Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
968
BLOG

EPWA Chopin Airport 10.04.2010

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 5

 

 Dedykacja:

 

 Niezłomnym Współpracującym ze Sobą @Blogerom Dedykuję:


Na TEMAT Tragedii Narodowej 10 kwietnia 2010 roku - Nie ma innych opcji:
 
 
["14.11 05:16 Odsłon: 1656 (w tym z lubczasopism 16) 111 Komentuj

Zamach jest jedyną opcją bez danych z Okęcia

 

Bez przekonywujacych danych z Okecia, ze wszystkie ofiary tzw. katastrofy smolenskiej wsiadly do jednego samolotu i nim odlecialy z Okecia, hipoteza tzw. katatrofy smolenskiej musi byc odrzucona przez kazda zdroworozsadkowo-myslaca osobe.  Poki takich danych nie bedzie, rospatrywanie ostatnich kilkunastu minut czy sekund lotu Tu-154 nie ma najmniejszego sensu. Dlatego zarowno wersja wypadkowa, MAKu, Millera i Laska jak i wersja zamachowa ZP Macierewicza nie powinny byc poddawane zadnej dsykusji przez  zdroworozsadkowo-myslaca osobe.

Przyczyna jest prosta: wiemy, ze zgodnie z przepisami calej wierchuszce polskich sil zbrojnych nie wolno bylo latac jednym samolotem. Dlatego, dopoki nie bedzie dowodu o faktycznym zaladowaniu jednego samolotu 96 osobami, wlacznie z generalicja i admiralicja, odlot tylko jednego samolotu sie nie odbyl. Musialy byc conajmniej dwa samoloty. A jako, ze nikt by nie kupil wypadku dwoch samolotow w tym samym dniu, zamach musial sie odbyc przy braku dowodow na odlot jednego samolotu ze wszystkimi ofiarami (c.b.d.o).

 

Osobiscie, nie wykluczalbym mozliwosci odlotu tylko jednego samolot poprzez zlamania przepisow (przepisy sie lamie), ale te przepisy w swietle Miroslawca pownny byly byc przestrzegane bezwzglednie. Brak dowodow na taki odlot zmusza mnie do odrzucenia tej mozliwowci.

Powyzsze jest najprostszym dowodem na zamach. Jesli rzad czy ktokolwiek chcialby mnie i inne zdroworozsadkowo-myslace osoby przekonac, ze zamachu nie bylo, to prosze (prosimy) o przedstawienie dowodu na odlot jednego samolotu ze wszytskimi ofiarami katastrofy.   Taki dowod jesli by zostal przedstawiony bylby tylko warunkiem koniecznym na zajscie katastrofy ale nie warunkiem dostatecznym!"]

Bloger @ONE HIT WONDER

 



 

 


 

 

 

Bez komentarza:

http://marucha.wordpress.com/2013/11/16/chcialbym-dozyc-takich-dni/

Czy tak jest w istocie Niech każdy myślący Czytelnik odpowie sobie SAM.

Takie Opinie ciążą nam na Całej Historii kreacji PRL - od 10 kwietnia 1940 roku MORDU KATYŃSKIEGO oraz kreacji Nowej Epoki Rzeczypospolitej od 10 kwietnia 2010 roku MORDU SMOLEŃSKIEGO.

Jako będzie Rzeczypospolita takie młodzieży chowanie.

Ale mamy posztet do zjedzenia. Na własne życzenie?

Przez naszą TOLERANCJĘ WOBEC kogo?

KTO WRÓG, KTO PRZYJACIEL POLSKI I POLAKÓW.

NA PEWNO ZROBIONO NAM STRASZNĄ KRZYWDĘ!

 Błogosławiony Ksiądz Jerzy Popiełuszko - Zło Dobrem Zwyciężaj

 

 

  1.  
  2. Flight New York (JFK) / Moscow (SVO) / Aeroflot / SU101 - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=sp3xnL-Sq9E
    26 lis 2013 - Przesłany przez: Maxim Kutov

    Нью-Йорк - Москва / SU101 / Аэрофлот / Aeroflot / 2013 Ноябрь. ... Flight SU-101 JFK-SVOby A DM619 views · 11:17. Watch Later

     

sam Bloger @Marucha się GUBI w domysłach.

Wiem, tylko, że wszystko ma swoje GRANICE. Cierpliwość Polaków też.

 

  • @VERTUAL 15.12 00:01 & @MMariola

    Wg FLIGHTRADAR24.com

    http://polishbirds.cba.pl/flightradar24.html

    http://polishbirds.cba.pl/Lotnictwo_cywilne.html

    http://polishbirds.cba.pl/Lotnictwo_wojskowe.html

    http://polishbirds.cba.pl/atc.html



    Flightradar24.com - Live flight tracker!
    www.flightradar24.com/‎
    Tłumaczenie strony
    Flightradar24 is the best live flight tracker that shows air traffic in real time. Best coverage and cool features!

    http://polishbirds.cba.pl/acars.html

    ["ACARSNazwa ACARS jest skrótem od angielskiego Aircraft Communication Addressing and Reporting System, co można przetłumaczyć na "system komunikacji ze statkami powietrznymi w oparciu o wiadomości i potwierdzenia odbioru" (czyli system dwustronny).

    Przed wprowadzeniem ACARS cała komunikacja samolotów ze stacjami naziemnymi odbywała się przez radio, drogą głosową. Wprowadzenie systemu wiadomości tekstowych miało odciążyć załogę i zapewnić większą spójność danych. System ACARS zaczął funkcjonować w końcu lat 80. XX wieku, mimo iż jego testy miały miejsce już wcześniej.

    Termin ACARS odnosi się do kompletnego systemu, działającego w oparciu o część naziemną i tę w powietrzu. W samolocie najważniejszym elementem jest komputer pokładowy zwany ACARS Management Unit (MU) oraz tzw. Control Display Unit (CDU). MU wysyła i odbiera wiadomości cyfrowe do i z ziemi w oparciu o radiostację pokładową UKF. Na ziemi system ACARS to sieć radiostacji, które odbierają i wysyłają wiadomości, a także przesyłają je przez sieć do linii lotniczych.

    Wiadomości ACARS mogą być własnymi wiadomościami załogi samolotu bądź odpowiedziami na żądania z ziemi. Komputery pokładowe zbierają dwa typy danych o samolocie: dane liczbowe (pozycja, czas, parametry zespołów napędowych) oraz dane dyskretne, czyli zdarzenia (stan klap, wysunięcie podwozia, hamowanie). Te dane są przetwarzane do postaci krótkich wiadomości tekstowych i mogą być transmitowane przez system ACARS.

    Częstotliwość zasadniczego kanału transmisji radiowych wiadomości ACARS dla Europy to 131,725MHz. Częstotliwość zapasowa transmisji radiowych wiadomości ACARS dla Europy to 131,525MHz.Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/ACARSŹródło: http://www.flickr.com/photos/flyforfun/# Strona główna ATC
    Darmowy Hosting CBA.PL']

    Z lotniska EPWA Chopin Airport o godzinie 05:52 10.04.2010 czasu UTC AM w kierunku Moskwy odleciały dwa samoloty.
     
    ALBATROS ... Z LOTU PTAKA17.12 18:20
    2441677
  • @MMARIOLA

    Jak cofniemy czas -24 minuty to otrzymamy czas startu naszej tutki

    i tego co lecial po nim


    MMARIOLA17.12 21:21
    3666002

 

 
 

 

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka