Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1647
BLOG

Dwa żółtka - TU154M PLF 101 "Dał po garach" w Pradze???

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 9

 Dwa „żółtka” TU154M PLF101 na płycie lotniska Ruzyne w Pradze LKPR 8.04.2010

„TU154M PLF 101 Dał po garach w Pradze”???

 

Pamięci Matki śp. Wiktorii pracę tę poświęcam.

To było POKOLENIE LUDZI NIEZŁOMNYCH dla przypomnienia Panu Prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu.

Badanie „żółtek” jak niżej wg Antoniego Maciarewicza mija się z CELEM POSZUKIWANIA PRAWDY.

Mamy zdjęcia i film z Pragi 8 kwietnia 2010 roku - Gdzie są zdjęcia z Okęcia? Gdzie!!!

Motto tej Notki:

http://www.youtube.com/watch?v=Hs5VCweVtyg

Pamięć załogi Tu-154m Piloci

lopeczek lopeczek

 

http://www.youtube.com/watch?v=eTwP4_gqdOc

 

Ku pamięci Natalii Januszko, Justyny Moniuszko i Barbary Maciejczyk.

lopeczek lopeczek

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=HKsoBxXKE70

Stewardessa Natalia Januszko - Katastrofa w Smoleńsku 2010

BenqTeam BenqTeam·Jeden film
Subskrybuj125

3 037 160

Podoba mi się 1 908     Nie podoba mi się 229

Fajne Nie podoba mi się

Informacje Udostępnij Dodaj do Statystyki są wyłączone dla tego filmu Zgłoś

Przesłano 11 kwi 2010

Stewardessa Natalia Januszko: 27.07.1987 - 10.04.2010 [*]
Natalia 27 lipca 2010 roku obchodziłaby swoje 23 urodziny. 
Będziemy zawsze o Tobie pamiętać!!!! [*]

 

Najlepsze komentarze

·         mkluska88 

natalka kiedyś sie smialismy i mowilismy że bedziemy sławni to okrutne, ale zna cie cała polska i świat:(:(:(:(:(:(:(:(:(nigdy cie nie zapomne

 · 17   

·         SetraVogue 

Dziś są Twoje urodziny Natala...

Motto tej Notki: gdzie poległ  HONOR - 1 września 1939 roku Poczta Polska w Gdańsku - 17 stycznia do 19 maja 1944 roku Bitwa o Monte Cassino - 10 kwietnia 2010 roku Warszawa-Gdańsk-Smoleńsk-Katyń

 

 

http://zygmuntbialas.salon24.pl/533406,inz-cierpisz-o-bredniach-smolenskich-i-umyslowosci-zatrutej#logged

Mój obecny komentarz u Blogera Zygmunta Białasa:

 

@WIELKI55

Nick @Manek aktualnie @WIELKI55 to Pan Erich Bullmann?

Wykonał Pan kawal solidnej roboty SEHR GUT dla "cywilizowanego świata" na rzecz udowodnienia dendrologii „smoleńskiej” i półbeczki przy podejściu do lądowania i odejściu na zamierzonym wznoszeniu na prędkości takowej.

Z jaką mocą pracowały Pana zdaniem silniki TU154M PLF 101 Sołowiew D30KU?

Polski samolot Tu-154M nr boczny 101 – Wikipedia, wolna ...
pl.wikipedia.org/wiki/Polski_samolot_Tu-154M_nr_boczny_101‎
Napęd Tupolewa Tu-154M Lux nr 101 stanowiły trzy dwuprzepływowe silniki turboodrzutowe Sołowiow D30KU oraz silnik rozruchowy TA-6A. Pierwszy oblot ...

http://fizyka-smolenska.salon24.pl/342228,2-efekty-strug-odrzutowych-tu-154-lecacego-tuz-nad-ziemia

Wrzucę jeszcze Panu kilka TEMATÓW NA CORAZ DŁUŻSZE WIECZORY WARSZAWSKA JESIEŃ 2013 - bardzo lubię muzykę poważną: Pendereckiego, Liszta, Bacha i Mozarta.

Aż Pan zrozumie gdzie leży PRAWDA.

Mam jeszcze kilka innych PYTAŃ NATURY ŚLEDCZEJ; ale najpierw odpowie Pan na te PODSTAWOWE dotyczące zjawisk natury fizycznej "polanki smoleńskiej" w dniu 10 kwietnia 2010 roku.
A więc do DZIEŁA.

ILOŚĆ PANSKICH ZDJĘĆ i ogrom PRACY JEST IMPONUJĄCA a źródła nie znane lub znane. I to WSZYSTKO PRO PUBLICO BONO? dla tych SARMATÓW SŁOWIAN; co to własnego rozumu nie używają, a mają się że HO, HO !.

Przykład z życia celowo zasranego wagonu kolejowego PKP i rozwalonych stacyjek po drodze. A niech to WSZYSTKO wezmą NIEMCY: wreszcie będzie ład i porządek W TYM NIESZCZĘSNYM KRAJU. I miejsce dla NAS.

Jak nie ludobójstwem to inteligencją, ekonomiką i sposobem.
Oni rozumu przecież nie używają i wysyłają swoje DZIECIAKI (2,5 miliona) na emigrację a nawet powiem więcej na banicję.

Bardzo DZIĘKUJĘ za solidną Pana wielką PRACĘ. Zainspirował mnie Pan kiedyś do ROBOTY. Dzięki Panie Erich Bullmann.

W kościele Świętej Brygidy ja też bywam i pod gdańskimi KRZYŻAMI także.
Nawet znałem Panią śp. Nowakowską co to JEJ MĘŻĄ pocztowca, poczty polskiej w Gdańsku osądziliście na śmierć za obroną POCZTY paląc ją ogniem po kilkugodzinnej walce 1 września 1939 roku (zginęła w ogniu 10 letnia dziewczynka-wychowanica jednego z pocztowców). 
.....

http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Poczty_Polskiej_w_Gda%C5%84sku

"W gmachu Poczty Polskiej na placu Heweliusza w Gdańsku przebywały z chwilą ataku Niemców 1 września 1939 następujące osoby: 43 pocztowców polskich z Gdańska, 10 pocztowców delegowanych z Gdyni i Bydgoszczy oraz jeden kolejarz polski z Gdańska. Dysponowali oni trzema lekkimi karabinami maszynowymi Browning wz. 1928, pistoletami i karabinami oraz pewną ilością granatów ręcznych. Poza tym w budynku przebywali jeszcze: dozorca domu, jego żona i ich 10-letnia wychowanica. Pracowników, którzy mieli podjąć pracę o godzinie 8.00, zatrzymał przed budynkiem kordon policji[1]"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Poczty_Polskiej_w_Gda%C5%84sku

Obrona Poczty Polskiej[edytuj | edytuj kod źródłowy]

"Atak na Pocztę Polską rozpoczął się o godz. 4:45 równocześnie z rozpoczęciem ostrzału Westerplatte przez pancernik Schleswig-Holstein. Nieco wcześniej ok. godz. 4:00 budynek pozbawiono prądu oraz połączenia telefonicznego.
W skład sił niemieckich wchodziły: specjalny oddział gdańskiej Policji Porządkowej (Schutzpolizei) oraz pododdziały SS Wachsturmbann "E" i SS-Heimwehr Danzig. Oddziały te dysponowały oprócz broni ręcznej trzema samochodami pancernymi ADGZ. Atakiem dowodził komendant gdańskiej Policji Porządkowej pułkownik Willi Bethke, zaś odpowiedzialność operacyjną za akcje formacji paramilitarnych ponosił szef gdańskiej policji SS-Oberführer Johannes Schäffer.
W gmachu Poczty Polskiej na placu Heweliusza w Gdańsku przebywały z chwilą ataku Niemców 1 września 1939 następujące osoby: 43 pocztowców polskich z Gdańska, 10 pocztowców delegowanych z Gdyni i Bydgoszczy oraz jeden kolejarz polski z Gdańska. Dysponowali oni trzema lekkimi karabinami maszynowymi Browning wz. 1928, pistoletami i karabinami oraz pewną ilością granatów ręcznych. Poza tym w budynku przebywali jeszcze: dozorca domu, jego żona i ich 10-letnia wychowanica. Pracowników, którzy mieli podjąć pracę o godzinie 8.00, zatrzymał przed budynkiem kordon policji[1].
Niemiecki plan ataku (opracowany w lipcu 1939) zakładał zdobycie poczty poprzez przebicie się z sąsiadującego przez ścianę z pocztą budynku Krajowego Urzędu Pracy. Równocześnie trzy grupy szturmowe miały związać siły obrońców i wedrzeć się do gmachu od frontu.
Według założeń opracowanych przez Sztab Główny Wojska Polskiego pocztowcy mieli się utrzymać przez ok. 6 godzin, do czasu przybycia z odsieczą części Armii Pomorze. Pocztowcom, w przeciwieństwie do dowódcy załogi Westerplatte, nie przekazano informacji o wycofaniu Korpusu Interwencyjnego z Pomorza, ani nie odwołano polecenia obrony.
Pierwszy atak niemiecki, mimo że Niemcom udało się wedrzeć do budynku, zakończył się niepowodzeniem i został odparty. Równocześnie został odparty atak od strony Urzędu Pracy, gdzie zostały wybite dziury w ścianach. Podczas tego drugiego szturmu śmierć poniósł (od wybuchu własnego granatu, którym zlikwidował grupę Niemców, atakujących przez dziurę w ścianie) dowódca obrony ppor. Konrad Guderski.


Samochód pancerny ADGZ w ataku na Pocztę Polską
Około godz. 11 siły atakujące zostały wzmocnione dwoma działami 7,5 cm Le.IG 18 kalibru 75 mm. Drugi atak, który miał już wsparcie artyleryjskie, także zakończył się niepowodzeniem napastników.
Około godz. 15 niemiecki dowódca zarządził przerwę w szturmie i dał pocztowcom dwie godziny na kapitulację. Równocześnie została sprowadzona haubica kal. 105 mm, a saperzy wykonali podkop pod ścianą poczty, w którym założyli 600-kilogramowy ładunek wybuchowy. Po upływie ultimatum (o godz. 17) ładunek został odpalony, burząc część ściany budynku, a oddziały niemieckie przy wsparciu trzech dział ruszyły do szturmu zajmując część budowli. W tym czasie obrona została ograniczona do piwnic, gdzie przed ostrzałem schronili się obrońcy.


Około godz. 18 pod pocztę sprowadzono motopompy, które do piwnic wpompowały benzynę podpaloną następnie przy pomocy miotaczy ognia. W wyniku tych działań żywcem spłonęło prawdopodobnie pięciu pocztowców (Brunon Marszałkowski, Stanisław Rekowski, Bronisław Szulc oraz dwaj niezidentyfikowani).
O godz. 19 podjęto decyzję o kapitulacji. Jako pierwszy z płonącego budynku ok. godz. 19 wyszedł dyrektor dr Jan Michoń. Mimo że niósł białą flagę, został przez napastników zastrzelony. To samo spotkało wychodzącego za nim naczelnika poczty Józefa Wąsika (niektóre źródła podają, że został żywcem spalony miotaczem płomieni).
Losy pocztowców po kapitulacji[edytuj | edytuj kod źródłowy]



Pocztowcy po kapitulacji
Z budynku udało się uciec sześciu pocztowcom. Dwóch z nich: Franciszka Mionskowskiego oraz rannego Alfonsa Flisykowskiego, aresztowano już 2 września i osadzono z pozostałymi obrońcami; pozostała czwórka (Andrzej Górski, Franciszek Mielewczyk, Władysław Milewczyk i Augustyn Młyński) zdołała uciec i przeżyć wojnę.


Pozostali zostali aresztowani i umieszczeni w Prezydium Policji (28 osób), a ranni i poparzeni (16 osób) znaleźli się w szpitalu miejskim. Spośród osób odesłanych do szpitala w wyniku obrażeń zmarło 6 osób (5 w wyniku poparzeń). Najmłodszą ofiarą ataku na pocztę była 10-letnia Erwina Barzychowska, wychowanica dozorcy Jana Pipki i jego żony Małgorzaty. Silnie poparzona miotaczem płomieni (przy próbie opuszczenia gmachu poczty) zmarła w szpitalu po 7 tygodniach strasznych męczarni.


Grupę więzioną w Prezydium Policji przeniesiono po kilku dniach do Victoriaschule, więzienia, w którym w pierwszych dniach wojny więziono i torturowano gdańskich Polaków. Grupa ta była sądzona w pierwszym procesie pocztowców 8 września 1939.
Dalsze losy pocztowców były różne. Ciała tych, którzy zginęli, pochowane zostały na cmentarzu na Zaspie (dzisiejszy Cmentarz Ofiar Hitleryzmu przy ul. Bolesława Chrobrego). Ci, którzy nie zdołali uciec i zostali aresztowani, skazani zostali przez Niemców na karę śmierci i rozstrzelani. Polscy pocztowcy, którzy nie brali udziału w obronie, zostali w większości aresztowani i osadzeni w obozach koncentracyjnych.
Proces pocztowców[edytuj | edytuj kod źródłowy]


Kolumna jeńców po poddaniu się Poczty Polskiej w Gdańsku
Wikisource-logo.svg
Zobacz w Wikiźródłach tekst
Zeznanie Aleksego Rosińskiego, naocznego świadka egzekucji pocztowców gdańskich, złożone przed sędzią śledczym Sądu Okręgowego w Gdańsku w dniu 21 sierpnia 1947
Obrońcy byli sądzeni w dwóch procesach przez sąd polowy brygady generała Friedricha Eberhardta, wchodzącej w skład 3. Armii Georga von Küchlera. 8 września sądzono 28 pocztowców, a 30 września pozostałych 10. Wszyscy zostali skazani na śmierć za bojówkarstwo (niem. Freischärlerei). Podstawą oskarżenia było rozporządzenie o specjalnym wojennym prawie karnym z 1938.
Artykuł trzeci tego rozporządzenia brzmiał: "partyzantem karanym śmiercią jest ten, kto bez posiadania przewidzianych przez prawo międzynarodowe zewnętrznych odznak przynależności do sił zbrojnych nieprzyjacielskiego mocarstwa, broni albo innych środków używa, lub mając w swoim posiadaniu, w zamiarze użycia na szkodę niemieckiego lub zaprzyjaźnionego wojska albo przynależnego do nich zabija lub podejmuje działanie, które na użytek wojenny mogą podejmować tylko członkowie sił zbrojnych w mundurze". Wyrok wydał przewodniczący sądu Kurt Bode, a oskarżycielem był radca sądu wojskowego dr Hans Giesecke. Wyrok ostatecznie zatwierdził gen. Walther von Brauchitsch, naczelny dowódca wojsk lądowych.
Wyrok wykonano prawdopodobnie 5 października[2], około godziny 4 nad ranem[2], na ćwiczebnym poligonie policji gdańskiej na Zaspie. Pocztowcy zostali rozstrzelani. Jednym z kierujących egzekucją był SS-Sturmbannführer Max Pauly, ówczesny komendant obozu koncentracyjnego Stutthof (w roku 1946 skazany został on przez Brytyjski Trybunał Wojskowy na karę śmierci przez powieszenie).
Rewizja[edytuj | edytuj kod źródłowy]
W 1995 Sąd Krajowy w Lubece przeprowadził rewizję procesu pocztowców, stwierdzając m.in. pogwałcenie reguł postępowania sądowego i naruszenia postanowień IV konwencji haskiej (1907). W jej wyniku zostali oni przez sąd uniewinnieni. Do rozpoczęcia procesu przyczyniła się wydana w tym samym roku książka Dietera Schenka "Polska Poczta w Gdańsku – historia pewnego niemieckiego morderstwa sądowego". Wyrok oprócz znaczenia moralnego pozwolił na wystąpienie do rządu niemieckiego o odszkodowanie (zostało ono wypłacone w roku 2001).
Głównymi tezami uzasadniającymi wyrok były:
Obowiązujący do 14 listopada 1939 Kodeks karny Wolnego Miasta Gdańska nie przewidywał kary śmierci.
Rozporządzenie o specjalnym wojennym prawie karnym, na którym oparto wyrok dotyczyło tylko działań popełnionych przeciwko Wehrmachtowi, natomiast pocztę atakowały oddziały policji gdańskiej oraz paramilitarne jednostki SS i SA.
Rozporządzenie przewidziane było na wypadek wojny, a taki fakt zaistniał po 3 września 1939 kiedy Wielka Brytania i Francja wypowiedziały Niemcom wojnę.
Poczta Polska w Gdańsku w myśl traktatu wersalskiego była w świetle prawa międzynarodowego terytorium Polski bronionym przez Polaków, więc nie mogli być oni uznani za partyzantów.
Pogwałcone zostały postanowienia ratyfikowanej przez Niemcy konwencji haskiej, której artykuł 43 w dziale III stwierdza: "z chwilą przejścia władzy z rąk rządu legalnego do rąk okupanta tenże poweźmie wszelkie będące w jego mocy środki, przestrzegając prawa obowiązujące w tym kraju". Poczta Polska była terytorium Polski.
Nie zapewniono oskarżonym prawa do obrony.
Odpowiedzialnych za mord sądowy Hansa Giesecke i Kurta Bode nigdy nie spotkała jakakolwiek kara. Zostali po wojnie zdenazyfikowani. Giesecke został dyrektorem Sądu Krajowego Hesji we Frankfurcie nad Menem, a Bode był sędzią, a potem wiceprezesem Wyższego Sądu Krajowego w Bremie. Zmarli w latach siedemdziesiątych jako cenieni prawnicy.

Znamy takich WASZYCH cenionych prawników zbrodniarzy wojennych.
Teraz też Pan Erich Bullmann przykłada rękę do HISTORII. Pisząc ją na NOWO. Na zlecenie.

Bez epitetów Panie, bez epitetów w stosunku do Pana Inżyniera Krzysztofa Cierpisza i Autora Blogu. Więcej skromności i pokory. Dla PRAWDY także i skruchy a nie buty. Czas na nawrócenie.

Pozdrawiam

PS. To nie daleko gdzie Pan chodzi @WIELKI55 do Kościoła Św. Brygidy w Gdańsku pod Pomnik Pocztowców 1 września 1939 na ulicę Heweliusza i warto położyć tam kwiaty przed pomnikiem pocztowców i DZIECKA.
...........
Najmłodszą ofiarą ataku na pocztę była 10-letnia Erwina Barzychowska, wychowanica dozorcy Jana Pipki i jego żony Małgorzaty. Silnie poparzona miotaczem płomieni (przy próbie opuszczenia gmachu poczty) zmarła w szpitalu po 7 tygodniach strasznych męczarni.

ALBATROS ... Z LOTU PTAKA13.09 19:41

2161569

 

 

Archiwum zdjęć TU154M PLF101  8/9 kwietnia 2010

Ostatnie udokumentowane zdjęcia TU154M PLF101 publicznie:

http://albatros.salon24.pl/498200,katastrofa-smolenska-bloger-manek-vel-erich-bullmann

Niestety do pewnych zdjęć nie ma już dostępu.

Tak śmierdząca SPRAWA

 

 

http://www.planes.cz/photo/1075/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Roman Lacina adr

comment

GAL   

viewed

08.04. 17:56

1595x

 

Kto zna dokładnie te lotniska?

Ostatnie Twarde Lądowanie TU154M 101

„Palił GUMY” z Tuskiem na pokładzie ?

- palec Boży

 

  [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:53:53"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:53:53"

 

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

Filename: [Twarde\5376-tupolev-tu-154m-hard-landing.jpg]

  Filesize: [104039] Bytes

 

Start Offset: 0x00000000

*** Marker: SOI (xFFD8) ***

  OFFSET: 0x00000000

 

*** Marker: APP0 (xFFE0) ***

  OFFSET: 0x00000002

  length     = 16

  identifier = [JFIF]

  version    = [1.1]

  density    = 96 x 96 DPI (dots per inch)

  thumbnail  = 0 x 0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x00000014

  length          = 5074

  Identifier      = [Exif]

  Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]

  Endian          = Motorola (big)

  TAG Mark x002A  = 0x002A

 

  EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x0009

    [Make                                ] = "Canon"

    [Model                               ] = "Canon EOS 50D"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"

    [DateTime                            ] = "2011:01:02 11:31:08"

    [YCbCrPositioning                    ] = Co-sited

    [ExifOffset                          ] = @ 0x08CA

    [GPSOffset                           ] = @ 0x13B6

    Offset to Next IFD = 0x00000000

 

  EXIF SubIFD @ Absolute 0x000008E8

    Dir Length = 0x001E

    [ExposureTime                        ] = 1/640 s

    [FNumber                             ] = F8.0

    [ExposureProgram                     ] = Shutter priority

    [ISOSpeedRatings                     ] = 160

    [ExifVersion                         ] = 02.21

    [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:53:53"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:53:53"

 

http://albatros.salon24.pl/456014,okecie-17-10-2012-a-jak-bylo-10-04-2010

Jak było 10 kwietnia 2010 roku NA Okęciu EPWA już bardzo wiele wiemy.

 

Co się stało na OKĘCIU W PAMIĘTNY PORANEK 10 KWIETNIA 2010 ROKU ?.

DLACZEGO NIE MA ŻADNYCH ZDJĘĆ ANI FILMÓW DOSTĘPNYCH PUBLICZNIE !!!

Z ILOMA OSOBAMI NA POKŁADZIE TU154M101 90A-837 48D800 WYLECIAŁ TEGO DNIA I GDZIE ZAKOŃCZYŁ TRAGICZNIE OSTATNI SWÓJ LOT ???

101 - Polish Air Force

Information

*      ModeS: 48D800

*      Reg: 101

*      Typecode: T154

*      Type: Tupolev TU154M

*      Serial number: 90A-837

alt="*" v:shapes="_x0000_i1030">      Airline: Polish Air Force

 

Latest flights by 101

No flights were found.

 

TO PYTANIE BĘDZIE CIĄGLE POWRACAĆ I NIE DA SIĘ ZAMIEŚĆ

POD DYWAN !!!

 

Tagi: rozwiewamy mgłę smoleńską na okęciu epwa

 

A jak Bracia Czesi Spotterzy udokumentowali obecność TU154M PLF101 w Pradze?:

 

1.  Tu154m 101 OSTATNIE TWARDE LĄDOWANIE !? - Salon24 ...

albatros.salon24.pl/498143,tu154m-101-ostatnie-twarde-ladowanie

o    

[DateTimeDigitized ] = "2010:04:08 17:53:53". http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg.

 

 

http://albatros.salon24.pl/498143,tu154m-101-ostatnie-twarde-ladowanie

Co NAS trapi – zagadki do rozwiązania:

 

08.04.2010 TU 154M 101 “Palił gumy” – Pytanie Gdzie?

Praga- Warszawa-Szymany-Szwederowo-Pyrzowice-Dęblin-Radom-Balice-Gdańsk

EPGD Lech Walesa Airport ???

 

http://aviationphotogeek.com/images/4768-tupolev-tu-154-take-off-wallpaper-702.jpg

 

Tupolev Tu 154 Take Off Wallpaper 702

http://aviationphotogeek.com/4768/tupolev-tu-154-take-off-wallpaper-702

 

Kto zna dokładnie te lotniska?

Ostatnie Twarde Lądowanie TU154M 101

„Palił GUMY” z Tuskiem na pokładzie ?

- palec Boży

 

 
 

  [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:53:53"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:53:53"

 

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

 

http://aviationphotogeek.com/images/5376-tupolev-tu-154m-hard-landing-aircraft-wallpaper-2599-aircraft.jpg

Filename: [Twarde\5376-tupolev-tu-154m-hard-landing.jpg]

  Filesize: [104039] Bytes

 

Start Offset: 0x00000000

*** Marker: SOI (xFFD8) ***

  OFFSET: 0x00000000

 

*** Marker: APP0 (xFFE0) ***

  OFFSET: 0x00000002

  length     = 16

  identifier = [JFIF]

  version    = [1.1]

  density    = 96 x 96 DPI (dots per inch)

  thumbnail  = 0 x 0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x00000014

  length          = 5074

  Identifier      = [Exif]

  Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]

  Endian          = Motorola (big)

  TAG Mark x002A  = 0x002A

 

  EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x0009

    [Make                                ] = "Canon"

    [Model                               ] = "Canon EOS 50D"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"

    [DateTime                            ] = "2011:01:02 11:31:08"

    [YCbCrPositioning                    ] = Co-sited

    [ExifOffset                          ] = @ 0x08CA

    [GPSOffset                           ] = @ 0x13B6

    Offset to Next IFD = 0x00000000

 

  EXIF SubIFD @ Absolute 0x000008E8

    Dir Length = 0x001E

    [ExposureTime                        ] = 1/640 s

    [FNumber                             ] = F8.0

    [ExposureProgram                     ] = Shutter priority

    [ISOSpeedRatings                     ] = 160

    [ExifVersion                         ] = 02.21

    [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:53:53"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:53:53"

    [ComponentsConfiguration             ] = [Y Cb Cr .]

    [ShutterSpeedValue                   ] = 614400/65536

    [ApertureValue                       ] = 393216/65536

    [ExposureBiasValue                   ] = 0.00 eV

    [MeteringMode                        ] = Pattern

    [Flash                               ] = Flash did not fire

    [FocalLength                         ] = 266 mm

    [UserComment                         ] = ""

    [SubSecTime                          ] = "16"

    [SubSecTimeOriginal                  ] = "16"

    [SubSecTimeDigitized                 ] = "16"

    [FlashPixVersion                     ] = 01.00

    [ColorSpace                          ] = sRGB

    [ExifImageWidth                      ] = 1200

    [ExifImageHeight                     ] = 799

    [FocalPlaneXResolution               ] = 4752000/894

    [FocalPlaneYResolution               ] = 3168000/597

    [FocalPlaneResolutionUnit            ] = Inch

    [CustomRendered                      ] = Normal process

    [ExposureMode                        ] = Auto exposure

    [WhiteBalance                        ] = Auto white balance

    [SceneCaptureType                    ] = Standard

 

  EXIF GPSIFD @ Absolute 0x000013D4

    Dir Length = 0x0001

    [GPSVersionID                        ] = 2.2.0.0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x000013E8

  length          = 2526

  Identifier      = [http://ns.adobe.com/xap/1.0/]

    XMP =

          |<?xpacket begin='' id='W5M0MpCehiHzreSzNTczkc9d'?>

          |<x:xmpmeta xmlns:x="adobe:ns:meta/"><rdf:RDF xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"><rdf:Description rdf:about="uuid:faf5bdd5-ba3d-11da-ad31-d33d75182f1b" xmlns:xmp="http://ns.adobe.com/xap/1.0/"><xmp:CreateDate>2010-04-08T17:53:53.160</xmp:CreateDate><xmp:CreatorTool>Adobe Photoshop CS4 Windows</xmp:CreatorTool></rdf:Description></rdf:RDF></x:xmpmeta>

 

*** Marker: DQT (xFFDB) ***

  Define a Quantization Table.

  OFFSET: 0x00001DC8

  Table length = 67

  ----

  Precision=8 bits

  Destination ID=0 (Luminance)

    DQT, Row #0:   6   4   4   6  10  16  20  24

    DQT, Row #1:   5   5   6   8  10  23  24  22

    DQT, Row #2:   6   5   6  10  16  23  28  22

    DQT, Row #3:   6   7   9  12  20  35  32  25

    DQT, Row #4:   7   9  15  22  27  44  41  31

    DQT, Row #5:  10  14  22  26  32  42  45  37

    DQT, Row #6:  20  26  31  35  41  48  48  40

    DQT, Row #7:  29  37  38  39  45  40  41  40

    Approx quality factor = 79.94 (scaling=40.12 variance=1.43)

 

*** Marker: DQT (xFFDB) ***

  Define a Quantization Table.

  OFFSET: 0x00001E0D

  Table length = 67

  ----

  Precision=8 bits

  Destination ID=1 (Chrominance)

    DQT, Row #0:   7   7  10  19  40  40  40  40

    DQT, Row #1:   7   8  10  26  40  40  40  40

    DQT, Row #2:  10  10  22  40  40  40  40  40

    DQT, Row #3:  19  26  40  40  40  40  40  40

    DQT, Row #4:  40  40  40  40  40  40  40  40

    DQT, Row #5:  40  40  40  40  40  40  40  40

    DQT, Row #6:  40  40  40  40  40  40  40  40

    DQT, Row #7:  40  40  40  40  40  40  40  40

    Approx quality factor = 79.87 (scaling=40.26 variance=0.36)

 

*** Marker: SOF0 (Baseline DCT) (xFFC0) ***

  OFFSET: 0x00001E52

  Frame header length = 17

  Precision = 8

  Number of Lines = 799

  Samples per Line = 1200

  Image Size = 1200 x 799

  Raw Image Orientation = Landscape

  Number of Img components = 3

    Component[1]: ID=0x01, Samp Fac=0x22 (Subsamp 1 x 1), Quant Tbl Sel=0x00 (Lum: Y)

    Component[2]: ID=0x02, Samp Fac=0x11 (Subsamp 2 x 2), Quant Tbl Sel=0x01 (Chrom: Cb)

    Component[3]: ID=0x03, Samp Fac=0x11 (Subsamp 2 x 2), Quant Tbl Sel=0x01 (Chrom: Cr)

 

*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***

  OFFSET: 0x00001E65

  Huffman table length = 28

  ----

  Destination ID = 0

  Class = 0 (DC / Lossless Table)

    Codes of length 01 bits (000 total):

    Codes of length 02 bits (002 total): 00 01

    Codes of length 03 bits (003 total): 02 03 04

    Codes of length 04 bits (001 total): 05

    Codes of length 05 bits (001 total): 06

    Codes of length 06 bits (001 total): 07

    Codes of length 07 bits (001 total): 08

    Codes of length 08 bits (000 total):

    Codes of length 09 bits (000 total):

    Codes of length 10 bits (000 total):

    Codes of length 11 bits (000 total):

    Codes of length 12 bits (000 total):

    Codes of length 13 bits (000 total):

    Codes of length 14 bits (000 total):

    Codes of length 15 bits (000 total):

    Codes of length 16 bits (000 total):

    Total number of codes: 009

 

 

*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***

  OFFSET: 0x00001E83

  Huffman table length = 88

  ----

  Destination ID = 0

  Class = 1 (AC Table)

    Codes of length 01 bits (000 total):

    Codes of length 02 bits (002 total): 01 02

    Codes of length 03 bits (001 total): 00

    Codes of length 04 bits (002 total): 03 11

    Codes of length 05 bits (005 total): 04 12 21 31 41

    Codes of length 06 bits (002 total): 05 51

    Codes of length 07 bits (004 total): 13 22 61 71

    Codes of length 08 bits (002 total): 06 81

    Codes of length 09 bits (006 total): 07 14 32 91 A1 B1

    Codes of length 10 bits (005 total): 15 23 42 C1 D1

    Codes of length 11 bits (008 total): 16 33 52 62 72 C2 E1 F0

    Codes of length 12 bits (005 total): 24 82 92 A2 D2

    Codes of length 13 bits (009 total): 08 17 34 43 63 73 93 B2 F1

    Codes of length 14 bits (004 total): 25 53 74 E2

    Codes of length 15 bits (009 total): 26 35 44 54 55 64 83 84 94

    Codes of length 16 bits (005 total): D3 36 45 C3 B3

    Total number of codes: 069

 

 

*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***

  OFFSET: 0x00001EDD

  Huffman table length = 25

  ----

  Destination ID = 1

  Class = 0 (DC / Lossless Table)

    Codes of length 01 bits (001 total): 00

    Codes of length 02 bits (001 total): 01

    Codes of length 03 bits (001 total): 02

    Codes of length 04 bits (001 total): 03

    Codes of length 05 bits (001 total): 04

    Codes of length 06 bits (001 total): 05

    Codes of length 07 bits (000 total):

    Codes of length 08 bits (000 total):

    Codes of length 09 bits (000 total):

    Codes of length 10 bits (000 total):

    Codes of length 11 bits (000 total):

    Codes of length 12 bits (000 total):

    Codes of length 13 bits (000 total):

    Codes of length 14 bits (000 total):

    Codes of length 15 bits (000 total):

    Codes of length 16 bits (000 total):

    Total number of codes: 006

 

 

*** Marker: DHT (Define Huffman Table) (xFFC4) ***

  OFFSET: 0x00001EF8

  Huffman table length = 39

  ----

  Destination ID = 1

  Class = 1 (AC Table)

    Codes of length 01 bits (001 total): 00

    Codes of length 02 bits (001 total): 01

    Codes of length 03 bits (001 total): 11

    Codes of length 04 bits (000 total):

    Codes of length 05 bits (002 total): 02 12

    Codes of length 06 bits (001 total): 21

    Codes of length 07 bits (005 total): 03 13 31 41 51

    Codes of length 08 bits (000 total):

    Codes of length 09 bits (002 total): 14 61

    Codes of length 10 bits (003 total): 04 22 71

    Codes of length 11 bits (001 total): 32

    Codes of length 12 bits (001 total): 42

    Codes of length 13 bits (001 total): 81

    Codes of length 14 bits (001 total): 52

    Codes of length 15 bits (000 total):

    Codes of length 16 bits (000 total):

    Total number of codes: 020

 

 

*** Marker: SOS (Start of Scan) (xFFDA) ***

  OFFSET: 0x00001F21

  Scan header length = 12

  Number of img components = 3

    Component[1]: selector=0x01, table=0x00

    Component[2]: selector=0x02, table=0x11

    Component[3]: selector=0x03, table=0x11

  Spectral selection = 0 .. 63

  Successive approximation = 0x00

 

 

*** Decoding SCAN Data ***

  OFFSET: 0x00001F2F

  Scan Decode Mode: No IDCT (DC only)

    NOTE: Low-resolution DC component shown. Can decode full-res with [Options->Scan Segment->Full IDCT]

 

  Scan Data encountered marker   0xFFD9 @ 0x00019665.0

 

  Compression stats:

    Compression Ratio: 29.95:1

    Bits per pixel:     0.80:1

 

  Huffman code histogram stats:

    Huffman Table: (Dest ID: 0, Class: DC)

      # codes of length 01 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 02 bits:     8148 ( 54%)

      # codes of length 03 bits:     5082 ( 34%)

      # codes of length 04 bits:      676 (  5%)

      # codes of length 05 bits:      667 (  4%)

      # codes of length 06 bits:      335 (  2%)

      # codes of length 07 bits:       92 (  1%)

      # codes of length 08 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 09 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 10 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 11 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 12 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 13 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 14 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 15 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 16 bits:        0 (  0%)

 

    Huffman Table: (Dest ID: 1, Class: DC)

      # codes of length 01 bits:     4555 ( 61%)

      # codes of length 02 bits:     2185 ( 29%)

      # codes of length 03 bits:      496 (  7%)

      # codes of length 04 bits:      209 (  3%)

      # codes of length 05 bits:       51 (  1%)

      # codes of length 06 bits:        4 (  0%)

      # codes of length 07 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 08 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 09 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 10 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 11 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 12 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 13 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 14 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 15 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 16 bits:        0 (  0%)

 

    Huffman Table: (Dest ID: 0, Class: AC)

      # codes of length 01 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 02 bits:    63575 ( 48%)

      # codes of length 03 bits:    14995 ( 11%)

      # codes of length 04 bits:    22887 ( 17%)

      # codes of length 05 bits:    19471 ( 15%)

      # codes of length 06 bits:     3645 (  3%)

      # codes of length 07 bits:     3692 (  3%)

      # codes of length 08 bits:     1227 (  1%)

      # codes of length 09 bits:     1640 (  1%)

      # codes of length 10 bits:      671 (  1%)

      # codes of length 11 bits:      451 (  0%)

      # codes of length 12 bits:      163 (  0%)

      # codes of length 13 bits:      129 (  0%)

      # codes of length 14 bits:       30 (  0%)

      # codes of length 15 bits:       36 (  0%)

      # codes of length 16 bits:       11 (  0%)

 

    Huffman Table: (Dest ID: 1, Class: AC)

      # codes of length 01 bits:     7500 ( 57%)

      # codes of length 02 bits:     2304 ( 17%)

      # codes of length 03 bits:     1411 ( 11%)

      # codes of length 04 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 05 bits:      954 (  7%)

      # codes of length 06 bits:      338 (  3%)

      # codes of length 07 bits:      610 (  5%)

      # codes of length 08 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 09 bits:       46 (  0%)

      # codes of length 10 bits:       33 (  0%)

      # codes of length 11 bits:        5 (  0%)

      # codes of length 12 bits:        2 (  0%)

      # codes of length 13 bits:        2 (  0%)

      # codes of length 14 bits:        1 (  0%)

      # codes of length 15 bits:        0 (  0%)

      # codes of length 16 bits:        0 (  0%)

 

  YCC clipping in DC:

    Y  component: [<0=    0] [>255=    0]

    Cb component: [<0=    0] [>255=    0]

    Cr component: [<0=    0] [>255=    0]

 

  RGB clipping in DC:

    R  component: [<0=    0] [>255=    0]

    G  component: [<0=    0] [>255=    0]

    B  component: [<0=    0] [>255=    0]

 

  Average Pixel Luminance (Y):

    Y=[152] (range: 0..255)

 

  Brightest Pixel Search:

    YCC=[ 1014,    7,    0] RGB=[254,254,254] @ MCU[ 47, 22]

 

  Finished Decoding SCAN Data

    Number of RESTART markers decoded: 0

    Next position in scan buffer: Offset 0x00019665.0

 

 

*** Marker: EOI (End of Image) (xFFD9) ***

  OFFSET: 0x00019665

 

 

*** Searching Compression Signatures ***

 

  Signature:           01DC499064BA9264D591FDE9071DFD89

  Signature (Rotated): 0175BAF3251040E0EFB2930B73328E7F

  File Offset:         0 bytes

  Chroma subsampling:  2x2

  EXIF Make/Model:     OK   [Canon] [Canon EOS 50D]

  EXIF Makernotes:     NONE

  EXIF Software:       OK   [Adobe Photoshop CS4 Windows]

 

  Searching Compression Signatures: (3347 built-in, 0 user(*) )

 

          EXIF.Make / Software        EXIF.Model                            Quality           Subsamp Match?

          -------------------------   -----------------------------------   ----------------  --------------

     CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD  ] [C2000Z                             ] [                ] No              

     CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD  ] [C40Z,D40Z                          ] [                ] No              

     CAM:[OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD  ] [C700UZ                             ] [                ] No              

     CAM:[SONY                     ] [DSC-H9                             ] [                ] No              

     SW :[Apple ImageIO.framework  ]                                       [050 (Normal)    ]                 

     SW :[IJG Library              ]                                       [080             ]                 

 

    The following IJG-based editors also match this signature:

     SW :[GIMP                     ]                                       [080             ]                 

     SW :[IrfanView                ]                                       [080             ]                 

     SW :[idImager                 ]                                       [080             ]                 

     SW :[FastStone Image Viewer   ]                                       [080             ]                 

     SW :[NeatImage                ]                                       [080             ]                 

     SW :[Paint.NET                ]                                       [080             ]                 

     SW :[Photomatix               ]                                       [080             ]                 

     SW :[XnView                   ]                                       [080             ]                 

 

  NOTE: EXIF Software field recognized as from editor

  Based on the analysis of compression characteristics and EXIF metadata:

 

  ASSESSMENT: Class 1 - Image is processed/edited

 

  Appears to be new signature for known software.

  If the camera/software doesn't appear in list above,

  PLEASE ADD TO DATABASE with [Tools->Add Camera to DB]

Tagi: mgła smoleńska opada w polscemgła smoleńska

Opublikowana w:  Odloty

 

http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_

fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_

dir=0&page=1

http://www.planes.cz/en/photo/1074144/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074144/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Alan Lebeda  alt=adr v:shapes="_x0000_i1049"> media

comment

GAL  NEWS   

viewed

08.04. One of the last flights... 39 hours later crashed this aircraft on presidential flight to Smolensk (Russia).

15932x

 

 

http://www.planes.cz/en/photo/1074115/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074115/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Foxx adr media

comment

GAL   

viewed

08.04. Various traffic attract lots of people this day

15231x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1073910/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1073/1073910/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Václav Porkát - wap / LKPR Spotters adr media

comment

GAL  NEWS   

viewed

08.04. Polish Prime Minister Donald Tusk arrival to dinner with US President Barack Obama

10028x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1076442/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1076/1076442/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Petr Beran adr media

comment

GAL   

viewed

 

3715x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1024322/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt/

http://www.planes.cz/photo/1024/1024322/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

12/2007

Ostrava ( OSR / LKMT )

Metaxa  alt=adr v:shapes="_x0000_i1061"> media

comment

GAL   

viewed

10.12.

5032x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1024281/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt/

 

http://www.planes.cz/photo/1024/1024281/tu154m-101-polish-air-force-plf-ostrava-osr-lkmt.jpg

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

12/2007

Ostrava ( OSR / LKMT )

Palko adr

comment

GAL   

viewed

 

4438x

 

 

 

 

 

http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_

fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_

dir=0&page=2

 

 

http://www.planes.cz/en/photo/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

TU154M / 101 / Polish Air Force ( PLF ) / Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

 

TU154M / 101 / Polish Air Force ( PLF ) / Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )http://www.planes.cz/photo/1074/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Tominus ' alt=adr v:shapes="_x0000_i1037">  alt=media v:shapes="_x0000_i1038">

comment

GAL   

viewed

 

2047x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1074075/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

 

http://www.planes.cz/photo/1074/1074075/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Karel Boháč adr media

comment

GAL   

viewed

08.04.

2350x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1074091/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

 

http://www.planes.cz/photo/1074/1074091/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Petr Popelář adr media

comment

GAL   

viewed

 

2016x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1074024/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1074/1074024/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Petr Volek adr media

comment

GAL   

viewed

 

1761x

http://www.planes.cz/en/photo/?action=pho_search&pho_plane=162&pho_company=970&pho_destination=&pho_cathegory=&pho_

fulltext=&pho_fulltext_place=0&pho_order=14&pho_type=0&pho_count_per_page=2&pho_rate=999&rate_

dir=0&page=3

http://www.planes.cz/en/photo/1076126/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

 

http://www.planes.cz/photo/1076/1076126/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Martin Meluš adr

comment

GAL   

viewed

 

1695x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/en/photo/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1075/1075810/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Roman Lacina adr

comment

GAL   

viewed

08.04. 17:56

 

 

http://www.planes.cz/en/photo/1133991/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1133/1133991/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Petr Beran adr media

comment

GAL   

viewed

In memory of the tragic accident of April 10, 2010 in Smolensk

1547x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1075251/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1075/1075251/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

 

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Weibao Team adr

comment

GAL   

viewed

08.04.

1342x

 

http://www.planes.cz/en/photo/1113184/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

http://www.planes.cz/photo/1113/1113184/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

type

airline

registration

TU154M

Polish Air Force ( PLF )

101

date

place

photographer

04/2010

Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

Miroslav Musil adr media

comment

GAL   

viewed

 

1191x

 

1.  Macierewicz testuje awarie silników - Salon24 | Niezależne Forum ...

ford.salon24.pl/489787,macierewicz-testuje-awarie-silnikow

o    

28 lut 2013 - ... wzrostu obrotów silnika turboodrzutowego, rosną też jego drgania...... w silniki (smuga ognia za silnikiem, rozbłysk "jak żółtko jajka" etc.

 

Efekt „żółtek” spalania zewnętrznego nafty JET A-1 nagromadzonej w komorze spalania w postaci aerozaerozolu i wydmuchanej na zewnątrz przez turbowentylator silnika Sołowiew D30 KU w fazie rozruchu do mocy startowej.

Pan Antoni Macierewicz - Historyku z Bożej Łaski na Politechnikę Rzeszowską lub Politechnikę Warszawską niech Pan się uda a potem snuje wydumane teorie o 2 Wybuchach

Czy TU154M PLF101 wrocił do Polski z Pragi?

O ktorej godzinie było zrobione zdjęcie dnia 8 czy 9 kwietnia 2010 roku?:

http://www.planes.cz/en/photo/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr/

TU154M / 101 / Polish Air Force ( PLF ) / Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )

 

TU154M / 101 / Polish Air Force ( PLF ) / Prague - Ruzyne ( PRG / LKPR )http://www.planes.cz/photo/1074/1074120/tu154m-101-polish-air-force-plf-prague-ruzyne-prg-lkpr.jpg

???????????????????????????????????

Dane z EPWA

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7020739

Spotting Group

Aircraft Details

Location


This photographer is a member of:


Dresden Rules – Spotters

»

Poland - Air Force

 

· More: Photos · Videos

»

Tupolev Tu-154M

 

· More: Photos · Videos

»

Prague Václav Havel Int'l - LKPR

 

· More: Photos · Videos

»

Czech Republic

 

· More: Photos · Videos

Registration/Serial No./Date

Photographer

»

101

»

90A-837

 

· More: Photos · Videos

 

· More: Photos · Videos

»

April 08, 2010   » Census · Logbook

»

Steve Albrecht

 

· More: Photos

»

Contact Photographer · Photographer Profile 

Camera: Canon EOS 50D   Lens: Sigma 50-500mm APO DG HSM

Remarks & Notes 

EOS 50D + Sigma 50-500mm

Photo Views & More

Photo Comments (0) 

 

Filename: [E:\Loty Praga\96495_1294179110.jpg]

  Filesize: [283762] Bytes

 

Start Offset: 0x00000000

*** Marker: SOI (xFFD8) ***

  OFFSET: 0x00000000

 

*** Marker: APP0 (xFFE0) ***

  OFFSET: 0x00000002

  length     = 16

  identifier = [JFIF]

  version    = [1.1]

  density    = 72 x 72 DPI (dots per inch)

  thumbnail  = 0 x 0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x00000014

  length          = 4735

  Identifier      = [Exif]

  Identifier TIFF = 0x[49492A00 08000000]

  Endian          = Intel (little)

  TAG Mark x002A  = 0x002A

 

  EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x000B

    [Make                                ] = "Canon"

    [Model                               ] = "Canon EOS 50D"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

   [XResolution                         ] = 72/10000

    [YResolution                         ] = 72/10000

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop CS4 Windows"

    [DateTime                            ] = "2011:01:01 17:19:01"

    [YCbCrPositioning                    ] = Co-sited

    [ExifOffset                          ] = @ 0x00E8

    [GPSOffset                           ] = @ 0x03E8

    Offset to Next IFD = 0x000003FC

 

  EXIF IFD1 @ Absolute 0x0000041A

    Dir Length = 0x0006

    [Compression                         ] = JPEG

    [XResolution                         ] = 72/1

    [YResolution                         ] = 72/1

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [JpegIFOffset                        ] = @ +0x045A = @ 0x0478

    [JpegIFByteCount                     ] = 3613

    Offset to Next IFD = 0x00000000

 

  EXIF SubIFD @ Absolute 0x00000106

    Dir Length = 0x001E

    [ExposureTime                        ] = 1/640 s

    [FNumber                             ] = F6.3

    [ExposureProgram                     ] = Shutter priority

    [ISOSpeedRatings                     ] = 160

    [ExifVersion                         ] = 02.21

    [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:53:41"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:53:41"

    [ComponentsConfiguration             ] = [Y Cb Cr .]

    [ShutterSpeedValue                   ] = 614400/65536

    [ApertureValue                       ] = 352256/65536

    [ExposureBiasValue                   ] = 0.00 eV

    [MeteringMode                        ] = Pattern

    [Flash                               ] = Flash did not fire

    [FocalLength                         ] = 98 mm

    [UserComment                         ] = ""

    [SubSecTime                          ] = "63"

    [SubSecTimeOriginal                  ] = "63"

    [SubSecTimeDigitized                 ] = "63"

    [FlashPixVersion                     ] = 01.00

    [ColorSpace                          ] = sRGB

    [ExifImageWidth                      ] = 1200

    [ExifImageHeight                     ] = 800

    [ExifInteroperabilityOffset          ] = @ 0x03C8

    [FocalPlaneXResolution               ] = 4752000/894

    [FocalPlaneYResolution               ] = 3168000/597

    [FocalPlaneResolutionUnit            ] = Inch

    [CustomRendered                      ] = Normal process

    [ExposureMode                        ] = Auto exposure

    [WhiteBalance                        ] = Auto white balance

    [SceneCaptureType                    ] = Standard

 

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6859953

Spotting Group

Aircraft Details

Location


This photographer is not a member of a JetPhotos.Net spotting group.

»

Poland - Air Force

 

· More: Photos · Videos

»

Tupolev Tu-154M

 

· More: Photos · Videos

»

Prague Václav Havel Int'l - LKPR

 

· More: Photos · Videos

»

Czech Republic

 

· More: Photos · Videos

Registration/Serial No./Date

Photographer

»

101

»

90A-837

 

· More: Photos · Videos

 

· More: Photos · Videos

»

April 08, 2010   » Census · Logbook

»

Michael Kominik

 

· More: Photos

»

Contact Photographer · Photographer Profile 

Camera: Canon EOS 450D   Lens: Sigma 70–300 mm F4–5.6 APO DG Macro

Remarks & Notes 

 

Photo Views & More

Photo Comments (0) 

 

Brak EXIF relacji czasowych

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6824402

Spotting Group

Aircraft Details

Location


This photographer is a member of:


Pannon Air Spotters

»

Poland - Air Force

 

· More: Photos · Videos

»

Tupolev Tu-154M

 

· More: Photos · Videos

»

Prague Václav Havel Int'l - LKPR

 

· More: Photos · Videos

»

Czech Republic

 

· More: Photos · Videos

Registration/Serial No./Date

Photographer

»

101

»

90A-837

 

· More: Photos · Videos

 

· More: Photos · Videos

»

April 08, 2010   » Census · Logbook

»

Sniper72

 

· More: Photos

»

Contact Photographer · Photographer Profile 

Remarks & Notes 

Ohh my god! Goodbye Tu-154M:-( my last picture from him

Photo Views & More

Photo Comments (0) 

 

 

Filename: [E:\Loty Praga\37564_1270890528.jpg]

  Filesize: [712437] Bytes

 

Start Offset: 0x00000000

*** Marker: SOI (xFFD8) ***

  OFFSET: 0x00000000

 

*** Marker: APP0 (xFFE0) ***

  OFFSET: 0x00000002

  length     = 16

  identifier = [JFIF]

  version    = [1.1]

  density    = 72 x 72 DPI (dots per inch)

  thumbnail  = 0 x 0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x00000014

  length          = 3361

  Identifier      = [Exif]

  Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]

  Endian          = Motorola (big)

  TAG Mark x002A  = 0x002A

 

  EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x000B

    [Make                                ] = "NIKON CORPORATION"

    [Model                               ] = "NIKON D90"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

    [XResolution                         ] = 72/10000

    [YResolution                         ] = 72/10000

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop CS2 Windows"

    [DateTime                            ] = "2010:04:10 11:05:28"

    [YCbCrPositioning                    ] = Co-sited

    [ExifOffset                          ] = @ 0x00F0

    [GPSOffset                           ] = @ 0x0380

    Offset to Next IFD = 0x00000394

 

  EXIF IFD1 @ Absolute 0x000003B2

    Dir Length = 0x0006

    [Compression                         ] = JPEG

    [XResolution                         ] = 72/1

    [YResolution                         ] = 72/1

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [JpegIFOffset                        ] = @ +0x03F2 = @ 0x0410

    [JpegIFByteCount                     ] = 2343

    Offset to Next IFD = 0x00000000

 

  EXIF SubIFD @ Absolute 0x0000010E

    Dir Length = 0x0027

    [ExposureTime                        ] = 10/6400 s

    [FNumber                             ] = F8.0

    [ExposureProgram                     ] = Aperture priority

    [ISOSpeedRatings                     ] = 200

    [ExifVersion                         ] = 02.21

    [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 16:53:02"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 16:53:02"

    [ComponentsConfiguration             ] = [Y Cb Cr .]

    [CompressedBitsPerPixel              ] = 4/1

    [ExposureBiasValue                   ] = 0.00 eV

    [MaxApertureValue                    ] = 45/10

    [MeteringMode                        ] = Pattern

    [LightSource                         ] = unknown

    [Flash                               ] = Flash did not fire

    [FocalLength                         ] = 155 mm

    [UserComment                         ] = "                                    "

    [SubSecTime                          ] = "00"

    [SubSecTimeOriginal                  ] = "00"

    [SubSecTimeDigitized                 ] = "00"

    [FlashPixVersion                     ] = 01.00

    [ColorSpace                          ] = sRGB

    [ExifImageWidth                      ] = 1600

    [ExifImageHeight                     ] = 1064

    [ExifInteroperabilityOffset          ] = @ 0x0360

    [SensingMethod                       ] = One-chip color area sensor

    [FileSource                          ] = DSC

    [SceneType                           ] = A directly photographed image

    [CFAPattern                          ] =

                                           = [ Grn Blu ]

                                           = [ Red Grn ]

    [CustomRendered                      ] = Normal process

    [ExposureMode                        ] = Auto exposure

    [WhiteBalance                        ] = Auto white balance

    [DigitalZoomRatio                    ] = 1/1

    [FocalLengthIn35mmFilm               ] = 232

    [SceneCaptureType                    ] = Standard

    [GainControl                         ] = 0

    [Contrast                            ] = 0

    [Saturation                          ] = 0

    [Sharpness                           ] = 0

    [SubjectDistanceRange                ] = 0

 

  EXIF GPSIFD @ Absolute 0x0000039E

    Dir Length = 0x0001

    [GPSVersionID                        ] = 2.2.0.0

 

  EXIF InteropIFD @ Absolute 0x0000037E

    Dir Length = 0x0002

    [InteroperabilityIndex               ] = "R98"

    [InteroperabilityVersion             ] = 01.00

 

*** Marker: APP2 (xFFE2) ***

  OFFSET: 0x00000D37

  length          = 3160

  Identifier      = [ICC_PROFILE]

    ICC Profile:

      Marker Number = 1 of 1

        Profile Size                      : 3144 bytes

        Preferred CMM Type                : 'Lino' (0x4C696E6F)

        Profile Version                   : 0.2.1.0 (0x02100000)

        Profile Device/Class              : Display Device profile ('mntr' (0x6D6E7472))

        Data Colour Space                 : rgbData ('RGB ' (0x52474220))

        Profile connection space (PCS)    : 'XYZ ' (0x58595A20)

        Profile creation date             : 1998-02-09 06:49:00

        Profile file signature            : 'acsp' (0x61637370)

        Primary platform                  : Microsoft Corporation ('MSFT' (0x4D534654))

        Profile flags                     : 0x00000000

        Profile flags                       > Profile not embedded

        Profile flags                       > Profile can't be used independently of embedded

        Device Manufacturer               : 'IEC ' (0x49454320)

        Device Model                      : 'sRGB' (0x73524742)

        Device attributes                 : 0x00000000_00000000

        Device attributes                   > Reflective

        Device attributes                   > Glossy

        Device attributes                   > Media polarity = negative

        Device attributes                   > Black & white media

        Rendering intent                  : Perceptual

        Profile creator                   : 'HP  ' (0x48502020)

        Profile ID                        : 0x00000000_00000000_00000000

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2113536

Aircraft Sighting Entry #2113536 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Prague-Ruzyne - LKPR

Country :

Czech Republic

Date :

April 8, 2010

Spotter :

Petr Popelar

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Petr Popelar.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website
 Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6824426

Spotting Group

Aircraft Details

Location


This photographer is a member of:


Brno Spotters

»

Poland - Air Force

 

· More: Photos · Videos

»

Tupolev Tu-154M

 

· More: Photos · Videos

»

Prague Václav Havel Int'l - LKPR

 

· More: Photos · Videos

»

Czech Republic

 

· More: Photos · Videos

Registration/Serial No./Date

Photographer

»

101

»

90A-837

 

· More: Photos · Videos

 

· More: Photos · Videos

»

April 08, 2010   » Census · Logbook

»

Ondrej Smrtka

 

· More: Photos

»

Contact Photographer · Photographer Profile 

Camera: Konica Minolta Dynax 5D   Lens: Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO

Remarks & Notes 

Arrival of Polish prime minister two days before this plane crashed in Smolensk, Russia.

Photo Views & More

Photo Comments (0) 

 

 

Filename: [E:\Loty Praga\40249_1270896462.jpg]

  Filesize: [579897] Bytes

 

Start Offset: 0x00000000

*** Marker: SOI (xFFD8) ***

  OFFSET: 0x00000000

 

*** Marker: APP0 (xFFE0) ***

  OFFSET: 0x00000002

  length     = 16

  identifier = [JFIF]

  version    = [1.1]

  density    = 72 x 72 DPI (dots per inch)

  thumbnail  = 0 x 0

 

*** Marker: APP1 (xFFE1) ***

  OFFSET: 0x00000014

  length          = 3569

  Identifier      = [Exif]

  Identifier TIFF = 0x[4D4D002A 00000008]

  Endian          = Motorola (big)

  TAG Mark x002A  = 0x002A

 

  EXIF IFD0 @ Absolute 0x00000026

    Dir Length = 0x000C

    [ImageDescription                    ] = "KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA"

    [Make                                ] = "KONICA MINOLTA "

    [Model                               ] = "DYNAX 5D"

    [Orientation                         ] = Row 0: top, Col 0: left

    [XResolution                         ] = 72/1

    [YResolution                         ] = 72/1

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [Software                            ] = "Adobe Photoshop 7.0 CE"

    [DateTime                            ] = "2010:04:10 12:30:52"

    [YCbCrPositioning                    ] = Centered

    [ExifOffset                          ] = @ 0x018C

    Offset to Next IFD = 0x000003B0

 

  EXIF IFD1 @ Absolute 0x000003CE

    Dir Length = 0x0006

    [Compression                         ] = JPEG

    [XResolution                         ] = 72/1

    [YResolution                         ] = 72/1

    [ResolutionUnit                      ] = Inch

    [JpegIFOffset                        ] = @ +0x040E = @ 0x042C

    [JpegIFByteCount                     ] = 2523

    Offset to Next IFD = 0x00000000

 

  EXIF SubIFD @ Absolute 0x000001AA

    Dir Length = 0x001F

    [ExposureTime                        ] = 1/640 s

    [FNumber                             ] = F11.0

    [ExposureProgram                     ] = Aperture priority

    [ISOSpeedRatings                     ] = 200

    [ExifVersion                         ] = 02.21

    [DateTimeOriginal                    ] = "2010:04:08 17:50:31"

    [DateTimeDigitized                   ] = "2010:04:08 17:50:31"

    [ComponentsConfiguration             ] = [Y Cb Cr .]

   [BrightnessValue                     ] = 937/100

    [ExposureBiasValue                   ] = -1.00 eV

    [MaxApertureValue                    ] = 400/100

    [MeteringMode                        ] = Pattern

    [LightSource                         ] = Daylight

    [Flash                               ] = Flash did not fire

    [FocalLength                         ] = 100 mm

    [SubjectLocation                     ] = 1504, 1000, 256, 304

    [UserComment                         ] = ""

    [FlashPixVersion                     ] = 01.00

    [ColorSpace                          ] = sRGB

    [ExifImageWidth                      ] = 1200

    [ExifImageHeight                     ] = 800

    [CustomRendered                      ] = Normal process

    [ExposureMode                        ] = Auto exposure

    [WhiteBalance                        ] = Manual white balance

    [DigitalZoomRatio                    ] = 0/1

    [FocalLengthIn35mmFilm               ] = 150

    [SceneCaptureType                    ] = Standard

    [GainControl                         ] = 0

    [Contrast                            ] = 1

    [Saturation                          ] = 2

    [Sharpness                           ] = 0

 

*** Marker: APP2 (xFFE2) ***

  OFFSET: 0x00000E07

  length          = 3160

  Identifier      = [ICC_PROFILE]

    ICC Profile:

      Marker Number = 1 of 1

        Profile Size                      : 3144 bytes

        Preferred CMM Type                : 'Lino' (0x4C696E6F)

        Profile Version                   : 0.2.1.0 (0x02100000)

        Profile Device/Class              : Display Device profile ('mntr' (0x6D6E7472))

        Data Colour Space                 : rgbData ('RGB ' (0x52474220))

        Profile connection space (PCS)    : 'XYZ ' (0x58595A20)

        Profile creation date             : 1998-02-09 06:49:00

        Profile file signature            : 'acsp' (0x61637370)

        Primary platform                  : Microsoft Corporation ('MSFT' (0x4D534654))

        Profile flags                     : 0x00000000

        Profile flags                       > Profile not embedded

        Profile flags                       > Profile can't be used independently of embedded

        Device Manufacturer               : 'IEC ' (0x49454320)

        Device Model                      : 'sRGB' (0x73524742)

        Device attributes                 : 0x00000000_00000000

        Device attributes                   > Reflective

        Device attributes                   > Glossy

        Device attributes                   > Media polarity = negative

        Device attributes                   > Black & white media

        Rendering intent                  : Perceptual

        Profile creator                   : 'HP  ' (0x48502020)

       Profile ID                        : 0x00000000_00000000_00000000

 

 

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101455

Aircraft Sighting Entry #2101455 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Prague-Ruzyne - LKPR

Country :

Czech Republic

Date :

April 8, 2010

Spotter :

Tamas Vekony

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Tamas Vekony.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101307

 

 

Aircraft Sighting Entry #2101307 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Prague-Ruzyne - LKPR

Country :

Czech Republic

Date :

April 8, 2010

Spotter :

Gerald Fischer

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Gerald Fischer.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

 

 

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2109990

Aircraft Sighting Entry #2109990 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Warsaw-Okecie - EPWA

Country :

Poland

Date :

April 8, 2010

Spotter :

Mariusz Klarowicz

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Mariusz Klarowicz.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101567

 

 

Aircraft Sighting Entry #2101567 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Warsaw-Okecie - EPWA

Country :

Poland

Date :

April 10, 2010

Spotter :

Adam Pekala

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Adam Pekala.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

 

http://jetphotos.net/logbook/viewlog.php?id=2101242

Aircraft Sighting Entry #2101242 - Manual

Registration :

101

Aircraft :

Tupolev Tu-154M

Airline :

Poland - Air Force

Location :

Gdansk-Rebiechowo - EPGD

Country :

Poland

Date :

April 10, 2010

Spotter :

Micha³ Franczyk

Remarks :

 

LogBook Entry supplied Micha³ Franczyk.
JetPhotos.Net does not verify if information is correct.
This website Copyright © 2002-2010 JetPhotos.Net. All Rights Reserved. 

 

Murzynek Bambo zna do końca PRAWDĘ co stało się z Kaczorem.

Może stało się to w Pradze, gdzie ślad po Panu Prezydencie Rzeczypospolitej Polski Prof. Lechu Kaczyńskim zaginął.

Co robił TU-154M PLF101 w Pradze w godzinach wieczornych i nocnych w dniu 8/9 kwietnia 2010 roku?

1.  OC Šestka

www.oc-sestka.cz/

o    

o    

Tłumaczenie strony

Šestka nabízí nakupování ve více než 80 obchodech a hypermarketu Albert, možnost příjemného posezení ve ve food courtu s wifi a výhled na letadla na ...

Obchody

OC Šestka nabízí nakupování v 80 obchodech. V centru naleznete ...

ETAM

Novinky. 01.09.2013. Nový čas začátku divadélek a dílniček ...

O nás

... Služby · Pro děti · O nás · Kontakty. Nacházíte se zde ...

Kudy k nám

Kudy k nám. AUTEM. Z Dejvic: pojedete po Evropské ulici ...

Kontakty

Kontakty. Obchodní centrum Šestka Fajtlova 1090/1, 161 00 ...

Akce a tipy

Tajemný svět vědy. Nechte ošálit své smysly na interaktivní ...

Więcej wyników z oc-sestka.cz »

2.  Sestka Shopping Centre in Ruzyne - My Destination Prague

www.mydestination.com/.../sestka-shopping-centre

o    

Tłumaczenie strony

Stop! Breathe and be calm. You've found us. Everything you need to know about SestkaShopping Centre in Prague is here, vouched for by LOCAL EXPERTS.

3.  Přistávací Dráha OC Šestka - Ruzyně - Foursquare

foursquare.com › Travel & Transport › Airport

o    

See 4 photos from 14 visitors to Přistávací Dráha OC Šestka.

4.  MCS Marlboro Classics - OC Šestka Ruzyně | DreamCARD

www.dreamcard.cz/.../mcs-marlboro-classics-oc-sestk...

o    

Tłumaczenie strony

MCS Marlboro Classics - OC Šestka Ruzyně - partner DreamCARD.

5.  Šestka - Ruzyně - Bikemap - Your bike routes online

www.bikemap.net/en/route/927738-sestka-ruzyne/

o    

Tłumaczenie strony

Šestka - Ruzyně - Distance: 3.11 km - Elevation: 0 hm - Location: Hostivice / Praha-západ / Česko - Bikemap ist eine der größten Sammlungen an Radrouten im ...

6.  Obchodní centrum Šestka - Ruzyně - VirtualTravel.cz

www.virtualtravel.cz/.../ruzyne/obchodni-centrum-se...

o    

Tłumaczenie strony

Podívejte se jak vypadá Obchodní centrum Šestka - Ruzyně. Virtuální prohlídka vás tam dostane hned.

 Podívejte se jak vypadá:

 

1.  Chlopcy z 36. Pulku w Pradze--Tu-154 '101'--April 8, 2010 - YouTube

► 1:02► 1:02

www.youtube.com/watch?v=gbPhN366uPY

o    

23 maj 2010 - Przesłany przez: Amazonkamikaze

Zobaczcie ladowanie '101' w wykonaniu naszych chlopcow z 36. Pulku w Pradze, czyli '101 ...

 

 

2.  Ostatnie udane lądowanie prezydenckiego TU-154M na ... - YouTube

► 1:02► 1:02

www.youtube.com/watch?v=vI6lt1gz8_E

6 maj 2010 - Przesłany przez: szachnic

Udane lądowanie prezydenckiego TU-154M w Pradze dwa dni przed tragiczną katastrofą w Smolensku.

 

1.  Powrót Tu 154M nr.102 - YouTube

► 2:03► 2:03

www.youtube.com/watch?v=gxGz2uHbiUI

22 wrz 2010 - Przesłany przez: Siły Powietrzne

Pulku w Pradze--Tu-154 '101'--April 8, 2010Amazonkamikaze36,720 views · 2:05. Watch Later ...

Cdn…

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka