Może powinniśmy napisać NA NOWO HISTORIĘ nie tylko o naszym "bohaterze narodowym"
co to pokonał ruskich skacząc przez płot Stoczni Gdańskiej im. Lenia.
Odlot Pielgrzymów do Katynia w dniu 10 kwietnia 2010 roku wcale nie musiał się odbyć z lotniska EPWA Chopin Airport Warszawa Okęcie.
Jest tyle lotnisk wojskowych w okolicach Warszawy: Modlin, Nowe Miasto, Mińsk Mazowiecki, Sochaczew.
Konsalnet wie wszystko na ten TEMAT. Ochrona Okęcia i monitoring to specjalistyczna działalność firmy Konsalnet. Dodać jeszcze należy postawiony na kołkach 15.04.2010 roku BUS lotniskowy
przy PALUCHU. Wszystko pod kontrolą ?
10.04.2010 KATYN - A CZAS POLSKI +1h - blog MMariola
Przy zagrożeniu terrorystycznym podanym i ogłoszonym z Pragi 09.04.2010 wszystko było możliwe.
Tylko wieńce do Katynia doleciały nie tknięte "katastrofą" !
10.04.2010 DO KOGO MAM SIE ZGLOSCI PO NAGRODE NOBLA? ; ) - strona ...
Minister Sasin w Katyniu i Smoleńsku - strona 10 - blog Ludwiq
Pan minister Macierewicz w drodze do Katynia - strona 2 - blog Ludwiq
10.04.2010 KATYN - A CZAS POLSKI +1h - blog MMariola
09.04.2012 - Wieniec w imieniu Polskiego Czerwonego Krzyża został złożony przy ścianie głównej katyńskiego cmentarza wśród wieńców od najwyższych ...
9.04.2012 23:12Kategoria: Polityka Odsłon: 1402 6 Komentuj
10.04.2010 KATYN - A CZAS POLSKI +1h
W związku z 70 rocznicą Zbrodni Katyńskiej na groby pomordowanych polskich żołnierzy, udała się delegacja Polskiego Czerwonego Krzyża, aby złożyć wieniec w imieniu wszystkich członków i sympatyków naszej organizacji. W dniu 10 kwietnia 2010 roku wieniec od Polskiego Czerwonego Krzyża złożyli członkowie delegacji: Elżbieta Rejf, Stefan Pedrycz , Andrzej Karski – uczestnicy prac ekshumacyjnych z ramienia PCK na terenie Katynia, Miednoje i Charkowa oraz Andrzej Antoń. Wieniec w imieniu Polskiego Czerwonego Krzyża został złożony przy ścianie głównej katyńskiego cmentarza wśród wieńców od najwyższych władz polskich i rosyjskich.
galeria zdjec
Original Date/Time {0x9003} 2010:04:10 08:30:52 /
10:30:52
KATYŃ NR 2
• Wracamy do ostatniej piątku. Rano wyruszyliście do Smoleńska?
– Wsiedliśmy do oznakowanego busa Polskiego Czerwonego Krzyża. Wzięliśmy ze sobą przepiękny wieniec z białych i czerwonych goździków. Czerwony krzyż na białym tle. Granicę przekroczyliśmy w Terespolu. Prezydent miał być na miejscu o 11. 20.My o 10.30 byliśmy na miejscu. Zatrzymaliśmy się przy wejściu do Lasku Katyńskiego. Wyjęliśmy z samochodu wieniec, poszliśmy w kierunku wspólnej bramy na teren cmentarza polskiego i rosyjskiego. Dalej nie wchodziliśmy. Postanowiliśmy zaczekać na prezydenta. Jak wyjeżdżaliśmy z Witebska była piękna pogoda. Im bliżej Smoleńska, tym się pogoda zaczęła psuć. Na 40 km przed Smoleńskiem pojawiła się mgła.
• Czekaliście?
–Nagle usłyszeliśmy silny huk. Była za 10 jedenasta. Pomyślałem, mgła
Original Date/Time {0x9003} 2010:04:10 09:33:23
, nic nie widać, pewnie samolot przekroczył barierę dźwięku. Nikt na to nie zwrócił uwagi. Akurat staliśmy przy mistrzu ceremonii. Osiem minut po tym "bum” zadzwonił jego telefon komórkowy. Słyszymy jak powtarza z niedowierzaniem: "Rozwalił się samolot prezydencki!”. Rzucił w nasza stronę, że są zabici. Wskoczył do samochodu i pojechał na lotnisko. 20 minut później zadzwonił do stojącego przy nas mężczyzny,że jest potężna katastrofa, szacuje się, że jest około 80 osób zabitych. Wiadomość zaczęła się rozchodzić. Po kolejnych kilkunastu minutach, kiedy zbliżała się dwunastai miały się zacząć uroczystości, dostaliśmy wiadomość, że prawdopodobnie nikt nie przeżył.
• Dalej nieoficjalną?
– Ciągle mówioną.Księża zaczęli odmawiać różaniec.
Original Date/Time {0x9003} 2010:04:10 09:00:02
11:00:02
Usiedliśmy na krzesłach przed ołtarzem. Przed nami 100 pustych krzeseł. Na nich biało czerwone proporczyki. W miejscu, gdzie miał siedzieć prezydent, był flaga i wieniec, który miał składać. Ambasador zabrał głos i podał oficjalny komunikat o katastrofie, nie podając ile osób zginęło.
• Przeczuwaliście śmierć prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
– Zaczęły się dziać straszne sceny. Ludzie mdleli. Mężczyźni tracili przytomność. Lekarze zaczęli udzielać pierwej pomocy. Szloch, krzyki, rozpacz. Tak zaczęła się msza święta. Zapamiętałem córkę Andrzeja Przewoźnika, która czekała na ojca. Krzyczała, wrzeszczała, że to nieprawda, że tata żyje.
TVP INFO 10.04.2010 KATYN 10.17
Ks. Zawislak Katyn TVPINFO godz.09.56
Na koniec, prosze sie uwaznie przyjrzec zdjeciom posla Z.Cichonia.
Szczegolna uwage proponuje zwrocic na godziny wykonania zdjec.
www.zbigniewcichon.pl/aktualnosci/264/Tragiczna-wiadomosc-o-katastrofie/
"Pustka zostaje na zawsze". Polska delegacja na miejscu ...
Ślady biologiczne.
AKCJA POLICJI Z OPÓŹNIENIEM
Sprawa zaginięcia Ewy Tylman. Psy tropiące niemieckiej policji ...
Akcja policji z opóźnieniem. Psy w akcji - Radio Merkury Poznań
Jak można po kilku miesiącach odkryć drogę ślady biologiczne pozostawione na Moście Świętej Królowej Jadwigi w Poznaniu, gdzie codziennie przewala się ruch miejski i setki jeśli nie tysiące ludzi.
Taki ekskperyment sądowy został kilka dni temu wykonany dzięki psom policyjnym z Niemiec w Poznaniu.
Poznań: zamknięto ulice, szukając tropów Ewy Tylman - Fakty TVN online
Monitoring : Konsalnet – bezpieczeństwo w domu i biznesie.
Usługa monitoringu polega na całodobowym nadzorowaniu sygnałów płynących z systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Klientów. W przypadku ...
Konsalnet – bezpieczeństwo w domu i biznesie.
KONSALNET MONITORING SP Z O O (KRS: 0000037008, NIP: 5262484326, REGON: 016450794)
www.konsalnet.pl/
KONSALNET MONITORING SP Z O O | |
---|---|
REGON: | 016450794 |
NIP: | 5262484326 |
KRS: | 0000037008 |
Nazwisko i imię | Funkcja lub stanowisko |
---|---|
Śliwiński Adam | Prezes Zarządu |
Lichota Tomasz Jan | Wiceprezes Zarządu |
Sposób reprezentacj: | DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE. |
---|---|
Nazwa organu reprezentacji: | ZARZĄD |
Status OPP: | NIE |
Data wpisu do rejestru przedsiebiorców: | 2001-08-21 |
Poczta: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-267 |
Ulica: | Jana Kazimierza 55 |
Miejscowość: | Warszawa |
Gmina: | M.ST.WARSZAWA |
Powiat: | M.ST.WARSZAWA |
Województwo: | mazowieckie |
Forma Prawna: | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Rejestr: | POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data rozpoczęcia działalności: | 2000 |
Nasze oddziały : Konsalnet – bezpieczeństwo w domu i ...
LS Airport Services[edytuj]
LS Airport Services | |
Forma prawna | spółka akcyjna |
Państwo | Polska |
Siedziba | ul. Wirażowa 35 02-158 Warszawa |
Prezes | Marcin Opaliński |
Przewodniczący rady nadzorczej |
Elżbieta Czerwińska |
Akcjonariusze / udziałowcy | Skarb Państwa |
Branża | lotnictwo |
Zatrudnienie | 1517[1] |
Kapitał zakładowy | 202 200 000[1] PLN |
Jednostki zależne | Modlin, Kraków,Gdańsk, Katowice |
Strona internetowa |
LS Airport Services (LSAS) – polskie przedsiębiorstwo zajmujące się obsługą naziemną samolotów na warszawskim lotnisku Okęcie, jak również w Krakowie,Katowicach Gdańsku oraz w Modlinie, i będące obecnie (2015) największymoperatorem handlingowym w Polsce[1].
