwszych doszły chwil,

Mêlait leurs cendres aux sables de Memphis

Od tych sławnych, gdy ich boje

Où le Kremlin s'écroula sous leur gloire:

Wieńczył Kremlin, Tybr i Nil.

Des Alpes au Thabor, de l'Ebre au Pont-Euxin,

Lat dwadzieścia nasze męże

Ils sont tombés, vingt ans, sur la rive étrangère.

Los po obcych ziemiach siał,

Cette fois, ô ma mère!

Dziś, o Matko, kto polęże,

Ceux qui mourront pour toi, dormiront sur ton sein.

Na Twem łonie będzie spał.

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

   

Viens Kosciusko, que ton bras frappe au coeur

Wstań Kościuszko! Ugodź serca,

Cet ennemi qui parle de clémence;

Co litością mamić śmią.

En avait-il quand son sabre vainqueur

Znałże litość ów morderca,

Noyait Praga dans un massacre immense?

Który Pragę zalał krwią?

Tout son sang va payer le sang qu'il prodigua,

Niechaj krew tę krwią dziś spłaci,

cette terre en a soif, qu'elle en soit arrosée;

Niech nią zrosi grunt, zły gość!

Faisons, sous sa rosée,

Laur męczeński naszych braci

Reverdir le laurier des martyrs de Praga.

Bujniej będzie po niej rość.

   

Allons, guerriers, un généreux effort!

Tocz, Polaku, bój zacięty,

Nous les vaincrons; nos femmes les défient.

Ulec musi dumny car.

O mon pays, montre au géant du nord

Pokaż jemu pierścień święty,

Le saint anneau qu'elles te sacrifient.

Nieulękłych Polek dar.

Que par notre victoire il soit ensanglanté;

Niech to godło ślubów drogich

Marche, et fais triompher au millieu des batailles

Wrogom naszym wróży grób,

L'anneau des fiançailles,

Niech krwią zlane w bojach srogich

Qui t'unit pour toujours avec la liberté.

Nasz z Wolnością świadczy ślub.

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

   

A nous, Français! Les balles d'Iéna

O Francuzi! Czyż bez ceny

Sur ma poitrine ont inscrit mes services;

Rany nasze dla was są?

A Marengo, le fer la sillonna;

Spod Marengo, Wagram, Jeny,

De Champ-Aubert comptez les cicatrices.

Drezna, Lipska, Waterloo…

Vaincre et mourir ensemble autrefois fut si doux!

Świat was zdradzał, my dotrwali,

Nous étions sous Paris… Pour de vieux frères d'armes

Śmierć czy tryumf – my, gdzie wy!

N'aurez-vous que des larmes?

Bracia, my wam krew dawali,

Frères, s'était du sang que nous versions pour vous!

Dziś wy dla nas nic – prócz łzy!

   

Polonais, à la baïonnette !

Hej, kto Polak, na bagnety!

   

O vous, du moins, dont le sang glorieux

Wy przynajmniej, coście legli

S'est, dans l'exil, répandu comme l'onde,

W obcych krajach za kraj swój,

Pour nous bénir, mânes victorieux,

Bracia nasi, z grobów zbiegli,

Relevez-vous de tous les points du monde!

Błogosławcie bratni bój!

Qu'il soit vainqueur, ce peuple; ou martyr comme vous,

Lub zwyciężym – lub gotowi

Sous le bras du géant, qu'en mourant il retarde,

Z trupów naszych tamę wznieść,

Qu'il tombe à l'avant-garde,

By krok spóźnić olbrzymowi,

Pour couvrir de son corps la liberté de tous.

Co chce światu pęta nieść.

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

   

Sonnez, clairons! Polonais, à ton rang!

Grzmijcie bębny, ryczcie działa,

Suis sous le feu ton aigle qui s'élance.

Dalej! dzieci w gęsty szyk!

La liberté bat la charge en courant,

Wiedzie hufce Wolność, chwała,

Et la victoire est au bout de ta lance.

Tryumf błyska w ostrzu pik.

Victoire à l'étendard que l'exil ombragea

Leć nasz Orle w górnym pędzie,

Des lauriers d'Austerlitz, des palmes d'Idumée!

Sławie, Polsce, światu służ!

Pologne bien-amée,

Kto przeżyje wolnym będzie,

Qui vivra sera libre, et qui meurt l'est déjà!

Kto umiera – wolnym już!

   

Polonais, à la baïonnette!

Hej, kto Polak, na bagnety!

C'est le cri par nous adopté;

Żyj, swobodo, Polsko, żyj!

Qu'en roulant le tambour répète:

Takim hasłem cnej podniety,

A la baïonnette !

Trąbo nasza, wrogom grzmij!

Zobacz też[edytuj]

Wikisource-logo.svg

Zobacz w Wikiźródłach tekst
Warszawianki 1831 roku

·        hymn

·        polskie pieśni hymniczne

·        Warszawianka 1905

Linki zewnętrzne[edytuj]

·        Warszawianka 1831 w serwisie Wolne Lektury

Kategorie: 

·        Historia Warszawy

·        Polskie pieśni hymniczne

·        Powstanie listopadowe

·        Pieśni powstania warszawskiego

 

Czy NAS Cieniuch obroni !???

La liberté bat la charge en courant,

Et la victoire est au bout de ta lance.

Victoire à l'étendard que l'exil ombragea

Des lauriers d'Austerlitz, des palmes d'Idumée!

Pologne bien-amée,

Qui vivra sera libre, et qui meurt l'est déjà!

 

Polonais, à la baïonnette!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku

1.      6 grudnia 2010 - Archiwum - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...

hekatonchejres.salon24.pl/archive/2010,12,6,1

6 gru 2010 – Hej kto Polak na bagnety!” należy rozumieć dosłownie i udać się z pielgrzymką do Ossowa, gdzie bagnety już ziemi... 06.12.2010 14:45 62 ...

2.      KIEDY DURNIA MIELIŚMY ZA PREZYDENTA - Rolex: "Carthago ...

hekatonchejres.salon24.pl/309798,kiedy-durnia-mielismy-za-prezyd...

25 maj 2011 – Tak faktycznie mówię, ale natychmiast dodaję: „A ten kto im uległ, będzie ... z innymi Polakami armię "moralnych karłów, cynicznych hipokrytów, ......http://eska.salon24.pl/309664,hej-obudzcie-sie-moze-co-mayday-mayday ...

3.      BO SIĘ UDUSZĘ - Rolex: "Carthago delenda est, a wy bekniecie za ...

hekatonchejres.salon24.pl/348325,bo-sie-udusze

1 paź 2011 – Niech pan sobie przypomni kiedy, w jakich okolicznościach, i kto, zaproponował panu ten krok. Ma pan .... Ich celem jest likwidacja zarowno panstwa jak iPolakow przez wynarodowienie. ..... Rolex - Klasa polityczna nam sie zapowiada, zehej..... http://hekatonchejres.salon24.pl/348325,bo-sie-udusze ...

4.      KOLEJNY ETAP 'MATRIXA' - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...

hekatonchejres.salon24.pl/467545,kolejny-etap-matrixa

27 lis 2012 – Postanowiono więc skupić się na kimś, kto lepiej rokuje. ... ku zadowoleniu większości Polaków (circa 70 procent), oraz kto z ..... Afera że hej.

5.    DO PUPY Z BRUDNĄ BOMBĄ - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...

hekatonchejres.salon24.pl/349063,do-pupy-z-brudna-bomba

3 paź 2011 – Kto z pań i panów posłów jest za uzupełnieniem porządku dziennego o..... Hej, trole. Uprzedzałem, żeby nie pełzać bo... ROLEX 75819568 | 03.10.2011 15:01.... To zbiorowa histeria, akt wspólnotowy, którego Polacy tak ...

6.      Wyniki podobnych wyszukiwań

1.      Hej-kto-Polak! | Bibuła Multimedialna

hej-kto-polak.pl/

Anna Zechenter. Dwie trumny przykryte biało-czerwonymi flagami spoczywają na gołej ziemi. Pod smoleńskim niebem zebrała się niewielka grupka polskich ...

Więcej wyników dla hej kto polak pl

2.      Warszawianka 1831 roku – Wikipedia, wolna encyklopedia

pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku

Hejkto Polak, na bagnety! Pour toi, Pologne, ils combattront, tes fils,, Droga Polsko, dzieci Twoje. Plus fortunés qu'au temps où la victoire, Dziś szczęśliwszych ...

 

Co tam bezpieczeństwo państwa Rzeczypospolitej Polski : Kasa misiu kasa !!!

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/6/9/8/2149896.jpg

Samolot

Podjęte w

Więcej : Untitled Więcej : Learjet 60XR

Więcej : Norymberga (NUE / EDDN) Więcej : Niemcy, 03 sierpnia 2012

Uwaga

Fotograf

SP-CEZ (cn 60-342 ) W drodze do RWY 28 na wyjeździe.

Więcej : Thomas NF Niepel Kontakt Thomas NF Niepel Link do mnie! 

 

Inne zdjęcie tego Autora:

http://www.airliners.net/photo/Untitled-(Comlux-Aviation)/Dassault-Falcon-2000EX/0989184/M/

 

PASAŻEROWIE TEGO CUDAKA ? – PYTANIE DO PROKURATURY W WARSZAWIE TJ. NPW I NACZELNA !!!

Niebo z widokiem na RAJ  ??? – :

SP-CEZ do kupna !?

http://www.salon24.pl/user/37592,libra

·        06.03.2013 21:27

@Free Your Mind z 05.03.2013 12:09

JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
Z lotniska UUWW (Autor Wnukowo FR) wystartował do LIPX (Verona Italy) i wrócił do Warszawy o godz. 16:31 UTC.
(Autor: już po WSZYSTKIM !!!)

JUŻ PO KATASTROFIE  !!! 06:41:06 UTC

JUŻ PO KATASTROFIE  !!! 06:41:06 UTC

JUŻ PO KATASTROFIE  !!! 06:41:06 UTC

 


tu są kody samolotów - http://www.flugzeuginfo.net/table_accodes_en.php

a tak wygląda - http://www.airliners.net/photo/Learjet-60XR/2149896/&sid=5aaad3f7ca5cfd8dc2b4fc97cfc0a950

Aby samolot mógł zostać użyty do przewozu VIP-ów musi odbyć oblot techniczny. To, że na lotnisku stało kilka samolotów pasażerskich to one jednak nie mogły być użyte do przewozu delegacji na lotnisko Smoleńsk Pólnocny z oczywistych powodów. LOT nie lata na lotniska wojskowe, zwłaszcza w FR. Nie zostały wykonane obloty. Nie było planów ich wykorzystania przez Kancelarie Prezydenta a tym bardziej Kancelarie Premiera. Z łaski udostępniono tylko to co stało na płycie wojskowej. Wcześniej podałem wyloty tylko tych samolotów które były najbliżej czasu wylotu T-154.

W aktualnej chwili tylko MON i prokuratura ma dostęp do dokumentacji i dzienników lotów zlikwidowanego 36SP. Pozostają rozmowy z samymi pilotami 36SP i obsługą techniczną lotniska. A to jak wiem nie jest łatwe, a wręcz niemożliwe.
Pozdrawiam

FREE YOUR MIND: Góra z górą 

·        04.03.2013 19:17

@piko

To nie jest możliwe, główny księgowy wszystko widzi i słyszy.

FREE YOUR MIND: Góra z górą 

·        03.03.2013 21:46

@piko

Tu154M/101 w dniu 10 kwietnia nie był w Gdańsku. To jest jedyny zapis na jego nieobecność. 
Po przylocie z Pragi stał na Okęciu. Po sławetnym ptaku, który uderzył w samolot zapewne naprawiali wgniecenia.

FREE YOUR MIND: Góra z górą 

·        03.03.2013 19:50

@Free Your Mind

Tu jest odpowiedz na Twoje wcześniejsze pytanie o ppłk. Janusz Macieszczuka. Jeśli ma to być czas najbliższy czasowi katastrofy to lot JDI50A jest mu najbliższy. Powstanie zaraz pytanie czy wojskowi piloci latali w prywatnych liniach lotniczych? Odpowiedz brzmi TAK, a dlaczego by nie. Przecież musieli mieć jakąś praktykę do przejścia na samoloty komunikacyjne "w przyszłości".

JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
 

http://www.ivao.aero/db/ss/airport.asp?Id=UUWW

http://worldaerodata.com/wad.cgi?id=RS52144

Wnukowo

 

 

Informacje ogólne

Kraj

Rosja

ICAO ID

UUWW

Czas

UTC +3 (+4 DT)

Szerokość

55.591531 
55 ° 35 '29,51 "N

Długość geograficzna

37.261486 
037 ° 15 '41,35 "E

Elewacja

685 m 
209 m

Typ

Cywilny

Magnetic Variation

009 ° E (01/06)

Agencja pracy

Rządu Cywilnego, (opłaty lotniskowe i dyplomatycznych ROZLICZENIE może być wymagana)

Blisko

Moskwa

Godziny pracy

24 HOUR OPERACJE

Czas letni

Ostatnia niedziela marca do ostatniej niedzieli października



Komunikacja

TWR wywoławczy START.

118,3

RADAR

126,0

Kołowania

120,45

ATIS

125,875

APP

122,3 
124,4
 
129,0
 
BLW FL39



Drogi startowe

ID (kliknij po szczegóły).

Wymiary

Powierzchnia

PCN

ILS

20/2 
ZAMKNIĘTY

10039 x 197 stóp 
3060 x 60 metrów

ASPHALT

060FDXT

TAK

24/06

9842 x 197 stóp 
3000 x 60 metrów

ASPHALT

034RAWT

TAK



Navaids

Typ

ID

Nazwa

Kanał

Freq

Odległość od pola

Mając Od NAVAID

NDB

WM

Wnukowo

-

468

2,4 NM

023,6



Zaopatrzenie / Urządzenia



Uwagi

FUEL

(NC-TS1)

RSTD

Pierwszy 328 "RWY 24/06 zaniechanie użycia dla tkof.

RWY

RWY 20/02 CLSD.


Źródło:
 DAFIF


Z lotniska UUWW wystartował do LIPX i wrócił do Warszawy o godz. 16:31 UTC.

http://www.ivao.aero/db/ss/airport.asp?Id=LIPX

 

http://worldaerodata.com/wad.cgi?id=IT28829

VILLAFRANCA

 

 

General Info

Country

Italy

ICAO ID

LIPX

Time

UTC+1(+2DT)

Latitude

45.395706
45° 23' 44.54" N

Longitude

10.888533
010° 53' 18.72" E

Elevation

239 feet
73 meters

Type

Joint (Civil and Military)

Magnetic Variation

001° E (01/06)

Beacon

Yes

Operating Agency

MILITARY - CIVIL JOINT USE AIRPORT

Alternate Name

G GAETA

Near City

Verona

Operating Hours

SEE REMARKS FOR OPERATING HOURS OR COMMUNICATIONS FOR POSSIBLE HOURS

International Clearance Status

Airport of Entry

Daylight Saving Time

Last Sunday in March to last Sunday in October

 

Communications

TWR
Opr H24.

118.65 
122.1
 
257.8
 
258.925

PADOVA INFO
Opr 0600-1800Z++

123.25

GND
Opr H24.

121.75 
389.1

GARDA APP
Opr H24.

124.45 
124.25
 
118.55
 
280.475
315.75

 

Runways

ID
(Click for details.)

Dimensions

Surface

PCN

ILS

04/22

10064 x 148 feet
3068 x 45 meters

ASPHALT

055FAWT

YES

 

Navaids

Type

ID

Name

Channel

Freq

Distance From Field

Bearing From Navaid

VORTAC

VIL

VILLAFRANCA

105X

115.8

At Field

-

NDB

VIL

VILLAFRANCA

-

355

6.1 NM

045.4

 

Supplies/Equipment

Fuel

Jet A1, without icing nhibitor.

Oil

O-117, 1100, Reciprocating Engine Oil (MIL L 6082)

Other Fluids

HPOX, High pressure oxygen servicing

LOX, Liquid oxygen servicing

JASU

A-3AE
DC 24/28, 5v22/40kw

C-21-B
11kw 28v DC:8kva 380/980hz 115v 1 phase AC

MC-1A
AC:115/208v,400 cycle, 3 phase, 37.5kva,0.8pf, 108 amp, 4 wire, DC: 28v, 500 amp, 14kw

 

Remarks

A-GEAR

BAK-12 Rwy 04/22 O/S UFN.

CAUTION

Bird act. Portions of parl/apn Rwy 22 end not visible fr twr.Twy Candy lgt OTS.

FLUID

LOX, GOX

FUEL

A1 (Eni SPA avbl 0500-2200Z++, OT 2 hr PN before end or work hr, $120 ea occurence, C+39 04 586 19001) 100LL J8 (Mil) (NC-A1 Opr 0500-2200Z++, OT 2 hr PN)

LGT

PAPI Rwy 04 MEHT 66', PAPI Rwy 22 MEHT 57'.

OIL

O-117

OPR HOURS

Opr 0700-1530Z++ Mon-Thu, 0700-1100Z++ Fri, OT not avbl exc for KOSOVO opr.

RSTD

PPR, 24 hr PN Base OPS-C+39 045 633 2111. Ctc with Garda APP compul. Flw-me rqr enter/exit civ ramp, for Cat E acft fr rwy to mil ramp.


Source: DAFIF

 

 

 

 

If you have a question or comment, use the message board. 



LOT683, typ E145, znaki SPLGH, wyleciał z Warszawy o godz. 09:00 UTC do ULLI.

LOT751, typ B735, znaki SPLKD, wyleciał z Warszawy o godz. 09:25 UTC do UKBB.

LOT767, typ E170, znaki SPLIE, wyleciał z Warszawy o godz. 09:21 UTC do UKOO.

LOT765, typ B735, znaki SPLKE wyleciał z Warszawy o godz. 10:05 UTC do UKLL.

FREE YOUR MIND: Góra z górą 

·        03.03.2013 14:17

@wtc 154M

Zapewne fakt podawanych wcześniej (moich) informacji o dokładnych czasach uruchamiania silników, otrzymywania zgody, kołowania, start i czas wyjścia z naszej przestrzeni powietrznej są mało wiarygodne?

ZYGMUNT BIAŁAS: Inż. Krzysztof Cierpisz: Podniesienie głosu wymaga męskości 

·        03.03.2013 14:06

@wtc 154M

"A czy nie jest szatańskim planem badanie trajektorii lotu samolotu, gdy nie ma dowodów na jego wylot?"

A ja zapytam: Czy nie było by właściwym badanie czy Ci, którzy mieli wylecieć faktycznie byli w samolocie, bo dowody na wylot samolotu z Okęcia są.

ZYGMUNT BIAŁAS: Inż. Krzysztof Cierpisz: Podniesienie głosu wymaga męskości 

 

 

 

 

3.   Podniesienie głosu wymaga męskości

 

http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/21-warszawa_okecie_epwa_waw/50-nowosci_i_ciekawostki/8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny.html

1.    -05-2008, 16:27#1

kevin 

kevin jest nieaktywny

Awatar kevin

Dołączył

Feb 2007

Mieszka w

Warszawa (Stegny)

       

Domyślnie 10.05.2008 / Learjet 60 / SP-CEZ / prywatny

jak w temacie

http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706

może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny  (Jp i A.net brak fotek  )



Będziemy pamiętali.....
10.04.2010
PLF101[*]
18.06.2011
kpt. Marek Szufa [*]

Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem  

2.    16-05-2008, 17:55#2

Witek 

Witek jest nieaktywny

AdministratorSenior Screener

Awatar Witek

Dołączył

Nov 2006

Mieszka w

POZ

     

Domyślnie Re: 10.05.2008 / Lerjet 60 / SP-CEZ / prywatny

Cytat Zamieszczone przez kevin

jak w temacie

http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706

może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny  (Jp i A.net brak fotek  )

Błąd, są już zdjęcia na lotnictwo.net !!
Zdjęcia zrobione 28.04.2008r.
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138063
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138064

aviationstore.pl - gadżety lotnicze

Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem  

3.    16-05-2008, 18:24#3

kevin 

kevin jest nieaktywny

Awatar kevin

Dołączył

Feb 2007

Mieszka w

Warszawa (Stegny)

       

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Witek

Błąd, są już zdjęcia na lotnictwo.net !!
Zdjęcia zrobione 28.04.2008r.
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138063
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138064

przepraszam i potwierdzam Witku, masz rację
ale moje zdanie na temat w/w serwisu pozostawię dla siebie i chce żadnej dyskusji na ten temat

P.S.
Jakby można poprawić nazwę samolotu w temacie na Learjet, ponieważ zjadłem jedna literkę.



Będziemy pamiętali.....
10.04.2010
PLF101[*]
18.06.2011
kpt. Marek Szufa [*]

Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem  

4.    02-06-2009, 14:09#4

Apollo 

Apollo jest nieaktywny

Dołączył

Jun 2009

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kevin Zobacz posta

jak w temacie

Skrzydla.org - nowa galeria internetowa!

może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny  (Jp i A.net brak fotek  )


Witam. SP-CEZ 60-342 wylatane okolo 65 godzin. Rok produkcji 2008. Wiem do kogo nalezy,ale właściciel pewnie nie życzyłby sobie rozgłosu. Polski przedsiębiorca, nie z pierwszych stron gazet, a wręcz przeciwnie. Sam sie zdziwiłem że tej klasy biznesmen sprawił sobie takie cacko.
Pozdrawiam

Odpowiedz z cytatemOdpowiedz z cytatem  

5.    02-06-2009, 16:20#5

Dołączył

Jul 2007

Mieszka w

Otwock

       

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Witek Zobacz posta

Błąd, są już zdjęcia na lotnictwo.net !!
Zdjęcia zrobione 28.04.2008r.
Lotnictwo.net - zdjęcia
Lotnictwo.net - zdjęcia

nuba, 4.04 przylot 

Canon EOS 500D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 60 Macro f/2.8 USM + EF-S 55-250 f/4-5.6 IS
Kamera DV :D

 

http://www.poligrafika.pl/news/1197/

Cezar SA przejęty przez międzynarodowy koncern
12 kwiecień 2010, 14:47:22

Międzynarodowa firma Chesapeake dostarczająca m.in. etykiety, kartony i specjalistyczne opakowania plastikowe poinformowała o przejęciu polskiej firmy Cezar SA – producenta etykiet i opakowań kartonowych - wraz z prowadzonymi przez nią działaniami na Białorusi. Przedsięwzięcie to ma na celu umocnienie firmy Chesapeake w rejonie Europy Centralnej. 
„Przejęcie firmy Cezar jest ważnym krokiem w naszej strategii rozwoju i dalszego rozszerzenia zintegrowanej sieci dostaw. Rozpoczęliśmy również programy inwestycyjne w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech i Chinach. Angażujemy się w innowacyjne produkty, dzięki którym pomożemy naszym klientom rozwijać i rozszerzać ich rynki” - mówi Jerry Kerins, prezes i CEO Chesapeake.
Główna siedziba firmy Cezar znajduje się w miejscowości Zaścianki koło Białegostoku. Firma zatrudnia 300 osób i skupia swoją działalność m.in. na rynkach napojów alkoholowych, farmaceutyków i produktów kosmetycznych z zachowaniem wysokich standardów produkcyjnych. 
Na podstawie informacji firmy Chesapeake opracowała DA

http://www.poligrafika.pl/news/2191/

Zmiany w kierownictwie Chesapeake
25 maj 2011, 10:10:21

Firma Chesapeake, będąca jednym z wiodących dostawców opakowań konsumenckich, poinformowała o zmianach w kierownictwie wyższego szczebla.
Zgodnie z planem przedstawionym w kwietniu 2009 roku Jerry Kerins, CEO i prezes zarządu spółki, w pełni skoncentruje się teraz na pełnieniu swojej funkcji prezesa zarządu. W rezultacie, Mike Cheetham - obecny wiceprezes działu opakowań produktów farmaceutycznych i innych związanych z opieką zdrowotną - został mianowany na stanowisko dyrektora generalnego i nadal będzie odpowiedzialny za ten dział. Będzie odpowiadać bezpośrednio przed Jerrym Kerinsem.
Mike Cheetham nadal będzie pełnił swoje obowiązki z siedziby w Wielkiej Brytanii. Nowy dyrektor generalny Chesapeake jest związany z firmą od 15 lat. Przez te lata pełnił w firmie różne funkcje, zarówno w dziale opakowań kartonowych, jak i z tworzyw sztucznych.
Jako inżynier z wykształcenia, M. Cheetham rozpoczynał swoją karierę w branżach lotniczej, stalowej i samochodowej, a następnie przez ponad 20 lat pracował w sektorze drukarskim i opakowaniowym. 
Swoje obowiązki prezesa zarządu Chesapeake Jerry Kerins będzie pełnił z siedziby w Stanach Zjednoczonych
. „Mike cieszy się dużym szacunkiem klientów i współpracowników. Jego umiejętności kierownicze i wiedza dotycząca naszej działalności zapewnią firmie Chesapeake dalszą budowę pomyślnej przyszłości. Mike będzie pracować razem ze mną nad wdrożeniem naszej przejrzystej strategii, która pozostanie niezmieniona. W ciągu ostatnich dwóch lat firma Chesapeake odniosła korzyści z niezrównanego programu inwestycyjnego, który pomógł nam wzmocnić naszą pozycję wiodącego dostawcy na każdym z obsługiwanych przez nas kluczowych rynków” – powiedział Jerry Kerins.
Opracowano na podstawie informacji firmy Chesapeake

Co widział pilot SP-CEZ (cn 60-342 ) W drodze do RWY 28 na wyjeździe. 10.04.2010 ???

 

Untitled - Learjet 60


SP-CEZ

 

 

 

https://lh3.googleusercontent.com/-WMs1J1ltGpI/S8BQPpSgxVI/AAAAAAAACjc/YbtTRwdx00U/s640/IMGP9295.jpg

 

Po misji ??? Learjet 60XR Samolot na sprzedaż - PLN 21.702.889 - SP-CEZ ...

www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm

Producent: Learjet, Model: 60XR, Rok produkcji: 2008, Nr. rejestracyjny: SP-CEZ, TTAF: 1300 h, Lokalizacja: Polska, Poznan.

 

http://www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm

Międzynarodowa giełda samolotowa.

K-Aircraft, jets & props

Polska

Choose your language:English (US) English (UK) English (€) Deutsch Nederlands Schweiz (DE) Español Français Italiano Português (Brasil) Russian Chinese (traditional)Chinese (simplified) more languages...

Learjet

Learjet 60XR

zł 21.695.985

Przegląd

Informacje podstawowe

Typ:

Odrzutowiec

Producent:

Learjet

Model:

60XR

Rok produkcji:

2008

Nr. rejestracyjny:

SP-CEZ

Numer seryjny:

342

Cechy charakterystyczne:

Certyfikat IFR

Lokalizacja:

Polska, Poznan

Całkowity czas (TTAF):

1300 h

Cena:

US$ 6.900.000
(~ zł 21.695.985)

Wszystkie szczególy

 

Sprzedawca

Mariebo Aviation AB
P.O Box 3223
550 03 Jönköping
Szwecja

Tel.: +46 - (0)36 - 160 320
Fax: +46 - (0)36 - 160 322

 

Kontakt do Sprzedawcy

 

Szczególy

Zdjęcia

Kontakt do Sprzedawcy

Drukuj

   

Zastrzega się prawo do dokonania zmian w przedstawionych ofertach.
©
 AirCraft24.com | Prosimy o przesłanie pytań i komentarzy do info@aircraft24.com

 

http://www.cezar.pl/pl/index

Strona Główna

Firma

R&D

Produkty

Wydarzenia

Kariera

Kontakt


Pasja i kompetencje

Poligrafia jest dla nas zajęciem, któremu oddajemy się z pasją. To dziedzina, gdzie współistnieją ze sobą najnowocześniejsze zdobycze techniki, procesy technologiczne wymagające szybkości i precyzji a także ludzka wiedza poparta praktycznym doświadczeniem.

W wyrafinowanych produktach jakie powstają dzięki poligrafii wprawne oko eksperta dostrzeże budowane latami kompetencje.

Chcemy dzielić się naszą pasją i udowodnić, że we właściwych rękach poligrafia staje się harmonijnym połączeniem przemysłu i sztuki, wykorzystując najlepsze strony obu tych dziedzin.

http://www.cezar.pl/pl/produkty


Siedziba firmy

 

Siedziba firmy

Chesapeake Polska sp. z o.o.
Szosa Baranowicka 78 
15-521 Zaścianki 
tel.: +48 85 740 25 40
fax: +48 85 741 88 22 
polska@chesapeakecorp.com

Numer Identyfikacji Podatkowej: PL 966-172-35-04
Spółka zarejestrowana pod nr KRS 0000436725 w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
Kapitał zakładowy: 47.218.000,00 PLN

 

 

Czy „wódka żubrówka” kojarzy się Państwu z panem Palikotem ???

W jaki sposób pan Minister Arabski dotarł do Moskwy ?

 

1.      Arabski kazał milczeć - Nasz Dziennik

www.naszdziennik.pl/polska-kraj/3214,arabski-kazal-milczec.html

6 lip 2012 – 10 kwietnia 2010 roku, półtorej godziny przed planowanym przylotem ....premiera Tomasz Arabski w restauracji "Dorian Gray" w Moskwie z ...

2.   „ Arabski mówił o zakazie otwierania trumien” | niezalezna.pl

niezalezna.pl/33309-arabski-mowil-o-zakazie-otwierania-trumien

27 wrz 2012 – ... oczy i uszy słyszałem, byłem tam w Moskwie - pan Arabski mówił, że ... służb w Smoleńsku i w Moskwie po katastrofie z 10 kwietnia 2010 r., ...

3.   "  Na własne uszy słyszałem, byłem w MoskwieArabski mówił ...

fakty.interia.pl › ... › Prezydent RP Lech Kaczyński nie żyje › Komentarze

 Ocena: 40% - Liczba recenzji: 1172

27 wrz 2012 – "Na własne uszy słyszałem, byłem w MoskwieArabski mówił. ...10.04.2010 - Katastrofa w Rosji .... Czy Arabski to jest Zydowski ? Odpowiedzi: ...

4.       ROZDZIAŁ IV - OD ARABSKIEGO DO TUROWSKIEGO | Nowe ...

www.panstwo.net/332-rozdzial-iv-od-arabskiego-do-turowskiego

W dokumencie padła data 10 kwietnia 2010 r. i dokładne godziny wylotów. ... Pewne natomiast jest, że wyjazd Arabskiego do Moskwy uniemożliwił wizytę w ...

5.       Hiszpański azyl Tomasza Arabskiego | S t r o n a • byłych działaczy ...

wzzw.wordpress.com/2013/04/.../hiszpanski-azyl-tomasza-arabskiego...

1 kwi 2013 – ... Tu-154M do Rosji 10 kwietnia 2010 r., zakończonego śmiercią prezydenta RP, ... Arabski poprzez swój wyjazd do Moskwy przed katastrofą ...

6.   Ewa Kochanowska o nominacji Tomasza Arabskiego. - Smoleńsk ...

lubczasopismo.salon24.pl/...10.04.2010/.../496719,ewa-kochanowsk...

Liczba postów: 15 - Liczba autorów: 8 - 28 Mar

Smoleńsk 10.04.2010 ... NASZ DZIENNIK: Arabskiego dictum nad trumnami ... WMoskwie 12 kwietnia 2010r. na spotkaniu z rodzinami w sali ...

7.      Hiszpański azyl Tomasza Arabskiego - Publikacje Gazety Polskiej ...

autorzygazetypolskiej.salon24.pl/497539,hiszpanski-azyl-tomasza-ar...

1 kwi 2013 – Przed katastrofą smoleńską – w tajemnicy przed prezydentem Lechem Kaczyńskim – Arabski prowadził rozmowy w Warszawie i Moskwie z ...

8.       Rosyjski łącznik | Gazeta Polska - Tygodnik szybszy niż dziennik

www.gazetapolska.pl/162-rosyjski-lacznik

17 marca Arabski jedzie do Moskwy, gdzie spotka się z Rosjanami, lecz nie w ...Pewne jest natomiast, że rankiem 10 kwietnia 2010 r., gdy w Rosji rozbijał się ...

9.      Szokujące zeznania świadków śledztwa smoleńskiego - Wspólna ...

www.gazetapolska.pl/20512-szokujace-zeznania-swiadkow-sledztwa-...

11 lip 2012 – „Zaprezentowane zeznania Tomasza Arabskiego, jak również inne dowody, ... Także ambasador Polski w Moskwie Jerzy Bahr zeznał (co ujawniła ... z prezydenckim ministrem, który zginął w katastrofie 10 kwietnia 2010 r.

10.   'Chcieliście teatru, to macie teatr'. Awantura na sejmowym ...

wiadomosci.gazeta.pl/.../1,114871,13604164,_Chcieliscie_teatru__to...

21 mar 2013 – Tak wyglądało przesłuchanie Tomasza Arabskiego przez sejmową komisję spraw ... niemal wyłącznie związki Arabskiego z katastrofą z 10 kwietnia 2010 roku. ... Warto zapytać o rolę Arabskiego w Moskwie po 10 kwietnia.

 

http://www.naszapolska.pl/index.php/component/content/article/39-polska/1747-moskiewska-biesiada-arabskiego

   Moskiewska biesiada Arabskiego

Wojskowa Prokuratura Okręgowa prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy rządowego Tu-154M pod Smoleńskiem przesłuchała oficera Biura Ochrony Rządu odpowiedzialnego za osobistą ochronę Tomasza Arabskiego. Śledczych interesuje marcowy pobyt w Moskwie szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Chodzi o nieformalne spotkanie w restauracji, podczas którego miały być omawiane szczegóły wizyty Donalda Tuska w Katyniu.

Kwestie związane z wizytą Donalda Tuska w Katyniu były przedmiotem rozmów ministra Tomasza Arabskiego, który w połowie marca przebywał w Moskwie. Szczegóły omawiano przy restauracyjnym stoliku w lokalu wskazanym przez Rosjan – wynika z relacji jednego z funkcjonariuszy BOR Łukasza D. 17 marca br. Tomasz Arabski, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, udał się do Moskwy. Celem jego podróży było poczynienie ustaleń dotyczących przebiegu wizyty premiera i prezydenta w Federacji Rosyjskiej – wynika z relacji towarzyszącego mu funkcjonariusza Biura Ochrony Rządu. W tym dniu minister tylko na krótko wstąpił do Ambasady RP w Moskwie. Pozostałe rozmowy odbywały się nieformalnie w jednej z restauracji wskazanej przez Rosjan. Z kim minister się spotkał i czego dotyczyły rozmowy? Tego funkcjonariusz nie precyzuje i wskazuje, że prawdopodobnie byli to przedstawiciele strony rosyjskiej, odpowiedzialni za przygotowanie kwietniowej wizyty w Katyniu. Spotkanie w restauracji trwało około dwóch godzin. Minister wrócił do kraju tego samego dnia w godzinach wieczornych. Oficer BOR poinformował, że nie zna rozmówców Arabskiego i nie rozpoznał ich jako osób publicznych. Nie pamiętał też, ilu było uczestników biesiady.

W ocenie Karola Karskiego, posła PiS, członka sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych, jeśli podczas swojej wizyty w Moskwie minister brał udział w spotkaniach w restauracji, to można wnioskować, że miały one charakter nieoficjalny. – W dyplomacji standardem jest, że robocze spotkania czy to w formie śniadania, czy kolacji, odbywają się w miejscach powiedziałbym “oficjalnych”, a nie w ogólnodostępnych restauracjach. Tam raczej odbywają się spotkania biznesowe. Z pewnością jest to formuła niestandardowa, chyba że spotkanie miało charakter prywatny – stwierdził. Podobnie sprawę ocenił Witold Waszczykowski, dyplomata, były wiceminister spraw zagranicznych. Jak zauważył, spotkanie w restauracji może być elementem końcowym, kurtuazyjnym oficjalnych rozmów. – Taką wizytę omawia się z ekspertami w zakresie bezpieczeństwa, ustala się protokół, potwierdza agendę spotkań i niezręcznie jest to czynić “przy kotlecie”. Przecież trzeba mieć dostęp do środków łączności, by jeszcze w trakcie rozmów pewne kwestie potwierdzić. Natomiast po spotkaniu eksperckim czy plenarnym czasami gospodarze kurtuazyjnie zapraszają na lunch czy obiad, ale jest to gest przyjacielski – ocenił. Waszczykowski podkreślił, że nie ma zwyczaju, by to w polskiej ambasadzie odbywały się spotkania z ekspertami kraju gospodarza. – Tego typu spotkania odbywają się u gospodarzy – czy to w MSZ, czy też w przypadku wizyty premiera – w kancelarii premiera, ale nie w polskiej ambasadzie – dodał. Wynika to m.in. z faktu, że za przygotowanie i zabezpieczenie takiej wizyty odpowiadają służby kraju gospodarza.

Z tych opinii wynika, że minister Arabski, który miał udać się do Moskwy w celu przygotowania wizyt w Federacji Rosyjskiej, nie mógł, a przynajmniej nie powinien, ustalać jej szczegółów ani w polskiej ambasadzie, ani tym bardziej w restauracji. Jakie zatem minister poczynił ustalenia nt. wizyty 17 marca? Zapytaliśmy o to ministra Tomasza Arabskiego. Wciąż czekamy na jego odpowiedź.

Marcin Austyn 

naszdziennik.pl/bibula.com/RWW

 

http://pda.nr2.ru/incidents/278602.html

 

Новый Регион – Скандалы и происшествия / Публикации за 10.04.10


В России объявлен день траура в связи с крушением самолета президента Польши

В авиакатастрофе под Смоленском погибла польская политическая элита

10.04.10 18:05

Москва – Варшава, Апрель 10 (Новый Регион, Ольга Панфилова) – Президент России Дмитрий Медведев объявил 12 апреля в России днем национального траура по погибшим в результате катастрофы самолета президента Польши Леха Качиньского, которая произошла в субботу утром под Смоленском. В ближайшее время глава российского государства выступит с обращением к польскому народу в связи с авиакатастрофой. Польша будет скорбить по жертвам крушения Ту-154 семь дней, сообщил и.о. президента страны глава сейма Бронислав Коморовский. По данным польских СМИ, сотни поляков приносят цветы ко входу в президентский дворец. Жители Москвы начали приносить цветы ко входу в посольство Польши в России.

На место крушения Ту-154 вылетели премьер России Владимир Путин и глава польского правительства Дональд Туск. Ранее президент РФ Дмитрий Медведев поручил Путину возглавить специальную комиссию для расследования обстоятельств авиакатастрофы. Глава российского правительства сообщил, что в Москве создается специальный штаб по оказанию помощи гражданам Польши, которые приедут в Россию в связи с катастрофой. Тела погибших для опознания будут отправлены в Москву. Здесь же будет организована встреча родственников из Польши.

По данным МЧС РФ, в результате авиакатастрофы погибли все 96 человек, находившиеся на борту самолета, в том числе 88 членов официальной делегации Польши, следовавшей для участия в траурных мероприятиях в Катыньском мемориале, и 8 членов экипажа. Жертвами крушения самолета стали президент Польши Лех Качиньский и его супруга Мария. В самолете также находились начальник генерального штаба Войска польского Франтишек Гонгор, глава Центробанка Польши Славомир Сшкипек, замминистра иностранных дел Анджей Кремер, последний президент Польши в изгнании Рышард Качоровский, епископ Тадеуш Плоски, члены парламента, руководство президенстской администрации, польские дипломаты и историки. Список погибших опубликован на официальном сайте МЧС РФ.

Между тем у польской стороны другие данные о количестве находившихся на борту. По информации МИД Польши, в Россию летели 88 представителей польской делегации и 10 членов экипажа. Делегация состояла из 89 человек, но одна представительница польской стороны опоздала на самолет.

В связи с крушением самолета возбуждено уголовное дело по ч. 3 ст. 263 УК РФ («нарушение правил безопасности движения воздушного транспорта»). Следственный комитет при прокуратуре РФ рассматривает три версии произошедшего: авария могла произойти из-за плохих погодных условий, ошибки экипажа или неполадок в самолете.

Для координации работы следственно-оперативной группы на место крушения самолета вылетели глава СКП РФ Александр Бастрыкин и более 40 опытных следователей и криминалистов центрального аппарата.

Расследование катастрофы будет проходить в соответствии с законодательством России и Польши, сообщил российский президент Дмитрий Медведев. По его словам, он уже дал соответствующие поручения правоохранительным органам, СКП, Генпрокуратуре и спецслужбам.

Между тем Польша намерена провести собственное расследование причин авиакатастрофы самолета. Расследование возглавит главный военный прокурор Польши Кристофер Парульский. Представители польской прокуратуры прибудут под Смоленск для осмотра места крушения Ту-154. Ранее российский МИД заявил, что польским следователям будут выданы визы для приезда в страну.

По данным правоохранительных органов региона, на месте падения самолета найден один из двух бортовых самописцев. На месте катастрофы продолжают работать спасатели. В работах по ликвидации последствий крушения лайнера задействовано около 100 человек. По словам главы МЧС Сергея Шойгу, тела погибших будут направлены в Москву для опознания уже сегодня.

Как сообщал «Новый Регион», самолет президента Польши, летевший из Варшавы в Смоленск, разбился в субботу в 10.50 мск при посадке в 300 метрах от взлетно-посадочной полосы военного аэродрома Северный в Смоленской области в условиях сильного тумана. По данным МЧС, лайнер при посадке задел крылом верхушки деревьев, потерял высоту и рухнул на землю. По некоторым данным, самолет разбился при четвертой попытке захода на посадку. После падения лайнер загорелся. По свидетельству очевидцев, при падении у Ту-154 отвалилась хвостовая часть.

По информации представителей смоленских властей, диспетчер предлагал командиру экипажа лайнера совершить посадку в Минске или Москве, но он принял решение сажать Ту-154 на аэродроме Северный, несмотря на плохую видимость. По данным Гидрометцентра, видимость в районе, где разбился Ту-154 польского президента, в момент катастрофы была в пределах 200-500 метров. О тумане метеорологи предупреждали за сутки.

Летчик-испытатель Евгений Панкевич отметил, что летчики могли решить сажать самолет в Смоленске только если на них оказывалось давление. «Это не технические проблемы, это чисто человеческая ошибка», – заявил Панкевич в эфире радио «Эхо Москвы».

Пилотами разбившегося президентского самолета были военные летчики из элитного 36 полка польских ВВС, сообщает «Газета.Ru» со ссылкой на источник в минобороны Польши. Этот полк занимается транспортировкой высших лиц государства и военачальников. На президентском Ту-154 эти пилоты налетали 200 часов. Всего в распоряжении этого полка находилось два самолета Ту-154 и два самолета Як. До выяснения обстоятельств крушения самолета Качиньского, временно приостановлено использование второго Ту-154.

Президентский самолет Ту-154М выпущен в 1990 году на авиационном заводе «Авиакор» в Самаре. Там же он проходил капитальный ремонт в декабре 2009 года. Следующий ремонт планировалось провести через 6 лет, сообщил источник издания. В общей сложности самолет провел в воздухе 5 тыс. 4 часа.

В связи с авиакатастрофой самолета в администрации Смоленской области организована «горячая линия» на русском и польском языках (8 800-100-19-01).

В Центре экстренной психологической помощи МЧС России отрыт телефон «горячей линии» +7 (495) 626-37-07. По нему можно получить информационно-психологическую поддержку на русском и английском языках, сообщили в МЧС РФ.

По поручению Дмитрия Медведева, на место авиакатастрофы прибыли глава МЧС России Сергей Шойгу, глава Минтранса Игорь Левитин и руководитель Росавиации Александр Нерадько.

После гибели президента Польши обязанности главы государства переданы спикеру сейма республики Брониславу Коморовскому. В стране будут проведены внеочередные президентские выборы.

© 2010, NR2.Ru, «Новый Регион», 2.0

 

 обсудить в ЖЖобсудить в ЖЖ
обсудить в форумеобсудить в форуме (492) | www версия

Подписка на рассылку  |  Вставить в ЖЖ, блог...

Все публикации за 10.04.10

Последние публикации в разделе

 

Literatura:

http://www.aircraft24.com/pl/jet/bombardierchallenger/index.htm

 

http://sky-watcher.pl/content/zdj%C4%99cia-rnav-samoloty-na-wysoko%C5%9Bciach-przelotowych-pa%C5%BAdziernik-2010?page=5

 

http://sky-watcher.pl/search/node/bombardier?page=1

 

http://sky-watcher.pl/search/node/bombardier%20SP-CEZ

 

http://sky-watcher.pl/content/warszawa-okecie-awaryjne-ladowanie-prywatnego-learjeta

 

 

 

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Najwieksze-w-Polsce-centrum-biotechnologii-powstaje-w-Gdansku-n65940.html?is_mobile=0

 

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7979407,Ci_bogaci_mezczyzni_w_swych_podniebnych_jetach.html?as=2#ixzz2QWq0QrMk

 

 

http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/21-warszawa_okecie_epwa_waw/50-nowosci_i_ciekawostki/8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny.html

 

http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706

 

http://netstel.republika.pl/10-05-2008-learjet-60-sp-cez-prywatny.shtml

 

 

http://forum.investmap.pl/dolnoslaskie-newsletter-f51/newsy-2009-t2695-860.html

Wrocław: Bombardier zwiększy produkcję w Polsce

postprzez anubis » Sobota, 3 Październik 2009, 22:10

Bombardier zwiększy produkcję w Polsce

Wrocławski zakład produkcyjny kanadyjskiego koncernu Bombardier Transportation w tym roku zwiększy produkcję. Zatrudnienie wzrośnie dodatkowo o nawet 200 osób.

 

http://lotniskochopina.blip.pl/archive/8/2011

 

http://najem-wynajem.pl/oferta/1090/wynajem-samolotu-i-odrzutowc%C3%B3w-warszawa-samolot-odrzutowy-bombardier-learjet-45.html

 

Jak to jest możliwe, że po otrzymaniu wiadomości o TRAGEDII NARODOWEJ na terenie Federacji Rosyjskiej wylatuje sobie z Warszawy kursem na Wnukowo UUWW prywatny JET pana od kartoników i poligrafii, aby przez via Wnukowo, Werona Włochy wrócić sobie spokojnie do Warszawy na „Five o'clock" tego samego dnia czyli 10 kwietnia 20-10 roku.

 

 

Five o'clock - Dwójka - polskieradio.pl

 
www.polskieradio.pl/8/Audycja/8447
"Five o'clock" to spotkania z wybitnymi muzykami, rozmowy połączone z krótkim recitalem, a przede wszystkim okazja do uczestniczenia w nagraniu audycji ...

Czy to jest normalny kraj, gdzie zakupione za ciężkie pieniądze żądła F-16 strzegą naszego NIEBA a pieprzą ochronę przestrzeni powietrznej i granic.

Kto podróżował do Moskwy tym JETEM SP-CEZ Private Learjet 60 i w jakim celu ???

Porównując klasę samolotu YAK40 PLF44 i

JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW. 

Odpowiedź udzielicie sobie Państwo Szanowni Czytelnicy sami.

Pan od kartoników i Prezydent Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polski w drodze do Federacji Rosyjskiej w dniu 10 kwietnia 2010 roku.

Polacy nic się nie stało, nic się nie stało ... :

Zginął tylko! WASZ PREZYDENT i 95 OSÓB TOWARZYSZĄCYCH – uznanych jako ELITA NARODU w drodze do KATYNIA >…

http://4.bp.blogspot.com/-Wy4eL07_Cl0/T_5fqEhablI/AAAAAAAAA_c/RUxPSapb-Dk/s1224/DSC01683.jpg

 

…..

Firma na TOPIE:

http://www.forbes.pl/g/i.aspx/900/0/forbes/634635318939100000.jpg

 

Grupa CEZ w Polsce. Wizytówka Grupy CEZ w

Polscewww.forbes.pl - 800 × 533 - Więcej rozmiarów

 

SP-CEZ wirtualny pilot: grudzień 2008spcez.blogspot.com - 297 × 484 - Więcej rozmiarów

 SP-CEZ wirtualny pilot

spcez.blogspot.com

http://spcez.blogspot.com/2008_12_01_archive.html

 

 

 

http://www.aviationbusinessindex.net/aircraftPictures/aircraft/117911-0-181765.JPG

 

 

2007 LEARJET 60XR For Sale by Jeteffect, Inc. - N229RP at

ABIwww.aviationbusinessindex.net - 550 × 365 - Więcej rozmiarów

 

http://lh3.ggpht.com/_zbWGZjot1gM/TBitruXcPaI/AAAAAAAAExg/CNa1uc43QQQ/image_thumb%5B2%5D.png?imgmax=800

SP-CEZ wirtualny pilot: Singapur Wyspy Bożego narodzenia

Wybrzeże ...spcez.blogspot.com - 725 × 489 - Więcej rozmiarów

 

Ludzie Po co WAM Prezydent ???

 

Obywatel świata NWO ?

 

Marcin Rejdych - Specjalista ds. Kontraktów i Przetargów,

CEZ ...www.goldenline.pl - 530 × 530 - Więcej rozmiarów

http://static.goldenline.pl/user_photo/082/user_1441618_0df36d_huge.jpg

 

CEZ Polska sp. z o.o. (od 2011-04)

Stanowisko:

Specjalista ds. Kontraktów i Przetargów

Firma:

ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2010-10 do 2011-03)

Stanowisko:

Główny Specjalista ds. Strategii Zakupów

Obowiązki:

Monitorowanie rynku w celu uzyskania dla Spółki najbardziej efektywnych warunków zakupu, przygotowywanie umów z dostawcami w oparciu o przeprowadzone postępowania przetargowe/ofertowe, inicjowanie procesów przetargowych /negocjacyjnych w celu zawierania umów na kolejne okresy w zakresie surowców, optymalizacja kosztów zakupów we wszystkich obszarach funkcjonowania Spółki, budowa i prowadzenie bazy dostawców oraz warunków handlowych , bieżąca współpraca ze służbami PKN ORLEN w zakresie zakupów.

Firma:

ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2009-07 do 2010-09)

Stanowisko:

Kierownik Działu Strategii Zakupów

Obowiązki:

Opracowywanie oraz aktualizacja polityki zakupowej Spółki oraz Spółek z GK Orlen Oil (ze 100% udziałem) we wszystkich obszarach jej funkcjonowania, prowadzenie ogółu spraw związanych z procesem wyboru dostawców towarów i usług dla Spółki, monitorowanie rynku w celu uzyskania dla Spółki najbardziej efektywnych warunków zakupu, w tym budowanie i prowadzenie bazy danych dostawców oraz warunków handlowych, przygotowywanie umów z dostawcami w oparciu o przeprowadzone postępowania przetargowe /ofertowe, optymalizacja kosztów zakupów we wszystkich obszarach funkcjonowania Spółki, opracowywanie oraz okresowa aktualizacja obowiązujących w Spółce procedur zakupowych zapewniających efektywny i transparentny przebieg wyboru dostawców towarów i usług, współudział w procesie oceny dostawców wg wymogów systemu zarządzania ISO, inicjowanie procesów przetargowych / negocjacyjnych w celu zawarcia umów na kolejne okresy, praca w Komisji Przetargowej (wiceprzewodniczący).

Firma:

ORLEN OIL (od 2008-05 do 2009-06)

Stanowisko:

Kierownik Działu Zaopatrzenia – Główny Specjalista

Obowiązki:

Nadzór nad wszystkimi procesami zakupowymi w spółce, nadzór i aktualizacja procedury zakupowej, nadzór nad tworzeniem i implementacją strategii zakupowych, udział we wszystkich Zespołach Oceniających (Komisjach Przetargowych), raportowanie do Zarządu spółki lub właścicieli.

Firma:

ORLEN OIL (od 2005-01 do 2008-04)

Stanowisko:

Kierownik Działu Planowania i Zaopatrzenia

Obowiązki:

Kierownik Działu Planowania i Zaopatrzenia
obowiązki: Koordynacja pracy na zajmowanym stanowisku i w podległej komórce organizacyjnej. Negocjacje handlowe, organizowanie przetargów dla Spółki, a także wspólnych przetargów z innymi Spółkami z grupy kapitałowej ORLEN. Przygotowywanie umów handlowych. Koordynacja prac z wiązanych z planowaniem oraz zabezpieczeniem dostaw surowców oraz opakowań do zakładów produkcyjnych. Koordynowanie prac związanych z podatkiem akcyzowym oraz funkcjonowania składu podatkowego od strony zakupów.

Firma:

ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2002-02 do 2005-01)

Stanowisko:

Specjalista ds. Zaopatrzenia

Obowiązki:

Negocjacje handlowe, przygotowywanie umów, zamówień, planowanie oraz organizowanie dostaw importowych oraz krajowych do różnych zakładów, organizowanie międzynarodowego oraz krajowego transportu, współpraca z agencjami celnymi.

Firma:

ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2001-10 do 2002-01)

Stanowisko:

Specjalista ds. Energo-mechanicznych

Obowiązki:

Planowanie, organizowanie, kontrolowanie remontów, rozliczanie z wykonanych zleceń, kontrola i minimalizacja zużycia mediów energetycznych

Firma:

Rafineria Trzebinia S. A. (od 2001-01 do 2001-09)

Stanowisko:

Specjalista ds. energo-mechanicznych

Edukacja

Uczelnia:

Akademia Ekonomiczna w Krakowie (od 2009-10)

Kierunek:

Rachunkowość i Finanse

Poziom studiów:

studia podyplomowe

Uczelnia:

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (2001-10 - 2002-06)

Kierunek:

Informatyka i Zarządzanie

Poziom studiów:

studia podyplomowe

Uczelnia:

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (1995-10 - 2000-06)

Kierunek:

Automatyka i Robotyka

Poziom studiów:

magisterskie

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy:


26-27.11.2009 „Jak skutecznie zarządzać zespołem w organizacji”, „Jak budować mosty zamiast murów”, „Skuteczny przywództwa zasadniczej zmiany” – In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.

Szkolenia z systemu SAP lipiec – sierpień 2007: LO020 – Procesy w nabyciu zewnętrznym, LO510 – Gospodarka zapasami, LO515 – Sprawdzanie faktur, SCM300 - Supply Chain Manufacturing Overview, SCM240 - Production Planning (SAP R/3) – BCC Poznań.

19 – 20.04.2007 „Strategiczne Zarządzanie Zakupami”- MPM prodAction

Styczeń – grudzień 2006 Akademia Biznesu ORLEN – DOOR Training & Consulting. Szkolenie w języku angielskim. Cykl szkoleń obejmował następujące tematy: komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów, motywacja i przywództwo, techniki prezentacji, planowanie i priorytety, techniki negocjacji, warsztat korporacyjny INTEGRA, zarządzanie przez cele, zarządzanie projektem, 

29 – 30.09.2003 „Nowe uwarunkowania handlu i kontrakty modelowe z krajami Unii Europejskiej” - ATL „Achievement Through Learning” Warszawa

28 – 30.05.2003 „Metody Oceny Dostawców” – Centrum Edukacji Logistycznej Sp. z o.o.

14.10.-22.11.2002 „Studium Profesjonalnego Zaopatrzenia” – ATL „Achievement Through Learning” Warszawa

Języki:

angielski

Inne:

Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów osobistych oraz internetu,
Microsoft Office, Lotus Notes, Simple, SAP moduł MM,
MS Project,
Prawo jazdy kat. B.

 

Współczesne Gry i zabawy ludowe

1.      10.05.2008 / Learjet 60 / SP-CEZ / prywatny

lotnictwo.net.pl/.../8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny....

16 maj 2008 – jak w temacie http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706 może ktoś wie do kogo należy nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ...

2.     Learjet 60XR Samolot na sprzedaż - PLN 21.695.985 - SP-CEZ ...

www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm

Producent: Learjet, Model: 60XR, Rok produkcji: 2008, Nr. rejestracyjny: SP-CEZ, TTAF: 1300 h, Lokalizacja: Polska, Poznan.

3.      SP-CEZ Learjet 60 | Flickr - Photo Sharing!

www.flickr.com/photos/rkc01/8406628850/ - Tłumaczenie strony

22 sty 2013 – N288Z Global Express close up · N228KT Challenger 300 close up ·SP-CEZ Learjet 60 · EI-DTM Airbus A320-216 Alitalia · PH-BXV Boeing ...

4.       Bombardier Learjet 60XR (SP-CEZ), Flyjet - Victor

www.flyvictor.com › Aircraft & Operators › Flyjet - Tłumaczenie strony

Bombardier Learjet 60XR (SP-CEZ) is a private jet operated by Flyjet.View aircraft details including cabin dimensions and seating plan.

5.     LEARJET 60XR For Sale - Controller

www.controller.com/list/list.aspx?...LEARJET... Tłumaczenie strony

2008 LEARJET 60XR, For Sale - $6,900,000, SP-CEZ; 1300 TT; IFR; 2008 Paint; 2008 Int; 8 Seats; Low Time LR60XR in immaculate condition.Always ...

6.      samolotypolskie.pl - Bombardier "Learjet 60"

www.samolotypolskie.pl/samoloty/13853/.../Bombardier-Learjet-602

W dniu 24.04.2008 r. zarejestrowany został w Polsce pierwszy samolot dyspozycyjny Bombardier "Learjet 60XR". Otrzymał znaki rejestracyjne SP-CEZ. Źródło: ...

7.      SP-CEZ: Bombardier Learjet 60XR in Warsaw Mazowieckie Poland ...

www.jetrequest.com/...learjet.../sp-cez/2513 - Tłumaczenie strony

Find information on SP-CEZ Bombardier Learjet 60XR and other private jet charter aircraft in Warsaw Mazowieckie Poland for private jet charter flights.

 

8.      Stwierdzenie obecności metalowych nitów w zbiorniku paliwa ...

bezpieczenstwo.dlapilota.pl/17-02-2011-2120-stwierdzenie-obecnosc...

 

17 lut 2011 – Stwierdzenie obecności metalowych nitów w zbiorniku paliwa samolotuLearjet 60XR SP-CEZ w czasie planowej inspekcji 316/10 ...

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka