10.04.2010 EPWA Chopin Airport Warsaw Niebo do wynajęcia
1. Temat Pan od kartoników w podróży biznesowej ? Czy może ładunek „200” ???
Wg. Hipotezy Inż. Krzysztofa Cierpisza
2. NWO Temat Kto pasie owce i barany ???
3. Po co WAM taki Prezydent „Kaczor” ! Polacy : Po co WAM pamięć i tożsamość !
4. Po co WAM Katyń 1940 – Tu i TERAZ Niebo do wynajęcia z widokiem na Raj
Hej kto Polak
Wstań Kościuszko! Ugodź serca,
|
Co litością mamić śmią.
|
Znałże litość ów morderca,
|
Który Pragę zalał krwią?
|
Niechaj krew tę krwią dziś spłaci,
|
Niech nią zrosi grunt, zły gość!
|
Laur męczeński naszych braci
|
Bujniej będzie po niej rość.
|
|
Tocz, Polaku, bój zacięty,
|
Ulec musi dumny car.
|
Pokaż jemu pierścień święty,
|
Nieulękłych Polek dar.
|
www.zamach.eu
http://img.planespotters.net/photo/345000/original/SP-CEZ-Private-Learjet-60_PlanespottersNet_345275.jpg
SP-CEZ Private Learjet 60 - Planespotters.net Just Aviationwww.planespotters.net - 1600 × 1081 - Więcej rozmiarów
JetPhotos.Net Photo » SP-CEZ (CN: 60-342) Private Bombardier ...jetphotos.net - 1280 × 872 - Więcej rozmiarów
http://images2.jetphotos.net/img/4/9/4/7/26196_1323626749.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/4/2/1667242.jpg
Aircraft
|
Taken at
|
|
More: Warsaw - Okecie / Frederic Chopin (WAW / EPWA)
More: Poland, March 7, 2010
|
|
Remark
|
Photographer
|
|
|
|
http://www.helicopterbusinessindex.com/aircraft_details.asp?aircraft_id=126620&comp_id=169659
2008 60XR Learjet na sprzedaż przez kolekcji Jet - SP-CEZ w indeksie Helikopter firmy
|
Typ:
|
Odrzutowy
|
Zobacz Pokaz Slajdów
|
Marka:
|
Learjet
|
Model:
|
60XR
|
Serial #:
|
60-342
|
Reg No #:
|
SP-CEZ
|
Rok prefabrykatów / Dostawa:
|
2008/2008
|
Status:
|
Na sprzedaż
|
Pytając:
|
Złóż ofertę
|
Data Wystawione:
|
07.02.2012
|
AFTT:
|
1300
|
Powołaj się samolotu na ABI!
|
|
Informacje silnika
|
Program konserwacji silnika
|
Nieznany
|
Silnik Model:
PW305A
|
Serial Number
|
Całkowity czas od Nowego godzin
|
Od godzin remontować
|
Od Hot godzin Inspekcji
|
Czas między godziną remontować
|
Liczba cykli od New
|
Liczba cykli od Remontu
|
Liczba cykli od Hot
|
Silnik 1 (L):
|
PCECA0544
|
1300
|
|
|
6000
|
|
|
|
Silnik 2 (R):
|
PCECA0543
|
1300
|
|
|
6000
|
|
|
|
Silnik 3 (L):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik 4 (R):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avionics
|
· ADF : Podwójny Collins ADF-462
· Autopilot : Collins FGC-3000 IFCS
· Avionics Package : Collins FGC-3000 IFCS / Pro Linia 4
· Komunikacja Radia : Collins VHF-422C w/8.33 rozstaw kHz
· Compass : Collins AHC-3000 AHRS
· CVR : Universal CVR-120
· DME : Podwójny Collins DME-442
· FDR : L3 FA-2100
· Flight Director : Collins FGC-3000 IFCS
· Telefon lotu : Iridium ICS-200 2-kanałowy
· FMS : Collins FMC-5000 w / Collins GPS-4000A
· Hi Frequency : Podwójny Honeywell KHF-1050 w/JETCAL-5 SELCAL dekoder
· Nawigacja Radia : Podwójny Collins VIR-432
· Radar Altimeter : Collins ALT-4000
· TAWS : Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear
· TCAS : Collins TCAS-4000
· Transponder : Collins TDR-94D wzmocniony nadzór modu S
· Radar Pogoda : Collins TWR-850
|
|
|
|
Osob wyposażenie kokpitu
|
·
|
Załoga Akcesoria: Collins ME-5000 wykresy elektroniczne
|
·
|
General: Honeywell Mark V EGPWS w / Windshear, Honeywell Mark EGPWS, Collins kursor centrala, Collins DCU-3001, Artex C406-2 ELT, Collins, Collins utrzymanie diagnostycznych komputer, Collins FSU-5010 Jednostka serwer plików
|
·
|
General: L3 GH-3100 elektroniczna standby instrumentem, Collins MDC-3110 konserwacja diagnostycznych komputer, Collins OCM-3100 i sterowania moduł Collins FSA-5000 serwer, lot, Artex C406-2 ELT
|
·
|
Ogólne: Collins DCU-3001data jednostkowe stężenie, Collins CPAS-3000 oprogramowanie naziemne (w fly-away zestawie), Collins SVO-85B napęd serwo, Collins MDT-3110 konserwacja Stoły diagnostyczne
|
·
|
General: Collins ADC-850D air dane komputer, kursor Collins centrala, Collins RTU-4220 szt.Pudełka radiowe, IFIS
|
|
|
Sprzęt
|
·
|
Ogólne: Podwójne 77 stóp sześciennych butelki tlenowe, Rosemount LS & Aerospace RS sondy statyczne Pitota
|
·
|
Światła: Pulsujące rozpoznawania, lądowanie, pakiet oświetlenia ogon, pakiet oświetlenia awaryjnego
|
|
|
Zewnętrzny - Data (MM / RR) 2008
|
·
|
Kolory: Matterhorn biały w / szary & Rochelle czerwone paski
|
|
|
Interior - Data (MM / RR) 2008
|
·
|
Akcesoria: Plated wykończenia pakietów, oświetlenie LED, 110-woltowe gniazdka amp
|
·
|
Klimatyzacja: Freon
|
·
|
Szafki: szafki na wysoki połysk fornir, stół rozkładany
|
·
|
Rozrywka Wyposażenie: Entertainment System w / indywidualne kontrole, Airshow 410, przód 15,1-calowy monitor video, system wideo kabina, odtwarzacz DVD
|
·
|
Sprzęt Odświeżenie: piekarnik Warming
|
·
|
Miejsc: siedzenia skórzane owsiane, 3-miejsce tapczan, opasane seat lav
|
|
|
Utrzymanie
|
·
|
Inspekcja: MNPS, RNP-5, MNPS NAT & B-RNAV. Płatowca jest zapisany na JET-POT-LJ60XR programu konserwacji. Jeden właściciel od nowa.
|
|
|
Opis Samoloty
|
· 8,33 kanałowy rozstaw
· Program Maintenance płatowca
· Cockpit Voice Recorder
· Dwa systemy sterowania lotem
· ELT (awaryjne Locator Transmitter)
· Flight Data Recorder
· Terrain Awareness Warning System i
· Zderzenie System Traffic Unikanie (TCAS)
|
|
|
Jet Collection
1455 Zachód Hubbard Street, 2nd Floor
Chicago, IL 60642 Zadzwoń: 312-226-8541 Fax: 312-226-8542www.thejetcollection.com
http://www.helicopterbusinessindex.com/aircraft_details.asp?aircraft_id=126620&comp_id=169659
http://www.youtube.com/watch?v=svlRGoJAVHo
Robert Kasprzycki Niebo Do Wynajęcia
' alt=Franciszku v:shapes="_x0000_i1116"> Franciszku·22 filmy
8
1 497
alt="Podoba mi się" class=icon-watch-stats-like v:shapes="_x0000_i1118"> 2 2
Przesłano 9 cze 2010
Koncert w Old Timers Garage - Katowice 4.VI.2010
http://www.youtube.com/watch?v=buiTmZx8mps
12. Niebo do wynajęcia - Robert Kasprzycki - Koncert najskrytszych marzeń 2011
Adam Krusiński·351 filmów
318
6 367
22 0
Przesłano 16 sie 2011
Ponowiony po 21. latach koncert poezji śpiewanej, będący inicjatywą Janusza Deblessema. Jako konferansjer i jeden z wykonawców, występuje Andrzej Poniedzielski.
· Kategoria
Muzyka
· Licencja
Standardowa licencja YouTube
06:54 UTC 10.04.2010 Podróż biznesowa z EPWA Warszawa do UUWW Wnukowo Moskwa
http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/3/0/8/1668803.jpg
http://www.airliners.net/photo/Learjet-60XR/1668803/&sid=b1db70562c0959c8ac57bd88fd844fc0
Samolot
|
Podjęte w
|
|
Więcej : Moskwa - Domodiedowo (DME / UUWW) Więcej : Rosja, 07 marca 2010
|
|
Uwaga
|
Fotograf
|
|
|
http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=SP-CEZ
libra: Komentarze - Salon24 | Niezależne Forum Publicystów
www.salon24.pl/user/37592,libra
8 kwi 2013 – Plan lotu na lot do Smoleńska został złożony na YK40 o znakach ... W trakcie wymiany informacji pomiędzy centrami ruchu lotniczego w Moskwie i ....JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz.
Ciekawostki
http://www.flickr.com/groups/learjets/pool/with/8578763815/lightbox/
http://www.flickr.com/photos/brusselsspotter/3092979521/
POLSKIE AF YAK40 044
Komentarze i Ulubione
http://www.flickr.com/photos/shanair/4332950669/
YAK40 044 POLSKA AIR FORCE
VIP samolotów przybywających Zurychu 28/1/10 do afery Davos.
Szczegóły Lotnictwo
|
Lokalizacja
|
Członek
|
|
»
|
Pozostałe Lokalizacja - Warszawa Muzeum Wojska Polskiego
|
|
· Więcej: Zdjęcia
|
|
»
|
Polska
|
|
· Więcej: Zdjęcia · Filmy
|
|
|
SPOT TO!
|
Rejestracja / nr seryjny. / Data
|
Fotograf
|
|
|
Uwagi:
|
Aparat fotograficzny: Nikon D7000 Obiektyw: Nikkor AF-S DX 18-55 mm
|
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7572962&nseq=8
Zamieszczone przez kevin
jak w temacie
Skrzydla.org - nowa galeria internetowa!
może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny (Jp i A.net brak fotek )
Witam. SP-CEZ 60-342 wylatane okolo 65 godzin. Rok produkcji 2008. Wiem do kogo nalezy,ale właściciel pewnie nie życzyłby sobie rozgłosu. Polski przedsiębiorca, nie z pierwszych stron gazet, a wręcz przeciwnie. Sam sie zdziwiłem że tej klasy biznesmen sprawił sobie takie cacko.
Pozdrawiam
10.04.2010 EPWA
https://lh5.googleusercontent.com/-LoXC0IR1mic/S8BQQLqYiwI/AAAAAAAACjg/xVgXQ1HoExg/s640/IMGP9298.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-Jw24yh7wgig/S8BQQU4ukKI/AAAAAAAACjk/ScSs-qc5m_c/s640/IMGP9308-1.jpg
Podróż EPWA do LIPX via UUWW
Untitled - Learjet 60
SP-CEZ
Data
|
10 kwi 2010, 01:56:07
|
Szerokość
|
1600
|
Wysokość
|
1071
|
Rozmiar pliku
|
90366
|
Aparat
|
PENTAX
|
Model
|
PENTAX K-m
|
ISO
|
200
|
Ekspozycja
|
1/250 s
|
Przesłona
|
6.7
|
Ogniskowa
|
260mm
|
Użyta lampa błyskowa
|
false
|
Tryb pomiaru
|
3
|
Program ekspozycji
|
3
|
Korekta ekspozycji
|
0.5
|
JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
http://www.poligrafika.pl/news/1197/
Cezar SA przejęty przez międzynarodowy koncern
12 kwiecień 2010, 14:47:22
Międzynarodowa firma Chesapeake dostarczająca m.in. etykiety, kartony i specjalistyczne opakowania plastikowe poinformowała o przejęciu polskiej firmy Cezar SA – producenta etykiet i opakowań kartonowych - wraz z prowadzonymi przez nią działaniami na Białorusi. Przedsięwzięcie to ma na celu umocnienie firmy Chesapeake w rejonie Europy Centralnej.
http://www.krs-online.com.pl/chesapeake-polska-sp-z-o-o-krs-280512.html
CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O (KRS: 0000294077)
CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O
ul. Szosa Baranowicka 78, Zaścianki
15-521 Zaścianki
CHESAPEAKE POLSKA SP Z O O
|
REGON:
|
052222964
|
NIP:
|
9661723504
|
KRS:
|
0000294077
|
|
Członkowie reprezentacji:
Nazwisko i imię:
|
Funkcja lub stanowisko:
|
Binkowska Ewa
|
Prokurent
|
Piper Bruce
|
Członek Zarządu
|
Klimaszewski Radosław
|
Prokurent
|
Sosna Andrzej
|
Wiceprezes Zarządu
|
Withfield Timothy
|
Prezes Zarządu
|
|
|
Sposób reprezentacj:
|
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
|
Nazwa organu reprezentacji:
|
ZARZĄD
|
Status OPP:
|
NIE
|
Data wpisu do rejestru przedsiebiorców:
|
2007-12-03
|
Poczta:
|
Zaścianki
|
Kod pocztowy:
|
15-521
|
Ulica:
|
Szosa Baranowicka 78
|
Miejscowość:
|
Zaścianki
|
Gmina:
|
SUPRAŚL
|
Powiat:
|
BIAŁOSTOCKI
|
Województwo:
|
podlaskie
|
Forma Prawna:
|
SPÓŁKA AKCYJNA
|
Rejestr:
|
POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW
|
Adres WWW
|
www.cezar.pl
|
Email
|
polska@chesapeakecorp.com
|
Data aktualizacji: 2013-04-01
Przy współpracy z
Pełny raport może zawierać m.in.:
|
· Sprawozdania finansowe
· Ocenę Kondycji przedsiębiorstwa
· Rekomendowany kredyt maksymalny
· Opóźnienia w spłatach należności
|
Sprawozdania finansowe Chesapeake Polska Sp Z O O opublikowane w Monitorze Polskim B:
Numer
|
Sprawozdanie na dzień
|
Data wydania
|
Monitor B nr 1770 z 2012r.
|
2011-12-31
|
2012-08-16
|
Monitor B nr 398 z 2012r.
|
2010-12-31
|
2012-01-31
|
Monitor B nr 1780 z 2009r.
|
2008-12-31
|
2009-09-29
|
Monitor B nr 549 z 2009r.
|
2007-12-31
|
2009-04-03
|
|
|
|
Klasyfikacje działalności dla Chesapeake Polska Sp Z O O:
EKD
|
Poligrafia i usługi związane z poligrafią
|
22.2
|
Druk broszur
|
22.22.4
|
Druk materiałów reklamowych
|
22.22.86
|
|
SIC
|
Foldery, kartoteki - wytłaczane: wykonane z nabytych materiałów
|
26750202
|
Papierowe wywieszki i etykietki
|
26790400
|
Papierowe etykietki, wykonane z nabytego materiału
|
26790401
|
Druk offsetowy
|
27520101
|
Druki akcydensowe, wklęsłodruk
|
27549908
|
|
|
|
|
|
Dane EKD i SIC nie są aktualizowane i mogą być nieaktualne.
Wpisy archiwalne w KRS dla podmiotu Chesapeake Polska Sp Z O O, o numerze 0000294077:
Hej kto Polak „na bagnety” !
http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku
Wersja francuska
|
Wersja polska
|
Il s'est levé, voici le jour sanglant;
|
Oto dziś dzień krwi i chwały,
|
Qu'il soit pour nous le jour de délivrance!
|
Oby dniem wskrzeszenia był!
|
Dans son essor, voyez notre aigle blanc
|
W tęczę Franków Orzeł Biały
|
Les yeux fixés sur l'arc-en-ciel de France
|
Patrząc, lot swój w niebo wzbił.
|
Au soleil de juillet, dont l'éclat fut si beau,
|
Słońcem lipca podniecany,
|
Il a repris son vol, il fend les airs, il crie:
|
Woła do nas z górnych stron:
|
«Pour ma noble patrie,
|
„Powstań, Polsko, skrusz kajdany,
|
Liberté, ton soleil ou la nuit du tombeau!»
|
Dziś twój tryumf albo zgon!”
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
C'est le cri par nous adopté;
|
Żyj, swobodo, Polsko, żyj!
|
Qu'en roulant le tambour répète:
|
Takim hasłem cnej podniety,
|
A la baïonnette!
|
Trąbo nasza, wrogom grzmij!
|
Vive la liberté!
|
Trąbo nasza, wrogom grzmij!
|
|
|
Guerre ! A cheval, cosaques des déserts!
|
„Na koń!” – woła Kozak mściwy,
|
Sabrons, dit-il, la Pologne rebelle:
|
„Karać bunty polskich rot!
|
Point de balkans, ses champs nous sont ouvert ;
|
Bez Bałkanów są ich niwy,
|
C'est le galop qu'il faut passer sur elle.
|
Wszystko jeden zgniecie lot”.
|
Halte ! n'avancez pas ! Ses balkans sont nos corps;
|
Stój! Za Bałkan pierś ta stanie,
|
La terre où nous marchons ne porte que des braves,
|
Car wasz marzy płonny łup!
|
rejette les esclaves
|
Z wrogów naszych nie zostanie
|
Et de ses ennemis ne garde que les morts
|
Na tej ziemi, chyba trup.
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
|
|
Pour toi, Pologne, ils combattront, tes fils,
|
Droga Polsko, dzieci Twoje
|
Plus fortunés qu'au temps où la victoire
|
Dziś szczęśliwszych doszły chwil,
|
Mêlait leurs cendres aux sables de Memphis
|
Od tych sławnych, gdy ich boje
|
Où le Kremlin s'écroula sous leur gloire:
|
Wieńczył Kremlin, Tybr i Nil.
|
Des Alpes au Thabor, de l'Ebre au Pont-Euxin,
|
Lat dwadzieścia nasze męże
|
Ils sont tombés, vingt ans, sur la rive étrangère.
|
Los po obcych ziemiach siał,
|
Cette fois, ô ma mère!
|
Dziś, o Matko, kto polęże,
|
Ceux qui mourront pour toi, dormiront sur ton sein.
|
Na Twem łonie będzie spał.
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
|
|
Viens Kosciusko, que ton bras frappe au coeur
|
Wstań Kościuszko! Ugodź serca,
|
Cet ennemi qui parle de clémence;
|
Co litością mamić śmią.
|
En avait-il quand son sabre vainqueur
|
Znałże litość ów morderca,
|
Noyait Praga dans un massacre immense?
|
Który Pragę zalał krwią?
|
Tout son sang va payer le sang qu'il prodigua,
|
Niechaj krew tę krwią dziś spłaci,
|
cette terre en a soif, qu'elle en soit arrosée;
|
Niech nią zrosi grunt, zły gość!
|
Faisons, sous sa rosée,
|
Laur męczeński naszych braci
|
Reverdir le laurier des martyrs de Praga.
|
Bujniej będzie po niej rość.
|
|
|
Allons, guerriers, un généreux effort!
|
Tocz, Polaku, bój zacięty,
|
Nous les vaincrons; nos femmes les défient.
|
Ulec musi dumny car.
|
O mon pays, montre au géant du nord
|
Pokaż jemu pierścień święty,
|
Le saint anneau qu'elles te sacrifient.
|
Nieulękłych Polek dar.
|
Que par notre victoire il soit ensanglanté;
|
Niech to godło ślubów drogich
|
Marche, et fais triompher au millieu des batailles
|
Wrogom naszym wróży grób,
|
L'anneau des fiançailles,
|
Niech krwią zlane w bojach srogich
|
Qui t'unit pour toujours avec la liberté.
|
Nasz z Wolnością świadczy ślub.
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
|
|
A nous, Français! Les balles d'Iéna
|
O Francuzi! Czyż bez ceny
|
Sur ma poitrine ont inscrit mes services;
|
Rany nasze dla was są?
|
A Marengo, le fer la sillonna;
|
Spod Marengo, Wagram, Jeny,
|
De Champ-Aubert comptez les cicatrices.
|
Drezna, Lipska, Waterloo…
|
Vaincre et mourir ensemble autrefois fut si doux!
|
Świat was zdradzał, my dotrwali,
|
Nous étions sous Paris… Pour de vieux frères d'armes
|
Śmierć czy tryumf – my, gdzie wy!
|
N'aurez-vous que des larmes?
|
Bracia, my wam krew dawali,
|
Frères, s'était du sang que nous versions pour vous!
|
Dziś wy dla nas nic – prócz łzy!
|
|
|
Polonais, à la baïonnette !
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
|
|
O vous, du moins, dont le sang glorieux
|
Wy przynajmniej, coście legli
|
S'est, dans l'exil, répandu comme l'onde,
|
W obcych krajach za kraj swój,
|
Pour nous bénir, mânes victorieux,
|
Bracia nasi, z grobów zbiegli,
|
Relevez-vous de tous les points du monde!
|
Błogosławcie bratni bój!
|
Qu'il soit vainqueur, ce peuple; ou martyr comme vous,
|
Lub zwyciężym – lub gotowi
|
Sous le bras du géant, qu'en mourant il retarde,
|
Z trupów naszych tamę wznieść,
|
Qu'il tombe à l'avant-garde,
|
By krok spóźnić olbrzymowi,
|
Pour couvrir de son corps la liberté de tous.
|
Co chce światu pęta nieść.
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
|
|
Sonnez, clairons! Polonais, à ton rang!
|
Grzmijcie bębny, ryczcie działa,
|
Suis sous le feu ton aigle qui s'élance.
|
Dalej! dzieci w gęsty szyk!
|
La liberté bat la charge en courant,
|
Wiedzie hufce Wolność, chwała,
|
Et la victoire est au bout de ta lance.
|
Tryumf błyska w ostrzu pik.
|
Victoire à l'étendard que l'exil ombragea
|
Leć nasz Orle w górnym pędzie,
|
Des lauriers d'Austerlitz, des palmes d'Idumée!
|
Sławie, Polsce, światu służ!
|
Pologne bien-amée,
|
Kto przeżyje wolnym będzie,
|
Qui vivra sera libre, et qui meurt l'est déjà!
|
Kto umiera – wolnym już!
|
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
Hej, kto Polak, na bagnety!
|
C'est le cri par nous adopté;
|
Żyj, swobodo, Polsko, żyj!
|
Qu'en roulant le tambour répète:
|
Takim hasłem cnej podniety,
|
A la baïonnette !
|
Trąbo nasza, wrogom grzmij!
|
Zobacz w Wikiźródłach tekst
Warszawianki 1831 roku
· hymn
· polskie pieśni hymniczne
· Warszawianka 1905
· Warszawianka 1831 w serwisie Wolne Lektury
Kategorie:
· Historia Warszawy
Czy NAS Cieniuch obroni !???
La liberté bat la charge en courant,
|
Et la victoire est au bout de ta lance.
|
Victoire à l'étendard que l'exil ombragea
|
Des lauriers d'Austerlitz, des palmes d'Idumée!
|
Pologne bien-amée,
|
Qui vivra sera libre, et qui meurt l'est déjà!
|
|
Polonais, à la baïonnette!
|
http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku
1. 6 grudnia 2010 - Archiwum - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...
hekatonchejres.salon24.pl/archive/2010,12,6,1
6 gru 2010 – „Hej kto Polak na bagnety!” należy rozumieć dosłownie i udać się z pielgrzymką do Ossowa, gdzie bagnety już ziemi... 06.12.2010 14:45 62 ...
2. KIEDY DURNIA MIELIŚMY ZA PREZYDENTA - Rolex: "Carthago ...
hekatonchejres.salon24.pl/309798,kiedy-durnia-mielismy-za-prezyd...
25 maj 2011 – Tak faktycznie mówię, ale natychmiast dodaję: „A ten kto im uległ, będzie ... z innymi Polakami armię "moralnych karłów, cynicznych hipokrytów, ......http://eska.salon24.pl/309664,hej-obudzcie-sie-moze-co-mayday-mayday ...
3. BO SIĘ UDUSZĘ - Rolex: "Carthago delenda est, a wy bekniecie za ...
hekatonchejres.salon24.pl/348325,bo-sie-udusze
1 paź 2011 – Niech pan sobie przypomni kiedy, w jakich okolicznościach, i kto, zaproponował panu ten krok. Ma pan .... Ich celem jest likwidacja zarowno panstwa jak iPolakow przez wynarodowienie. ..... Rolex - Klasa polityczna nam sie zapowiada, zehej! ..... http://hekatonchejres.salon24.pl/348325,bo-sie-udusze ...
4. KOLEJNY ETAP 'MATRIXA' - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...
hekatonchejres.salon24.pl/467545,kolejny-etap-matrixa
27 lis 2012 – Postanowiono więc skupić się na kimś, kto lepiej rokuje. ... ku zadowoleniu większości Polaków (circa 70 procent), oraz kto z ..... Afera że hej.
5. DO PUPY Z BRUDNĄ BOMBĄ - Rolex: "Carthago delenda est, a wy ...
hekatonchejres.salon24.pl/349063,do-pupy-z-brudna-bomba
3 paź 2011 – Kto z pań i panów posłów jest za uzupełnieniem porządku dziennego o..... Hej, trole. Uprzedzałem, żeby nie pełzać bo... ROLEX 75819568 | 03.10.2011 15:01.... To zbiorowa histeria, akt wspólnotowy, którego Polacy tak ...
6. Wyniki podobnych wyszukiwań
1. Hej-kto-Polak! | Bibuła Multimedialna
hej-kto-polak.pl/
Anna Zechenter. Dwie trumny przykryte biało-czerwonymi flagami spoczywają na gołej ziemi. Pod smoleńskim niebem zebrała się niewielka grupka polskich ...
Więcej wyników dla hej kto polak pl
2. Warszawianka 1831 roku – Wikipedia, wolna encyklopedia
pl.wikipedia.org/wiki/Warszawianka_1831_roku
Hej, kto Polak, na bagnety! Pour toi, Pologne, ils combattront, tes fils,, Droga Polsko, dzieci Twoje. Plus fortunés qu'au temps où la victoire, Dziś szczęśliwszych ...
Co tam bezpieczeństwo państwa Rzeczypospolitej Polski : Kasa misiu kasa !!!
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/6/9/8/2149896.jpg
Samolot
|
Podjęte w
|
|
Więcej : Norymberga (NUE / EDDN) Więcej : Niemcy, 03 sierpnia 2012
|
|
Uwaga
|
Fotograf
|
|
|
Inne zdjęcie tego Autora:
http://www.airliners.net/photo/Untitled-(Comlux-Aviation)/Dassault-Falcon-2000EX/0989184/M/
PASAŻEROWIE TEGO CUDAKA ? – PYTANIE DO PROKURATURY W WARSZAWIE TJ. NPW I NACZELNA !!!
Niebo z widokiem na RAJ ??? – :
SP-CEZ do kupna !?
http://www.salon24.pl/user/37592,libra
@Free Your Mind z 05.03.2013 12:09
JDI50A, typ Learjet model 60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
Z lotniska UUWW (Autor Wnukowo FR) wystartował do LIPX (Verona Italy) i wrócił do Warszawy o godz. 16:31 UTC.(Autor: już po WSZYSTKIM !!!)
JUŻ PO KATASTROFIE !!! 06:41:06 UTC
JUŻ PO KATASTROFIE !!! 06:41:06 UTC
JUŻ PO KATASTROFIE !!! 06:41:06 UTC
tu są kody samolotów - http://www.flugzeuginfo.net/table_accodes_en.php
a tak wygląda - http://www.airliners.net/photo/Learjet-60XR/2149896/&sid=5aaad3f7ca5cfd8dc2b4fc97cfc0a950
Aby samolot mógł zostać użyty do przewozu VIP-ów musi odbyć oblot techniczny. To, że na lotnisku stało kilka samolotów pasażerskich to one jednak nie mogły być użyte do przewozu delegacji na lotnisko Smoleńsk Pólnocny z oczywistych powodów. LOT nie lata na lotniska wojskowe, zwłaszcza w FR. Nie zostały wykonane obloty. Nie było planów ich wykorzystania przez Kancelarie Prezydenta a tym bardziej Kancelarie Premiera. Z łaski udostępniono tylko to co stało na płycie wojskowej. Wcześniej podałem wyloty tylko tych samolotów które były najbliżej czasu wylotu T-154.
W aktualnej chwili tylko MON i prokuratura ma dostęp do dokumentacji i dzienników lotów zlikwidowanego 36SP. Pozostają rozmowy z samymi pilotami 36SP i obsługą techniczną lotniska. A to jak wiem nie jest łatwe, a wręcz niemożliwe.
Pozdrawiam
FREE YOUR MIND: Góra z górą
@piko
Tu154M/101 w dniu 10 kwietnia nie był w Gdańsku. To jest jedyny zapis na jego nieobecność.
Po przylocie z Pragi stał na Okęciu. Po sławetnym ptaku, który uderzył w samolot zapewne naprawiali wgniecenia.
FREE YOUR MIND: Góra z górą
@Free Your Mind
Tu jest odpowiedz na Twoje wcześniejsze pytanie o ppłk. Janusz Macieszczuka. Jeśli ma to być czas najbliższy czasowi katastrofy to lot JDI50A jest mu najbliższy. Powstanie zaraz pytanie czy wojskowi piloci latali w prywatnych liniach lotniczych? Odpowiedz brzmi TAK, a dlaczego by nie. Przecież musieli mieć jakąś praktykę do przejścia na samoloty komunikacyjne "w przyszłości".
JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
http://www.ivao.aero/db/ss/airport.asp?Id=UUWW
http://worldaerodata.com/wad.cgi?id=RS52144
Wnukowo
Informacje ogólne
|
Kraj
|
Rosja
|
ICAO ID
|
UUWW
|
Czas
|
UTC +3 (+4 DT)
|
Szerokość
|
55.591531
55 ° 35 '29,51 "N
|
Długość geograficzna
|
37.261486
037 ° 15 '41,35 "E
|
Elewacja
|
685 m
209 m
|
Typ
|
Cywilny
|
Magnetic Variation
|
009 ° E (01/06)
|
Agencja pracy
|
Rządu Cywilnego, (opłaty lotniskowe i dyplomatycznych ROZLICZENIE może być wymagana)
|
Blisko
|
Moskwa
|
Godziny pracy
|
24 HOUR OPERACJE
|
Czas letni
|
Ostatnia niedziela marca do ostatniej niedzieli października
|
Komunikacja
|
TWR wywoławczy START.
|
118,3
|
RADAR
|
126,0
|
Kołowania
|
120,45
|
ATIS
|
125,875
|
APP
|
122,3
124,4
129,0
BLW FL39
|
Drogi startowe
|
ID (kliknij po szczegóły).
|
Wymiary
|
Powierzchnia
|
PCN
|
ILS
|
20/2
ZAMKNIĘTY
|
10039 x 197 stóp
3060 x 60 metrów
|
ASPHALT
|
060FDXT
|
TAK
|
24/06
|
9842 x 197 stóp
3000 x 60 metrów
|
ASPHALT
|
034RAWT
|
TAK
|
Navaids
|
Typ
|
ID
|
Nazwa
|
Kanał
|
Freq
|
Odległość od pola
|
Mając Od NAVAID
|
NDB
|
WM
|
Wnukowo
|
-
|
468
|
2,4 NM
|
023,6
|
Zaopatrzenie / Urządzenia
|
Uwagi
|
FUEL
|
(NC-TS1)
|
RSTD
|
Pierwszy 328 "RWY 24/06 zaniechanie użycia dla tkof.
|
RWY
|
RWY 20/02 CLSD.
|
VILLAFRANCA
General Info
|
Country
|
Italy
|
ICAO ID
|
LIPX
|
Time
|
UTC+1(+2DT)
|
Latitude
|
45.395706
45° 23' 44.54" N
|
Longitude
|
10.888533
010° 53' 18.72" E
|
Elevation
|
239 feet
73 meters
|
Type
|
Joint (Civil and Military)
|
Magnetic Variation
|
001° E (01/06)
|
Beacon
|
Yes
|
Operating Agency
|
MILITARY - CIVIL JOINT USE AIRPORT
|
Alternate Name
|
G GAETA
|
Near City
|
Verona
|
Operating Hours
|
SEE REMARKS FOR OPERATING HOURS OR COMMUNICATIONS FOR POSSIBLE HOURS
|
International Clearance Status
|
Airport of Entry
|
Daylight Saving Time
|
Last Sunday in March to last Sunday in October
|
Communications
|
TWR
Opr H24.
|
118.65
122.1
257.8
258.925
|
PADOVA INFO
Opr 0600-1800Z++
|
123.25
|
GND
Opr H24.
|
121.75
389.1
|
GARDA APP
Opr H24.
|
124.45
124.25
118.55
280.475
315.75
|
Runways
|
ID
(Click for details.)
|
Dimensions
|
Surface
|
PCN
|
ILS
|
04/22
|
10064 x 148 feet
3068 x 45 meters
|
ASPHALT
|
055FAWT
|
YES
|
Navaids
|
Type
|
ID
|
Name
|
Channel
|
Freq
|
Distance From Field
|
Bearing From Navaid
|
VORTAC
|
VIL
|
VILLAFRANCA
|
105X
|
115.8
|
At Field
|
-
|
NDB
|
VIL
|
VILLAFRANCA
|
-
|
355
|
6.1 NM
|
045.4
|
Supplies/Equipment
|
Fuel
|
Jet A1, without icing nhibitor.
|
Oil
|
O-117, 1100, Reciprocating Engine Oil (MIL L 6082)
|
Other Fluids
|
HPOX, High pressure oxygen servicing
LOX, Liquid oxygen servicing
|
JASU
|
A-3AE
DC 24/28, 5v22/40kw
C-21-B
11kw 28v DC:8kva 380/980hz 115v 1 phase AC
MC-1A
AC:115/208v,400 cycle, 3 phase, 37.5kva,0.8pf, 108 amp, 4 wire, DC: 28v, 500 amp, 14kw
|
Remarks
|
A-GEAR
|
BAK-12 Rwy 04/22 O/S UFN.
|
CAUTION
|
Bird act. Portions of parl/apn Rwy 22 end not visible fr twr.Twy Candy lgt OTS.
|
FLUID
|
LOX, GOX
|
FUEL
|
A1 (Eni SPA avbl 0500-2200Z++, OT 2 hr PN before end or work hr, $120 ea occurence, C+39 04 586 19001) 100LL J8 (Mil) (NC-A1 Opr 0500-2200Z++, OT 2 hr PN)
|
LGT
|
PAPI Rwy 04 MEHT 66', PAPI Rwy 22 MEHT 57'.
|
OIL
|
O-117
|
OPR HOURS
|
Opr 0700-1530Z++ Mon-Thu, 0700-1100Z++ Fri, OT not avbl exc for KOSOVO opr.
|
RSTD
|
PPR, 24 hr PN Base OPS-C+39 045 633 2111. Ctc with Garda APP compul. Flw-me rqr enter/exit civ ramp, for Cat E acft fr rwy to mil ramp.
|
Source: DAFIF
|
|
LOT683, typ E145, znaki SPLGH, wyleciał z Warszawy o godz. 09:00 UTC do ULLI.
LOT751, typ B735, znaki SPLKD, wyleciał z Warszawy o godz. 09:25 UTC do UKBB.
LOT767, typ E170, znaki SPLIE, wyleciał z Warszawy o godz. 09:21 UTC do UKOO.
LOT765, typ B735, znaki SPLKE wyleciał z Warszawy o godz. 10:05 UTC do UKLL.
FREE YOUR MIND: Góra z górą
3. Podniesienie głosu wymaga męskości
http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/21-warszawa_okecie_epwa_waw/50-nowosci_i_ciekawostki/8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny.html
10.05.2008 / Learjet 60 / SP-CEZ / prywatny
Witek
AdministratorSenior Screener
Re: 10.05.2008 / Lerjet 60 / SP-CEZ / prywatny
Zamieszczone przez Witek
Błąd, są już zdjęcia na lotnictwo.net !!
Zdjęcia zrobione 28.04.2008r.
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138063
http://lotnictwo.net/foto.php?id=138064
przepraszam i potwierdzam Witku, masz rację
ale moje zdanie na temat w/w serwisu pozostawię dla siebie i chce żadnej dyskusji na ten temat
P.S.
Jakby można poprawić nazwę samolotu w temacie na Learjet, ponieważ zjadłem jedna literkę.
Będziemy pamiętali.....
10.04.2010
PLF101[*]
18.06.2011
kpt. Marek Szufa [*]
Odpowiedz z cytatem
Zamieszczone przez kevin
jak w temacie
Skrzydla.org - nowa galeria internetowa!
może ktoś wie do kogo należy
nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ma czyste,
skrzydła.org jest pierwszym serwisem, który posiada zdjęcie tej maszyny (Jp i A.net brak fotek )
Witam. SP-CEZ 60-342 wylatane okolo 65 godzin. Rok produkcji 2008. Wiem do kogo nalezy,ale właściciel pewnie nie życzyłby sobie rozgłosu. Polski przedsiębiorca, nie z pierwszych stron gazet, a wręcz przeciwnie. Sam sie zdziwiłem że tej klasy biznesmen sprawił sobie takie cacko.
Pozdrawiam
Odpowiedz z cytatem
Zamieszczone przez Witek
Błąd, są już zdjęcia na lotnictwo.net !!
Zdjęcia zrobione 28.04.2008r.
Lotnictwo.net - zdjęcia
Lotnictwo.net - zdjęcia
nuba, 4.04 przylot
Canon EOS 500D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 60 Macro f/2.8 USM + EF-S 55-250 f/4-5.6 IS
Kamera DV :D
http://www.poligrafika.pl/news/1197/
Cezar SA przejęty przez międzynarodowy koncern
12 kwiecień 2010, 14:47:22
Międzynarodowa firma Chesapeake dostarczająca m.in. etykiety, kartony i specjalistyczne opakowania plastikowe poinformowała o przejęciu polskiej firmy Cezar SA – producenta etykiet i opakowań kartonowych - wraz z prowadzonymi przez nią działaniami na Białorusi. Przedsięwzięcie to ma na celu umocnienie firmy Chesapeake w rejonie Europy Centralnej.
„Przejęcie firmy Cezar jest ważnym krokiem w naszej strategii rozwoju i dalszego rozszerzenia zintegrowanej sieci dostaw. Rozpoczęliśmy również programy inwestycyjne w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech i Chinach. Angażujemy się w innowacyjne produkty, dzięki którym pomożemy naszym klientom rozwijać i rozszerzać ich rynki” - mówi Jerry Kerins, prezes i CEO Chesapeake.
Główna siedziba firmy Cezar znajduje się w miejscowości Zaścianki koło Białegostoku. Firma zatrudnia 300 osób i skupia swoją działalność m.in. na rynkach napojów alkoholowych, farmaceutyków i produktów kosmetycznych z zachowaniem wysokich standardów produkcyjnych.
Na podstawie informacji firmy Chesapeake opracowała DA
http://www.poligrafika.pl/news/2191/
Zmiany w kierownictwie Chesapeake
25 maj 2011, 10:10:21
Firma Chesapeake, będąca jednym z wiodących dostawców opakowań konsumenckich, poinformowała o zmianach w kierownictwie wyższego szczebla.
Zgodnie z planem przedstawionym w kwietniu 2009 roku Jerry Kerins, CEO i prezes zarządu spółki, w pełni skoncentruje się teraz na pełnieniu swojej funkcji prezesa zarządu. W rezultacie, Mike Cheetham - obecny wiceprezes działu opakowań produktów farmaceutycznych i innych związanych z opieką zdrowotną - został mianowany na stanowisko dyrektora generalnego i nadal będzie odpowiedzialny za ten dział. Będzie odpowiadać bezpośrednio przed Jerrym Kerinsem.
Mike Cheetham nadal będzie pełnił swoje obowiązki z siedziby w Wielkiej Brytanii. Nowy dyrektor generalny Chesapeake jest związany z firmą od 15 lat. Przez te lata pełnił w firmie różne funkcje, zarówno w dziale opakowań kartonowych, jak i z tworzyw sztucznych.
Jako inżynier z wykształcenia, M. Cheetham rozpoczynał swoją karierę w branżach lotniczej, stalowej i samochodowej, a następnie przez ponad 20 lat pracował w sektorze drukarskim i opakowaniowym.
Swoje obowiązki prezesa zarządu Chesapeake Jerry Kerins będzie pełnił z siedziby w Stanach Zjednoczonych. „Mike cieszy się dużym szacunkiem klientów i współpracowników. Jego umiejętności kierownicze i wiedza dotycząca naszej działalności zapewnią firmie Chesapeake dalszą budowę pomyślnej przyszłości. Mike będzie pracować razem ze mną nad wdrożeniem naszej przejrzystej strategii, która pozostanie niezmieniona. W ciągu ostatnich dwóch lat firma Chesapeake odniosła korzyści z niezrównanego programu inwestycyjnego, który pomógł nam wzmocnić naszą pozycję wiodącego dostawcy na każdym z obsługiwanych przez nas kluczowych rynków” – powiedział Jerry Kerins.
Opracowano na podstawie informacji firmy Chesapeake
Co widział pilot SP-CEZ (cn 60-342 ) W drodze do RWY 28 na wyjeździe. 10.04.2010 ???
Untitled - Learjet 60
SP-CEZ
https://lh3.googleusercontent.com/-WMs1J1ltGpI/S8BQPpSgxVI/AAAAAAAACjc/YbtTRwdx00U/s640/IMGP9295.jpg
Po misji ??? Learjet 60XR Samolot na sprzedaż - PLN 21.702.889 - SP-CEZ ...
www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm
Producent: Learjet, Model: 60XR, Rok produkcji: 2008, Nr. rejestracyjny: SP-CEZ, TTAF: 1300 h, Lokalizacja: Polska, Poznan.
http://www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm
Międzynarodowa giełda samolotowa.
Polska
Choose your language:English (US) English (UK) English (€) Deutsch Nederlands Schweiz (DE) Español Français Italiano Português (Brasil) more languages...
Przegląd
Informacje podstawowe
|
Typ:
|
Odrzutowiec
|
Producent:
|
Learjet
|
Model:
|
60XR
|
Rok produkcji:
|
2008
|
Nr. rejestracyjny:
|
SP-CEZ
|
Numer seryjny:
|
342
|
Cechy charakterystyczne:
|
Certyfikat IFR
|
Lokalizacja:
|
Polska, Poznan
|
Całkowity czas (TTAF):
|
1300 h
|
Cena:
|
US$ 6.900.000
(~ zł 21.695.985)
|
Wszystkie szczególy
|
Sprzedawca
|
Mariebo Aviation AB
P.O Box 3223
550 03 Jönköping
Szwecja
Tel.: +46 - (0)36 - 160 320
Fax: +46 - (0)36 - 160 322
|
|
Kontakt do Sprzedawcy
|
|
|
|
Szczególy
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
Zastrzega się prawo do dokonania zmian w przedstawionych ofertach.
© AirCraft24.com | Prosimy o przesłanie pytań i komentarzy do info@aircraft24.com
http://www.cezar.pl/pl/index
Strona Główna
Firma
R&D
Produkty
Wydarzenia
Kariera
Kontakt
Pasja i kompetencje
Poligrafia jest dla nas zajęciem, któremu oddajemy się z pasją. To dziedzina, gdzie współistnieją ze sobą najnowocześniejsze zdobycze techniki, procesy technologiczne wymagające szybkości i precyzji a także ludzka wiedza poparta praktycznym doświadczeniem.
W wyrafinowanych produktach jakie powstają dzięki poligrafii wprawne oko eksperta dostrzeże budowane latami kompetencje.
Chcemy dzielić się naszą pasją i udowodnić, że we właściwych rękach poligrafia staje się harmonijnym połączeniem przemysłu i sztuki, wykorzystując najlepsze strony obu tych dziedzin.
http://www.cezar.pl/pl/produkty
Siedziba firmy
Siedziba firmy
Chesapeake Polska sp. z o.o.
Szosa Baranowicka 78
15-521 Zaścianki
tel.: +48 85 740 25 40
fax: +48 85 741 88 22
polska@chesapeakecorp.com
Numer Identyfikacji Podatkowej: PL 966-172-35-04
Spółka zarejestrowana pod nr KRS 0000436725 w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
Kapitał zakładowy: 47.218.000,00 PLN
Czy „wódka żubrówka” kojarzy się Państwu z panem Palikotem ???
W jaki sposób pan Minister Arabski dotarł do Moskwy ?
1. Arabski kazał milczeć - Nasz Dziennik
www.naszdziennik.pl/polska-kraj/3214,arabski-kazal-milczec.html
6 lip 2012 – 10 kwietnia 2010 roku, półtorej godziny przed planowanym przylotem ....premiera Tomasz Arabski w restauracji "Dorian Gray" w Moskwie z ...
2. „ Arabski mówił o zakazie otwierania trumien” | niezalezna.pl
niezalezna.pl/33309-arabski-mowil-o-zakazie-otwierania-trumien
27 wrz 2012 – ... oczy i uszy słyszałem, byłem tam w Moskwie - pan Arabski mówił, że ... służb w Smoleńsku i w Moskwie po katastrofie z 10 kwietnia 2010 r., ...
3. " Na własne uszy słyszałem, byłem w Moskwie. Arabski mówił ...
fakty.interia.pl › ... › Prezydent RP Lech Kaczyński nie żyje › Komentarze
Ocena: 40% - Liczba recenzji: 1172
27 wrz 2012 – "Na własne uszy słyszałem, byłem w Moskwie. Arabski mówił. ...10.04.2010 - Katastrofa w Rosji .... Czy Arabski to jest Zydowski ? Odpowiedzi: ...
4. ROZDZIAŁ IV - OD ARABSKIEGO DO TUROWSKIEGO | Nowe ...
www.panstwo.net/332-rozdzial-iv-od-arabskiego-do-turowskiego
W dokumencie padła data 10 kwietnia 2010 r. i dokładne godziny wylotów. ... Pewne natomiast jest, że wyjazd Arabskiego do Moskwy uniemożliwił wizytę w ...
5. Hiszpański azyl Tomasza Arabskiego | S t r o n a • byłych działaczy ...
wzzw.wordpress.com/2013/04/.../hiszpanski-azyl-tomasza-arabskiego...
1 kwi 2013 – ... Tu-154M do Rosji 10 kwietnia 2010 r., zakończonego śmiercią prezydenta RP, ... Arabski poprzez swój wyjazd do Moskwy przed katastrofą ...
6. Ewa Kochanowska o nominacji Tomasza Arabskiego. - Smoleńsk ...
lubczasopismo.salon24.pl/...10.04.2010/.../496719,ewa-kochanowsk...
Liczba postów: 15 - Liczba autorów: 8 - 28 Mar
Smoleńsk 10.04.2010 ... NASZ DZIENNIK: Arabskiego dictum nad trumnami ... WMoskwie 12 kwietnia 2010r. na spotkaniu z rodzinami w sali ...
7. Hiszpański azyl Tomasza Arabskiego - Publikacje Gazety Polskiej ...
autorzygazetypolskiej.salon24.pl/497539,hiszpanski-azyl-tomasza-ar...
1 kwi 2013 – Przed katastrofą smoleńską – w tajemnicy przed prezydentem Lechem Kaczyńskim – Arabski prowadził rozmowy w Warszawie i Moskwie z ...
8. Rosyjski łącznik | Gazeta Polska - Tygodnik szybszy niż dziennik
www.gazetapolska.pl/162-rosyjski-lacznik
17 marca Arabski jedzie do Moskwy, gdzie spotka się z Rosjanami, lecz nie w ...Pewne jest natomiast, że rankiem 10 kwietnia 2010 r., gdy w Rosji rozbijał się ...
9. Szokujące zeznania świadków śledztwa smoleńskiego - Wspólna ...
www.gazetapolska.pl/20512-szokujace-zeznania-swiadkow-sledztwa-...
11 lip 2012 – „Zaprezentowane zeznania Tomasza Arabskiego, jak również inne dowody, ... Także ambasador Polski w Moskwie Jerzy Bahr zeznał (co ujawniła ... z prezydenckim ministrem, który zginął w katastrofie 10 kwietnia 2010 r.
10. 'Chcieliście teatru, to macie teatr'. Awantura na sejmowym ...
wiadomosci.gazeta.pl/.../1,114871,13604164,_Chcieliscie_teatru__to...
21 mar 2013 – Tak wyglądało przesłuchanie Tomasza Arabskiego przez sejmową komisję spraw ... niemal wyłącznie związki Arabskiego z katastrofą z 10 kwietnia 2010 roku. ... Warto zapytać o rolę Arabskiego w Moskwie po 10 kwietnia.
http://www.naszapolska.pl/index.php/component/content/article/39-polska/1747-moskiewska-biesiada-arabskiego
Moskiewska biesiada Arabskiego
Wojskowa Prokuratura Okręgowa prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy rządowego Tu-154M pod Smoleńskiem przesłuchała oficera Biura Ochrony Rządu odpowiedzialnego za osobistą ochronę Tomasza Arabskiego. Śledczych interesuje marcowy pobyt w Moskwie szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Chodzi o nieformalne spotkanie w restauracji, podczas którego miały być omawiane szczegóły wizyty Donalda Tuska w Katyniu.
Kwestie związane z wizytą Donalda Tuska w Katyniu były przedmiotem rozmów ministra Tomasza Arabskiego, który w połowie marca przebywał w Moskwie. Szczegóły omawiano przy restauracyjnym stoliku w lokalu wskazanym przez Rosjan – wynika z relacji jednego z funkcjonariuszy BOR Łukasza D. 17 marca br. Tomasz Arabski, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, udał się do Moskwy. Celem jego podróży było poczynienie ustaleń dotyczących przebiegu wizyty premiera i prezydenta w Federacji Rosyjskiej – wynika z relacji towarzyszącego mu funkcjonariusza Biura Ochrony Rządu. W tym dniu minister tylko na krótko wstąpił do Ambasady RP w Moskwie. Pozostałe rozmowy odbywały się nieformalnie w jednej z restauracji wskazanej przez Rosjan. Z kim minister się spotkał i czego dotyczyły rozmowy? Tego funkcjonariusz nie precyzuje i wskazuje, że prawdopodobnie byli to przedstawiciele strony rosyjskiej, odpowiedzialni za przygotowanie kwietniowej wizyty w Katyniu. Spotkanie w restauracji trwało około dwóch godzin. Minister wrócił do kraju tego samego dnia w godzinach wieczornych. Oficer BOR poinformował, że nie zna rozmówców Arabskiego i nie rozpoznał ich jako osób publicznych. Nie pamiętał też, ilu było uczestników biesiady.
W ocenie Karola Karskiego, posła PiS, członka sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych, jeśli podczas swojej wizyty w Moskwie minister brał udział w spotkaniach w restauracji, to można wnioskować, że miały one charakter nieoficjalny. – W dyplomacji standardem jest, że robocze spotkania czy to w formie śniadania, czy kolacji, odbywają się w miejscach powiedziałbym “oficjalnych”, a nie w ogólnodostępnych restauracjach. Tam raczej odbywają się spotkania biznesowe. Z pewnością jest to formuła niestandardowa, chyba że spotkanie miało charakter prywatny – stwierdził. Podobnie sprawę ocenił Witold Waszczykowski, dyplomata, były wiceminister spraw zagranicznych. Jak zauważył, spotkanie w restauracji może być elementem końcowym, kurtuazyjnym oficjalnych rozmów. – Taką wizytę omawia się z ekspertami w zakresie bezpieczeństwa, ustala się protokół, potwierdza agendę spotkań i niezręcznie jest to czynić “przy kotlecie”. Przecież trzeba mieć dostęp do środków łączności, by jeszcze w trakcie rozmów pewne kwestie potwierdzić. Natomiast po spotkaniu eksperckim czy plenarnym czasami gospodarze kurtuazyjnie zapraszają na lunch czy obiad, ale jest to gest przyjacielski – ocenił. Waszczykowski podkreślił, że nie ma zwyczaju, by to w polskiej ambasadzie odbywały się spotkania z ekspertami kraju gospodarza. – Tego typu spotkania odbywają się u gospodarzy – czy to w MSZ, czy też w przypadku wizyty premiera – w kancelarii premiera, ale nie w polskiej ambasadzie – dodał. Wynika to m.in. z faktu, że za przygotowanie i zabezpieczenie takiej wizyty odpowiadają służby kraju gospodarza.
Z tych opinii wynika, że minister Arabski, który miał udać się do Moskwy w celu przygotowania wizyt w Federacji Rosyjskiej, nie mógł, a przynajmniej nie powinien, ustalać jej szczegółów ani w polskiej ambasadzie, ani tym bardziej w restauracji. Jakie zatem minister poczynił ustalenia nt. wizyty 17 marca? Zapytaliśmy o to ministra Tomasza Arabskiego. Wciąż czekamy na jego odpowiedź.
Marcin Austyn
naszdziennik.pl/bibula.com/RWW
В России объявлен день траура в связи с крушением самолета президента Польши
В авиакатастрофе под Смоленском погибла польская политическая элита
10.04.10 18:05
Москва – Варшава, Апрель 10 (Новый Регион, Ольга Панфилова) – Президент России Дмитрий Медведев объявил 12 апреля в России днем национального траура по погибшим в результате катастрофы самолета президента Польши Леха Качиньского, которая произошла в субботу утром под Смоленском. В ближайшее время глава российского государства выступит с обращением к польскому народу в связи с авиакатастрофой. Польша будет скорбить по жертвам крушения Ту-154 семь дней, сообщил и.о. президента страны глава сейма Бронислав Коморовский. По данным польских СМИ, сотни поляков приносят цветы ко входу в президентский дворец. Жители Москвы начали приносить цветы ко входу в посольство Польши в России.
На место крушения Ту-154 вылетели премьер России Владимир Путин и глава польского правительства Дональд Туск. Ранее президент РФ Дмитрий Медведев поручил Путину возглавить специальную комиссию для расследования обстоятельств авиакатастрофы. Глава российского правительства сообщил, что в Москве создается специальный штаб по оказанию помощи гражданам Польши, которые приедут в Россию в связи с катастрофой. Тела погибших для опознания будут отправлены в Москву. Здесь же будет организована встреча родственников из Польши.
По данным МЧС РФ, в результате авиакатастрофы погибли все 96 человек, находившиеся на борту самолета, в том числе 88 членов официальной делегации Польши, следовавшей для участия в траурных мероприятиях в Катыньском мемориале, и 8 членов экипажа. Жертвами крушения самолета стали президент Польши Лех Качиньский и его супруга Мария. В самолете также находились начальник генерального штаба Войска польского Франтишек Гонгор, глава Центробанка Польши Славомир Сшкипек, замминистра иностранных дел Анджей Кремер, последний президент Польши в изгнании Рышард Качоровский, епископ Тадеуш Плоски, члены парламента, руководство президенстской администрации, польские дипломаты и историки. Список погибших опубликован на официальном сайте МЧС РФ.
Между тем у польской стороны другие данные о количестве находившихся на борту. По информации МИД Польши, в Россию летели 88 представителей польской делегации и 10 членов экипажа. Делегация состояла из 89 человек, но одна представительница польской стороны опоздала на самолет.
В связи с крушением самолета возбуждено уголовное дело по ч. 3 ст. 263 УК РФ («нарушение правил безопасности движения воздушного транспорта»). Следственный комитет при прокуратуре РФ рассматривает три версии произошедшего: авария могла произойти из-за плохих погодных условий, ошибки экипажа или неполадок в самолете.
Для координации работы следственно-оперативной группы на место крушения самолета вылетели глава СКП РФ Александр Бастрыкин и более 40 опытных следователей и криминалистов центрального аппарата.
Расследование катастрофы будет проходить в соответствии с законодательством России и Польши, сообщил российский президент Дмитрий Медведев. По его словам, он уже дал соответствующие поручения правоохранительным органам, СКП, Генпрокуратуре и спецслужбам.
Между тем Польша намерена провести собственное расследование причин авиакатастрофы самолета. Расследование возглавит главный военный прокурор Польши Кристофер Парульский. Представители польской прокуратуры прибудут под Смоленск для осмотра места крушения Ту-154. Ранее российский МИД заявил, что польским следователям будут выданы визы для приезда в страну.
По данным правоохранительных органов региона, на месте падения самолета найден один из двух бортовых самописцев. На месте катастрофы продолжают работать спасатели. В работах по ликвидации последствий крушения лайнера задействовано около 100 человек. По словам главы МЧС Сергея Шойгу, тела погибших будут направлены в Москву для опознания уже сегодня.
Как сообщал «Новый Регион», самолет президента Польши, летевший из Варшавы в Смоленск, разбился в субботу в 10.50 мск при посадке в 300 метрах от взлетно-посадочной полосы военного аэродрома Северный в Смоленской области в условиях сильного тумана. По данным МЧС, лайнер при посадке задел крылом верхушки деревьев, потерял высоту и рухнул на землю. По некоторым данным, самолет разбился при четвертой попытке захода на посадку. После падения лайнер загорелся. По свидетельству очевидцев, при падении у Ту-154 отвалилась хвостовая часть.
По информации представителей смоленских властей, диспетчер предлагал командиру экипажа лайнера совершить посадку в Минске или Москве, но он принял решение сажать Ту-154 на аэродроме Северный, несмотря на плохую видимость. По данным Гидрометцентра, видимость в районе, где разбился Ту-154 польского президента, в момент катастрофы была в пределах 200-500 метров. О тумане метеорологи предупреждали за сутки.
Летчик-испытатель Евгений Панкевич отметил, что летчики могли решить сажать самолет в Смоленске только если на них оказывалось давление. «Это не технические проблемы, это чисто человеческая ошибка», – заявил Панкевич в эфире радио «Эхо Москвы».
Пилотами разбившегося президентского самолета были военные летчики из элитного 36 полка польских ВВС, сообщает «Газета.Ru» со ссылкой на источник в минобороны Польши. Этот полк занимается транспортировкой высших лиц государства и военачальников. На президентском Ту-154 эти пилоты налетали 200 часов. Всего в распоряжении этого полка находилось два самолета Ту-154 и два самолета Як. До выяснения обстоятельств крушения самолета Качиньского, временно приостановлено использование второго Ту-154.
Президентский самолет Ту-154М выпущен в 1990 году на авиационном заводе «Авиакор» в Самаре. Там же он проходил капитальный ремонт в декабре 2009 года. Следующий ремонт планировалось провести через 6 лет, сообщил источник издания. В общей сложности самолет провел в воздухе 5 тыс. 4 часа.
В связи с авиакатастрофой самолета в администрации Смоленской области организована «горячая линия» на русском и польском языках (8 800-100-19-01).
В Центре экстренной психологической помощи МЧС России отрыт телефон «горячей линии» +7 (495) 626-37-07. По нему можно получить информационно-психологическую поддержку на русском и английском языках, сообщили в МЧС РФ.
По поручению Дмитрия Медведева, на место авиакатастрофы прибыли глава МЧС России Сергей Шойгу, глава Минтранса Игорь Левитин и руководитель Росавиации Александр Нерадько.
После гибели президента Польши обязанности главы государства переданы спикеру сейма республики Брониславу Коморовскому. В стране будут проведены внеочередные президентские выборы.
© 2010, NR2.Ru, «Новый Регион», 2.0
обсудить в ЖЖ
обсудить в форуме (492) | www версия
Подписка на рассылку | Вставить в ЖЖ, блог...
Все публикации за 10.04.10
Последние публикации в разделе
Literatura:
http://www.aircraft24.com/pl/jet/bombardierchallenger/index.htm
http://sky-watcher.pl/content/zdj%C4%99cia-rnav-samoloty-na-wysoko%C5%9Bciach-przelotowych-pa%C5%BAdziernik-2010?page=5
http://sky-watcher.pl/search/node/bombardier?page=1
http://sky-watcher.pl/search/node/bombardier%20SP-CEZ
http://sky-watcher.pl/content/warszawa-okecie-awaryjne-ladowanie-prywatnego-learjeta
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Najwieksze-w-Polsce-centrum-biotechnologii-powstaje-w-Gdansku-n65940.html?is_mobile=0
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7979407,Ci_bogaci_mezczyzni_w_swych_podniebnych_jetach.html?as=2#ixzz2QWq0QrMk
http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/21-warszawa_okecie_epwa_waw/50-nowosci_i_ciekawostki/8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny.html
http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706
http://netstel.republika.pl/10-05-2008-learjet-60-sp-cez-prywatny.shtml
http://forum.investmap.pl/dolnoslaskie-newsletter-f51/newsy-2009-t2695-860.html
Wrocław: Bombardier zwiększy produkcję w Polsce
przez anubis » Sobota, 3 Październik 2009, 22:10
Bombardier zwiększy produkcję w Polsce
Wrocławski zakład produkcyjny kanadyjskiego koncernu Bombardier Transportation w tym roku zwiększy produkcję. Zatrudnienie wzrośnie dodatkowo o nawet 200 osób.
http://lotniskochopina.blip.pl/archive/8/2011
http://najem-wynajem.pl/oferta/1090/wynajem-samolotu-i-odrzutowc%C3%B3w-warszawa-samolot-odrzutowy-bombardier-learjet-45.html
Jak to jest możliwe, że po otrzymaniu wiadomości o TRAGEDII NARODOWEJ na terenie Federacji Rosyjskiej wylatuje sobie z Warszawy kursem na Wnukowo UUWW prywatny JET pana od kartoników i poligrafii, aby przez via Wnukowo, Werona Włochy wrócić sobie spokojnie do Warszawy na „Five o'clock" tego samego dnia czyli 10 kwietnia 20-10 roku.
www.polskieradio.pl/8/Audycja/8447
"Five o'clock" to spotkania z wybitnymi muzykami, rozmowy połączone z krótkim recitalem, a przede wszystkim okazja do uczestniczenia w nagraniu audycji ...
Czy to jest normalny kraj, gdzie zakupione za ciężkie pieniądze żądła F-16 strzegą naszego NIEBA a pieprzą ochronę przestrzeni powietrznej i granic.
Kto podróżował do Moskwy tym JETEM SP-CEZ Private Learjet 60 i w jakim celu ???
Porównując klasę samolotu YAK40 PLF44 i
JDI50A, typ LJ60, znaki SPCEZ, wyleciał z Warszawy o godz. 06:54 UTC do UUWW.
Odpowiedź udzielicie sobie Państwo Szanowni Czytelnicy sami.
Pan od kartoników i Prezydent Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polski w drodze do Federacji Rosyjskiej w dniu 10 kwietnia 2010 roku.
Polacy nic się nie stało, nic się nie stało ... :
Zginął tylko! WASZ PREZYDENT i 95 OSÓB TOWARZYSZĄCYCH – uznanych jako ELITA NARODU w drodze do KATYNIA >…
http://4.bp.blogspot.com/-Wy4eL07_Cl0/T_5fqEhablI/AAAAAAAAA_c/RUxPSapb-Dk/s1224/DSC01683.jpg
…..
Firma na TOPIE:
http://www.forbes.pl/g/i.aspx/900/0/forbes/634635318939100000.jpg
Grupa CEZ w Polsce. Wizytówka Grupy CEZ w
Polscewww.forbes.pl - 800 × 533 - Więcej rozmiarów
SP-CEZ wirtualny pilot: grudzień 2008spcez.blogspot.com - 297 × 484 - Więcej rozmiarów
SP-CEZ wirtualny pilot
spcez.blogspot.com
http://spcez.blogspot.com/2008_12_01_archive.html
http://www.aviationbusinessindex.net/aircraftPictures/aircraft/117911-0-181765.JPG
2007 LEARJET 60XR For Sale by Jeteffect, Inc. - N229RP at
ABIwww.aviationbusinessindex.net - 550 × 365 - Więcej rozmiarów
http://lh3.ggpht.com/_zbWGZjot1gM/TBitruXcPaI/AAAAAAAAExg/CNa1uc43QQQ/image_thumb%5B2%5D.png?imgmax=800
SP-CEZ wirtualny pilot: Singapur Wyspy Bożego narodzenia
Wybrzeże ...spcez.blogspot.com - 725 × 489 - Więcej rozmiarów
Ludzie Po co WAM Prezydent ???
Obywatel świata NWO ?
Marcin Rejdych - Specjalista ds. Kontraktów i Przetargów,
CEZ ...www.goldenline.pl - 530 × 530 - Więcej rozmiarów
http://static.goldenline.pl/user_photo/082/user_1441618_0df36d_huge.jpg
CEZ Polska sp. z o.o. (od 2011-04)
Stanowisko:
Specjalista ds. Kontraktów i Przetargów
Firma:
ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2010-10 do 2011-03)
Stanowisko:
Główny Specjalista ds. Strategii Zakupów
Obowiązki:
Monitorowanie rynku w celu uzyskania dla Spółki najbardziej efektywnych warunków zakupu, przygotowywanie umów z dostawcami w oparciu o przeprowadzone postępowania przetargowe/ofertowe, inicjowanie procesów przetargowych /negocjacyjnych w celu zawierania umów na kolejne okresy w zakresie surowców, optymalizacja kosztów zakupów we wszystkich obszarach funkcjonowania Spółki, budowa i prowadzenie bazy dostawców oraz warunków handlowych , bieżąca współpraca ze służbami PKN ORLEN w zakresie zakupów.
Firma:
ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2009-07 do 2010-09)
Stanowisko:
Kierownik Działu Strategii Zakupów
Obowiązki:
Opracowywanie oraz aktualizacja polityki zakupowej Spółki oraz Spółek z GK Orlen Oil (ze 100% udziałem) we wszystkich obszarach jej funkcjonowania, prowadzenie ogółu spraw związanych z procesem wyboru dostawców towarów i usług dla Spółki, monitorowanie rynku w celu uzyskania dla Spółki najbardziej efektywnych warunków zakupu, w tym budowanie i prowadzenie bazy danych dostawców oraz warunków handlowych, przygotowywanie umów z dostawcami w oparciu o przeprowadzone postępowania przetargowe /ofertowe, optymalizacja kosztów zakupów we wszystkich obszarach funkcjonowania Spółki, opracowywanie oraz okresowa aktualizacja obowiązujących w Spółce procedur zakupowych zapewniających efektywny i transparentny przebieg wyboru dostawców towarów i usług, współudział w procesie oceny dostawców wg wymogów systemu zarządzania ISO, inicjowanie procesów przetargowych / negocjacyjnych w celu zawarcia umów na kolejne okresy, praca w Komisji Przetargowej (wiceprzewodniczący).
Firma:
ORLEN OIL (od 2008-05 do 2009-06)
Stanowisko:
Kierownik Działu Zaopatrzenia – Główny Specjalista
Obowiązki:
Nadzór nad wszystkimi procesami zakupowymi w spółce, nadzór i aktualizacja procedury zakupowej, nadzór nad tworzeniem i implementacją strategii zakupowych, udział we wszystkich Zespołach Oceniających (Komisjach Przetargowych), raportowanie do Zarządu spółki lub właścicieli.
Firma:
ORLEN OIL (od 2005-01 do 2008-04)
Stanowisko:
Kierownik Działu Planowania i Zaopatrzenia
Obowiązki:
Kierownik Działu Planowania i Zaopatrzenia
obowiązki: Koordynacja pracy na zajmowanym stanowisku i w podległej komórce organizacyjnej. Negocjacje handlowe, organizowanie przetargów dla Spółki, a także wspólnych przetargów z innymi Spółkami z grupy kapitałowej ORLEN. Przygotowywanie umów handlowych. Koordynacja prac z wiązanych z planowaniem oraz zabezpieczeniem dostaw surowców oraz opakowań do zakładów produkcyjnych. Koordynowanie prac związanych z podatkiem akcyzowym oraz funkcjonowania składu podatkowego od strony zakupów.
Firma:
ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2002-02 do 2005-01)
Stanowisko:
Specjalista ds. Zaopatrzenia
Obowiązki:
Negocjacje handlowe, przygotowywanie umów, zamówień, planowanie oraz organizowanie dostaw importowych oraz krajowych do różnych zakładów, organizowanie międzynarodowego oraz krajowego transportu, współpraca z agencjami celnymi.
Firma:
ORLEN OIL Sp. z o.o. (od 2001-10 do 2002-01)
Stanowisko:
Specjalista ds. Energo-mechanicznych
Obowiązki:
Planowanie, organizowanie, kontrolowanie remontów, rozliczanie z wykonanych zleceń, kontrola i minimalizacja zużycia mediów energetycznych
Firma:
Rafineria Trzebinia S. A. (od 2001-01 do 2001-09)
Stanowisko:
Specjalista ds. energo-mechanicznych
Edukacja
Uczelnia:
Akademia Ekonomiczna w Krakowie (od 2009-10)
Kierunek:
Rachunkowość i Finanse
Poziom studiów:
studia podyplomowe
Uczelnia:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (2001-10 - 2002-06)
Kierunek:
Informatyka i Zarządzanie
Poziom studiów:
studia podyplomowe
Uczelnia:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (1995-10 - 2000-06)
Kierunek:
Automatyka i Robotyka
Poziom studiów:
magisterskie
Informacje dodatkowe
Przebyte kursy:
26-27.11.2009 „Jak skutecznie zarządzać zespołem w organizacji”, „Jak budować mosty zamiast murów”, „Skuteczny przywództwa zasadniczej zmiany” – In-Time Personal Solutions Polska Sp. z o.o.
Szkolenia z systemu SAP lipiec – sierpień 2007: LO020 – Procesy w nabyciu zewnętrznym, LO510 – Gospodarka zapasami, LO515 – Sprawdzanie faktur, SCM300 - Supply Chain Manufacturing Overview, SCM240 - Production Planning (SAP R/3) – BCC Poznań.
19 – 20.04.2007 „Strategiczne Zarządzanie Zakupami”- MPM prodAction
Styczeń – grudzień 2006 Akademia Biznesu ORLEN – DOOR Training & Consulting. Szkolenie w języku angielskim. Cykl szkoleń obejmował następujące tematy: komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów, motywacja i przywództwo, techniki prezentacji, planowanie i priorytety, techniki negocjacji, warsztat korporacyjny INTEGRA, zarządzanie przez cele, zarządzanie projektem,
29 – 30.09.2003 „Nowe uwarunkowania handlu i kontrakty modelowe z krajami Unii Europejskiej” - ATL „Achievement Through Learning” Warszawa
28 – 30.05.2003 „Metody Oceny Dostawców” – Centrum Edukacji Logistycznej Sp. z o.o.
14.10.-22.11.2002 „Studium Profesjonalnego Zaopatrzenia” – ATL „Achievement Through Learning” Warszawa
Języki:
angielski
Inne:
Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów osobistych oraz internetu,
Microsoft Office, Lotus Notes, Simple, SAP moduł MM,
MS Project,
Prawo jazdy kat. B.
Współczesne Gry i zabawy ludowe
1. 10.05.2008 / Learjet 60 / SP-CEZ / prywatny
lotnictwo.net.pl/.../8561-10_05_2008_learjet_60_sp_cez_prywatny....
16 maj 2008 – jak w temacie http://www.skrzydla.org/showphoto.php?photo_id=4706 może ktoś wie do kogo należy nówka sztuka w Polsce nawet silniczki ...
2. Learjet 60XR Samolot na sprzedaż - PLN 21.695.985 - SP-CEZ ...
www.aircraft24.com/pl/jet/learjet/60xr--xi108534.htm
Producent: Learjet, Model: 60XR, Rok produkcji: 2008, Nr. rejestracyjny: SP-CEZ, TTAF: 1300 h, Lokalizacja: Polska, Poznan.
3. SP-CEZ Learjet 60 | Flickr - Photo Sharing!
www.flickr.com/photos/rkc01/8406628850/ - Tłumaczenie strony
22 sty 2013 – N288Z Global Express close up · N228KT Challenger 300 close up ·SP-CEZ Learjet 60 · EI-DTM Airbus A320-216 Alitalia · PH-BXV Boeing ...
4. Bombardier Learjet 60XR (SP-CEZ), Flyjet - Victor
www.flyvictor.com › Aircraft & Operators › Flyjet - Tłumaczenie strony
Bombardier Learjet 60XR (SP-CEZ) is a private jet operated by Flyjet.View aircraft details including cabin dimensions and seating plan.
5. LEARJET 60XR For Sale - Controller
www.controller.com/list/list.aspx?...LEARJET... - Tłumaczenie strony
2008 LEARJET 60XR, For Sale - $6,900,000, SP-CEZ; 1300 TT; IFR; 2008 Paint; 2008 Int; 8 Seats; Low Time LR60XR in immaculate condition.Always ...
6. samolotypolskie.pl - Bombardier "Learjet 60"
www.samolotypolskie.pl/samoloty/13853/.../Bombardier-Learjet-602
W dniu 24.04.2008 r. zarejestrowany został w Polsce pierwszy samolot dyspozycyjny Bombardier "Learjet 60XR". Otrzymał znaki rejestracyjne SP-CEZ. Źródło: ...
7. SP-CEZ: Bombardier Learjet 60XR in Warsaw Mazowieckie Poland ...
www.jetrequest.com/...learjet.../sp-cez/2513 - Tłumaczenie strony
Find information on SP-CEZ Bombardier Learjet 60XR and other private jet charter aircraft in Warsaw Mazowieckie Poland for private jet charter flights.
8. Stwierdzenie obecności metalowych nitów w zbiorniku paliwa ...
bezpieczenstwo.dlapilota.pl/17-02-2011-2120-stwierdzenie-obecnosc...
17 lut 2011 – Stwierdzenie obecności metalowych nitów w zbiorniku paliwa samolotuLearjet 60XR SP-CEZ w czasie planowej inspekcji 316/10 ...