Działalność[edytuj | edytuj kod]
Przedsiębiorstwo oferuje usługi w zakresie załadunku i rozładunku bagażu, koordynacji obsługi rejsów, obsługi samolotów na płycie postojowej, odladzania samolotów, obsługi pasażerów i frachtu.
Przedsiębiorstwo działa w obecnej formie od 2011. Utworzone zostało z LOT Services oraz LOT Cargo po ich wyodrębnieniu z grupy PLL LOT. LOT Services powstało w 2009 roku po przejęciu przez spółkę masy upadłościowej przedsiębiorstwa LOT Ground Services[2].
Obsługiwane linie lotnicze[edytuj | edytuj kod]
Wśród linii lotniczych, jakie LSAS obsługuje, znajdują się m.in. LOT, Lufthansa,Austrian Airlines, Belavia, Enter Air, TAP Portugal, Turkish Airlines, Swiss International Air Lines, Brussels Airlines, Qatar Airways, UPS a w Krakowie dodatkowo Ryanair od 26 grudnia 2011 roku.
Prywatna ochrona na Okęciu tylko do końca czerwca
Prywatna firma ochroniarska Konsalnet będzie ochraniać lotnisko na warszawskim Okęciu tylko do końca czerwca. Nowy dyrektor Lotniska Chopina chce zastąpić ją formacją, która będzie podlegać Polskim Portom Lotniczym. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie to Straż Ochrony Lotniska, czy inna służba.
Nowym dyrektorem Lotniska Chopina i jednocześnie naczelnym dyrektorem Polskich Portów Lotniczych od kilku dni jest Mariusz Szpikowski, wcześniej związany m.in. z Air Poland. Na stanowisku szefa PPL zastąpił Michała Kaczmarzyka, który złożył rezygnację. Szpikowski określa, że jego priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa na warszawskim lotnisku.
Za to bezpieczeństwo ma odpowiadać Andrzej Ilków, były pilot wojskowy i uczestnik misji pokojowych oraz stabilizacyjnych, a obecnie zastępca dyrektora lotniska i szef biura ochrony.
O bezpieczeństwie na Okęciu zrobiło się głośno w grudniu ub.r., kiedy media poinformowały, że podczas kontroli wniesiono na lotnisko atrapy broni, na teren portu miała też wjechać ciężarówka bez odpowiedniej przepustki. Ministerstwo infrastruktury wydało wówczas oświadczenie, że zna wyniki kontroli i podjęło stosowne działania "natychmiast po wykryciu nieprawidłowości". Jednocześnie - w tym samym komunikacie - pojawiło się jednak zdanie, że podczas kontroli przeprowadzonej w grudniu nieprawidłowości nie wykryto. Również Konsalnet wydał oświadczenie, w którym podkreślił, że kontrole Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz inspekcje wynikające z planu nadzoru Komisji Europejskiej nie wykazały nieprawidłowości, a "poziom bezpieczeństwa na lotnisku Chopina jest stale wysoki".
"Nieprawdą jest, że kiedykolwiek na Lotnisko Chopina wniesiona została atrapa broni. Nieprawdą jest również, że kiedykolwiek na teren lotniska wjechał pojazd na podstawie sfałszowanej przepustki" - tak napisano z kolei w oświadczeniu zarządu portu.
Niezależnie jednak od tego, Kaczmarzyk rozwiązał umowę z Konsalnetem, a minister infrastruktury Andrzej Adamczyk zapowiedział zmiany w prawie lotniczym, by firmy zewnętrzne nie mogły wykonywać zadań związanych z ochroną lotnisk. - Będziemy dążyć, by służby ochrony lotniska były organizowane przez właścicieli portów lotniczych - powiedział wówczas Adamczyk.
Dyrektor Szpikowski jest tego samego zdania. - Od początku uważałem, że zmiany w prawie lotniczym, które umożliwiały zatrudnienie prywatnych firm ochroniarskich na lotniskach służyły temu, by przenieść koszty ochrony granic państwa na zarządy portów lotniczych. To nie jest dobre rozwiązanie - ocenił.
Kiedy nowa formacja ma przejąć od Konsalnetu zadania związane z bezpieczeństwem? Graniczną datą jest początek lipca, jednak nowy dyrektor chciałby, żeby stało się to szybciej. Kiedy dokładnie miało by się to stać i jak ma być zorganizowana nowa formacja odpowiadająca za bezpieczeństwo pasażerów i portu - jeszcze nie wiadomo. - Jestem dyrektorem dopiero od kilku, proszę o trochę cierpliwości - mówi Mariusz Szpikowski.
Komentarze